Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Αηδία

Σκέφτομαι σοβαρά να αρχίσω να ασχολούμαι με τον Εθνικό (που είναι και κοντά) ή με τον Απόλλωνα Σμύρνης. Ξενέρωσα. Να ακούω στο ραδιόφωνο τον Μπέο να μιλάει σαν Πανιώνιος, και ο Τσακίρης να είναι έτοιμος να ξεπουλήσει τον Πανιώνιο στον οποιονδήποτε...

2 σχόλια:

vyruss είπε...

Πω πω φίλε από το στόμα μου το πήρες. Κι εγώ αυτό σκεφτόμουν ακριβώς αυτή τη στιγμή. ΑΗΔΙΑ.

Δε θα πάψω ποτέ να είμαι Πανιώνιος και για αυτό αηδιάζω.

amanAM είπε...

Ούτε εγώ μπορώ να πάψω να είμαι Πανιώνιος, αλλά... εάν δεν μου αρέσει αυτό που βλέπω και αυτά που συμβαίνουν, μπορώ να περάσω μια χαρά και αλλού. Αύριο στις 6, στο πόλο ας πούμε!