Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Το "κεφάλαιο" Τσακίρης

Διαβάζω αριστερά δεξιά πως... μας ξεπούλησε ο Τσακίρης, αλλά πως φταίμε κι εμείς, πως δεν εκμεταλλευτήκαμε σωστά το κεφάλαιο Τσακίρης, πως τον κάναμε να αηδιάσει και να ξενερώσει, και πολλά άλλα παρόμοια. Λογική Πάγκαλου.

Με 2 λόγια, πως φταίμε και εμείς, ή και μόνο εμείς!!!

Αισθάνομαι λοιπόν την ανάγκη, να διαχωρίσω την θέση μου: Εγώ δεν φταίω!
Όσοι αναγνωρίζετε ότι φταίτε και εσείς, ίσως και να φταίτε, εσείς κάτι ξέρετε για να το λέτε, εγώ πάντως δεν φταίω.

  • Δεν του είπα εγώ να ξοδέψει τα λεφτά του σε άσκοπες σπατάλες, σε ανάπηρους ή υπερκοστολογημένους παίκτες.
  • Δεν πήρα ούτε μια δεκάρα από τα λεφτά του.
  • Πλήρωνα τον λογαριασμό μου όπου και όποτε βρέθηκα μαζί του, και μάλιστα πλήρωσα και το μερίδιο μου στην αναλογία του δικού του λογαριασμού, διότι εκείνος δεν πλήρωνε.
  • Δεν του είπα εγώ να πουλήσει τον Τζιμπούρ στην ΑΕΚ, να πουλήσει τον Φερνάντεζ, να διώξει τον Λίνεν, κλπ. Δεν είμαι εγώ που του είπα να αγοράσει Εκράδες, την μισή Αφρική, κλπ. Ποιόν να πρωτοθυμηθώ, δεν έχει νόημα να τους παραθέσω...
  • Δεν του χάλαγα εγώ το πούλμαν, δεν προσέλαβα εγώ γυμναστές, προπονητές, οδηγούς, φυσιοθεραπευτές, συμβούλους.
  • Δεν του είπα εγώ να φέρει τον Χούτο στην ομάδα, ούτε εγώ του πρότεινα να γίνει φίλος του και να τον χρησιμοποιεί σαν μάνατζερ. Δεν του ζήτησα ποτέ να φέρει τον Ρεκόμπα, ούτε εγώ του πρότεινα να χαρίσει τον Εστογιάνωφ.
  • Δεν έφερα εγώ τον Κιντή στην ομάδα. 
  • Δεν του είπα ποτέ να εφαρμόσει όσα του πρότειναν οι Καρπετοπανούτσοι, ούτε ο κάθε άλλος καραγκιόζης που παρέσυρε τον Τσακίρη σε λάθη.
Αντιθέτως, είμαι αυτός που:
  • Πρότεινα ότι μου κατέβαινε στην γκλάβα μου, εντελώς δωρεάν και χωρίς να αποσκοπώ στο παραμικρό κέρδος. Έκανα κριτική σε οτιδήποτε έπεφτε στην αντίληψη μου, για να διορθώνονται λάθη και να γίνεται η ομάδα καλύτερη. Ξόδεψα τον χρόνο μου, για να προσφέρω αυτό που μπορούσα. Έδωσα, δεν πήρα.
  • Αγόρασα φέτος 7 εισιτήρια διαρκείας, παρά την πίκρα μου γι τον Κιντή και τις συνεχείς μαλακίες που έβλεπα να συμβαίνουν, για να στηρίξω ηθικά και οικονομικά την ομάδα.
  • Στήριξα την ομάδα με το χειροκρότημα μου, παρόλο που την έβλεπα να σέρνεται στο γήπεδο, στήριξα με το χειροκρότημα μου τον προπονητή, παρόλα που τον θεωρούσα ανεπαρκή, πήγα σε όλα τα παιχνίδια (πλην του Βόλου και του Ατρομήτου λόγω οικογενειακής υποχρέωσης) και τραγούδησα συνθήματα για να τους εμψυχώσω, παρά την πίκρα μου.
  • Όταν εκείνος έβαλε στόχο τα 3 χιλιάδες εισιτήρια, εγώ τότε αγόρασα 5 εισιτήρια διαρκείας, για να στηρίξω οικονομικά και ηθικά τον στόχο του, και γενικά αγόρασα κάθε λογής μαλακία από την μπουτίκ, για να στηρίξω την ομάδα, από τάβλι "Πανιώνιος" έπαιξα, μέχρι κρασί "Πανιώνιος" ήπια, 15 ευρώ για ένα κασκώλ μέχρι 65 ευρώ για μια παιδική εμφάνιση, δεν μπορείς να έχεις παράπονα από εμένα Τσακίρη, μια χαρά πελάτης υπήρξα, γέμισα τις τσέπες σου με λεφτά, δεν πήρα, έδωσα! Αλλά δεν θα με ξαναδείς σαν πελάτη στις μπουτίκ που εξακολουθείς να εκμεταλλεύεσαι.
  • Δεν πέταξα ποτέ κάποιο αντικείμενο στο γήπεδο (δεν έκανα ότι οι φίλοι του οι Πάνθηρες), δεν με μετακίνησε ποτέ με το προσωπικό του αεροπλάνο, δεν μου μοίρασε ποτέ δωρεάν εισιτήρια, αντιθέτως και σε λίγα εκτός έδρας παιχνίδια που πήγα, πήγα με δικό μου μέσον και πλήρωσα το εισιτήριο.
  • Του έκανα προσωπική κριτική, μπας και καταλάβει τι εικόνα δίνει στον κόσμο (ή έστω σε εμένα προσωπικά), μπας και διορθωθεί.
Σε ποιό σημείο λοιπόν "ξόδεψα" εγώ το κεφάλαιο Τσακίρης? Σε ποιό σημείο ακριβώς φταίει ο μέσος φίλαθλος της ομάδας? Ποιά συλλογική ευθύνη τύπου Πάγκαλου, υπαινίσσεστε κύριοι που λέτε ότι ξοδέψαμε εμείς το "κεφάλαιο Τσακίρης"?
Αντιθέτως, αυτός ήταν πολύ λίγος για πρόεδρος και για μεγαλομέτοχος του συλλόγου που αγάπησα από παιδί. Ήταν αιθεροβάμων, πέταγε λεφτά σαν νεόπλουτος, ήταν ξιπασμένος, λαϊκιστής, ανερμάτιστος, και εν τέλει είναι ένα ποντίκι που είδε πως το καράβι που ο ίδιος οδηγούσε κατέληξε σε ξέρα, και το εγκατέλειψε πρώτος και καλύτερος παραδίδοντας επ αμοιβή τα κλειδιά της ομάδας σε υπόδικους, καταδικασμένους εγκληματίες και ανθρώπους της νύχτας... http://www.tovima.gr

Σαν Πανιώνιος οπαδός, δεν βλέπω σε τι συμμετείχα στο να ξοδευτεί το "κεφάλαιο" Τσακίρης, και έχω πολλές αμφιβολίες εάν υπήρξε ποτέ τέτοιο κεφάλαιο σαν αξία, κεφάλαιο σαν μαύρη σελίδα της ιστορίας μας, ναι, και βέβαια είναι και θα είναι!
Ένα κακομαθημένο πλουσιόπαιδο, ένας βουτυρομπεμπές που απέκτησε μαγκιά γιατί έγινε αποδεκτός στους Πάνθηρες, ένας ενήλικος που συμπεριφέρθηκε ακόμα και παρουσία μας σαν κωλόπαιδο περιθωριακό (να πλακώνεται στο ξύλο με έναν 50 κιλά πιο ελαφρύ και 30 πόντους κοντύτερο, δεν είναι μαγκιά εάν έχεις από πίσω σου και καμιά δεκαριά φίλους...), έκανε την επανάσταση του και τώρα μαζεύει τα φράγκα του και επιστρέφει στην ζωή του και στην κοινωνική του τάξη. Την έλλειψη τεστοστερόνης στο σώμα του και στην ζωή του, την εξαγόρασε.

Εξασφάλισε όμως κέρδος μεγαλύτερο από όσα ξόδεψε. Δεν έχασε από τον Πανιώνιο, κέρδισε. Ο ισολογισμός είναι θετικός, από το προπονητικό (την Γη και τα ακίνητα), την υπεραξία και τα έσοδα από αυτό, θα είναι πάντα θετικός, όσα κι αν πέταξε στον Πανιώνιο για να κάνει το κομμάτι του, την καύλα του. Εάν έκανε τον μάγκα στα μπουζούκια, θα είχε μόνο έξοδα. Εάν τζογάριζε στο καζίνο για να αισθανθεί ζωντανός, θα είχε μόνο χασούρα. Από τον Πανιώνιο είχε μόνο κέρδος.

Αλλού λοιπόν τα παραμύθια σας.

ΥΓ. Την αφορμή για αυτό το κείμενο, την πήρα από τα σχόλια και το κείμενο του φίλου br funatic. Όσο έγραφα το κείμενο, κάποιος άλλος φίλος έγραψε εκεί ένα σχόλιο, και το παραθέτω εδώ, σαν υστερόγραφο, γιατί συμφωνώ με τον φίλο:

Blogger Ο/Η NK99 είπε...
Το κεφάλαιο Τσακίρης το ξόδεψαν όλα τα λαμόγια ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΑΖΕΨΕ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ... Επιτέλους πρέπει να πάψει να υβρίζεται ο μέσος φίλαθλος του Πανιωνίου για να δώσουμε άλλοθι στον αλλοπρόσαλλο πρώην ιδιοκτήτη που ο ίδιος με τις ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΒΛΑΚΩΔΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ μας έφερε εδώ που είμαστε τώρα. ο καημένος ήθελε τόσο να απεμπλακεί που έβαλε υποψηφιότητα ΠΡΙΝ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ για πρόεδρος της superleague... ΉΘΕΛΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΩΝ ΑΓΝΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΟΝ ΚΟΚΚΑΛΙΑΡΗ... Έλεος.....ο κόσμος του Πανιωνίου παρουσιάζεται ΣΑΝ ΝΑ ΑΠΟΠΛΑΝΗΣΕ ΤΗΝ ΑΤΥΧΗ ΠΑΙΔΟΥΛΑ Κ. ΤΣΑΚΙΡΗ... Δεν θα κάνω καμία αυτοκριτική επειδή πλήρωνα εισιτήριο στην ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΟΥ...και έβλεπα επί τρία χρόνια μέσα στο γήπεδο την τρέλα να διαδραματίζεται μπροστά μου, διότι αυτός είχε κάτι ΗΛΙΘΙΟΥΣ για συμβουλάτορες...
17 Νοεμβρίου 2010 

27 σχόλια:

IWN1998 είπε...

Αναφέρεις πάρα πολλά σωστά πράγματα. Προφανώς βέβαια όσοι αναφέρουν κατασπατάληση του κεφαλαίου Τσακίρης δεν πιστεύω ότι συμπεριλαμβάνουν εσένα ή ανθρώπους σαν εσένα στους υπευθύνους. Βέβαια εφόσον αναφέρονται στην κατασπατάληση του κεφ. Τσακίρης θα έπρεπε να γίνεται πιο καθαρό, ποιοι είναι οι υπεύθυνοι της κατασπατάλησης.
Πιστεύω όμως ότι ο Τσακίρης δεν είναι κάποιος ανήλικος και άβουλος για να μη φέρει ο ίδιος τις μείζονες ευθύνες της αποτυχίας του και να ζητάμε τώρα τα ρέστα από τον περίγυρο. Είναι γνωστό ότι άμα βρουν, κάποιοι κάνουν...
Από τα περισσότερα blogs, θεωρώ ότι γινόταν καλόπιστη κριτική και αν την άκουγε σε κάπως μεγαλύτερο βαθμό, πιο κερδισμένος θα έβγαινε, τουλάχιστον από κάποιες άλλες επιλογές του.

amanAM είπε...

Αυτό πιστεύω και εγώ, πως έγινε πολλή κριτική, αλλά ήταν καλόπιστη.

Με την νέα διοίκηση, δεν θα έχει νόημα η κριτική, όχι ότι δεν θα κάνουμε, αλλά... τι να κρίνεις όταν ξέρεις το έργο από πριν, και δεν θα έχεις την παραμικρή εμπιστοσύνη ακόμα και σε όσα βλέπεις?

Θεμιστοκλής είπε...

Τι να κάνουμε φίλε Αντώνη... καλά θα ήταν ο Τσακίρης να σε άκουγε, εσένα κι άλλους. Απ' τα κατά καιρούς λεγόμενά του συμπεραίνω ότι μάλλον θα έκρινε πως δεν έχεις αρκετά βαρύ πορτοφόλι, οπότε κι η γνώμη σου γι' αυτόν δεν είχε βαρύτητα.

Διάφοροι χαρακτηρισμοί ακούγονται για τον Τσακίρη. Η πίκρα δεν μου επιτρέπει να πω τίποτα. Ένα μόνο σχόλιο σχετικά με την αφοσίωσή του στην πανιώνια ιδέα, καθώς ιδεολόγος και "αρρωστάκι" έχει αυτοχαρακτηριστεί.

Τα τελευταία λοιπόν τρία χρόνια, για τον πρώην μεγαλομέτοχο αποκομίζω την εντύπωση ανθρώπου, που πρεσβεύει ότι την πανιώνια ιδέα μπορεί να την υπηρετεί μόνο όποιος έχει λεφτά. Δηλώνει συνέχεια πως έχει βαρεθεί και κουραστεί και ψάχνει να (ξε) πουλήσει και να φύγει, για ν' απαλλαγεί απ' το βάρος. Πραγματοποιεί αυτό που επιθυμεί και παραδίδει την ομάδα, εν μέσω θύελλας, εκεί που όλοι γνωρίζουμε. Και ενώ γνωρίζει(;;;) πως νιώθει ένας φίλαθλος, όπως λέει ο ίδιος πως είναι, όταν η ομάδα του οδεύει στο γκρεμό, όλο αυτό τον καιρό απέχει προκλητικά απ' το προσκήνιο, χωρίς να προβεί στην παραμικρή δήλωση. Τη στιγμή που ήταν ο μόνος, που θα μπορούσε και με μια απλή τοποθέτηση, να ρίξει λίγο φως στο σκοτάδι.

Δε μου φαίνεται ότι αυτή η εικόνα ταιριάζει σε ιδεολόγους. Και πολύ περισσότερο, σε Πανιώνιους.

Περιμένω να δω όταν μετά από καιρό καταλαγιάσει η αντάρα και δώσει καμμιά συνέντευξη, αν θα ξαναδηλώσει οπαδός.

br fun_atic είπε...

Αντώνη δεν διάβασες προσεκτικά το κείμενό μου. Σου δίνω το επίμαχο κομμάτι.

"Αρκετοί θα είναι από εκείνους που ωφελήθηκαν, που έκαναν παρέα με τον Πρόεδρο. Που τον έβλεπαν σαν τη χήνα με τα χρυσά αυγά. Αυτοί που τελικά συντέλεσαν στο να ξοδευτεί άσκοπα το μεγαλύτερο Πανιώνιο κεφάλαιο…".

Νομίζω ότι είναι απόλυτα ξεκάθαρο. Για να μην πάμε πολύ μακρυά, ακόμη και σήμερα κάποιοι από αυτούς που κλήθηκαν να βοηθήσουν την ομάδα ζήτησαν παροχές και τεράστιους μισθούς...

amanAM είπε...

Tο κείμενο σου μου έδωσε την αφορμή, Άκη, και θέλησα να ξεκαθαρίσω πως δεν δέχομαι κάποια μεταβίβαση προσωπικής ευθύνης του Τσακ, σε συλλογική των οπαδών.

zamis είπε...

@brf
αυτοι που κληθηκαν να βοηθησουν και ζητησαν υπερογκα νουμερα,μηπως ξερουμε και τον τροπο που προηγουμενως ειχαν εκδιωχθει?
Το λεω διοτι βαζω και μια αλλη παραμετρο.
Αν εχεις απαξιωθει και βλεπεις οτι τιποτα δεν προκειται να εκτιμηθει η οτι τιποτα δεν προκειται να αλλαξει,ειναι ενας τροπος να ανταποδωσεις το α λαλισου που σουχουν πει.

vassilis είπε...

Συμφωνώ ότι την μεγαλύτερη ευθύνη για την κατασπατάληση του κεφαλαίου Τσακίρης φέρει ο ίδιος και οι φίλοι του.

Ομως διαφωνώ με το κείμενο σου καθώς εδω και 3 χρόνια όταν τλμούσε κάποιος να πει ότι Τσακίρη δεν τα πας καλά και θα καταλήξεις εδω που κατάληξες χαρακτηριζόταν εχθρός του Πανιωνίου,πολέμιος , κακός κλπ.

Συνεπώς πολλοί από αυτούς ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ εκφράζουν τους φιλάθλουςμ και την κοινή γνώμη έχουν τεράστια ευθύνη.

Οχι εσύ αλλά κάποιοι άλλοι ναι.

amanAM είπε...

Όχι μόνο κατακρίθηκα, αλλά απειλήθηκα κιόλας, όχι άμεσα, έμμεσα φυσικά, σαν φιλική συμβουλή...

Είμαι βέβαιος ότι τα θυμάσαι Βασίλη.

Μετά, διοργανώθηκε κι ένα παγκόσμιο, στο οποίο πήγα και οι περισσότεροι με κατακρίνανε γιατί όσα έλεγα ήταν ατεκμηρίωτα και βιαστικά. Το κλίμα ήταν τότε αρκετά εχθρικό θα έλεγα... Εάν βρισκόμασταν σήμερα, οι ίδιοι, τι διάθεση θα είχανε? Συγνώμη που τα διαισθάνθηκα νωρίτερα, δεν φταίω εγώ φίλοι μου.

Και βέβαια ήταν ατεκμηρίωτα όσο είχα γράψει, ήταν φόβοι και σκέψεις, δεν ήταν στοιχεία, από που κι ως που θα είχα τέτοια στοιχεία?

Τελικά, οι φόβοι μου επιβεβαιώθηκαν, και με το παραπάνω.

Τώρα όλοι ψάχνονται, ξύπνησαν απότομα...

Ναι, είχα κι εγώ την ψευδαίσθηση πως με την κριτική και με το λέγε λέγε, θα διορθωθεί κάτι, θα ληφθεί υπ όψιν, θα φροντίσει ο Τσακίρης να μην στραπατσάρει την υστεροφημία του.

Όμως έκανα λάθος. Μας απέδειξε για πόσο στα @ρχίδι@ του μας είχε όλους.

amanAM είπε...

Ίσως να έγινε και κάτι ακόμα: Ο Τσακίρης πήρε πρέφα ότι αργά ή γρήγορα θα αποκαλυπτόταν η αλήθεια, και δεν έκανε τον κόπο να κρατήσει ούτε τα προσχήματα.

Εάν δεν υπήρχαν τα μπλογκς, οι συζητήσεις, οι αναλύσεις, ίσως να περνούσε πολύ πιο εύπεπτα ότι ο δύσμοιρος και καλός Τσακίρης αναγκάστηκε να πουλήσει...

vassilis είπε...

Αντώνη, φυσικά και τα θυμάμαι. Ομως εγώ Αντώνη δεν πήγα στα παγκόσμια σας. Και οι λόγοι ήταν ότι δεν ήθελα να μπω σε αυτή τη διαδικασία φίμωσης μέσω ψιθύρων.

Και εσύ πρέπει να θυμάσαι τις διαδικτιακές επιθέσεις σε όποιον διαφωνούσε. Απλά εσύ δέχτηκες να πας στα παγκόσμια και να σου πιπιλίσουν το μυαλό πείθοντας σε ότι αυτά που πιστεύεις είναι λάθος.

Ομως τώρα όλα αυτά είναι παρελθόν. Ο Τσακίρης όμως επιμένω ότι είναι ένα κεφάλαιο. Μπορεί να μην είναι ικανός να διοικήσει από μόνος του αλλά είναι ένα κεφάλαιο. Οπως κεφάλαια αποδείχτηκαν και άλλοι που κατά καιρούς βρίζανε.
Σήμερα πήρε μια σωστή συναισθηματικά απόφαση. Πέταξε το γάντι σε όλους τους Πανιωνάρες. Ελπίζω να βρεθεί κάποιος να το σηκώσει. Αλλιώς ότι και να κάνει το δίκιο είναι δικό του.

Costix είπε...

Βασιλη, για μια ακομη φορα αποδεικνυεσαι με τα γραφομενα σου ιδιαιτερα ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΣ (για να μην πω αντιδραστικος), σε αντιθεση με τις δηθεν προοδευτικες αρχες που διακηρυσεις.
Λυπαμαι ειλικρινα τους ανθρωπους που κρινουν πραγματα που ΔΕΝ εχουν γνωρισει. Και αυτο το κανεις επαναλειμενα.
Ειανι ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ δικαιωμα μου να συναναστρεφομαι σε Παγκοσμια η Πανευρωπαικα οποιους γουσταρω, και ειδικα φιλους συνΠανιωνιους, και κανεις δεν μπορει να μου το αφαιρεσει, και ειδικα εσυ, φιλαρακο μου. Επισης αναφαιρετο δικαιωμα μου ειναι να πω την γνωμη μου στους φιλους μου, οταν τους βλεπω, για τον απρεπη η ακομψο τροπο που ΘΕΩΡΩ οτι φερονται. Γνωμη μου ειναι στο κατω-κατω. Δεν εχω δικαιωμα να την λεω ??? Αν δηλαδη ρευεσαι μπροστα μου και σου πω οτι με ενοχλει, θα προσβληθεις η θα θεωρησεις οτι σε φιμωνω ???
ΑΡΑ ΜΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ.
Σεβομαι οτι εισαι Πανιωνιος, αλλα απο την αλλη πρεπει να το σεβαστεις και εσυ, γιατι προσωπικα δεν ανεχομαι και δεν γουσταρω γκεμπελικες μεθοδευσεις και σε παρακαλω ιδιαιτερα να μην αναφερθεις ξανα σε Παγκοσμια, γιατι αφενος δεν γνωριζεις τι αντιπροσωπευουν και αφετερου δεν σε αφορα στο κατω-κατω, αφου δεν συμετεχεις )και κανεις δεν σε πιεσε).
Με προσβαλεις προσωπικα για το οτι υπονοεις και δεν ειμαι και κανενα παιδακι, δοξα τω θεω εκλεισα τα 52. Πιστευω το ιδιο να αισθανονται και ο Griniaris, Zamis, Brfunatic, Antunix, Pgss4ever, Eftichix, Lefterix, Ακραιφνης, Αμαναμ, Κατρινος, Μακης, Βαγγελης και μια πλειαδα εκλεκτων συνΠανιωνιων που συμμετειχαν στα Παγκοσμια και πιστευω δεν σου απαντουν απο διακριτικοτητα και ευγενεια, στοιχεια που χαρακτηριζουν τους πραγματικους Πανιωνιους.
Μαθηματα δημοκρατιας και πανιωνοσυνης ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΧΙ σε μας. Κανε τα αλλου, εκει που σε παιρνει.
Και οχι αλλα υπονοουμενα για κανενα μας. Δεν μας γνωριζεις, πως ΜΠΟΡΕΙΣ και μας κριτικαρεις ???
Σου τα εγραψαν και αλλοι, τελειως αμετοχοι στα δικα μας δρωμενα, που σε καταλαβαν.
Στο κατω-κατω, σεβασου το οτι εισαι ΔΑΣΚΑΛΟΣ και παρε σοβαρα την ιδιοτητα σου.
Δεν μου αρεσει να αντιδικω ειδικα με συνΠανιωνιους, αλλα νομιζω οτι εκανα πολυ υπομονη μεχρι τωρα.
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ !!!

amanAM είπε...

Να τα ξαναξεκαθαρίσουμε για πολλοστή φορά. Το είχα κάνει και τότε.

Κατ αρχάς, σε κανένα Παγκόσμιο δεν μου πιπίλισε κανένας το μυαλό. Άλλωστε εγώ είμαι 48, δεν είμαι παιδάκι. Το να διαφωνούμε (συζητώντας πολιτισμένα) δεν είναι κακό.

Κατακρίθηκα ότι γράφω πράγματα ατεκμηρίωτα. Κατακρίθηκα ότι προσβάλλω ανθρώπους, χωρίς να είμαι βέβαιος. Και σε αυτό, είχαν δίκιο οι φίλοι που διαφώνησαν μαζί μου.

Ορισμένοι μου είπαν τελικά πως έχουν τους ίδιους φόβους, αλλά πως όσο δεν έχουμε αποδείξεις δεν πρέπει να προσβάλλουμε ανθρώπους.

Και όταν είπα πως απειλήθηκα, αυτό δεν συνέβη σε παγκόσμιο, έγινε τηλεφωνικά από κάποιον που με προειδοποίησε να μην προσβάλλω ανθρώπους, γιατί έχω οικογένεια και παιδιά, και το λιγότερο που μπορώ να πάθω εκνευρίζοντας ορισμένους, είναι να μου κάψουν το αμάξι, κλπ.

Γενικά και αόριστα. Μπορεί και να ήταν προσωπική πρωτοβουλία του τύπου που μου τηλεφώνησε, δεν μπορώ να το ξέρω.

Η δικιά μου θέση, ήταν πως και βέβαια δεν ήμουνα σίγουρος, αλλά ποτέ δεν θα είμαι σίγουρος για τίποτα αφού η πληροφόρηση είναι ελεγχόμενη, τα στόματα κλειστά, οι αποδείξεις πολλές φορές δεν υπάρχουν έτσι κι αλλιώς, εκτός εάν αρχίσουμε όλοι να κυκλοφορούμε με κρυφές κάμερες...

Τελικά οι υποθέσεις και τα σενάρια που ψυχανεμίστηκα, είχαν βάση.

Αυτό που εγώ περιμένω από τους φίλους μου, είναι να διαφωνούν μαζί μου αλλά να υπερασπίζονται το δικαίωμα μου να λέω την γνώμη μου, και εγώ να λέω την γνώμη μου αλλά να υπερασπίζομαι το δικαίωμα τους να διαφωνούν μαζί μου.

Πίστευα πως εάν ξεμπροστιάσω τις προθέσεις του Τσακίρη, θα τον εμποδίσω να πράξει έτσι όπως φοβόμουνα, αλλά τελικά δεν τον ένοιαζε καθόλου.

Τέλος πάντων...

Θέλω επίσης να διευκρινίσω πως... όταν είπα πως το κείμενο του brfan μου έδωσε την αφορμή, δεν εννοώ ότι απαντάω στο κείμενο του brfan.

Ο Brfun δεν μιλάει σε καμία περίπτωση για συλλογική ευθύνη κλπ, αλλά πριν κάποιοι μιλήσουν για κάτι τέτοιο, ήθελα να διατυπώσω την άποψη μου, για να μην τους μπούνε ιδέες όσων μπούνε στον πειρασμό.

Το διευκρινίζω, γιατί πολλές φορές άλλα λέω, και άλλα καταλαβαίνουν ορισμένοι, μην δημιουργηθούν παρεξηγήσεις άνευ λόγου και αιτίας.

Πρόσφατα, διάβασα σχόλια ανωνύμων, του τύπου: Ποιός είναι αυτός που τα γράφει αυτά? Που μένει ρε παιδιά? κλπ.

Τα σχόλια δεν ήταν για μένα, αλλά για τον brfan. Αυτά τα σχόλια, εμπεριέχουν απειλή, όπως και να το κάνουμε. Μπορεί να μην έχουν καμία ουσία, αλλά μπορεί και να έχουν. Γενικά και αόριστα, αλλά δεν παύει να είναι απειλή.

Καλύτερα να διευκρινίζουμε τα πράγματα, γιατί δεν ξέρεις ποιός μ@λ@κ@ς μπορεί να παρεξηγήσει το οτιδήποτε, και μέχρι που μπορεί να φτάσει.

Costix είπε...

Δυστυχως φιλε Αντωνη, αφ' ενος αποδειχθηκε στο τελος οτι ο βασιλιας ειναι γυμνος, αλλα αφ' ετερου οτι διαθετουμε αρκετους φιλαθλους με γαυροβαζελικ νοοτροπια και μονο, χωρις καμμια διαφορετικοτητα. Ειδαλλως πως να χαρακτηρισεις αυτους τους κυριους, οι οποιοι διαβαζουν ΜΟΝΟ τον τιτλο ενος ποστ (χωρις να διαβασουν το υπολοιπο κειμενο) και τον χαρακτηριζουν, οπως τον χαρακτηριζουν. Οι χαρακτηρες δυστυχως φαινονται στα δυσκολα και στις κρισεις !!!

vassilis είπε...

Δεν με ενδιαφέρει αν θεωρούμαι συντηρητικός η αντιδραστικός.

Κάποιος που επιτέθηκε στο μπλόγκ μου σε κάποιον άλλο που απλά έγραψε την άποψη του χωρις μάλιστα να προσβάλλει κανένα γιατί εγω τον είχα καλέσει δεν μπορεί να μου κάνει μάθημα δημοκρατικότητας. (http://fermionsandbosons.blogspot.com/2009/12/blog-post_1780.html#comments)Μάλιστα η άποψη αυτή είναι απόλυτα λογική και συμφωνώ μαζί της.

Τέλος το ζουμί είναι ότι εσείς επιλέξατε να συναναστραφείτε με τη διοίκηση, όχι εγώ.

vassilis είπε...

Η ντροπή σας τελικά ξερετε ποια είναι;

Οτι άνθρωποι που συμμετείχαν στα τραπέζια σας γράφουν για χρήσεις ουσιών κλπ βγάζοντας τον άνθρωπο ναρκομανή , αλκοολικο και εγω δεν ξερω τι, χωρίς κανενα στοιχείο και αναγκάζομαι εγώ που ούτε τον ξέρω πέρα από τις ΓΣ και είχα και μεγάλες κόντρες μαζί του να λέω το προφανές (http://iwn1998.blogspot.com/2010/11/blog-post_5519.html#comments).

Αν αυτό δεν είναι σπίλωση μέσα από φήμες και ψιθύρους τι είναι; Και εκεί δεν είδα κανένα σας που μέχρι χτες τρώγατε και πίνατε μαζί του να προσπαθεί να διαλύσει αυτές τις φήμες. Μην ξεχνάτε ότι στα χέρια αυτού του ανθρώπου βρίσκεται ο Πανιώνιος, καθώς έχει το 87% των μετοχών και όπου θέλει πουλάει.

amanAM είπε...

Τις 3-4 φορές που συναντήθηκα με τον Τσακίρη, όλοι τρώγαμε και πίναμε. Όσο αλκοολικός ήταν ο Τσακίρης, άλλο τόσο είμαστε και όλοι εμείς οι υπόλοιποι.

Αλίμονο, εγώ πίνω αλκοόλ 10 φορές τον χρόνο, οι 5 εξ αυτών είναι όσες φορές βρέθηκα με Πανιώνιους. Στα μάτια όλων αυτών, είμαι αλκοολικός?

Λέω όσα γνωρίζω και είδα.

Τώρα, εάν κάποιοι έχουν άποψη και γνώση τι κάνει ο Τσακίρης στην καθημερινότητα του, τότε τι να πω... Εγώ δεν είδα τίποτα περί ουσιών κλπ.

Παράξενα μου φαίνονται όλα αυτά.

Αυτοί που γνωρίζουν περί ουσιών, να μας πούνε εάν την πρώτη, την καλή διετία, επίσης έπαιρνε ουσίες, και εάν ήταν αλκοολικός!!!

Πάντως ρε Βασίλη, με όλο το θάρρος κιόλας, πολύ μεγάλο κόλλημα έχεις το ότι φάγαμε και ήπιαμε μαζί του. Δεν φάγαμε ούτε ήπιαμε με τον Ρωχάμη ή τον Πάσαρη. Έλεος πια. Με τον πρόεδρο του Πανιωνίου φάγαμε, όχι με κάποιον εγκληματία, και μάλιστα πληρώσαμε εμείς τον λογαριασμό μας, και τον δικό του, όχι ότι είπε να μην πληρώσει αυτός, αλλά τον κεράσαμε εμείς επειδή έτσι θέλαμε!

Costix είπε...

Πρεπει να ομολογησω οτι γνωριζεις πολυ καλα να χειριζεσαι γκεμπελικες και λαικιστικες μεθοδους στον διαλογο, για να ξεφυγεις απο το θεμα.
Εγω σε παρακαλεσα να μην αναφερθεις ξανα σε Παγκοσμια υποτιμητικα και με υπονοουμενα, γιατι με προσβαλεις εχοντας και εγω συμετασχει προσωπικα.
Και εσυ αναφερεσαι σε ενα διαλογο πριν περιπου ενα χρονο που ειχα με τον εμπαθεστατο.
Μονο να χαμογελασω μπορω με το επιχειρημα σου οτι εσυ ''λες την γνωμη σου'' αλλα εγω ''επιτιθεμαι''. Ετσι σε συμφερει ??
Πρεπει τελικα να εισαι ο Παντογνωστης.
Και ΜΗΝ γενικευεις και εντεχνα στοχευεις και σπιλωνεις ολους οσους συμμετειχαν στα Παγκοσμια στα περι φημων για ουσιες κλπ.
Οι φημες που κυκλοφορουν δεν μας αφορουν, αλλα ειμαι σιγουρος οτι γνωριζεις οτι προερχονται απο τεως ''κολλητους'' του γλυφτες, που τελικα μονο το συμφερον τους κοιταζαν και τωρα που εχασαν το μελι τον σταυρωνουν.
Εμεις φαγαμε μαζι του το πολυ 3 φορες (ισως και να εχασα μια) σαν συνΠανιωνιοι και τιποτε αλλο. Ειναι μεγαλη ΑΜΑΡΤΙΑ να λασπολογουμε και να σπιλωνουμε αποδεδειγμενα ηθικους ανθρωπους που ΜΟΝΟΝ εχουν προσφερει στον Πανιωνιο (ο καθενας αναλογα με τον χρονο του, την δυναμη του κλπ).
Βασιλη, ξεκολα. Ξερω καλα οτι και εσυ δεν εχεις καμμια υστεροβουλια, ομως σεβασου οτι και εγω το ιδιο.
Παρατα με τωρα, γιατι με εχεις τσαντισει αρκετα. Ασε με να δουλεψω λιγακι.

br fun_atic είπε...

Μερικές διευκρινήσεις: 1. Τα παγκόσμια ήταν ανοιχτά σε όποιον ήθελε να συμμετάσχει. Ούτε ψίθυροι, ούτε φήμες.Κουβέντα και φαγητό. Τόσο απλά. Διαφωνούσαμε, συμφωνούσαμε, χωρίς παρεξηγήσεις γιατί όλοι μας είμαστε Πανιώνιοι.Δεν φιλοξενήσαμε τον Πρόεδρο, αλλά τον Κωνσταντίνο. Η διαφορά είναι τεράστια.Δεν είμαστε ούτε φίλοι, ούτε κολλητοί του προέδρου.

2. Όποιος θέλει να έχει άποψη για κάτι πρέπει να το έχει δει με τα ίδια του τα μάτια, χωρίς να καταφεύγει στην φαντασία του.Τουλάχιστον αν θέλει να φαντάζεται πράγματα, ας το κάνει με τρόπο που δεν θίγει άλλους ανθρώπους.

3. Ως άνθρωπος έχω δικαίωμα να τρώω και να συναναστρέφομαι τον οποιονδήποτε, χωρίς να χρειάζεται να δώσω λογαριασμό σε κανέναν.

4. Ως μπλογκ είχα πάντα καθαρές απόψεις και επέτρεπα σε όλους να έχουν τις δικές τους σε συνθήκες ελευθερίας και ευπρέπειας. Ως άτομο αντέκρουσα το σχέδιο Κιντή, ΜΠΡΟΣΤΑ στον ίδιο τον Τσακίρη και τον Κιντή με επιχειρήματα. Όσοι ήταν εκεί και στις δύο συναντήσεις γνωρίζουν τη στάση μου, οπότε μαθήματα δεν παίρνω από κανέναν.

5. Επειδή δεν μου αρκούσε να κάθομαι να αναλύω σαν σπασίκλας τα δημοσιεύματα των εφημερίδων ανοίχτηκα στον κόσμο. Άκουσα γνώμες, έκανα γνωριμίες,προσπάθησα να προσεγγίσω κάθε Πανιώνια πτυχή. Ήμουν πάντα προσεκτικός στην διαχείριση των ειδήσεων και των σχολίων και θέλω να πιστεύω ότι δεν κατέφυγα ποτέ σε λαϊκισμούς, ψιθύρους και φήμες.
Αυτό έγινε για να μπορώ να γράφω υπεύθυνα κάποια πράγματα και να μην είμαι κωλοτούμπας.

Προσωπικά ποτέ δεν έχω γράψει πράγματα για την προσωπική ζωή του Τσακίρη, ούτε για συνήθειές του. Δεν μπορώ να το κάνω γιατί δεν τον ξέρω. Σχολίασα όμως κάποιους ανθρώπους που το έκαναν. Ως άνθρωπο δεν με ενδιαφέρει η προσωπική ζωή κανενός. Ως φίλαθλος ενδιαφέρομαι μόνο για τον Πανιώνιο

ΑκραιφνήςΠΑΝΙΩΝΙΟΣ είπε...

Φίλε Βασίλη, δέν περίμενα ποτέ τέτοια επίθεση επειδή έγραψα αυτό που έγραψα στο μπλόγκ τού Ίωνα.
Είναι πολύ απλό το πράγμα, πολύ ανθρώπινο και καθημερινό και συνηθισμένο, δυστυχώς. Εννοώ το να κάνει κάποιος χρήση ή και κατάχρηση ουσιών.
Το έγραψα για να καταλάβουμε επιτέλους τί φταίει και ο Κωνσταντίνος έχει αυτή την αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά, που προσπαθούμε να τον ψυχαναλύσουμε όλοι και άκρη δέν βγάζουμε.
Δέν τον κρίνω ούτε τον καταδικάζω ούτε τον αναθεματίζω ούτε τον βρίζω. Απλώς κατανοώ τους λόγους που βρίσκεται σε τρικυμία και το έγραψα για να αιτιολογήσω τα σκωτσέζικα ντούς που μάς υποβάλλει ειδικά τον τελευταίο καιρό. Δέν καταλαβαίνεις ότι άν δέν είναι αυτός ο λόγος, τότε πολύ απλά θα ήταν ψυχιατρικός; Tουλάχιστον, υπάρχει ελπίδα (εγώ είμαι βέβαιη) πως θα απεμπλακεί κάποια στιγμή και θα ανακάμψει.
Και βέβαια, ούτε τον...έδωσα, καθώς ούτε παρέα κάνουμε, ούτε είναι φίλος μου, ούτε τις 3-4 φορές που έχουμε καθήσει στο ίδιο τραπέζι τον έχω δεί να κάνει τίποτα περίεργο.

Όσο για τα παγκόσμια, τί να πώ ρε παιδί μου; πώς να αποδείξεις ότι δέν είσαι ελέφαντας;
O Costix και ο Amanam σού απάντησαν.

amanAM είπε...

Στο μόνο που θα διαφωνήσω BRfanie, είναι πως δεν κάναμε μόνο κουβέντα και φαγητό, αλλά... πίναμε κιόλας!!!

Costix είπε...

Ρε Αντωνη, θες να πεις οτι αυτο το διαφανο υγρο που εκαιγε δεν ηταν νερo, αλλα ποτο ??? Oh my God !!!

amanAM είπε...

Το άσπρο νερό που καίει, είναι νερό που καίει. Αλλά δεν ήπιαμε μόνο τέτοιο νερό!

Ήπιαμε και σταφυλόζουμο!!!

Costix είπε...

Γιατι δλδ, οι χυμοι φρουτων δεν κανουν καλο στην υγεια μας ???

lefterix είπε...

Άντε να χαθήτε ρε παλιομπεκρήδες!!!

Costix είπε...

Ακριβως αυτον τον χαβαλε δεν μπορει να αντιληφθει ο συνΠανιωνιος Βασιλης. Γιατι μαλλον ειναι ξενερωτος. Αλλα εγω δεν φταιω γι' αυτο. Ρε Βασιλη, βαλε λιγο χιουμορ στην ζωη σου. Σε δεχομαι ομως και οπως εισαι, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ γιατι εισαι Πανιωνιος. Δεξου με και εσυ. Θελει δυναμη !!!

amanAM είπε...

Πιστεύω ακράδαντα πως εάν ο Βασίλης έκανε μια φορά τον κόπο να μας γνωρίσει, να δει ότι δεν είμαστε κάποια nick names αλλά άνθρωποι με ξεχωριστή προσωπικότητα, με έντονη προσωπικότητα, με την ιδιαιτερότητα και την τρέλα του ο καθένας μας, θα καταλάβαινε κάτι που μόνο αφού βρεθήκαμε το κατάλαβα κι εγώ:

Δεν γίναμε τυχαία Πανιώνιοι.

Προ παγκοσμίων πίστευα πως τυχαία είχα γίνει. Αλλά άλλαξα γνώμη.

Έχουμε πολλά κοινά ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, παρά την τεράστια διαφορά του ενός από τον άλλον...

Για να είμαι ειλικρινής, ακόμα και στην θύρα 2 που κάθομαι, τώρα πια χαζεύω τις φάτσες αγνώστων σε μένα ανθρώπων, καθώς μπαίνουν στο γήπεδο, κι ενώ είναι εντελώς ξένοι, σκέφτομαι και λέω από μέσα μου: Σας τσάκωσα! Έχετε κι εσείς την ίδια τρέλα, όσο κι αν κρύβεστε ο καθένας πίσω από την διαφορετική φάτσα σας, ντύσιμο, κλπ!!!

Αυτό το "μυστικό", πιστεύαμε πως εάν ο Τσακίρης μας γνώριζε και έκανε λίγη παρέα μαζί μας, θα το ένοιωθε κι αυτός, και θα τον "παρασύραμε" ξανά στον έρωτα του με τον Πανιώνιο... Κάτι τέτοιο όμως δεν συνέβη, αλλά δεν θέλω να αναλύσω τους λόγους, αρκετά ασχολήθηκα να προσπαθώ να καταλάβω τι στα κομμάτια έχει στο μυαλό του αυτός ο άνθρωπος. Θα αρκεστώ την λαϊκή σοφία: Πες μου τους φίλους να σου πω ποιός είσαι!

amanAM είπε...

Μετά από αρκετό χρόνο, μετά από πολλά που μεσολάβησαν, μετά από κάμποση αυτοκριτική, αποφάσισα να μην ξανασχοληθώ με τον άνθρωπο αυτόν, όσο και να με τσιγκλάει κάτι να το κάνω, γιατί είμαι εμπαθής εναντίον αυτού του ανθρώπου.

Εγώ πίστεψα σε αυτόν τον άνθρωπο, εναπόθεσα ελπίδες στο πρόσωπο του για καλύτερο μέλλον στην ομάδα που αγαπάω από παιδί, ο άνθρωπος αυτός ήταν η αιτία να επιστρέψω στις εξέδρες και να ασχολούμαι ξανά με την ομάδα μας.

Άρα δεν μπορώ να είμαι αντικειμενικός, δεδομένου ότι αισθάνομαι προδομένος, αισθάνομαι πληγωμένος, αισθάνομαι πως τα όνειρα που αυτός ο άνθρωπος με έκανε να δω, γκρεμιστήκανε οριστικά και αμετάκλητα.

Αυτά όλα με κάνουν εμπαθή και θυμωμένο μαζί του.

Αντώνης Μάγγος