Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

τελικά ο Τσακίρης ήταν γνήσιος Βάζελος!

Αν και δεν παρακολουθώ με ιδιαίτερη προσοχή τα καθέκαστα στον Παναθηναϊκό, για να είμαι ειλικρινής στα @ρχίδια μου τι συμβαίνει σε αυτούς, παρατηρώ όμως πως υπάρχουν κάποιες ομοιότητες που δεν μπορεί να είναι τυχαίες:

Διάφορα λαμόγια ενώθηκαν με κοινό στόχο την κατασκευή νέου γηπέδου στον Βοτανικό, εποφθαλμιόντας  φυσικά τις εμπορικές χρήσεις και τα προσωπικά υπερκέρδη τους. Στην δικιά μας περίπτωση έπαιζε μπάλα μόνος του ο Τσακίρης. Έτσι φαινόταν τουλάχιστον. Όμως ο στόχος ήταν ολόιδιος...

Και στις 2 περιπτώσεις, για να αποκτήσουν λαϊκή συναίνεση, αρχικά έκαναν μερικές μεταγραφές βιτρίνας, υπερκοστολογημένες, προκειμένου να δείξουν πως είναι large, μην πω extra large.

Και στις 2 περιπτώσεις, παρείχαν αμέριστη κάλυψη στους οργανωμένους, στα επεισόδια και στις φασαρίες, προκειμένου να φανούν καλοί, και να έχουν την στήριξη των οργανωμένων.

Και στις 2 περιπτώσεις, το γήπεδο μπορούσε να φτιαχτεί τελικά, χωρίς όμως να εγκριθούν οι εμπορικές χρήσεις, και εκεί τους έπιασε από κοινού η τσιγκουνιά. και η απογοήτευση.. Κι όταν είδαν και απόειδαν, την έκαναν με ελαφρά, σαν γνήσιοι πράσινοι λαγοί που είναι εκ γενετής...

Και τέλος, φεύγοντας αφήσανε πραγματικά καμένη Γη... 

Ο Βγενόπουλος με τις πλάτες του Παναθηναϊκού τσίμπησε την Ολυμπιακή αντί πινακίου φακής, και έχτισε ένα προφίλ για να ξεκινήσει πολιτική καριέρα, που σταμάτησε αιφνιδίως μετά το έγκλημα στην ΜΑΡΦΙΝ, που κάψανε ζωντανούς τους εργαζόμενους κατά την διάρκεια των επεισοδίων πέρυσι τον Δεκέμβρη. Αυτοί που έβαλαν την φωτιά, πέτυχαν με έναν σμπάρο δυο τρυγόνια: Ο Βγενόπουλος για να μην κατηγορηθεί για τις προφανείς ευθύνες του, έκανε πίσω, ο δε κοσμάκης που θα κατέβαινε στον δρόμο για να διαμαρτυρηθεί για την λαίλαπα των μέτρων που θα ακολουθούσε, θα καθόταν ήσυχα ήσυχα στο σπίτι, μέχρι να μας καταστρέψουν ολοκληρωτικά.

Όλα σχεδιασμένα και καθόλου τυχαία.

Τουλάχιστον σε αυτό, υπάρχει κάποια διαφορά με τον Τσακίρη, αν και υπάρχει και εκείνη η "ύποπτη" δήλωση του Κιντή περί αναμόρφωσης της κοινωνίας μέσω του Πανιωνίου. Άραγε τι θέλησε να πει ο ποιητής τότε?

37 σχόλια:

Ο ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΟΣ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ είπε...

Αγαπητέ φίλε αυτά που γράφεις δυστυχώς είναι η πικρή στυγνή πραγματικότητα.
Όμως παρά το ξεγύμνωμα αυτού του τύπου (λέγε με Τσακίρη), υπάρχουν ακόμα Πανιώνιοι που σε κάποια άλλα blogs, γράφουν κείμενα που ευχαριστούν τον Τσακίρη για τη ... προσφορά του στον Πανιώνιο.
Αν δεν είναι αβανταδόροι του, τότε σίγουρα είναι τουλάχιστον αφελής.
Και επειδή δεν κρύβομαι το όνομά μου είναι Λευτέρης Σιδερής.

amanAM είπε...

Δεν είμαι δικηγόρος κανενός, ούτε μπορώ να γνωρίζω με σιγουριά τι κρύβει ο καθένας μέσα του.

Όμως, επειδή το σχόλιο σου με κάνει να σκεφτώ πως εννοείς τον Μπρφάν, θεωρώ πως τον αδικείς.

Μέσα στην πίκρα του, που ήταν ίδια με αυτήν που νοιώσαμε όλοι, θέλησε να δει τα θετικά που έκανε ο Τσακίρης, αφού όλοι οι υπόλοιποι βλέπαμε μόνο τα αρνητικά.

Ακόμα και ο χειρότερος άνθρωπος, έχει και κάποια θετικά, ακόμα και το χειρότερο κακό, έχει και κάποια καλή πλευρά. Ο Τσακίρης ήταν πολύ λίγος, κατά την γνώμη μου, αλλά πρόσφερε κιόλας.

Ο Μπρφάν θέλησε να τον ευχαριστήσει για όσα πρόσφερε. Έτσι αισθάνθηκε, έτσι έκανε.

zamis είπε...

Εκεί που μας χρωστάγανε μας πήραν και το βόδι..

br fun_atic είπε...

Αγαπητέ φίλε Λευτέρη,
διατηρώ το μπλογκ μου εδώ και δύο χρόνια περίπου. Έχω γράψει περισσότερα από 500 κείμενα για τον Πανιώνιο, τα οποία εκφράζουν τον τρόπο που βλέπω εγώ ο ίδιος τα πράγματα. Την δική μου οπτική. Εννοείται βέβαια ότι πάντα παρέχω βήμα στην αντίθετη άποψη, υπό την προϋπόθεση ότι είναι τεκμηριωμένη και δεν είναι προσβλητική. Αφού δεν κρύβεσαι (και καλά κάνεις) θα μπορούσες τότε που ευχαρίστησα τον Τσακίρη (αν και είμαι βέβαιος ότι δεν έχεις διαβάσει προσεκτικά το κείμενό μου, όπως και πολλοί άλλοι άλλωστε) να μου στείλεις ένα κείμενο με τη δική σου οπτική. Θα το δημοσίευα. Δεν το έκανες...Αρκείσαι στο να καταγγέλλεις. Δικαίωμά σου.

Να είσαι λοιπόν βέβαιος ότι ποτέ δεν έγραψα κάτι για να γίνω αρεστός σε κανέναν. Να είσαι επίσης βέβαιος ότι δεν έχω απολύτως καμία ανάγκη να γίνω αρεστός. Δόξα τω θεώ έχω τη δουλειά μου και είμαι μια χαρά.. Δεν ζω ούτε ζούσα από τον Πανιώνιο.

Ως άνθρωπος κρατάω πάντα τα θετικά κάποιου. Ιδίως όταν αυτός βγαίνει από την καθημερινότητά μου. Έχω να σου πω ότι ήμουν από τους ελάχιστους ανθρώπους που είχα να πω μια καλή κουβέντα ακόμη και για τον Μπέο τη στιγμή που έφευγε. Τότε που αυτό ήταν αδιανόητο. Επίσης είμαι από τους ελάχιστους που έκαναν κριτική στον Τσακίρη όταν ήταν ισχυρός και λαοφιλής. Έτσι αισθάνθηκα, έτι έπραξα.

Θα σου πω ένα πράγμα. Αναγνωρίζω ότι ο Τσακίρης έκανε τραγικά σφάλματα. Γνώμη μου είναι ότι έχει κάνει και πολλά καλά. Προσωπικά, δεν συμφωνώ με την οπτική του ΑΜΑΝΑΜ που του καταλογίζει πρόθεση. Αυτό όμως είναι μια άλλη ιστορία.

Αυτή τη στιγμή η ομάδα έχει χωριστεί σε στρατόπεδα. Όλοι ασχολούνται με την απόδοση ευθυνών, ξεχνώντας ότι προέχει η σωτηρία της ομάδας. Έτσι όμως θα πέσουμε, δεδομένου ότι εν υπάρχει κανένας από τους υπερΠανιώνιους που να αναλαμβάνει το ρίσκο.

Μπορεί να είμαι αφελής όπως λες. Δεκτό. Θα ήθελα όμως να μου αποδείξεις ότι εσύ προσωπικά ήσουν τόσο οξυδερκής. Μπορείς να μου στείλεις ένα παλιό κείμενο σου, από την περίοδο ας πούμε που όλοι χειροκροτούσαν τον Τσακίρη, όπου εσύ προσωπικά υποστήριζες και αποδείκνυες ότι είναι λαμόγιο; Ότι όλα τα κάνει με απώτερο σκοπό;

Θα μπορούσα να είμαι αβανταδόρος, αν του έκανα αβάντα τότε που ήταν στα πάνω του. Τότε που θεωρητικά κάποιος θα μπορούσε να περιμένει κάποιο όφελος. Τι είδους αβάντα κάνω σε έναν άνθρωπο που δηλώνει ότι φεύγει και μάλιστα εν μέσω γενικής κατακραυγής;

Ο ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΟΣ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ είπε...

Και ποιά είναι τα θετικά που έκανε ο Τσακίρης;
Τις δυο φορές που βγήκαμε Ευρώπη;
Μα και με το Μπέο βγήκαμε άλλες δυο φορές και μάλιστα χάρις την ... εξυπνάδα του η ομάδα ξεχρέωσε.
Θα πρέπει λοιπόν με την ίδια λογική να του πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ, ενώ όλοι γνωρίζουμε ότι το έκανε για ίδιον όφελος δηλ. τη τσέπη του.
Ο Τσακίρης λοιπόν, με πρόσχημα την ... αγάπη του για τον Πανιώνιο, αγόρασε την ομάδα για να την εκμεταλλευτεί (όπως σωστά έγραψες για τους εμπορικούς χώρους του γηπέδου). Όταν κατάλαβε ότι αυτό δεν γίνεται την άφησε στη μοίρα της - ουσιαστικά διαλυμένη - να πορευτεί αδιαφορώντας για το μέλλον της.
Και επειδή είμαι πολύ καχύποπτος και κακόπιστος με αυτόν τον κύριο, να μη σου πω ότι μπορεί ο μπαμπάς του, να του έδωσε κάποια χρήματα να ... παίξει με κάποια ομάδα για να μην τον έχει στα πόδια του και του χαλάει τις δουλειές, όπως κατά καιρούς έκαναν κι' άλλα αδέλφια ή μπαμπάδες (από πράσινη μεριά). Όμως το ... χαρτζιλίκι τελείωσε και το ... παιχνιδάκι (Πανιώνιος) το πετάμε γιατί το βαρεθήκαμε (να τον δώσω το Πανιώνιο να ησυχάσω).
Ε, γιαυτό το κύριο που άφησε στη κυριολεξία καμμένη γη και ένα σύλλογο που στα 120 χρόνια του παραπαίει στα όρια της Β' Εθνικής (Football League), δεν ανέχομαι να διαβάζω ευχαριστίες.

zamis είπε...

Το θεμα τωρα ειναι αν θελησει να ενισχυσει οικονομικα την ομαδα.
Μπορει και αυτο να ακουγεται αφελες αλλα φως δεν βλεπω απο αλλου.

Costix είπε...

Λευτερη, μια λεπτομερεια μονο, που ειναι πασιγνωστη στους κυκλους της Πλατειας. Ο μπαμπας του τον απετρεπε απο το να αγορασει τον Πανιωνιο, και αυτο εγινε ΜΟΝΟΝ αφου απεβιωσε (ο μπαμπας) και φυσικα εμεινε μοναδικος κληρονομος ο Τσακ. Καλο ειναι να εξεταζουμε τα γεγονοτα πριν βγαλουμε αυθαιρετα συμπερασματα για καποιον.
Οχι πως εχεις αδικο βεβαια για καποιους αλλους που υπονοεις, εκει ετσι εγινε.

br fun_atic είπε...

Λες να βάλει λεφτά, ενώ τον βρίζουν όλοι;
Εγώ προσωπικά θα το έβρισκα πολύ αντρίκιο.
Αναγνωρίζω τα λάθη μου και ότι και να μου καταλογίζετε, εγώ την ομάδα θα την σώσω. Θα το κάνει; Ελπίζω να μην μπουν θέματα εγωισμού στη μέση. Βλέπεις, τον τελευταίο καιρό πολλοί ήταν αυτοί που παρουσιάστηκαν ως σωτήρες, αλλά το πικρό ποτήρι το ήπιαν άλλοι.

Δεν είναι όμως λίγο οξύμωρο να περιμένουμε χρηματοδότηση από κάποιον που θεωρούμε λαμόγιο;

Τέλος πάντων. Δεν θα ήθελα να καταχραστώ την φιλοξενία. Θεώρησα ότι ό Λευτέρης έπρεπε να ακούσει και τη δική μου μεριά.

Ο ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΟΣ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ είπε...

Αγαπητέ φίλε (και το εννοώ το φίλε) BR FUN_ATIC, δεν έχω να σου αποδείξω με κάποιο κείμενο τις διαφωνίες μου για τον συγκεκριμένο κύριο, γιατί απλά το καιρό τη ευφορίας (εννοώ τις δυο καλές χρονιές), όσοι είμαστε δύσπιστοι μαζί του ή είμαστε φερέφωνα του Μπέου ή δεν είμαστε Πανιώνιοι. Πάντως επανειλημμένα στη θύρα 2 ήλθα σε ρήξη με πολλούς - ακόμα και φίλους - όταν αμφισβητούσα τις ... καλές προθέσεις του.
Ειλικρινά θα ήθελα πολύ να τα λέγαμε από κοντά για να αναλύσουμε ο ένας στον άλλο διεξοδικά τις απόψεις του. Δυστυχώς όμως εδώ κάποιους μήνες, μένω μόνιμα στα Γιάννενα για επαγγελματικούς λόγους και δεν είναι εφικτό αυτό να γίνει.

amanAM είπε...

Το μεγαλύτερο καλό που έκανε ο Τσακίρης, είναι πως ενέπνευσε πολλούς Πανιώνιους να γυρίσουν στο γήπεδο, ένας εξ αυτών κι εγώ, και το χειρότερο κακό, είναι πως τους απογοήτευσε όλους.

Το να αποσκοπεί κάποιος στο κέρδος, δεν το βρίσκω απαραίτητα κακό. Το να το παίζει έτσι, και να είναι γιουβέτσι, το βρίσκω κακό.

Ο Τσακίρης επανέλαβε πολλές φορές πως δεν είναι ο ηγέτης που θέλουμε ή που ονειρευόμαστε. Εμείς δεν το πιστέψαμε. Δεν φταίει αυτός.

Ο Πανιώνιος δεν θα καταστραφεί γιατί γκρινιάζουμε ή γιατί συζητάμε. Ο Πανιώνιος κινδυνεύει να καταστραφεί, γιατί μετά τον Τσακίρη, ακολουθεί το χάος.

Μακάρι να μπορεί και να θέλει να βοηθήσει. Είναι αστείο να πιστεύουμε πως επειδή κουβεντιάζουμε ή επειδή κάνουμε κριτική, προσβλήθηκε και ενώ ήθελε να βοηθήσει δεν θα το κάνει τελικά. Μπορεί όμως να το χρησιμοποιήσει σαν δικαιολογία.

Ο νόμος της σιωπής, είναι κάτι στο οποίο δεν θα συμφωνήσω ποτέ. Κανένας έντιμος άνθρωπος δεν φοβάται την συζήτηση και την κριτική.

Όλοι κάνουμε λάθη. Εάν θιγόμαστε γιατί κάποιοι τα συζητάνε, τότε θα πρέπει να κλειστούμε στα σπίτια μας.

Με το ποδόσφαιρο ασχολήθηκε ο Τσακίρης, όχι με το μπαλέτο στην λυρική σκηνή. Εάν άκουγε χριστοπαναγίες στην Λυρική, θα μπορούσα να καταλάβω την έκπληξη του, και την πικρία του.

amanAM είπε...

Πιστέψτε με, είμαι καλός στην δουλειά μου. Όμως, εδώ και πολλά χρόνια, ετοίμασα λύσεις για την ημέρα που μπορεί να αρρωστήσω, μπορεί να λείψω γιατί θα πάω διακοπές, καθώς και τι θα γίνει το γραφείο μου εάν πεθάνω ή εάν συνταξιοδοτηθώ.

Έχω ήδη έτοιμη την επόμενη μέρα.

Μπορεί να είναι πλήγμα το να λείψω εγώ, δεδομένου ότι είναι αρκετά προσωπική η δουλειά μου και η σχέση μου με τους πελάτες μου, παρόλα αυτά, έχω κάνει ότι μπορώ, για να μην επέλθει το χάος, μετά από εμένα.

Αυτό όφειλε να έχει κάνει και ο Τσακίρης. Σε αυτό, απέτυχε τελείως.

br fun_atic είπε...

Εγώ φίλε (κι εγώ το εννοώ) ότι είχα να αποδείξω το απέδειξα με τα 499 κείμενα.όχι με το ένα.μάλλον είναι άδικο να κριθώ από ένα και μόνο κείμενο το οποίο απλά περιέγραφε συναισθήματα.
Θα σου πω ότι τον αποκλεισμό που ένοιωσες εσύ στη 2 τον ένοιωσα κι εγώ στο Ίντερνετ.βλέπεις τα σχόλια υπέρ του λίνεν ήταν κριτική κατά του Τσακίρη.όταν λοιπόν άνοιξα το μπλογκ,πίστεψέ με,το φρούτο με το όνομα κριτική στον Τσακίρη απλά δεν υπήρχε.μετα χριστον βέβαια υπήρξαν πολλοί προδότες.θα χαρώ να σε γνωρίσω από κοντά.είσαι ευπρόσδεκτος σε παγκόσμιο.είναι βέβαιο ότι θα καταλάβεις ότι υποστηρίζουμε την ίδια άδα.με διαφορετικά ίσως επιχειρήματα.

br fun_atic είπε...

Κώλο τ9

προδότες εννοούσα

Griniaris είπε...

Είμαι σίγουρος ότι εννοούσες προφήτες...

Αυτό που έχω καταλάβει εγώ είναι ότι ο Τσακίρης κατηγορείται ουσιαστικά γιατί δεν υπάρχει άλλος λεφτάς Πανιώνιος να τρέξει την ομάδα.Έστω ότι ο Αγγελόπουλος δήλωνε Πανιώνιος από κούνια και αγόραζε την ομάδα.Θα μίλαγε κανείς για καμμένη γη;Ναι,όντως τρομερά τα λάθη του και ζημίωσε την ομάδα αλλά έτσι έχασε και λεφτά.Εγώ πρόθεση δεν μπορώ να του καταλογίσω...

amanAM είπε...

Γκρινιάρη, λογικό αυτό που λες.
Όμως το ότι δεν υπάρχουν αντίστοιχοι Μαρινάκηδες στον Πανιώνιο, να παραλάβουν την ομάδα μετά την αποχώρηση του Κόκκαλη, ήταν γνωστό.

Ναι δεν φταίει γι αυτό ο Τσακίρης.

Φταίει που ενώ το ήξερε, δεν έκανε το στοιχειώδες: Να αφήσει το καράβι σε ήρεμα νερά, και με πλήρωμα ικανό να το ταξιδέψει, με την ελπίδα όταν θα βρεθεί σε φουρτούνες να μπορέσει να αντεπεξέλθει.

Αντιθέτως, παράτησε το καράβι μέσα σε θύελλα, ενώ μπάζει νερά από παντού.

br fun_atic είπε...

ότι πλήρωμα και να ζεις,αν δεν υπάρχουν τα φράγκα πας άκλαφτος

zamis είπε...

Με προθεσεις και υποθεσεις παντως δεν μπορουμε να μιλαμε.
Το δεδομενο ειναι οτι η επιλογη Κιντι που αυτος εκανε εχει οδηγησει την ομαδα στο σημειο μηδεν.
Οφειλει λοιπον σε ηθικο επιπεδο(αν και εφ'οσον μπορουμε να μιλαμε και για τετοιο)να επανορθωσει.
Κατι τετοιο θα τον δικαιωνε στα ματια της συντριπτικης πλειοψηφιας.
Αλλιως,περιμενουμε τι θα φερει ο Λεμονης και τελεια..

Griniaris είπε...

zamis,
δεν μιλάω για τα αδιαμφισβήτητα λάθη του αλλά μόνο για την πρόθεση.Ναι,ακόμη και τώρα θα μπορούσε να σώσει το καράβι,συμφωνούμε απολύτως...

zamis είπε...

Ναι ρε γκριν,το ξερω.
Απλα λεω οτι γενικα και για ολους μας,προθεσεις,υποθεσεις και ψυχολογικα προφιλ ειναι ωραια συζητηση αλλα δεν παει πουθενα.
Οπως λες κι εσυ μπορει να το σωσει.
Ε ας το κανει ρε γαμοτο,120χρονα ειναι αυτα!

zamis είπε...

mpeos:

Για τον Πανιώνιο: «Είναι αδιανόητο να πιστέψω πως ο Πανιώνιος, η ιστορία του ποδοσφαίρου, θα απέχει από τη SuperLeague. Εύχομαι οι άνθρωποι που έχουν τις τύχες του συλλόγου να βρουν τη δύναμη να ανταπεξέλθουν και με μεταγραφές και με έναν Έλληνα προπονητή καταξιωμένο να πετύχουν. Είχα πει πως θα φύγει νύχτα με υποβρύχιο ο Τσακίρης.

Έχει αδικήσει τον εαυτό του. Πίστευα και πιστεύω πως αν είχε επιλέξει σωστούς συνεργάτες θα μπορούσε να κάνει περισσότερα από όσα εγώ στον Πανιώνιο και να γράψει ιστορία. Οι συνεργάτες που επέλεξε ήταν για τα πανηγύρια. Επέλεξε 20 μισθοφόρους από τους οργανωμένους. Μοιραία ο χρόνος τον εύθηρε πολύ γρήγορα. Έκανε εγκλήματα που αδίκησαν τον Πανιώνιο και τον εαυτό του».

Ο ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΟΣ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ είπε...

Φίλοι συν-Πανιώνιοι έστω και με διαφορετικά επιχειρήματα, πόσο βέβαιοι είστε ότι ο Τσακίρης έχει χάσει πολλά χρήματα;
Τα 3 και ... εκατομμύρια του Τζιμπούρ, τα 2 του Σπυρόπουλου, το 1,2 του Τζαβέλλα, τα 850 χιλιάρικα του Ντάριο, τα 800 του Μάκου έστω και σε δόσεις, ποιός τα πήρε; Ποιός τα διαχειρίστηκε;
Κι εγώ πιστεύω ότι δεν έχει κερδίσει από τον Πανιώνιο όμως παρακαλώ ας με φωτίσει κάποιος πόσο χαμένος βγαίνει όταν ακόμα και η επένδυση του συγκροτήματος στο Κορωπί (Απήλιον) σε αυτόν έχει μείνει;

br fun_atic είπε...

Την οποία τι θα την κάνει; Η επένδυση αυτή υπάρχει επειδή είναι το προπονητικό του Πανιωνίου. Συντηρείται από τον Πανιώνιο. Αν αύριο το πρωί φύγει ο Τσακίρης από τον Πανιώνιο, χωρίς να καταφέρει να εξασφαλίσει ότι θα το μισθώνει ο Πανιώνιος και ότι θα παίρνει χρήματα, τι θα το κάνει; Πόσες ομάδες στην πρώτη εθνική (Αθήνα) χρειάζονται τέτοιου είδους εγκαταστάσεις; Αλλά ακόμη κι αν κάποια χρειάζεται, ποιά μπορεί να τις πληρώνει; Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει ο Τσακίρης να κόψει το Απήλιο σε οικόπεδα, τα οποια θα αποκτήσουν μιά κάποια αξία μετά από πάρα πολλά χρόνια.

Ότι σύμβαση κι αν έχει υπογράψει ο Πανιώνιος με το Απήλιο, σίγουρα σπάει (γι αυτό υπάρχουν οι συμβάσεις βέβαια). Ο Πανιώνιος θα έχει σίγουρα κάποια ζημία, αλλά να είσαι σίγουρος ότι η μεγαλύτερη θα είναι του Τσακίρη.

Θέλω να ξέρω όμως τι είδους πρόεδρο ψάχνουμε. Αν ψάχνουμε για σοβαρό επενδυτή, τότε πρέπει να δεχθούμε ότι θα έχει σκοπό το κέρδος (ή έστω και το κέρδος).Οπότε δεν πρέπει να μας σοκάρει αν θέλει να βάλει και χρήματα στην τσέπη του.

Αν θέλουμε κάποιον που θα διαθέτει πολλές ώρες και απίστευτα χρήματα χωρίς να βγάζει τίποτα ή χάνωντας κι όλας, τότε ψάχνουμε είτε τρελό είτε καραμουρτζούνη.

Ξέρεις ποιό είναι το πρόβλημα; Που ο Πανιώνιος δεν είναι ελκυστική επένδυση για κάποιον επιχειρηματία που θέλι να ασχοληθεί με το ποδόσφαιρο, χωρίς να αγοράζει σώνει και καλά την αγαπημένη του ομάδα. Δεν νομίζω ότι ο Αμπράμοβιτς ή οι Άραβες της Μάντσεστερ Σίτι ήταν οπαδοί τους από τα γενοφάσκια τους. Κι όμως επένδυσαν. Στην Ελλάδα θέλουμε τον πρόεδρο λεφτά και οπαδό. Πολύ φοβάμαι ότι στον Πανιώνιο ο τελευταίος μας τελείωσε...

br fun_atic είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
br fun_atic είπε...

@AMANAM
Ασφαλώς και οι γνώμες μας δεν βλάπτουν. Σε ρωτάω όμως κάτι απλό. Αν η επιχείρησή σου χρηματοδοτούνταν από μία τράπεζα κι εσύ έβγαινες και έλεγες σε όλο σου τον επαγγελματικό κύκλο ότι η Τράπεζα αυτή είναι λαμόγιο, ότι πίνει το αίμα του κοσμάκη, ότι σε απογοητεύει καθημερινά κ.λ.π θα σου έκανε εντύπωση αν σου έκοβε τη χρηματοδότηση;

Η αλήθεια είναι ότι η ομάδα διοικητικά και αγωνιστικά είναι χάλια. Καλώς ή κακώς μόνο ο Τσακίρης έχει τα χρήματα να τη βοηθήσει. Αν βέβαια υπάρχει κι άλλος, ευπρόσδεκτος. Απλά δεν είδα και κανέναν να δίνει το πεντοχίλιαρο στον ερασιτέχνη. έτσι για τα μάτια του κόσμου. Για έναν πλούσιο τα λεφτά αυτά είναι δυό ώρες στα μπουζούκια...

Ωφελεί σε αυτή τη δεδομένη χρονική στιγμή να μαλώνουν όλοι με όλους και όλοι μαζί να βρίζουν τον Τσακίρη; Έστω κι αυτό θα μπορούσα να το καταλάβω, αν υπήρχε εναλλακτική λύση και ο Τσακίρης δεν πούλαγε. Πείτε μου όμως ρε παιδιά. Ποιός θέλει να αγοράσει την ομάδα ακόμη κι αυτή τη στιγμή; Όπως χάρισε τις μετοχές του ο Τσακίρης στον ερασιτέχνη δεν μπορούσε να τις χαρίσει και σε κάποιον τρίτο; Που είναι;

Αν προχωρήσει η μεταβίβαση στον ερασιτέχνη θα καταρριφθεί άμεσα και το σενάριο ότι η ομάδα είναι ήδη πουλημένη. Εμείς βέβαια θα έχουμε γίνει μαλλιά κουβάρια.

amanAM είπε...

Πάντως οι Τράπεζες πίνουν το αίμα του κοσμάκη!!!

Φαντάζεσαι τις Τράπεζες, να σταματήσουν να δανειοδοτούν τον κόσμο, να σταματήσουν να δέχονται κόσμο στους γκισέδες τους κλπ, επειδή κάποιοι μπλόγκερ έγραψαν (κι εγώ μαζί) πως... πίνουν το αίμα του κοσμάκη?

Την ημέρα που θα θελήσουν να μην ασχοληθούν άλλο, πιθανόν να τους πιάσει η ευθιξία από όσα έγραψα.

Κάποτε έγραψα πως ένας συγκεκριμένος επιχειρηματίας του χώρου μου, είναι απατεώνας. Το έγραψα με ψευδώνυμο: amangos.

Σε κάποια έκθεση συναντηθήκαμε, και με ρώτησε: Ξέρεις ποιός είναι αυτός ο amangos που με βρίζει?
Εγώ είμαι, του απάντησα.
Α καλά...

Δεν σταμάτησε να πουλάει σκάφη και να κάνει την δουλειά που έτσι κι αλλιώς έκανε. Φυσικά δεν τόλμησε να μου κάνει ούτε κάποια μύνηση, αφού πιστεύω πως ήξερε πως μπορούσα να αποδείξω ότι είναι λαμόγιο!!!

Ο ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΟΣ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ είπε...

Από τα λεγόμενά μου καταλάβατε ότι ενδιαφέρομαι αν ο Τσακίρης κέρδισε ή έχασε από τον Πανιώνιο; Τα ποσά που απαρίθμησα το έκανα γιατί κάποιοι μιλάνε μόνιμα ότι ο Τσακίρης είχε ζημιά από τον Πανιώνιο.
Ακούστε φίλοι μου, αν συνέχιζε στοιχειωδώς να κάνει αυτά που έκανε τα δυο πρώτα χρόνια της θητείας του κανείς δεν θα του έλεγε τίποτα, ακόμα και οι δύσπιστοι σαν κι εμένα. Πείτε μου σας παρακαλώ πότε άλλοτε πουλήθηκε πρωτοκλασάτος παίχτης από την ομάδα (όπως ο Σπυρόπουλος) και ο πρόεδρος δεν άκουσε τα εξ' αμάξης; Ο Τσακίρης άκουσε τίποτα; Αντίθετα οι περισσότεροι αν όχι όλοι επικρότησαν την πώληση και είπαν ότι ήταν μαγκιά του. Το ίδιο περίπου (με κάποιες περισσότερες γκρίνιες) έγινε και με τον Τζιμπούρ. Όταν όμως άρχισαν κι ερχόντουσαν οι Ντελούρες, οι Ντακόλ και λοιποί σκοτωμένοι, τότε αρχίσαμε τις γκρίνιες, ότι ενώ έπερνε χρήματα από μεταγραφές, οι επενδύσεις ήταν λάθος. Δεν περίμενα ούτε ήθελα, όσα έπερνε από τις μεταγραφές να τα δώσει για φέρει άλλους παίχτες, αυτό θα ήταν παράλογο. Ήθελα πολύ να έχει κέρδη για να έχει κίνητρο να συνεχίζει με μεγαλύτερη όρεξη. Όμως του έφερναν σακάτηδες και άμπαλους και αυτός δεν ζητούσε από κανέναν συνεργάτη του εξηγήσεις.
Ακόμα και τον Ρεκόμπα που όλοι επικροτήσαμε τον ερχομό του, τελικά αληθινός βγήκε ο Λίνεν που δεν τον ήθελε και αποδείχθηκε για άλλη μια φορά ότι κάποιοι τον παραπλάνησαν. Μετά ήλθαν ο Γαλλής με τον Λεμονή που πήγαν να του ανοίξουν τα μάτια και τους έπαψε σε μια νύχτα, γιατί του έθιξαν τους κολλητούς του (έστω κι αν τους έδιωξε παραδεχόμενος ουσιαστικά τα λάθη του). Μετά ήλθε ο Φερέρα με κύριο προσόν τις 5 γλώσσες που ήξερε και το ανύπαρκτο βιογραφικό, αφού η καλύτερη του χρονιά ήταν με τον Πανθρακικό. Εν τω μεταξύ η υπόθεση γήπεδο δεν του έβγαινε και ξενέρωνε όλο και περισσότερο. Και η χαριστική βολή ήταν ο Κιντής που τον έβαλε γιατί είχε πλέον "κρυώσει" και δεν ήθελε να ξανασχοληθεί με την ομάδα. Αυτά είναι εν ολίγοις τα πεπραγμένα του, τουλάχιστον από την δικιά μου άποψη. Όσο για το Απήλιον ο Πανιώνιος θα το χρησιμοποιεί, γιατί δεν υπάρχει εναλλακτική λύση, άρα έστω και κάποιο μικρό έσοδο θα υπάρχει. Αλλά και ο Πανιώνιος να μη το χρησιμοποιεί, είναι μια επένδυση που με λίγα επιπλέον χρήματα μπορεί να το κάνει ξενοδοχείο ή οτιδήποτε άλλο παρεμφερές.
Εν ολίγοις, με μια ορθολογική διαχείριση του Πανιωνίου, ο Τσακίρης θα ήταν ο πλέον αποδεκτός πρόεδρος.

Costix είπε...

Ρε Λευτερη, εχεις σκεφτει ποτε οτι ειναι αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου ???
Γι' αυτο λιγο ελεος και παμε μπροστα, οχι πισω.

amanAM είπε...

Αγαπητέ Μίλτο,
είναι επιλογή σου να μην δέχεσαι σχόλια, και όταν κατ εξαίρεση το κάνεις, δεν επιτρέπεις τα σχόλια πριν (λογο)κριθούν.

Επειδή αναφέρεσαι σε μένα, οφείλω να μπορώ να απαντήσω. Η απάντηση μου λοιπόν, είναι η εξής:

Εγώ μπορώ να σου πω, πως πιο περήφανος από ποτέ, αισθάνθηκα κατά την κατάκτηση του Γιούρο 2004, καθώς και με όσα έζησα σαν εθελοντής στην Παραολυμπιάδα.

Τώρα ντρέπομαι, που με κάτι τέτοια γεγονότα, αισθάνθηκα περήφανος, ενώ η χώρα καταληστευόταν από όλους όσους μας κυβέρνησαν τα τελευταία 30-40 χρόνια, και τώρα τα παιδιά μας και τα εγγόνια μας θα πληρώσουν την αφέλεια μας, και την ενδεχόμενη συνενοχή μας, άλλος περισσότερο, άλλος λιγότερο.

Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τις προθέσεις όλων όσων μας κυβέρνησαν. Αλλά όλοι κρινόμαστε από το αποτέλεσμα, και όχι από τις ψεύτικες ελπίδες που δώσαμε κατά καιρούς.

Πιθανόν να αδικώ τον Τσακίρη, αλλά ξέρω τούτο: Αφού τα έκανε όλα μαντάρα, την έκανε σαν πράσινος λαγός.

amanAM είπε...

Επίσης, δεν έχω καταλάβει σε ποιό σημείο αδικώ τον Τσακίρη, τουλάχιστον στο συγκεκριμένο σχόλιο.

Δεν ξενέρωσε όταν πάγωσε το "νέο γήπεδο"?
Δεν έκανε μεταγραφές βιτρίνας?
Δεν έγλυφε τους οργανωμένους για να βάζουν πλάτη στα σχέδια του?
Δεν την έκανε σαν πράσινος λαγός?

-----

Δεν ξέρω πόσο ενήμερος είσαι, αλλά εγώ έχω μάθει για ταξίδια μιας "ελιτ" ομάδας πανθήρων με το προσωπικό λήαρ τζετ του προέδρου (τότε) και μεγαλομετόχου...

Για δωρεάν μοίρασμα εισιτηρίων, με αποτέλεσμα αυτή η ελίτ τα πουλούσε κι έβγαζε μεροκάματο!

Το γήπεδο (χωρίς τις εμπορικές χρήσεις) εγκρίθηκε και μπορούσε να κατασκευάζεται ήδη, και στην Νέα Σμύρνη, αλλά και στην παραλία του Π Φαλήρου. Κάποιος που βάζει από την τσέπη του, για το καλό του Πανιωνίου, θα το είχε ήδη φτιάξει το γήπεδο.

Κάποιος που πίεσε με πρόσχημα το καλό του Πανιωνίου, για να κονομήσει από τις εμπορικές χρήσεις, δεν μπορεί να παριστάνει ότι... έβαζε λεφτά, αλλά εμείς είμαστε αχάριστοι και άθλιοι.

------

Είμαι πολύ συγκεκριμένος, οπότε θα παρακαλούσα να κριθώ από όσα λέω, και όχι με γενικούς χαρακτηρισμούς.

Ευχαριστώ.

Ο ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΟΣ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ είπε...

Αγαπητέ AmanAM τα δυο τελευταία σχόλιά σου (8:16, 8:27) είναι όλα τα λεφτά. Μέσα σ'αυτές τις γραμμές είναι όλη η πραγματικότητα της ελληνικής κοινωνίας και του Πανιωνίου.

br fun_atic είπε...

Ένα γήπεδο σαν αυτό που θέλαμε να φτιάξουμε έχει κόστος 50-60 εκ ευρώ. Από εκεί και πέρα έχει και τεράστιο κόστος συντήρησης (απόδειξη όλα τα ολυμπιακά ακίνητα που έχουν μείνει στο έλεος του Θεού).
Τι έπρεπε να γίνει; Να δώσει ο Τσακίρης το συγκεκριμένο ποσό και να πληρώνει και από πάνω το κόστος συντήρησης; Ακόμη όμως κι αν ο Τσακίρης έδινε τα χρήματα για την κατασκευή, ο Πανιώνιος ως σύλλογος (ερασιτέχνης και Π.Α.Ε) μπορούσαν να αντέξουν το κόστος συντήρησης;Με τίποτα...

Πάμε σε κάτι άλλο. Για να πάρεις ένα δάνειο, προφανώς και πρέπει να προσφέρει εξασφαλίσεις στις τράπεζες. Ένα γήπεδο χωρίς εμπορικές χρήσεις, τι είδους εξασφάλιση προσφέρει; Αν δεν πληρώνεις το δάνειο τι θα σου πάρει η Τράπεζα; Τις μπάλες, τα εμπόδια ή το άγαλμα του Δημητρού Δάλλα;

Αυτό που περιγράφεις θα ήταν περισσότερο συμβατό με δημοτικό έργο. Δεν θυμάμαι όμως ο Δήμος Ν.Σμύρνης (σύνολο των παρατάξεων) να προσέφεραν πραγματική στήριξη (ήτοι πολιτική στήριξη και χρήματα).

zamis είπε...

Σωστος για το γηπεδο,brf.
Και θα συμπληρωσω οτι-κατα δηλωση Βεντουρη-το ποσο που καλειται να πληρωνει ο Πανιωνιος για αποκλειστικη χρηση του Απηλιου ειναι πολυ λογικο.
Ειπαμε,να τον κραζουμε(ελπιζοντας οτι θα κανει κατι για την ομαδα μας)αλλα μην ξεχναμε οτι πριν λιγα χρονια οι παικτες τρεχανε στο Αλσος.

br fun_atic είπε...

Τα λάθη του Τσακίρη εντοπίζονται κυρίως στην επιλογή συνεργατών. Αυτά οδήγησαν την ομάδα στο σημερινό αδιέξοδο και είμαι βέβαιος ότι το γνωρίζει και ο ίδιος.

br fun_atic είπε...

Νομίζω ότι με το κράξιμο ο συγκεκριμένος άνθρωπος δεν πρόκειται να κάνει τίποτα. Το έχουμε δει πολλές φορές να του λέει όλος ο κόσμος ένα πράγμα και να κάνει ακριβώς το αντίθετο.
Θεωρώ απίθανο λοιπόν να ρίξει λεφτά στην ομάδα εν μέσω γενικής κατακραυγής.

Επειδή θεωρώ ότι έχω γράψει πολλά για τον Τσακίρη, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω τη θέση μου. Το ότι εκτιμώ πράγματα που έχει κάνει για την ομάδα δεν σημαίνει ούτε ότι είμαι ο συνήγορός του ούτε ο προσωπικός του αγιογράφος. Αν υπήρχε καλύτερη εναλλακτική λύση α την καλο υποδεχόμουν (νομίζω ότι και ο Τσακίρης το ίδιο θα έκανε). Αντικειμενικά όμως τέτοια περίπτωση δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή.

zamis είπε...

ας κανει κατι ρε πουτι μου εστω και τωρα

IWN1998 είπε...

Πάντως έχει κρατήσει πάνω από 22% του μετοχικού κεφαλαίου ... αλλά όταν ζητάτε να κάνει κάτι, είστε σίγουροι ότι μπορεί; Εγώ θεωρώ ότι δεν μπορεί γιατί δεν έχει πια την οικονομική επιφάνεια που είχε. Τον παίρνει να κάνει κάτι; Μήπως όχι; Μήπως ήταν λύση ανάγκης να δοκιμάσει τα πλάνα Κιντή και να πιαστεί από τη φρούδα πιθανότητα της επιτυχίας με το Low budget που ευαγγελιζόταν ο επίδοξος αναμορφωτής της κοινωνίας;

amanAM είπε...

Μπορώ να καταλάβω τους λόγους, μπορώ να καταλάβω κι άλλα πολλά.

Βγες κύρις Τσακίρη και πες πως ήρθες για να κάνεις μπίζνες, πως θέλεις να φτιάξεις ένα γήπεδο που θα φέρνει αρκετό κέρδος για να έχεις λόγους να το χτίσεις, κι εγώ μαζί σου!

Μην μου το παίζεις Πάνθηρας, τρελός που αγαπάει την ομάδα και ξοδεύει από την τσέπη σου, γιατί τυχαίνει να σου περισσεύουν...

Μην μου το παίζεις πως για να καυλώνουμε εμείς, έφερες Ρεκόμπες, και εμείς είμαστε αχάριστοι και σε κάναμε να ξενερώσεις.

Ένας πραγματικός οπαδός της ομάδας, που θα είχε τα φράγκα και την τρέλα, θα το είχε φτιάξει ήδη το γήπεδο, με δικά του λεφτά, χωρίς να περιμένει κέρδη και ανταλλάγματα.

Δίπλα στα 5Χ5, κάποιοι γονείς πληρώσανε από την τσέπη τους, για να κλείσουν το γηπεδάκι του μπάσκετ, για να παίζουν τα παιδιά τους, και τα παιδιά όλων των άλλων.

Ο ερασιτέχνης, κάποια στιγμή, όταν και εάν έχει λεφτά, θα τους ξεπληρώσει το κόστος που χρηματοδότησαν οι ίδιοι οι γονείς.
Οι περισσότεροι εξ αυτών, δεν είναι καν Πανιώνιοι, απλώς φέρνουν τα παιδιά τους στον Πανιώνιο για να γυμναστούν.

Ναι, αυτοί οι γονείς εάν ακούσουν κριτική από πάνω, θα παρεξηγηθούν δικαιολογημένα. Δεν τους αξίζει κριτική, και μακάρι να βρεθούν και άλλοι μιμητές τους.

Το να γλύφω έναν λεφτά βουτυρομπεμπέ επιχειρηματία, που προσπάθησε να βγάλει κέρδος αλλά ατύχησε, εάν όντως ατύχησε, δεν βλέπω τον λόγο να τον γλύφω!

Εάν χρειαζόμαστε όντως λεφτά από τον Τσακίρη, είναι πολύ εύκολο να τα πάρουμε, εάν του αποδείξουμε τι κέρδος θα βγάλει για όσα θα κληθεί να ρίξει.

Ότι έκανε εξ αρχής, στο κέρδος στόχευε. Απλώς το έντυσε και με παχιά λόγια, για να συγκινηθούν οι κάφροι, εμείς οι οπαδοί.

Δεν τον λυπάμαι εάν ατύχησε στο να κερδίσει. Εάν έχασε, είναι στα πλαίσια του επιχειρηματικού ρίσκου, και της κακής διαχείρισης από τους συνεργάτες της επιλογής του.

Αγαπητέ Μπρφάνιε, ότι και να πω εγώ, εσύ ή όποιος άλλος, δεν πρόκειται να συγκινηθεί ο κάθε Τσακίρης, και να βοηθήσει. Τάξε κέρδος, για να δει φως...