Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

σωματικοί έλεγχοι

Εχθές μπαίνοντας στο γήπεδο, υπήρχε πολύ μπατσαρία και έψαχναν έναν έναν όσους έμπαιναν στην θύρα 2.
Εγώ φορούσα μπουφάν με σήμα του Πανιωνίου και κασκόλ του Πανιωνίου.
Η γυναίκα μου πέρασε πρώτη, και την έστειλαν για έλεγχο σε μια όμορφη μπατσίνα. Την ακούμπησε διακριτικά, και η γυναίκα μου σχολίασε στην μπατσίνα:
Χούφτωσε με, είσαι όμορφη και την βρίσκω να με πιάνουν όμορφες γυναίκες!!!
Η μπατσίνα τράβηξε τα χέρια της, και πέρασε η γυναίκα μου χωρίς περισσότερα χουφτώματα.
Εγώ, κατευθύνθηκα κατά πάνω σε έναν νεαρό μπάτσο, ο οποίος άνοιξε χώρο και πέρασα ανέγγιχτος. Δεν έγινε ο παραμικρός διάλογος.
Εγώ, δυστυχώς έχασα την χαρά να πιάσει το κορμί μου ένας νεαρός άντρας, έστω και λίγο. Ελπίζω την επόμενη φορά, να νοιώσω ξανά τα χέρια ενός νεαρού να ψαχουλεύουν το σώμα μου.
Τελικά, πήρα αρκετή χαρά με το αποτέλεσμα και το παιχνίδι που παρακολούθησα, κι έτσι ικανοποιήθηκα σεξουαλικά, δεν έχω πολλά παράπονα...

Όλους τους άλλους τριγύρω όμως, τους ψαχούλευαν. Εμένα γιατί με φτύσανε άραγε? Τόσο άσχημος είμαι? Τόση αηδία προκαλώ στους νεαρούς μπατσούληδες?

-------

Τι θα γίνει ρε παιδιά με αυτό το χάλι? Δεν είμαστε εγκληματίες, Πανιώνιοι είμαστε! 

--------

Πρόταση: Αφού είναι τόσο σημαντικό να μας ψάχνετε και να μας αγγίζετε κατά την είσοδο μας στο γήπεδο, γιατί δεν βάζετε μερικές όμορφες και μερικούς καλοβαλμένους νεαρούς (με δερμάτινα, μαστίγια κλπ) και να επιλέγουμε εμείς ποιόν ή ποιάν θέλουμε να μας χουφτώσει... Άλλωστε, αναπτήρες κλπ τα χώνω στα @ρχίδια μου, έαν δεν με χουφτώσουν ολοκληρωμένα, δεν πρόκειται ποτέ να τον βρούνε τον αναπτήρα.
Γι αυτό εξ άλλου δεν δανείζομαι ποτέ αναπτήρα στο γήπεδο, ποιός ξέρει που τον είχε χώσει ο άλλος για να τον περάσει από τον έλεγχο?!!!

ΥΓ. Τέτοιοι σωματικοί έλεγχοι άραγε γίνονται και σε συναυλίες στο ΟΑΚΑ ας πούμε? Εκεί που μαζεύονται 70-80 χιλιάδες κόσμος, άραγε πόσο δύσκολο είναι να εκτραχυνθεί η κατάσταση? Εάν είναι αντικοινωνική συμπεριφορά το να πηγαίνουμε στο γήπεδο (σε αντίθεση με όσους παρακολουθούν ροκ συναυλίες), ας μας το πούνε ξεκάθαρα, να ξέρουμε πως είμαστε στιγματισμένοι κοινωνικά όσοι έχουμε αυτήν την συνήθεια να παρακολουθούμε τον Πανιώνιο.
Ακόμα περιμένω απάντηση από την ΠΑΕ για τα ερωτήματα που έστειλα εδώ και πολύ καιρό, μέσω email, και που τα ανάρτησα στην δεξιά πλευρά του blog μου. Ακόμα περιμένω. Καταλαβαίνω, έχουν πολλά προβλήματα και άλλες προτεραιότητες, αλλά... εάν είναι τόσο δύσκολη μια απάντηση, τότε... πως μπορούν τόσο εύκολα να κάνουν όσα κάνουν?

7 σχόλια:

br fun_atic είπε...

ξέρεις ποιος είναι ο τρόπος να μην σε χουφτώνουν στους σωματικούς ελέγχους; Να μπαίνετε οικογενειακώς γυμνοί!!! Τι να ψάξουν παραπέρα, άμα τα έχουν δει όλα;
Άσε, που αν κάποιος μπατσούλης αποφασίσει να σε ψάξει, τότε θα το κάνει γιατί εκτίμησε τα φυσικά σου προσόντα και όχι από καθήκον.

br fun_atic είπε...

τότε θα καταλάβεις πόσο μετράς

br fun_atic είπε...

και για να στο οπτικοποιήσω

http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://www.wordpress.tokyotimes.org/archives/naked_gaijin2.jpg&imgrefurl=http://teakdoor.com/thailand-and-asia-news/36869-japan-englishman-swims-naked-imperial-palace.html&usg=__0GzN3UUs3bQgM6CVN5Sh6x-92EQ=&h=323&w=425&sz=70&hl=el&start=180&zoom=1&tbnid=7scGvivN6A0quM:&tbnh=140&tbnw=184&prev=/images%3Fq%3Dnaked%2Bhooligans%26um%3D1%26hl%3Del%26sa%3DN%26biw%3D1236%26bih%3D894%26tbs%3Disch:10,4998&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=539&vpy=378&dur=234&hovh=196&hovw=258&tx=133&ty=108&ei=b5zOTL7mAs-YOoHT1OIB&oei=TJzOTLvOJ4OB4Qafvvn8Ag&esq=7&page=7&ndsp=30&ved=1t:429,r:26,s:180&biw=1236&bih=894

Θεμιστοκλής είπε...

Μέθυσες κι εσύ με τη μεγάλη νίκη φίλε Αντώνη, αναρτάς το ένα post μετά το άλλο κι εμείς δεν προλαβαίνουμε να σχολιάσουμε! Μακάρι όποτε είμαστε προετοιμασμένοι για κηδεία, να βλέπουμε ανάσταση. Να μας βγάζει ψεύτες κάθε Κυριακή η Πανιωνάρα!

Με τον Τριανταφυλλόπουλο δεν ασχολούμαι και δεν ήξερα ότι σχολιάζει και τ' αθλητικά. Περίμενες όμως τίποτα καλύτερο?

Το θέμα με τους ελέγχους είναι σοβαρό και μην το κατεβάσεις, ώσπου να πάρεις απάντηση. Ευτυχώς, στην 4 που πηγαίνω, για να πω την αλήθεια δεν μ' έχουν ενοχλήσει. Μην τους βάζεις πάντως ιδέες για ψαχουλέματα. Προσωπικά είμαι τόσο προκατειλλημένος με τους μπάτσους, που και την πιο καλλίγραμη μπατσίνα να βάλουν να με χουφτώσει, μόνο τσαντίλα μπορεί να μου βγει.

amanAM είπε...

Γνωστός ΑΕΚτζής ο Τριανταφυλλόπουλος...

Εάν πάμε γυμνοί στο γήπεδο, θα μας συλλάβουν για Δημοσίες Αιδούς κλπ.

lefterix είπε...

Καλησπέρα και καλό μήνα Αντωνάκο...
Το λοιπόν, το μυστικό με τους μπάτσους το ξέρεις, ακριβώς αυτό που κάνω εγώ...
Κατάρχάς, Γράφω στ'@ρχίδι@ μου τους σεκιουριτάδες και πάω κατευθείαν στους μπάτσους και αρχίζω :"Τα όπλα και τα πυρομαχικά τα άφησα στην Κρήτη, ψάξτε με και δε θα βρήτε τίποτα..."
Δε με ψάχνουν και με αφήνουν να περάσω χαλαρά...
Βέβαια ίσως και να με θυμούνται από τις άλλες φορές που τους έχω σούρει ουκ ολίγα γιά τα ψαξίματα κλπ, οπότε σου λένε, αστονα να περάσει μη μας τα σούρει πάλι...
Γιά θέμα αυτό λοιπόν, χτες μίλησα με τον Τσελέντη, και μου είπε ότι το έχει θέσει θέμα στην ΠΑΕ, ακόμα και γιά το mail σου...Δυστυχώς δεν είναι δικιά του αρμοδιότητα, αλλά μου υποσχέθηκε να τους ξαναενοχλήσει γιατί και ο ίδιος θεωρεί ότι έχουμε δίκιο...

amanAM είπε...

Κανονικά, θα πρέπει στην μια τσέπη να βάλεις μια χρησιμοποιημένη σερβιέτα και στην άλλη ένα χρησιμοποιημένο προφυλακτικό!

Να τους φτιάξεις τους μπάτσους που θα σου ζητήσουν να αδειάσεις τις τσέπες σου...