Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

το παλεύω...

...αλλά μου έρχονται email και ανακοινώσεις, και δεν μπορώ να μην τα διαβάσω.

Μπορώ όμως να μην τα σχολιάσω, και αυτό θα κάνω... Για κάποιο παράξενο λόγο, έχω την αίσθηση πως η ανακοίνωση απαντάει σε αυτά που εγώ ρωτούσα εχθές, και όταν ο Βασίλης σχολίασε να μην τσαντίζω τον Τσακίρη (γιατί πιθανόν να  βλάψει τον Πανιώνιο με τα νεύρα του εξ αιτίας όσων έγραφα,) προτίμησα να κατεβάσω όσα έγραφα. Δεν τα διέγραψα, απλώς τα έχω "κρύψει",  μέχρι να δούμε τι μέλλει γενέσθαι.

Κάτι θα ξέρει ο Βασίλης, άλλωστε κι εγώ έχω την αίσθηση όπως είπα και πριν, πως η ανακοίνωση απαντάει στα δικά μου ερωτήματα. Το να έχουν τόσα προβλήματα και να ασχολούνται για να απαντήσουν στον κάθε μ@λ@κ@, εμένα δηλαδή, μου φαίνεται εντελώς λάθος προτεραιότητα.

Το να επηρεάζω τόσο πολύ την διάθεση του Τσακίρη, δεν το περίμενα για να είμαι ειλικρινής, δεν θέλω να πιστέψω ότι μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο, αλλά καλού κακού ας προσέχω τι λέω, δεν θέλω να είμαι εγώ αυτός που θα καταστρέψει τον Πανιώνιο εάν συνεχίσω να τσαντίζω τόσο τον Τσακίρη ώστε να τον βλάψει εξ αιτίας μου!!!

Προσυπόγραψα χωρίς πολλά πολλά την επιστολή του Panioniosnet, κανονικά η δικιά μου υπογραφή πρέπει να μετρήσει για 7 και όχι για 1, αφού πλήρωσα 6 διαρκείας (δικό μου, της γυναίκας μου και των 4 από τα 5 παιδιά μου) και 1 ακόμα ενός φίλου που χάρη σε μένα έρχεται στο γήπεδο και μου κάνει παρέα. Μάλιστα δεν έτυχα της έκπτωσης που μετά δώσανε, μετά από τα δικά μου παράπονα, αλλά δεν πειράζει, τους τα χαρίζω. 

Δεν είναι ότι διαφωνώ κάπου με την επιστολή, αλλά ακόμα και να διαφωνούσα, για το καλό του Πανιωνίου θα την υπέγραφα. Πρόβατο στο κοπάδι θέλετε, πρόβατο κι εγώ.

Θέλω μονάχα να σχολιάσω την παραίτηση του Νιόμπλια από τον Παναθηναϊκό. Το μεσημέρι οδηγούσα και άκουγα sport fm, ο δημοσιογράφος που σχολίαζε είπε με 2 λόγια, πως τώρα θα κριθεί ο Νιόμπλιας εάν κάνει για επαγγελματίας ή εάν δεν πρόκειται να ξαναπιάσει ποτέ δουλειά έστω και σε μικρότερη ομάδα. Ο Νιόμπλιας έχει μια τάση να μιλάει πολύ, και να είναι ειλικρινής. Εάν μιλήσει για όσα έφταιγαν στον Παναθηναϊκό και δεν μπόρεσε να τα καταφέρει καλύτερα, θα μπει black list για πάντα. 

Άμεσος εκβιασμός, με όργανο τον δημοσιογράφο. Μιλάς? Σε τρώει η μαρμάγκα.Το βουλώνεις? Θα ξαναδουλέψεις!

Σε αυτό το άρρωστο περιβάλλον, με τέτοιες άρρωστες νοοτροπίες, εμείς αναλύουμε τα καθέκαστα και σκεφτόμαστε για το καλό της ομάδας μας. Αναλύουμε τα ψέματα που μας αραδιάζουν, τις κατασκευασμένες ειδήσεις που διοχετεύονται από τους δημοσιογράφους που παίζουν τον ρόλο τους, με το αζημίωτο προφανώς.

Εδώ φίλοι, και δεν μου μιλάνε γιατί... δεν έπρεπε να πω αυτό, δεν έπρεπε να σχολιάσω εκείνο. Και δεν εννοώ τον Βασίλη στον οποίον αναφέρθηκα πιο πάνω. Φίλοι που θα έπρεπε να στηρίζουν το δικαίωμα μου να σκέφτομαι και να κρίνω, έστω κι αν διαφωνούν με όσα λέω. Αλλά τι λέω, πότε απόκτησα φίλους... Τέλος πάντων!

Το έλλειμμα λοιπόν, δεν είναι έλλειμμα, είναι περίσσευμα! Μια χαρά όλα. Ο Κιντής πέτυχε την οικονομική εξυγίανση, άντε να την σώσουμε κιόλας την κατηγορία, να είναι όλοι ευχαριστημένοι. Μην ανησυχείτε, δεν θα σας χαλάω εγώ την εικόνα. Όλα καλά.

Αντώνης Μάγγος

ΥΓ. Ο Νιόμπλιας δήλωσε: «Αποχωρώ από την ομάδα σαν φίλος. Είμαι στενοχωρημένος. Έχω θετικές αναμνήσεις και αυτές θα κρατήσω. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Κάποια στιγμή ίσως γυρίσω», τόνισε ο τέως -πλέον- προπονητής του Παναθηναϊκού. 

Προς το παρόν, έχει ελπίδες να δουλέψει ξανά....

4 σχόλια:

vassilis είπε...

Επειδή αναφέρθηκες 3 φορές σε μένα θα σου απαντήσω.

Αντώνη εσύ έγραψες, όχι εγώ ότι ο Τσακίρης με μυνημα του σε είχε καλέσει να δεις τα οικονομικά στοιχεία. Αυτό σημαίνει ότι διάβαζε το μπλογκ σου και ότι είχε ενοχληθεί από τα όσα έγραφες. Απλή λογική. Εσύ επίσης έχεις γράψει παλιότερα ότι μπορεί να είχες επηρεαστεί από το γεγονός ότι φάγατε και ήπιατε μαζί. Εγω τον Τσακίρη τον έχω δει μόνο στις ΓΣ και οταν μας κάλεσε όλους μαζί. Μετά όταν καποιοι φάγανε με τον Στόρε όπως ξέρεις εγώ δεν ήμουνα εκεί. Συνεπώς εγώ δεν ξέρω περισσότερα σήμερα. Αυριο που θα μάθω στη ΓΣ θα τα γράψω.

Οπως η απλή λογική λέει ότι όταν παρακαλάς καποιον να πουλήσει κάτι φτηνότερα γιατί αυτοί που υποστηρίζεις δεν έχουν τα λεφτά που απαιτούνται δεν τον εξοργίζεις. Και αυτό είναι απλή λογική.

ΑκραιφνήςΠΑΝΙΩΝΙΟΣ είπε...

Amaman, δέν ξέρω ποιούς εννοείς, αλλά εγώ παραμένω φίλη σου και φυσικά στηρίζω το δικαίωμά σου να λές ό,τι νομίζεις. Και μάλιστα γουστάρω πάρα πολύ. Μερικές φορές μπορεί να είσαι σκληρός, μπορεί και υπερβολικός αλλά και τί έγινε δηλαδή; Εγώ έχω καταλάβει ότι είσαι ειλικρινής και ανιδιοτελής και αυτό φτάνει και περισσεύει.
Μή μασάς φίλε.

amanAM είπε...

Μίνα σε ευχαριστώ!

Βασίλη, την πέταξες και χθές την σπόντα, την πετάς και σήμερα: Εγώ ποιούς υποστηρίζω? Και μάλιστα ξέρεις πως... δεν έχουν λεφτά?

Σε παρακαλώ, την λάσπη αλλού, όχι σε μένα. Δεν στο επιτρέπω. Εάν γνωρίζεις ότι κάποιους υποστηρίζω, να έχεις τα αρχίδια να το πεις ξεκάθαρα, κατάλαβες? Άντε μπράβο!

Υπονοούμενα και σπόντες αλλού.

amanAM είπε...

Ναι, συναντήθηκα με τον Τσακίρη 2-3 φορές, ε και? Έφαγα και στο γεύμα με τον Στόρε, ε και? Ότι έκρινα να πω για τον Στόρε, τα είπα. Το ότι έφαγα μια φορά μαζί του, τι σημαίνει, πως γίναμε κολητάρια?

Το ξέρω ότι ο Τσακίρης διάβαζε το μπλογκ μου, όπως και όλα τα μπλογκ. Από το να τα διαβάζει, μέχρι να επηρεάζεται από αυτά, έχει μεγάλη απόσταση.

Εγώ δεν αυτολογοκρίθηκα ποτέ. Είπα πως όταν γνωρίζεις έναν άνθρωπο, είναι πιο δύσκολο να του κάνεις κριτική. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έκανα την κριτική που έτσι κι αλλιώς θα έκανα.

Εγώ δεν παρακάλεσα κανέναν να πουλήσει, και σε οποιαδήποτε τιμή. Εγώ θεωρώ τον τσακίρη των 2 πρώτων ετών ότι καλύτερο βρέθηκε στην ομάδα μας, παρά τα όποια λάθη του, ήταν ένας έντιμος άνθρωπος με όραμα για την ομάδα. Ρομαντικός και έτοιμος να πολεμήσει για να πετύχει.

Μετά, ξενέρωσε... Λίγο η βρωμιά τριγύρω, λίγο η βρωμιά μέσα στον Πανιώνιο, τον απογοήτευσαν. Αυτόν τον απογοητευμένο Τσακίρη, δεν τον θέλω. Είναι αυτοκαταστροφικός.

Εγώ ποιός είμαι που θα του κάνω κουμάντο εάν θα πουλήσει, και σε ποιόν? Πλάκα μας κάνεις?

Μακάρι να έβρισκε την όρεξη να ξανασχοληθεί με την ομάδα. Να συνεχίσει αυτό που παράτησε 2 χρόνια πριν. Δυστυχώς δεν το θέλει.