Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Αλμερία-Μπαρτσελόνα 0-5 στο πρώτο ημίχρονο

Γράφτηκα στην bwin, μια στοιχηματική εταιρεία, έβαλα 10 ευρώ  για να ανοίξω λογαριασμό, και βλέπω ζωντανά τα Ισπανικά παιχνίδια. Τι μπάλα είναι αυτή!!! 5 γκολ σε ένα ημίχρονο, με συνοπτικές διαδικασίες. Πιο πριν, χάζευα Βιγιαρεάλ Βαλένθια, 1-1 τελικό.

Η οθονίτσα που ανοίγει είναι πολύ μικρή, αλλά ζουμάροντας την σελίδα, φτάνει σε αξιοπρεπές μέγεθος (το μισό της οθόνης του υπολογιστή) σε αξιοπρεπέστατη ανάλυση.

Μια χαρά. Εάν έχετε κάνα σιγουράκι, πείτε μου να το ποντάρω, γιατί εγώ είμαι εντελώς άσχετος. Απότι κατάλαβα αρκεί να έχεις το ελάχιστο ποσό στον λογαριασμό σου. Δεν είναι απαραίτητο να παίξεις. Αλλά μια φορά στην χάση και στην φέξη, ας ποντάρω κι ας έχει απόδοση 1,1 που λέει ο λόγος.

Είχα ακούσει την διαφήμιση στο ραδιόφωνο, και το δοκίμασα. Τζογαδόρος δεν είμαι, είμαι γενικά κατά του τζόγου. Προπό έπαιζα σπάνια και που, πολύ παλιά στα νιάτα μου, και είχα κερδίσει μια μονάχα φορά, ένα δωδεκάρι. Με τα κέρδη είχα αγοράσει ένα ποδήλατο της mercier.


ΥΓ1. Την ερχόμενη Τετάρτη, θα έρθει στην Ελλάδα η Μπάρτσα, για να δώσει αγώνα επίδειξης στο ΟΑΚΑ. Την επόμενη αγωνιστική υπάρχει το ντέρμπι με την Ρεάλ, οπότε ένα μεσοβδόμαδο χαλάρωμα είναι ότι πρέπει...

ΥΓ2. 0-8 τελικό!

Δεν υπάρχουν σχόλια: