Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

σπουδαία επιτυχία των μίνι παίδων στο πόλο

Με 2 νίκες, επί του Νηρέα Χαλανδρίου με 19-5 το πρωί και του ΝΟ Καλαμακίου το απόγευμα με 10-5, η ομάδα μίνι παίδων του Πανιωνίου προκρίθηκε στον επόμενο γύρο του πρωταθλήματος πόλο αυτής της ηλικίας.

Αυτή η ομάδα πριν 5-10 μέρες ήταν ξεγραμμένη, γιατί η κλήρωση είχε φέρει τον ίδιο όμιλο την Βουλιαγμένη και το Π Φάληρο, που είναι πολύ πιο έτοιμες ομάδες και με καλύτερη φυσική κατάσταση, και αρχικά προκρινόντουσαν μόνο 2 ομάδες από τον όμιλο αυτόν. Η απογοήτευση ήταν εμφανής σε όλα τα παιδιά.

Αυτό ήταν άδικο, αφού όλοι οι άλλοι προκριματικοί όμιλοι είχαν 4 ομάδες κι όχι 5 όπως ο δικός μας. Αλλάζοντας την αρχική απόφαση, απέκτησε νόημα και για τις 3 υπόλοιπες ομάδες να το παλέψουν, και τα παιδιά του Πανιωνίου τρώγανε σίδερα σήμερα και κατάφεραν 2 σπουδαίες νίκες, τόσο από αγωνιστικής πλευράς, όσο κι από ψυχολογικής.


Τα παιδιά αυτά και του χρόνου θα παραμείνουν σαν ομάδα μίνι παίδων, λόγω αναδιάρθρωσης των ηλικιακών κατηγοριών, και αφ ενός όλα τα παιδιά απόκτησαν αγωνιστικές παραστάσεις, αφ ετέρου κατάλαβαν γιατί προπονούνται τόσο καιρό, πως πρέπει να δίνουν το 110% των δυνάμεων τους, πως μπορούν να νικήσουν εφ όσον παλέψουν και δουλέψουν σκληρά γι αυτό όλοι μαζί σαν ομάδα, για τον κοινό στόχο.

Σήμερα αυτά τα παιδιά κατάλαβαν τι σημαίνει ομάδα και ομαδικό άθλημα.




Πολλά συγχαρητήρια από εμένα, σε όλα τα παιδιά και στον προπονητή. 
Μπράβο παιδιά, πάντα τέτοιες εμφανίσεις, τέτοιες επιτυχίες.

ΥΓ. Θέλω επίσης να εκφράσω την συμπάθεια μου στην ομάδα του ΝΟ Καλαμακίου, που διαθέτει παιδιά με ήθος και ταλέντο και έναν άξιο προπονητή. Αυτή η ομάδα αξίζει να είναι πολύ πιο ψηλά, αλλά όταν παλεύεις για την επιβίωση σου χωρίς κολυμβητήριο, τότε δεν έχεις ελπίδα. 
Τα δάκρυα των παιδιών θα έπρεπε κάπως να πονάνε αυτούς τους χοντρόπετσους που κρατάνε κλειστό το κολυμβητήριο που στοίχισε εκατομμύρια τον Ελληνικό λαό αλλά και στους δημότες Αλίμου. Τα παιδιά προδόθηκαν από τον δήμο. 
Κατά τα άλλα, ο δήμος ξοδεύει λεφτά για να δενδροφυτεύει ήδη ξεραμένα δένδρα, για να ηλεκτροδοτεί μέχρι αργά την νύχτα άδεια γήπεδα στον λόφο Πανί, και ποιός ξέρει τι άλλο φαγοπότι και κακοδιαχείριση γίνεται. 
Οι περικοπές τους εδώ και 2 χρόνια είναι κατά της άθλησης των δημοτών και των παιδιών μας.

ΥΓ2. Ο γιος μου ξεκίνησε από το Καλαμάκι χάρη στον Αλέκο τον Βάσσο και εν συνεχεία αγάπησε το άθλημα χάρη στον προπονητή του στο Καλαμάκι τον κύριο Ανδρόνικο, που ακόμα παλεύει για την ομάδα αυτή.  Αν και είμαι Πανιώνιος, δεν ήθελα να το φέρω το παιδί στον Πανιώνιο εκείνη την εποχή, για να μην παθιάζομαι από την την οπαδική ιδιότητα μου. 

"Αναγκάστηκα" να τον φέρω στον Πανιώνιο, λόγω του κολυμβητηρίου και της κοροϊδίας του δήμου Αλίμου. Τότε έφυγαν από το Καλαμάκι 5-6 παιδιά. Εάν αυτή η ομάδα δεν είχε κατακερματιστεί, εάν είχε κολυμβητήριο να δουλέψει τα παιδιά ο προπονητής τους (κι όχι να κολυμπάνε σε μια διαδρομή όπου κι όταν βρούνε), αυτή η ομάδα θα πήγαινε πολύ ψηλά. 



12 σχόλια:

amanAM είπε...

Έγινε η κλήρωση για την επόμενη φάση, και πέσαμε με:

Βουλιαγμένη, ΠΑΟ, ΓΕΡΑΚΑ, ΗΛΥΣΙΑΚΟ, ΝΟΠ, και φυσικά ο Πανιώνιος. Περνάνε οι 3 ομάδες.

Θεωρητικά μπορούμε να καταλάβουμε την τρίτη θέση και να προκριθούμε στην τελική φάση, εάν παίξουμε σαν το Σάββατο.

Ήδη η ομάδα έχει πετύχει τον στόχο της, την πρόκριση στην δεύτερη φάση, εάν έρθει και η πρόκριση στην τελική, θα μιλάμε για μια 100% πετυχημένη χρονιά, παρά την γκρίνια μας...

amanAM είπε...

στο facebook δέχτηκα σχόλια επί του σχολίου μου, και θεωρώ πως πρέπει να τον αντιγράψω (από δημόσια συζήτηση σε άλλη δημόσια συζήτηση) επί του ιδίου θέματος, για να κρατήσω στην μνήμη μου τον διάλογο αυτό:

Antonis Mangos Θεωρητικά μπορούμε να καταλάβουμε την τρίτη θέση και να προκριθούμε στην τελική φάση, εάν παίξουμε σαν το Σάββατο.

Ήδη η ομάδα έχει πετύχει τον στόχο της, την πρόκριση στην δεύτερη φάση, εάν έρθει και η πρόκριση στην τελική, θα μιλάμε για μια 100% πετυχημένη χρονιά, παρά την γκρίνια μας...
πριν από 20 ώρες · Μου αρέσει! · 1
Antonis Mangos Πότε αρχίζουν οι αγώνες? Σε ποιό κολυμβητήριο?
πριν από 20 ώρες · Μου αρέσει! · 1
Boulougouras Spiros to oti i omada exei petuxei to stoxo tis k poioi einai oi stoxoi tis omadas tous kserete eseis k mango?giati sinithos tous stoxous tous bazei o proponitis...kalo einai kapoia pragmata na kratate gia to eyato sas.
πριν από 18 ώρες · Μου αρέσει!
Boulougouras Spiros 1)ta paidia boroun na bgoun akoma k 2i se auto ton omilo
πριν από 18 ώρες · Μου αρέσει! · 1
Boulougouras Spiros 2)ean o stoxos o stoxos tis xronia itan na pane sti 2i fasi diladi stous 30!!!zito pou kaikame...panionios einai den einai kolopetinitsa..
πριν από 18 ώρες · Μου αρέσει! · 2

amanAM είπε...

Peter Deverikos Αχ θεε μου... τι αλλο θα ακουσουμε????
πριν από 17 ώρες · Μου αρέσει! · 1
Antonis Mangos Μέσα στο γήπεδο ο μόνος που έχει δικαίωμα να μιλάει, είναι ο προπονητής της ομάδας. Κύριε Μπουλουγουρά, μάλλον νομίζετε πως είμαι κάποιο παιδάκι που έχετε συνηθίσει να διατάζετε, ή ότι το διαδίκτυο είναι ο χώρος που προπονείτε τα παιδιά μας, που κανένας δεν πρέπει να μιλάει παρά μόνο εσείς. Έχω το δικαίωμα να έχω όποια άποψη θέλω, και να την εκφράζω όποτε θέλω. Το τι θα κρατάω για τον εαυτό μου, και τι θα λέω δημόσια, θα το κρίνω εγώ και όχι εσείς. Ακόμα δεν έχει εγκαθιδρυθεί στρατιωτική χούντα. Δικαίωμα μου να έχω όποια γνώμη θέλω, και να την εκφράζω.
πριν από 4 ώρες · Μου αρέσει!
Antonis Mangos Επί της ουσίας όμως, δεν διαφωνώ μαζί σας. Πράγματι ο Πανιώνιος δεν μπορεί να παίζει τον ρόλο της κωλοπετινίτσας, δυστυχώς όμως τουλάχιστον στο επίπεδο των μίνι παίδων 3 χρόνια τώρα είμαστε πιο κάτω από κωλοπετινίτσα. Πρόπερσι ήταν ένα τμήμα ανεπιθυμήτων, πέρυσι το ίδιο, και φέτος τουλάχιστον η μισή χρονιά χάθηκε τζάμπα και βερεσέ. Όταν ο περσινός προπονητής των μίνι παίδων ασχολήθηκε με τα μεγαλύτερα παιδιά (99άρια) που εσείς παρκάρατε στην μικρή πισίνα, και δεν ασχολήθηκε να ετοιμάσει τα παιδιά που φέτος θα απάρτιζαν την ομάδα των μίνι παίδων, όταν πέρυσι η ομάδα αποκλείστηκε από τον πρώτο γύρο σαν μια κωλοπετινίτσα, αυτό που εσάς σας σόκαρε είναι πως εγώ χάρηκα που η ομάδα δεν είχε την τύχη της περσινής? Και βέβαια μπορεί η ομάδα να προκριθεί και στην τελική φάση. Μπορούν τα παιδάκια να τα καταφέρουν, μην ξεχνάτε όμως πως είναι παιδάκια 10,11 και 12 χρονών. Χωρίς αγωνιστικές παραστάσεις, χωρίς εμπειρία. Τα περισσότερα φέτος ξεκίνησαν πόλο και μόλις τώρα κατάλαβαν γιατί προπονούνται τόσο καιρό. Για την ιστορία και την ενημέρωση σας, η δεύτερη φάση αποτελείται από 17 κι όχι από 30 ομάδες.
πριν από 3 ώρες · Μου αρέσει!
Antonis Mangos Τέλος, καταλαβαίνω πως πράγματι οι στόχοι μιας ομάδας τίθενται από την ομάδα και τον προπονητή. Η τελευταία ενημέρωση που είχα από την ομάδα περί στόχων, ήταν πως ο Πανιώνιος δεν έκανε πρωταθλητισμό και πως ήθελε να αναπτύξει τον μαζικό αθλητισμό. Έκτοτε... ούτε φωνή ούτε ακρόαση για στόχους. Έγιναν μάλιστα και εκλογές για νέα διοίκηση, αλλά... με τον τρόπο που εξελίχτηκαν, δεν έγινε η παραμικρή συζήτηση ούτε φυσικά τέθηκαν προς συζήτηση οι στόχοι των ομάδων, εάν δηλαδή στοχεύουμε στο να μαζεύουμε πενηντάρικα κάνοντας φύλαξη παιδιά και αθλοπαιδιές, ή εάν κάνουμε πρωταθλητισμό. Στα δικά μου μάτια ένας σύλλογος με το όνομα και την ιστορία του Πανιωνίου οφείλει να κάνει πρωταθλητισμό. Στις ηλικίες όμως των μίνι παίδων, δεν μπορεί ο πρωταθλητισμός να είναι αυτοσκοπός. Κυρίως είναι τμήματα εκμάθησης του αθλήματος, είναι οι πρώτες αγωνιστικές εμπειρίες των παιδιών, τα περισσότερα παιδιά δεν καταλαβαίνουν ούτε καν τα σήματα των διαιτητών. Η δουλειά λοιπόν του προπονητή, πιστεύω πως είναι να μυήσει τα παιδιά σε αυτές τις ηλικίες στο άθλημα, στο ευ αγωνίζεσθε, στην χαρά της νίκης και την διαχείριση της ήττας, στην ατομική και την ομαδική προσπάθεια, που κάποια στιγμή φέρνει καρπούς. Δεν νομίζω πως η δουλειά του προπονητή είναι να αντιδικεί σε δημόσια φόρα με κάποιον γονέα επειδή θεώρησε επιτυχία που η ομάδα του παιδιού του προκρίθηκε, και θεωρεί ότι αν καταφέρουν να προκριθούν στην τελική φάση, η χρονιά θα είναι 100% πετυχημένη.
πριν από 3 ώρες · Μου αρέσει!

amanAM είπε...

Antonis Mangos Κύριε Δεβερίκο, εσείς που τον Απρίλιο πανηγυρίζατε που η ανδρική ομάδα σώθηκε την προτελευταία αγωνιστική χάρη στα αποτελέσματα άλλων παιχνιδιών και παρά την ήττα της ομάδας μας από την υπερδύναμη Κέρκυρα, κρίνετε εμένα... Προφανώς οι στόχοι των 11χρονων είναι να πάρουν το πρωτάθλημα Ελλάδος, αφού ο Πανιώνιος τους πρόσφερε 4 μήνες σοβαρής προπόνησης. Φαντάζομαι πως με 6 μήνες σοβαρής προπόνησης θα έπρεπε να κερδίσουν και το παγκόσμιο κύπελο!!!
πριν από 2 ώρες · Μου αρέσει!
Antonis Mangos Κι επειδή όσο τα σκέφτομαι, τόσο εκνευρίζομαι τελικά, γιατί η ομάδα μπορεί και δεύτερη, αλλά δεν μπορεί πρώτη? Η πρώτη θέση τι έχει? Δεν την καταδεχόμαστε? Θεωρείτε αυτονόητο πως πρώτη θα είναι η Βουλιαγμένη? Για ποιό λόγο τα παιδάκια της Βουλιαγμένης έχουν εξασφαλίσει πριν καν αγωνιστούν την πρώτη θέση στην συνείδηση όλων μας? Μήπως γιατί οι γονείς της Βουλιαγμένης δεν έχουν στόχους ή εάν έχουν τέλος πάντων τους κρατάνε για τον ευατό τους? Δεν νομίζω. Μάλλον γιατί οι προπονητές της Βουλιαγμένης έχουν ετοιμάσει και έχουν προπονήσει καλύτερα αυτά τα παιδιά. Δεν λείπει από τα παιδιά μας το ταλέντο, αυτό που λείπει είναι η φροντίδα και το ενδιαφέρον των προπονητών τους και κυρίως του συλλόγου, μέχρι πρόσφατα τουλάχιστον... Δηλαδή η δικιά σας η δουλειά δεν έχει γίνει, κι όχι η δικιά μου σαν γονιός. Εγώ σαν γονιός πληρώνω, και μάλιστα με το παραπάνω!!!
πριν από μία ώρα περίπου · Τροποποιήθηκε · Μου αρέσει!

amanAM είπε...

Peter Deverikos Εγω κύριε Μάνγκο ποτέ δε πανηγύρισα τη παραμονή της ομάδας, γιατί την θεωρούσα δεδομένη!!!
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! · 1
Peter Deverikos Απλά μου έκανε εντύπωση που έβλεπα θλυμένες φατσούλες στη κερκίδα.... όταν σωθήκαμε!!!!
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!
Peter Deverikos Και επειδή φαίνεστε έξυπνος άνθρωπος, καταλαβαινετε τι εννοω!!!!
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!
Peter Deverikos Επίσης πρέπει να ξέρετε ότι ότι είχα τη τιμή να είμαι στο πάγκο των μινι παιδων, (γεν.'91-΄92). Εκαναν προπονηση στη κατω πισινα, επειδη ταυτοχρωνα ειχα και τις ακαδημιες. Τη μια χρονια αποκλειστηκαν απο τη τελικη φαση, επειδη περναγε ενας μονο. και αυτο ηταν το Φαληρο που το πηρε κιολας. Και τη δευτερη χρονια βγηκαν δευτερα στο πρωταθλημα.
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

amanAM είπε...

Peter Deverikos Ουτε στο ΟΑΚΑ καναμε... ουτε πολυτελεια χωρου ειχαμε!!!
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!
Peter Deverikos Ο Πανιωνιος πρέπει πάντα να πρωταγωνιστεί!!! Δυστυχώς αυτή είναι η μοίρα του!!! Για αυτό και δε συμφωνώ με το λαικο αθλητισμο που ειπαν καποιοι φωστήρες, αλλα ουτε οτι πρεπει να πανηγυρισουμε τη προκριση στη δευτερη φαση. Ο Πανιωνιος ειναι για ψηλα και μονο!!! Ευχαριστω και συγγνωμη αν σας κουρασα...
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!
Antonis Mangos θεωρώ πως το κτίσιμο μιας ομάδας, ξεκινάει από τις ακαδημίες, και το δεύτερο σημαντικό σκαλί είναι οι μίνι παίδες. Θεωρώ πως πρέπει αυτά τα παιδιά να μάθουν να προσπαθούν για την νίκη. Οι νίκες έρχονται με την προσπάθεια και την σκληρή δουλειά. Έτσι διαμορφώνουν τα παιδιά χαρακτήρα, που το ζητούμενο από τον αθλητισμό, πέραν της υγείας και της σωματικής διάπλασης.
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! · 1

amanAM είπε...

Antonis Mangos Πράγματι κάποιοι στον Πανιώνιο θέλανε και εξακολουθούν να θέλουν το πόλο υπό διάλυση. Έχουν κάνει τα πάντα γι αυτό.
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!
Peter Deverikos Αυτο που σας ειπα για θλυμένες φατσούλες!!!
πριν από μία ώρα περίπου · Δεν μου αρέσει · 2

Antonis Mangos Βαρέθηκα να ακούω διοικητικούς αλλά και εξωδιοικητικούς, να αναθεματίζουν το πόλο, να το καταδεικνύουν ως τη πηγή όλων των προβλημάτων του Ερασιτέχνη, να απαξιώνουν τις επιτυχίες του (τις πιο σημαντικές στην ιστορία του συλλόγου σε ομαδικό άθλημα)... Που έχει ακουστεί στην ιστορία του αθλητισμού, η διοίκηση να συμφωνεί πως οι αθλητές θα προπονούνται 1-2 φορές την εβδομάδα ανάλογα τις περικοπές των αποδοχών τους? Στο τέλος μέτρησε το φιλότιμο των παικτών, και γι αυτό σωθήκαμε. Ο Πανιώνιος οφείλει να παράγει αθλητές που θα επανδρώσουν κάποια μέρα τις ανδρικές και τις γυναικείες ομάδες του, και θα προσπαθούν πάντα για την νίκη και την διάκριση.
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! · 1

Antonis Mangos Επειδή δεν βρίσκω τίποτα να μασήσω, μάλλον θα μιλήσω κι ότι βρέξει ας κατεβάσει... Είδα πως το σχόλιο με τις θλιμμένες φατσούλες άρεσε στον Them Kozompolis. Αφού παρακολουθεί όσα γράφουμε, θα ήθελα να ακούσω από τον Γενικό Αρχηγό του Πανιωνίου, ποιοί είναι οι αγωνιστικοί στόχοι της ομάδας μίνι παίδων. Εγώ σαν γονιός χάρηκα απλώς με την πρόκριση στον δεύτερο γύρο, και θα χαρώ ακόμα περισσότερο εάν περάσουμε και στην τελική φάση. Να πω και την αμαρτία, ακόμα κι αν δεν περνούσαμε, αλλά είχαν παίξει τα παιδιά με πάθος και με πείσμα, πάλι χαρούμενος θα ήμουνα. Θα ήθελα επίσης να ακούσω, ποιοί βάζουν τους στόχους κάθε ομάδας. Η διοίκηση? Οι προπονητές? Κάποιος άλλος? Πάντως σίγουρα όχι οι γονείς ή τα παιδιά. Εμείς απλώς εάν θέλουμε να περνάμε την ώρα μας σε μια παιδική χαρά, θα επιλέξουμε και τον ανάλογο σύλλογο, ενώ εάν θέλουμε τα παιδιά μας να αθληθούν ανταγωνιστικά, θα επιλέξουμε πάλι κάποιον άλλον σύλλογο. Αυτή είναι η δικιά μας απόφαση. Πέρυσι ο κύριος Them Kozompolis με είχε μπερδέψει: Από την μια έλεγε πως δεν κάνουν πρωταθλητισμό οι μίνι παίδες, κι από την άλλη πως ο προπονητής τους θα κριθεί από τα αποτελέσματα στο πρωτάθλημα!!! Εγώ αυτό που ξέρω και για το μόνο που έχω άποψη, είναι πως το παιδί μου είναι ευχαριστημένο τους τελευταίους μήνες, έχει βελτιωθεί ως προς τα κολύμπια και την τεχνική του, έχει βελτιωθεί ως προς την συνεργασία του με τα άλλα παιδιά, και η ομάδα του που δεν ήξερε πριν 4 μήνες ούτε να σταθεί μέσα στο γήπεδο, ξαφνικά έχει καλή φυσική κατάσταση και κάνει κάποιες νίκες. Με το Καλαμάκι για παράδειγμα, 2 μήνες πριν στα φιλικά παθαίναμε συντριβές. Στο πρωτάθλημα όμως, τους νικήσαμε και μάλιστα εύκολα τελικά. Αυτό δείχνει μια πρόοδο, αποτέλεσμα της προσπάθειας και του προπονητή και των παιδιών. Εξ ου και η χαρά μου. για την οποία καλούμαι να απολογηθώ.
πριν από 6 λεπτά · Μου αρέσει!
Antonis Mangos Εγώ λοιπόν σαν απλός άνθρωπος, λέω την γνώμη σε μια δημόσια σελίδα κοινωνικής δικτύωσης. Οι εκπρόσωποι της διοίκησης και οι προπονητές, πρέπει να μιλάνε με τις επιτυχίες και την πρόοδο των παιδιών που τους εμπιστευτήκαμε, κι όχι να μου κάνουν υποδείξεις τι θα λέω και που θα το λέω. Συνεννοηθήκαμε?
πριν από ένα περίπου λεπτό · Μου αρέσει!

amanAM είπε...

Boulougouras Spiros Μην είστε κακοπροαίρετος κ. Μάγκο,κανείς δεν σας διέταξε...εγώ αυτό που σας είπα είναι ότι καλό θα ήταν όταν γίνετε μια κλήρωση μην βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα κ μην τα γράφετε δημοσιά γιατί λέγοντας εσείς πως κ η 3η θέση είναι μια χαρά σημαίνει πως τα παιδιά κ να χάσουν από τον παο δεν έγινε κ τίποτα,είναι λογικό για σας. Εκεί είναι το λάθος τα παιδιά πρέπει να τα χτυπήσουν όλα τα παιχνίδια κ άμα χάνουν πρέπει να τούς πειράζει κ να τούς "τσούζει" κ όχι να βγαίνουν από το νερό χαμογελώντας σε περίπτωση ήττας.
πριν από 16 ώρες · Μου αρέσει!

Antonis Mangos Δεν είμαι κακοπροαίρετος. Εσείς γιατί θεωρείτε πως δεν μπορούν να νικήσουν την Βουλιαγμένη? Ο Παναθηναϊκός παρουσιάστηκε πολύ δυνατός, με τερματοφύλακα που μοιάζει έφηβος, όχι μίνι παίς. Και 2-3 παιδιά που παίζουν μέσα, είναι τεραστίων διαστάσεων. 9-2 νίκησαν τον Ολυμπιακό, που έχουμε παίξει κατ επανάληψιν και είναι ισάξια ομάδα με εμάς. Η Βουλιαγμένη αν μη τι άλλο έχει παιδιά σε νορμάλ μέγεθος. Εάν παίξουν έξυπνα, μπορούν πιο εύκολα να αντιμετωπίσουν κάποιους στο μέγεθος τους, παρά παιδιά πολύ μεγαλύτερα σε ανάπτυξη. Εγώ δεν δέχομαι να παίζουν αδιάφορα, θεωρώ όμως πολύ πιθανό να χάσουν και όλα τα παιχνίδια. Δεν είναι το τέλος του κόσμου. Αρκεί να προσπαθήσουν και να κάνουν ότι μπορούν. Άλλωστε, με μια ομάδα που έχει προπονηθεί σοβαρά μόνο 3-4 μήνες, εξακολουθώ να θεωρώ επιτυχία (και θαύμα) που προκρίθηκαν στην δεύτερη φάση. Ο βασικός στόχος της ομάδας, ήταν κατ αρχάς να δεχτεί κάποιο παιδάκι να κάτσει στο τέρμα, και πριν 2-3 μήνες δέχτηκε ένα παιδάκι να το κάνει, και έκτοτε κάνει ότι μπορεί... Άλλος βασικός στόχος, ήταν να καταφέρουν να περάσουν την μπάλα από τον τερματοφύλακα και να την φτάσουν στην σέντρα μέσα σε 30 δευτερόλεπτα. Αυτή την εικόνα παρουσιάζαμε 15-20 μέρες πριν. Το ότι κάναμε 2 νίκες (με όλα αυτά τα προβλήματα) και προκριθήκαμε, ήταν κάτι εξαιρετικό. Εάν αυτό σας φαίνεται προσβλητικό για τον Πανιώνιο (πράγμα που θεωρώ κι εγώ), να συζητήσετε με την ιδιότητα σας και με τις γνώσεις σας όπου χρειάζεται, ώστε στο μέλλον να μην παρουσιάζουμε τέτοια εικόνα. Μαζί σας κι εγώ.
πριν από 14 ώρες · Μου αρέσει! · 1

amanAM είπε...

Antonis Mangos Επειδή το παιδί μου ανήκει σε αυτήν την ομάδα 3 χρόνια και λόγω της αναδιάρθρωσης των κατηγοριών θα παραμείνει σε αυτήν την ομάδα για άλλο έναν χρόνο, δεν βλέπω τον λόγο γιατί οι μίνι παίδες άλλων ομάδων μπορούν να κολυμπήσουν καλύτερα, μπορούν να αναπτύξουν καλύτερα το παιχνίδι της ομάδας τους, κλπ. Τα παιδιά δεν φταίνε, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Μια ζωή, τα τελευταία χρόνια βλέπουμε τις πλάτες άλλων, κι αντί να μειώνεται η απόσταση, όλο μεγαλώνει. Γιατί βλέπω σε άλλες ομάδες τον ίδιο προπονητή για χρόνια, ενώ η δικιά μας ομάδα έχει αλλάξει 5 προπονητές στα 3 χρόνια? Τι θα αλλάξει για να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί του χρόνου? Εγώ δεν έχω τις γνώσεις για τις λύσεις, εσείς είσαστε οι ειδικοί.
πριν από 14 ώρες · Μου αρέσει!

Boulougouras Spiros Κ.Μάγκο είμαι στο Πανιώνιο 2 χρόνια,πριν απ'αυτό ήμουν στη Βουλιαγμένη 5 χρόνια.Τα παιδιά που έχει η Βουλιαγμένη στα μίνι ξεκίνησαν πόλο μαζί μου πριν από 5 χρόνια κ έχουν εικόνες από παιχνίδια που θα ζήλευαν ακόμα κ ομάδες νέων! Έχουν πάει οι συγκεκριμένοι 3 φορές στο μεγάλο τουρνουά της Ίταλιας (και το έχουν κερδίσει τις 2!) και 2 φορές στο τουρνουά της Κροατίας(βγήκαν 2οι φέτος)+ότι οι 2001 κάνουν προπόνηση με τούς 2000 της Βουλιαγμένης που ειναι μακράν οι καλύτερη ομάδα στη ηλικία τούς...Γιαυτό θεωρώ πως οι δικοί μας δεν μπορούν να τούς κερδίσουν,εκτός απο τη Βουλιαγμένη κ το Φάληρο δεν υπάρχει άλλη ομάδα αχτύπητη..
πριν από 13 ώρες · Μου αρέσει!

Antonis Mangos Επιτέλους, η συζήτηση μας οδηγείται στην ουσία: Ο δικός μου ο γιός είναι 3 χρόνια στο πόλο και στον Πανιώνιο τα 2μιση από αυτά. Καταλαβαίνω πως κάποια παιδιά που είναι 5 χρόνια στο πόλο και σε μια ομάδα σαν την Βουλιαγμένη, έχουν ένα σχετικό πλεονέκτημα σε σχέση με τον γιό μου και την ομάδα του. Κατ αρχάς λόγο του χρόνου που ασχολούνται. Το εάν είναι καλός ή μέτριος αθλητής ο γιός μου, εάν έχει ή δεν έχει ταλέντο, αυτό δεν μπορώ εγώ να το κρίνω και δεν νομίζω να έχει σημασία στην συζήτηση μας. Το ερώτημα είναι, εάν ας πούμε τον είχα φέρει 1-2 χρόνια πιο νωρίς στον Πανιώνιο, θα είχε αλλάξει κάτι? Θα είχε ασχοληθεί κάποιος μαζί του περισσότερο? Θα είχε ανάλογες αγωνιστικές παραστάσεις και εμπειρίες με τα παιδιά της Βουλιαγμένης και το Π Φαλήρου? Δεν το νομίζω... Δεδομένης λοιπόν της εικόνας που παρουσίασαν τα τελευταία 3 χρόνια οι ακαδημίες και οι ομάδες μίνι παίδων του Πανιωνίου, σε τι διαφέρουμε από Κωλοπετινίτσα? Μπορούν να βελτιωθούν τα πράγματα? Είμαι σίγουρος πως ναι, εάν ασχοληθούν αυτοί που ξέρουν και που πρέπει να ασχοληθούν. Εσείς είσαστε οι γνώστες του αθλήματος και οι ειδικοί, εσείς πρέπει να προτείνετε τις λύσεις, και εσείς (όχι προσωπικά εσείς, αλλά εσείς σαν προπονητές του Πανιωνίου στο σύνολο) πρέπει να προβληματιστείτε και να δουλέψετε ένα σχέδιο που θα μας ανεβάσει εκεί που πρέπει. Εγώ δυστυχώς ούτε τις γνώσεις έχω, ούτε την ικανότητα, ούτε και τον ρόλο. Όταν τα δικά μας τα παιδιά έχουν βρεθεί σε μια ομάδα με το όνομα και την ιστορία του Πανιωνίου, αλλά αυτό που πήρανε ήταν ότι θα έπαιρναν και στην Κωλοπετινίτσα, τότε... φτάνει μια πρόκριση σε μια δεύτερη φάση, να μοιάζει σημαντική. Καταλαβαίνω ότι για τον Πανιώνιο αυτό είναι και πρέπει να είναι λίγο, αλλά για τα παιδιά μου που από τον Πανιώνιο (μέχρι πρόσφατα) πήραν ψίχουλα, είναι κάτι σημαντικό.
πριν από ένα περίπου λεπτό · Μου αρέσει!

amanAM είπε...

οι μεγάλες ομάδες στο πόλο σε αυτές τις ηλικίες, είναι η Βουλιαγμένη και το Π Φάληρο, παράδοση έχει και ο Πανιώνιος την τελευταία δεκαετία, όμως... οι δημοσιοκάφροι για μεγάλες ομάδες αντιλαμβάνονται μόνο τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό, και χώνουν και λίγο από ΠΑΟΚ για να χρυσώσουν το οπαδικό χάπι όσων διαβάζουν και δεν έχουν ιδέα περί τίνος πρόκειται... Τα 12χρονα παιδάκια, που τώρα ξεκινάνε να αντιλαμβάνονται τι θα πει αγώνας και πρωτάθλημα, ήδη μπορούν να βιώσουν ότι εάν δεν είναι γαυροβάζελος, είσαι ανύπαρκτος για τους δημοσιογράφους...

http://www.onsports.gr/Polo/A-1-Andrwn/item/324679-Polo-Se-diaforetikoys-omiloys-Panathinaikos-Olympiakos-kai-PAOK

amanAM είπε...

(συνεχίζω την αντιγραφή από το facebook)

Antonis Mangos δεδομένης δε και της αναδιάρθρωσης των ηλικιακών πρωταθλημάτων, η ομάδα μίνι του Πανιωνίου θα παραμείνει αυτούσια και του χρόνου, με την προσθήκη κάποιων παιδιών από τις ακαδημίες και ενδεχομένως με την αποχώρηση κάποιων παιδιών, ένα που θα αποχωρήσει σίγουρα είναι ένα παιδί που (δυστυχώς) για εμάς φεύγει για Αμερική. Θυμάμαι πως κάποιος γνώστης του πόλο, μου είχε πει πως σε αυτές τις ηλικίες μπορείς σχετικά εύκολα να μαζέψεις και κάποια παιδιά, τακτική που προφανώς έχει ακολουθήσει ο Παναθηναϊκός (κι έχει βρει τα κορμιά που προανάφερα), συνήθως την ακολουθεί και ο Ολυμπιακός, και άλλες ομάδες. Μπορεί επίσης να ενισχυθεί από κάποια παιδιά του κολυμβητικού, εάν υπάρξει συνεργασία και δεν συνεχίσουν να υπάρχουν στεγανά μεταξύ κολύμβησης και πόλο. Άρα η ομάδα μπορεί να ενισχυθεί κατ αρχάς. Εάν δουλευτεί σωστά, εάν συμμετάσχει σε κάμποσα τουρνουά, εάν αποκτήσει αγωνιστική ταυτότητα και εμπειρία, ακόμα κι αν δεν βγούμε πρώτοι, θα παρουσιάσουμε μια εικόνα που θα αρμόζει στο όνομα και την ιστορία του Πανιωνίου. Όλα αυτά που λέω, καθώς και άλλα που εσείς προφανώς γνωρίζετε καλύτερα, θα γίνουν? Γιατί και πέρυσι τέτοια εποχή, αμέσως μετά τον ταπεινωτικό αποκλεισμό των μίνι παίδων από την πρώτη φάση, περιμέναμε κάτι να αλλάξει, αλλά αλλαγή προς το καλύτερο τελικά είδαμε μόνο τους τελευταίους 3-4 μήνες, και η ομάδα άρχισε να μοιάζει με ομάδα τις τελευταίες 15 μέρες!!! Τα παιδιά πριν 4 μήνες κολυμπούσαν ελάχιστα, δεν είχαν φυσική κατάσταση, δεν είχαν τρόπο να αλλάξουν 2-3 πάσες, δεν υπήρχε τερματοφύλακας ούτε απλώς για να κάτσει κάποιος κάτω από το τέρμα. Κάθε σύγκριση λοιπόν με Κωλοπετινίτσα δεν απέχει από την πραγματικότητα, ενώ κάθε σύγκριση με την Βουλιαγμένη πράγματι μοιάζει με ανέκδοτο. Τι λοιπόν θα γίνει του χρόνου? Θα ζήσουμε άλλη μια φορά μια από τα ίδια που ζούμε 3 χρόνια τώρα?
πριν από 12 λεπτά · Μου αρέσει!

amanAM είπε...

Antonis Mangos Θέλω να ευχαριστήσω τον κύριο Μπουλουγουρά, που με την συζήτηση που κάνουμε, μου δίνεται η ευκαιρία να πω τον πόνο και τα παράπονα μου, και μπορεί να δοθεί η αφορμή σε όσους είναι αρμόδιοι, να μάθουν όσα μας προβληματίζουν εμάς τους γονείς των παιδιών που αθλούνται στον Πανιώνιο. Δεν είμαι μόνο εγώ που είμαι προβληματισμένος περί αυτών που αναφέρω. Όλοι όσοι έχουμε παιδιά στους μίνι παίδες, λίγο πολύ τα ίδια σκεφτόμαστε. Ότι έγινε έγινε. Το θέμα είναι να μπουν οι βάσεις του χρόνου να δουλευτούν καλύτερα τα παιδιά μας, και να παρουσιάσουν καλύτερο σύνολο σαν ομάδα του Πανιωνίου. Δεν είναι μονόδρομος ότι μόνο η Βουλιαγμένη και το Π Φάληρο μπορούν να κάνουν σοβαρή δουλειά με τα παιδιά τους, ενώ ο Πανιώνιος έχει καταντήσει και θα παραμείνει μια κωλοπετινίτσα.