Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

πω πω πω, τι τσιμπούσι ήταν αυτό!!!

Χθες, σύρθηκα μέχρι το γήπεδο, ερεθίστηκα που ο νεαρός με την στολή μπάτσου πήγε να με χουφτώσει, αλλά προφανώς βρομούσε η αναπνοή μου τόσο πολύ από τα τσίπουρα και τις ρακές, που  δυστυχώς μάζεψε τα χέρια του αμέσως!
Σκέφτηκα να διαμαρτυρηθώ, τα λεφτά μου πίσω και άλλα τέτοια σχετικά, αλλά δεν με κρατούσαν καλά τα πόδια μου, άλλωστε κουνιότανε κι η Γη, ενώ γύριζε συγχρόνως και ο ουρανός σαν μύγα πάνω από μια σκατούλα, κι έτσι έδωσα τόπο στην οργή...

Ξεκίνησε ο αγώνας, ακυρώθηκε το γκολ του Κούκετς στο πρώτο ημίχρονο, έχασε ο Ριέρα την ευκαιρία, αλλά εγώ είχα συγκεντρωθεί στο ηδονικό κωλαράκι του επόπτη. Σφιχτό σφιχτό, κάθε τόσο έβαζε το χέρι του πάνω από το σορτσάκι και τραβούσε το στρινγκ που μάλλον τον ενοχλούσε, με είχε φτιάξει ο άτιμος. Τώρα πια, εκτός από τους νεαρούς με τις στολές μπάτσου, θα φαντασιώνομαι και τον επόπτη, συνέχεια στραμμένη η πλάτη του προς το μέρος μας,σφριγηλός και κινητικός. Αχ ρε επόπτη, έφυγες αλλά εγώ θα σε θυμάμαι για πάντα! Με σημάδεψες σαν άνθρωπο και σαν άντρα.

Κάποια στιγμή, μέσα στην ζαλάδα μου, είδα τον Λευτέρη να είναι σκαρφαλωμένος στα κάγκελα. Πήγα κι εγώ δίπλα του, και έκανα ερωτική εξομολόγηση στον επόπτη, μην μου τον φάει ο άτιμος ο Λευτέρης τον γκόμενο. Άλλωστε ο Λευτέρης έχει και την μουστάκα, εάν δεν παρενέβαινα άμεσα, θα τόχανα το παιχνίδι.

Στην ανάπαυλα, έχασα το κωλαράκι του επόπτη που σπαρταρούσε μπροστά μου σαν το χέλι, ήταν πολλά τα τσίπουρα και οι ρακές που κυλούσαν στο αίμα μου, βαρέθηκα και κόντεψε να με πιάσει ο ύπνος.

Όταν ξεκίνησε το δεύτερο ημίχρονο, είχε κλείσει ήδη η φωνή μου, δεν μπορούσα να εκφράσω άλλο τον έρωτα μου στον επόπτη, ο Μπάλαμπαν έχασε το άχαστο, όμως αμέσως μετά ο Κούκετς έβαλε το γκολάκι και μετά περίμενα υπομονετικά να τελειώσει το μαρτύριο, ο επόπτης ποιός ξέρει με ποιόν μιλούσε στο ακουστικό κάθε τρεις και λίγο, όμως δεν είχα τρόπο να διεκδικήσω το δικαίωμα μου στον αληθινό έρωτα, το στόμα μου ήταν ξερό και διψασμένο!

Έριξα κάτι ύπνους τρικούβερτους όταν έφτασα σπίτι, πρόσεξα να μην εκπνέω όταν πλησίαζα τον αναπτήρα για να ανάψω τσιγάρο, κι έτσι χωρίς ατυχήματα πέρασε το βράδυ. Η ρακή ήταν εξαιρετική, ούτε πονοκέφαλο ούτε τίποτα, σαν πάρεδρο μέλος της λέσχης των επώνυμων αλκοολικών την συστήνω ανεπιφύλακτα, τον φετινό Πανιώνιο μόνο εάν είσαι τύφλα μπορείς να τον παρακολουθήσεις χωρίς να τρελαίνεσαι....

Παγκόσμιο και πάλι παγκόσμιο. Μετά την νίκη με την χανούμ μπουρέκ, ήρθε η σειρά των γριών να εισπράξουν το τεμάχιο τους. Πω πω πω, πω πω πω πω, τι τσιμπούσι ήταν αυτό!!! Οι καραβίδες, ο καπνιστός ξιφίας, η καβουροσαλάτα, το καπνιστό χταπόδι με την φάβα, ο ροφός με τις μακαρούνες, όλα τέλεια.To δε ριζότο... αχ, τι ριζότο ήταν αυτό!!!

24 σχόλια:

br fun_atic είπε...

Άλλη φορά να προτιμάς γύρους με διπλή πίτα.Με τα θαλασσινά έχεις θέμα!!!

amanAM είπε...

Πράγματι, μου ανέβασαν την λίμπιντο!

:-)

amanAM είπε...

Φώναζα εγώ να φέρουν τσηρ λήντερς, αλλά δεν το έκαναν. Δεν φταίω εγώ. Με τρέλανε ο επόπτης!!!

Unknown είπε...

ΚΑΙ ΜΕ ΜΠΥΡΕΣ(ΑΛΛΑ ΑΡΚΕΤΕΣ) ΒΛΕΠΕΤΕ
Ο ΦΕΤΙΝΟΣ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ.
ΕΜΕΙΣ ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΦΑΓΑΜΕ ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ...

br fun_atic είπε...

Μου αρέσει που φαντασιωνόσουν το στριγκάκι του επόπτη...Ήμαρτον Κύριε.
Τι σου έφταιξε ο Χριστιανός;Ένα μεροκάματο ήρθε να βγάλει...Που να φανταστεί ότι οι τύποι στα κάγκελα έχουν θέμα με τα θαλασσινά;

amanAM είπε...

Άστα, με πιάσανε άσχημα αυτήν την φορά τα θαλασσινά...

Πήγα σήμερα στο ΚΕΠ, και ήταν εκεί η άλλη, και τα είχε πετάξει σχεδόν όλα έξω η τύπισσα... Πω πω πω, ψάρι που σαλεύει και τον μουστερή γυρεύει!!!

Άρε επόπτη τι μούκανες, μου ανέβασες την λίμπιντο και τώρα άντε να συγκρατηθώ...

ΑκραιφνήςΠΑΝΙΩΝΙΟΣ είπε...

Εμένα,δέν μού έφταναν τα θαλασσινά και η τσικουδιά στο παγκόσμιο, αλλά είδα το β΄ ημίχρονο μαζί με το Λευτέρη (τρόπος τού λέγειν δηλαδή, αφού αυτός ήταν όρθιος και ανεβοκατέβαινε στα κάγκελα...) και όπως καταλαβαίνετε τού είχε περισσέψει λίγη τσικουδιά που μού την κέρασε... Το ευχάριστο ήταν πως δέν καρδιοχτύπησα καθόλου στο παιχνίδι, αλλά γύρισα σπίτι σε ημιθανή κατάσταση.
Παραφάγαμε πάλι...

Τον Κούκετς τον έχω λατρέψει!

amanAM είπε...

Όταν ξαμολύθηκε στα κάγκελα, την έπεσα κι εγώ παραδίπλα για να μην μου τον φάει αυτός τον εποπτάκο μου!!!

Μούπε πως κάθεσαι μαζί του, τρόπος του λέγειν δηλαδή ότι κάθεται ο Λευτέρης!!!

br fun_atic είπε...

Καλά, ο Κούκυ έχει φάτσα για καρτούν... Αυτό που μου αρέσει είναι που είναι κάπως φουσκωτά τα μάγουλά του. Σαν να του έχει πρηστεί το δόντι...Πολύ γλυκούλης!!!

Να σου πω ρε Αντώνη. Εσύ δεν τα έβλεπες όλα κόκκινα και μπλε, αλλά μπλε σκέτο. Τύφλα να 'χει το βιάγκρα...Και άντε, με τον επόπτη μπορείς να δικαιολογηθείς. Με την κυρία στο ΚΕΠ τι να λέμε; 24ωρο έχει περάσει και παραμένει η επίδραση...

amanAM είπε...

Πέρασα από του κυρ Γκρινιάρη, μπας και μου δώσει κανένα αντιβιάγκρα, σαν αυτά που μας ρίχνανε στο γάλα στον στρατό, αλλά... δεν βοήθησε ο άτιμος!!!

ΚΕΠ, όλα τα λεφτά. Δεν είναι η εμφάνιση, είναι αυτή η επιμελημένη προσπάθεια να προσφέρει στον κόσμο θέαμα!!! Όλα έξω, φάτε μάτια ψάρια!!!

Δεν φταίω εγώ, καραβίδα δεν θα ξαναφάω...

br fun_atic είπε...

Μήπως θα ήταν καλό να μην πολυ κυκλοφορείς;

br fun_atic είπε...

χθες έφαγες το γλυκό στο τέλος.Δεν ξέρω όμως το κάνεις γενικά...

http://www.pare-dose.net/?p=76

Griniaris είπε...

Η αλήθεια είναι ότι όταν τον είδα αναψοκοκκινισμένο φοβήθηκα ότι ανέβασε πίεση από τα τσίπουρα.Μόλις μου είπε το πραγματικό πρόβλημα και μου ζήτησε βοήθεια,του εξήγησα ευγενικά ότι δεν κάνω τέτοια πράγματα,τουλάχιστον στο χώρο εργασίας μου.Επέμενε αλλά για καλή μου τύχη πέρασε ένας που έμοιαζε με τον χθεσινό επόπτη και έφυγε τρέχοντας...

br fun_atic είπε...

Είναι αυτό που λένε:έρχομαι στον χώρο σου...απόλυτη εχεμύθεια.αααααβόρα

amanAM είπε...

Τω καιρώ εκείνω, βρισκόμουνα στην Αλόννησο, και βγήκαν τα αποτελέσματα ότι πέτυχα στο Πανεπιστήμιο...

Ήμουνα με έναν φίλο μου μαζί, ήταν μεσημέρι προς απόγευμα, αλλά δεν πεινούσαμε γιατί είχαμε ήδη τσιμπήσει, καφετέριες γιοκ, κι έτσι πήγαμε σε ένα εστιατόριο και ρωτήσαμε εάν σερβίρει καφέ, για να κεράσω για την επιτυχία μου να περάσω στο Πανεπιστήμιο...

Ήπιαμε το καφεδάκι, άλλες παρέες τριγύρω έτρωγαν φρούτα, οπότε... είπαμε στον σερβιτόρο (που έτσι κι αλλιώς μας είχε για μαλάκες, αφού κάτσαμε και ήπιαμε καφέ σε εστιατόριο) να μας φέρει καρπουζάκι και πεπόνι.

Αφού φάγαμε τα φρούτα, πέρασε και η ώρα, φωνάξαμε τον σερβιτόρο και του λέμε: Και από φαγητό, τι έχεις?

Ακόμα θυμάμαι τα γουρλωμένα μάτια του τύπου!!!

Παραγγείλαμε σαν τον Χάρυ Κλύν ένα πράγμα, φέρι κι αυτό, φέρε κι από εκείνο, τα φάγαμε σχεδόν όλα όσα είχε ο κατάλογος... Μας άνοιξε η όρεξη, και εμένα και τους φίλους μου, καλύτερα να μας ντύνεις, παρά να μας ταΐζεις...

Στο τέλος, μας κάνανε τεμενάδες... Δεν το πιστεύανε πως οι μαλάκες που έκατσαν για καφέ, θα κάνανε τέτοιον λογαριασμό.

Είμαι σίγουρος πως θα το συζητούσανε για χρόνια.

------

Να ανησυχώ γιατρέ?

amanAM είπε...

Αχ βρε εποπτούκο μου, εγώ θα σε είχα πριγκίπισσα, κι εσύ ούτε μια ματιά δεν μου έριξες, πεισματάρα!!!

Με κάψωσες, ακόμα θυμάμαι το λυγερό κορμάκι σου, φάτσα δεν είδα, αλλά από πίσω θα σε ξεχώριζα ανάμεσα σε χιλιάδες άλλες...

Το ξέρω θα ρθείς, μια μέρα να μας ξαναδείς!!!

ΥΓ. Υποθέτω πως θα δηλώσει κώλυμα εάν ξανακληρωθεί στην Ν Σμύρνη, ή τουλάχιστον θα ζητήσει να πάει από τους απέναντι. Εάν σας έρθει από απέναντι, Γκρινιάρη μου να μου τον προσέχεις!!!

lefterix είπε...

Ατώνη, έχασες τη φάση που η φαντασίωσή σου (ο επόπτης ντε...), έβαλε το χέρι του πίσω από το σφιχτό του κώλαράκι και μου έκανε κωλοδάχτυλα...
Άραγε τι εννοούσε με αυτό;
Ότι ήθελε να του το κάνω, ή μήπως αισθάνθηκε τη λίμπιντό σου και σκεφτότανε να του το κάνεις εσύ;

amanAM είπε...

το είδα ότι έβαλε το χέρι του στον κώλο του, αλλά νόμιζα πως τακτοποιούσε το στρινγκ του.

Ώστε έτσι ε? Έδειξε κωλοδάχτυλα?
Τον άναψα τελικά... Εμένα σκεφτότανε!
Μετά, στα απογδυτήρια, θα το έχωσε εκεί που πρέπει. Θα θυμόταν την φωνή μου, και θα άναβε...

zouri1 είπε...

ρε παιδια gay blog το κανατε εδω.Τοσους υμνους για αντρα δεν εχω ξαναδιαβασει:)

Georgios είπε...

@AmanAM.
ΕΓΩ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΩ ΜΗΝ ΦΥΓΕΙ,ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΧΑΣΕΣ........
@Zouri
ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΟΝ....... ΑΝΤΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΞΑΝΑΔΕΙ.ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ(GOGOL)....BORDELLO
XA XA XA XA XA XA

amanAM είπε...

Εγώ ζήτησα μαζορέτες. Δεν φέρανε. Το κρίμα στον λαιμό τους!!!

Georgios είπε...

ΕΝΤΑΞΕΙ ΔΕΝ ΑΠΕΙΧΕ ΠΟΛΥ ΟΕΠΟΠΤΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΖΟΡΕΤΤΕΣ!!!! ΤΙ ΚΙΝΗΣΗ, ΤΙ ΣΚΕΡΤΣΟ, ΓΙ'ΑΥΤΟ ΣΕ ΕΦΤΙΑΞΕ

Costix είπε...

Λογω φορτου, δεν το προλαβα το πρωι.
Παντως κραταω ακομη την κοιλια μου απο τα γελια.
Αντωνακη, κανταρια τρελλας κουβαλας (και μαλιστα καλης τρελλας).
Που να σας ταιζα και τιποτα στρειδια ωμα δηλαδη !!!

amanAM είπε...

Η αλήθεια είναι, ότι κι εγώ έχω ρίξει πολύ γέλιο, έτσι όπως πήγε το όλο θέμα.

Κωστή, ευχαριστούμε για όλα.