Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010

Λίγα λόγια, περί αυτών των πολλών!!!

Η εικόνα του Πανιωνίου στα τελευταία παιχνίδια, είναι απογοητευτική. Σε όλο τον πρώτο γύρο, χρησιμοποιήθηκαν ελάχιστα οι αναπληρωματικοί από τον πάγκο, και όσο ήταν σε φόρμα ο Ριέρα, και όταν βρήκε την φόρμα του ο Μπάλαμπαν σε συνδιασμό με την επιστροφή του Εστογιάνωφ, με τον άλφα ή τον βήτα τρόπο πήραμε κάποια αποτελέσματα, που μας έβαλαν σε τροχιά πρώτης πεντάδας, παρά το πολύ κακό ξεκίνημα.

Όσο παίκτες και προπονητής ασχολιόντουσαν με το ποδόσφαιρο και με τον επόμενο αγώνα, και όχι με δηλώσεις στα ΜΜΕ, τα αποτελέσματα τους δικαίωναν. Μετά, προφανώς καβαλήσανε το καλάμι.

Ο γελοίος ο προπονητής μας, δήλωσε πριν τον αγώνα με την Καβάλα πως... αιτία όλων των κακών ήταν ο Ρεκόμπα, και πως από τότε που τον έβγαλε από τα πλάνα του, η ομάδα βρήκε τον δρόμο της. Αυτόν τον δρόμο τον έχουμε χάσει στις τελευταίες 3 αγωνιστικές. Δεδομένου ότι το επόμενο παιχνίδι είναι θεωρητικά εύκολο, με τον Λεβαδειακό εντός, και ακολουθούν ο Αστέρας εκτός και ο Ολυμπιακός εν συνεχεία, εάν συνεχίσουμε έτσι, σύντομα θα βρεθούμε να μετράμε βαθμούς για να σωθούμε, και όχι για να πετύχουμε κάτι καλύτερο από πέρυσι.
Αφού ο Ρεκόμπα, η αιτία όλων των κακών, έφυγε, γιατί πάμε κατά διαόλου από τότε που έφυγε?

Τον λέω γελοίο (και κανένας δεν μπορεί να με λογοκρίνει εδώ), γιατί γελοιοποιήθηκε με τις δηλώσεις του ότι όλα τα κακά μιας ομάδας σε έναν παίκτη, τον Ρεκόμπα, και η ζοφερή πραγματικότητα των τελευταίων 3 αγώνων τον αφήνουν έκθετο για τις δηλώσεις του.
Άλλωστε, γελοιοποιήθηκε και όταν μετά τον αγώνα με τον Αστέρα, στον πρώτο γύρο, που δήλωσε πως δεν έχει ρόστερ ούτε καν για αλλαγή, αλλά τελικά παίκτες σαν τον Φανούρη, τον Μανώλο, κλπ τον διέψευσαν. Τότε που χρησιμοποιούσε τον Μπαρόνι, και μετά τον έφαγε η μαρμάγκα. Ακόμα μεγαλύτερη διάψευση ήρθε από τον Μπεθέρα αρχικά, και από τον Ανδριόλα εν συνεχεία, όταν ο προπονητής επέμενε στον Μπέλιτς.

Τώρα, που ο Μπάλαμπαν, ο Ριέρα και ο Εστογιάνωφ είναι εμφανώς ντεφορμέ, ο κωλοτούμπας ρίχνει ευθύνες στις δηλώσεις του στους αναπληρωματικούς, ο Σιόβας του έφταιξε, ότι δεν απόδωσε τα αναμενόμενα, ενώ ο ίδιος ανακάτεψε όλη την ομάδα, και έβαλε τους παίκτες σε λάθος θέσεις. Ο Σιόβας επέλεξε από μόνος του να παίξει σε θέση που δεν γνώριζε? Μόνος του λοιπόν έχει γελοιοποιηθεί ο Φερέρα, ο ίδιος γελοιοποιείται κάθε τόσο με τις δηλώσεις του... Κατά τα άλλα, για όνομα του Θεού, δεν τον ξέρω προσωπικά τον άνθρωπο, αυτό δα έλειπε να έχω άποψη προσωπική γι αυτόν, μπορεί να είναι ο καλύτερος άνθρωπος του κόσμου, ο πιο σωστός. Πως να τον κρίνω αφού δεν τον γνωρίζω? Το μόνο που γνωρίζω είναι τις δηλώσεις του, και αυτές κρίνω. Βάσει των δηλώσεων ο χαρακτηρισμός.

Κατά τα άλλα, λίγο οι δηλώσεις στα διάφορα έντυπα παικτών και προπονητή, λίγο οι διακοπές και το εορταστικό κλίμα, λίγο η αδυναμία του προπονητή να αξιοποιήσει σωστά το ρόστερ του, λίγο οι ίδιες ελλείψεις του ρόστερ, η ομάδα κατάντησε ανερμάτιστη. Εάν δεν γίνει κάτι σύντομα, τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα.

Και σε αυτήν την συγκυρία, ο πρόεδρος, σε στυλ Λουδοβίκου 14ου, δηλώνει πως δεν πρόκειται να διαθέσει ούτε δεκάρα για την ενίσχυση της ομάδας. Οι αντίπαλοι μας, πως βρίσκουν λεφτά και ενισχύονται?

Εγώ ήμουνα Πανιώνιος και όταν βρεθήκαμε στην β εθνική, και θα είμαι ακόμα κι αν πέσουμε στην γάμα. Ο Πανιώνιος δεν ανήκει σε κανέναν Τσακίρη, αλλά σε όλους εμάς που τον αγαπάμε και τον υποστηρίζουμε όλα αυτά τα χρόνια. Αυτήν την περίοδο πρόεδρος και μεγαλομέτοχος είναι ο Τσακίρης, αύριο θα είναι άλλος. Εμείς, θα είμαστε πάντα εκεί. Και αύριο, θα είναι τα παιδιά μας.

Μακάρι τα αποτελέσματα να αποδείξουν πως έχω άδικο, πως η μόνιμη τάση που έχω να είμαι απαισιόδοξος θα αποδειχτεί εσφαλμένη. Όποιος διαβάζει αυτές τις γραμμές, ας μην βιαστεί να με κατακρίνει. Εκφράζω αυτά που αισθάνομαι, αυτά που πιστεύω αυτήν την στιγμή, και αυτός είναι ο λόγος που διατηρώ αυτό το μπλογκ. Εάν θα έπρεπε να γράφω πολιτικώς ορθά, δεν θα ήμουνα μπλόγκερ, θα εργαζόμουνα σαν εκπρόσωπος τύπου της ΠΑΕ.

Το να στρογγυλεύουμε τις γωνίες, δεν είναι δικιά μας δουλειά.

Αλλά, ας ακολουθήσω ένα υποθετικό σενάριο. Ας πούμε, το παιχνίδι με την Λάρισα δεν είχε τελειώσει 2-2 αλλά 1-2, στο παιχνίδι με την Καβάλα δεν είχαν γίνει όλα τα λάθη από παίκτες και από τον πάγκο στα τελευταία λεπτά, και τελικά νικούσαμε 1-0, στην Τούμπα το παιχνίδι τελείωνε 1-1 κι ας μην είχαμε παίξει καλά, εάν μας δινότανε το πέναλτι, ενώ εχθές με τον ΕΡΓΟΤΕΛΗ να έμπαινε γκολ η μια και μοναδική μας ευκαιρία με τον Καστελιόνε.
Θα είχαμε τώρα 8 βαθμούς παραπάνω, θα είχαμε 31 βαθμούς, θα βρισκόμασταν στην 4η θέση, ο ΠΑΟΚ θα ήταν τρίτος με 32, και πίσω μας ο Άρης με 28.

Τον ίδιο πρόεδρο θα είχαμε, οι μη μεταγραφές δεν ξέρω κατά πόσο θα μας πείραζαν, τον ίδιο προπονητή με τα ίδια λάθη, αλλά εντελώς διαφορετική ψυχολογία. Πόσο διαφορετικά θα τα βλέπαμε τα πράγματα?

Καθόλου!!!

Όσο καιρό είχαμε επιτυχίες, βλέπαμε λάθη, φωνάζαμε για τον Όμο, για τον Ανδριόλα, για τους υπόλοιπους του ρόστερ που δεν παίζουν ούτε καν σαν αλλαγή, βλέπαμε ότι τα πράγματα δεν πάνε καλά, αλλά... τα αποτελέσματα μας αποστόμωναν. Έτσι, η κριτική μας δεν έπιανε τόπο. Τώρα όμως, που τα αποτελέσματα δεν έρχονται, εκλείπει ο μοναδικός λόγος που η κριτική μας δεν έβρισκε ευήκοα ώττα.

Έχω πει κατ επανάληψιν πως χαίρομαι όταν διαψεύδομαι, και τόσο καιρό, τα αποτελέσματα με διέψευδαν. Τώρα όμως, έχω κάθε δικαίωμα να θεωρώ λάθος την επικείμενη μη ενίσχυση της ομάδας, και τις εμμονές του κωλοτούμπα προπονητή μας. Δεν είμαι εγώ αυτός που τον χαρακτήρισε κωλοτούμπα, ο πρόεδρος το έκανε.

Και μην ξεχνιόμαστε, αυτήν την στιγμή, μας χωρίσουν μόνο 6 βαθμοί από τον υποβιβασμό. Ηρακλής, Ξάνθη, ΠΑΣ, και Λάρισα είναι στους 18, δεν είναι δα τόσο μακριά... Ξυπνήστε όσοι παίρνετε αποφάσεις, πριν να είναι πολύ αργά.

------------

1. ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ 44
2. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 39
3. ΠΑΟΚ 34
4. ΑΡΗΣ 28
5. ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ 26
6. ΑΕΚ 25
7. ΚΑΒΑΛΑ 23
8. ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 23
9. ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ 22
10. ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ 20
11. ΗΡΑΚΛΗΣ 18
12. SΚODA ΞΑΝΘΗ 18
13. ΛΑΡΙΣΑ 18
14. ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 18
15. ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ 15
16. ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ 2

10 σχόλια:

amanAM είπε...

Μπράβο ρε Ατρομητάρα, 3-3 με την καριόλα την ΑΕΚ. Αυτά είναι τα γούστα!

br fun_atic είπε...

Θεωρείς ότι σε έχω λογοκρίνει;

amanAM είπε...

Όχι, οφείλω να σέβομαι τον χώρο που φιλοξενεί τα σχόλια μου, δεν φαντάστηκα πως το "γελοίος" θα ήταν αιτία να ενοχλήσω, αλλά αφού ενόχλησα, καλώς διέγραψες το σχόλιο μου, εγώ ήμουνα μακριά από το κομπιούτερ μου εκείνες τις ώρες, αλλιώς θα το διέγραφα μόνος μου, μετά την επιθυμία σου. Θα (αυτο)λογοκρινόμουνα, χάριν σεβασμού στην επιθυμία σου.

Έχω την αίσθηση (χωρίς να μπορώ να το αποδείξω), πως ορισμένοι γράφουν το πολιτικώς ορθό, και εάν όντως το κάνεις κι εσύ μερικές φορές, κακώς το κάνεις κατά την γνώμη μου...

Ο καθένας πράττει κατά βούλησιν και κατά συνείδησιν.

Εγώ, δεν θα αυτολογοκριθώ, για να δώσω καλή εικόνα.

Αφού λοιπόν ο χαρακτηρισμός "γελοίος" έπρεπε να φύγει από το δικό σου μπλογκ, τον ανάπτυξα στο δικό μου, χωρίς καμμία (αυτο)λογοκρισία, γιατί αυτό σκέφτομαι, και αυτό γράφω.

Τουλάχιστον υπάρχει και η Μπάρτσα, και παίρνω κι εγώ κάποια χαρά. Γιατί ο Πανιώνιος, με έχει πικράνει τώρα τελευταία...

br fun_atic είπε...

Μα δεν το διέγραψα. Απεναντίας το κράτησα με συγκεκριμένο αιτιολογικό. Διάβασέ το σε παρακαλώ. Για την ιστορία,την απόφασή μου την πήρα μετά από πολλή ώρα εξαντλώντας κάθε περιθώριο αναδιατύπωσης και αφού στάθμισα κάθε παράμετρο, με έμφαση στην ελευθερία έκφρασης.

Αντώνη; Όχι. Δεν γράφω το πολιτικά ορθό. Διαχειρίζομαι έναν μεγάλο αριθμό σχολίων, τα οποία ανεβαίνουν συνεχώς, ανάμεσα σε ανθρώπους που έχει αποδειχθεί ότι εύκολα μπορούν να παρεκτραπούν χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Ως καλός οικοδεσπότης οφείλω να περιορίζω τις διενέξεις προς χάρη του διαλόγου.

Η βασική μου ανάρτηση δεν έχει κατέβει. Δεν ξέρω αν θα την χαρακτήριζες πολιτικά ορθή.

Το "γελοίος" θα μπορούσα να στο διαγράψω ως...επαγγελματίας

amanAM είπε...

sorry, νόμισα ότι το διέγραψες, γιατί προφανώς από λάθος μου, δεν βρήκα το δικό μου σχόλιο.

Πάντως, νομίζοντας ότι το διέγραψες, "αναγκάστηκα" να γράψω στο δικό μου μπλογκ πιο αναλυτικά το σκεπτικό μου, και χαίρομαι γι αυτό, γιατί μετά από κάποιο διάστημα, θα αποκτήσει συναισθηματική αξία για εμένα.

Βασικά μου άρεσε πολύ το σχόλιο "Με συγχωρείς δυό λεπτά κ. Τσακίρη μα ...", το βρήκα πολύ πετυχημένο και στο σωστό στόχο.

Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε σε όλα, θεωρώ όμως απόλυτα αναγκαίο να γράφουμε ελεύθερα την γνώμη μας.

br fun_atic είπε...

Ασφαλώς.

amanAM είπε...

ξαναδιάβασα όλα τα σχόλια, και το βρήκα τελικά το "επίμαχο", ήταν το πρώτο που έκανα, δεν το θυμόμουνα, νόμιζα ότι ήταν μετά το τελευταίο μου...

Ξαναδιαβάζοντας το σχόλιο, εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω σε τι ενόχλησε.

Ο Φερέρας δήλωσε ότι από τότε που έπαψε να υπολογίζει στον Ρεκόμπα, η ομάδα βρήκε τον δρόμο της επιτυχίας... Η δήλωση αυτή, έγινε αμέσως μετά την αποχώρηση του Ρεκόμπα, και έκτοτε μετράμε μόνο αποτυχίες.

Εάν μασούσε, αντί να μιλούσε, θα είχε γλυτώσει την γελοιοποίηση, αλλά... μίλησε, και γελοιοποιήθηκε τουλάχιστον στα δικά μου μάτια.

Όπως γελοιοποιήθηκε και όταν τον αποκάλεσε ο ίδιος ο Τσακίρης κωλοτούμπα. Κωλοτούμπας και σοβαρός (όχι γελοίος δηλαδή), πως γίνεται ρε παιδιά?

Όταν σε κατ ιδίαν συζητήσεις, έλεγα και ξανάλεγα πως δεν μου άρεσε ο Λίνεν, αμέσως μετά το παιχνίδι με τα δεύτερα της Μπορντώ, που το 2-0 έγινε με απανωτά λάθη του Λίνεν 2-3, δεν είχα το μπλογκ, αλλά εάν το είχα, αυτοί που ενοχλούνται τώρα για τον χαρακτηρισμό "γελοίος" στον Φερέρα, θα έπεφταν να με φάνε... Τώρα, αυτοί είναι που πρωτοστατούν εναντίον του Λίνεν.

Θα γυρίσει ο τροχός, και αυτοί που σήμερα υπερασπίζονται τον Φερέρα, θα τον κατηγορούν πρώτοι και καλύτεροι. Υπομονή, ο καιρός γαρ εγγύς.

Πάντως, είμαι όντως γνωστός, τα στοιχεία μου είναι γνωστά, δεν χρησιμοποιώ την ανωνυμία του ίντερνετ, και όποιος προσβάλεται από τις θέσεις μου ή τα σχόλια μου, είμαι στην διάθεση του για κάθε ένδικο μέσο, για να τον ικανοποιήσω. Καλά κάνουν όσοι κρατούν την ανωνυμία τους, εγώ όμως δεν την έχω επιλέξει, και έχω πλήρη ευθύνη για όσα γράφω.

Είμαι ο Αντώνης Μάγγος, η αυτού Μεγαλειώτης.
A ntonis
Man gos
Α υτού
Μ εγαλειώτης!!!

Έτσι προκύπτει το Α ΜΑΝ Α Μ

Καληνύχτα, πάω για νανάκια.

br fun_atic είπε...

Ενόχλησε το "γελοίος". Τεχνικά είναι τεράστια η διαφορά του "γελοιοποιήθηκε" από το "γελοίος.
Καλό βράδυ

amanAM είπε...

Αυτό που εννοούσα είναι το γελοιοποιήθηκε. Εξ ου το γελοίος.

Όπως και όταν λέω πως ο Δαλούκας πρέπει να πάει να γαμηθεί (μετά τις διαιτησίες του στην Λάρισα και στον ΠΑΟΚ) δεν κυριολεκτώ, γιατί δεν του αξίζει τέτοια χαρά. Θα προτιμούσα να του καεί το βίντεο!

:-)

amanAM είπε...

Εάν ψάξουμε λέξη προς λέξη, πάντα θα βρούμε κάποιο εκφραστικό λάθος. Δεν τον είπα απλώς γελοίο. Εξήγησα γιατί τον λέω έτσι, οπότε είναι προφανές τι τον γελοιοποίησε στα μάτια μου.

Εάν απλώς τον έλεγα γελοίο, χωρίς να εξηγώ τι τον κατέστησε γελοίο (γελοιοποίησε) στα μάτια μου, θα ήταν ατόπημα, γιατί θα χανόταν η έννοια της γελοιοποίησης, και θα έμενε απλώς το κυριολεκτικό του όρου γελοίος.