Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2010

πάνω απ όλους και από όλα...


Πάνω από όλους και από όλα, βρίσκεται ο Τσακίρης. Όχι ότι αμφιβάλλαμε, αλλά το επισημαίνει και η ιστοσελίδα της Σμύρνης 1890

7 σχόλια:

giorgos είπε...

ε; συγνώμη αλλά δεν κατάλαβα το σχόλιο,στο γράφημα άπλα λέει οτι ο Τσακίρης έχει το 99% της ΣΜΥΡΝΗ 1890 Α.Ε.

amanAM είπε...

το υπόλοιπο 1% ποιός το έχει?

Πρώτη φορά βλέπω σε παρουσίαση μιας μαμά εταιρείας και των θυγατρικών, πιο πάνω από τις εταιρείες, να αναφέρεται ο μεγαλομέτοχος.

Πιο πάνω από τον Τσακίρη, θα έβαζα τον Θεό. Πρώτα ο Θεός, μετά ο Τσακίρης, και μετά οι υπόλοιποι. Πάλι καλά, που πιο κάτω από τον Πανιώνιο, δεν έγραψαν εμάς, τους φιλάθλους.

Χρόνια πολλά για την ονομαστική σου εορτή.

amanAM είπε...

Ich Bin Über Alles!!!

amanAM είπε...

l etat c' est moi!!!

giorgos είπε...

ήμαρτον δηλαδή, τώρα είναι και Λουδοβίκος;
ο Άνθρωπος σπατάλησε ένα καράβι λεφτά για τον Πανιώνιο και τον έβγαλες Λουδοβίκο, επειδή (ενώ δεν είχε υποχρέωση) κάθισε με πλήρη και πρωτοφανή διαφάνεια και σου ανάλυσε όλα τα οικονομικά δεδομένα.

amanAM είπε...

Όποιος σχεδίασε αυτόν τον ιστό των εταιρειών, κάνει τον Τσακίρη να μοιάζει με Λουδοβίκο, όχι εγώ.

Δεν χρειαζόταν το όνομα του, πιο πάνω από τις εταιρείες, οι εταιρείες είναι νομικά πρόσωπα, οι μέτοχοι δεν συνιθίζεται να αναφέρονται με τέτοιον τρόπο.

Στα δικά μου μάτια τουλάχιστον, η εικόνα αυτή είναι οφ σάιντ.

amanAM είπε...

Έψαξα στο ίντερνετ για κάμποση ώρα, σε ιστοσελίδες Ανωνύμων εταιρειών με θυγατρικές, αλλά πουθενά δεν είδα, πάνω από την μαμά εταιρεία, να αναγράφεται ο μεγαλομέτοχος.

Είναι προφανές (από την εικόνα που εσείς προβάλετε) πως ο Πανιώνιος, είναι το προσωπικό παιχνιδάκι του κυρίου Τσακίρη, γιατί εάν ήταν μια πραγματική εταιρεία, δεν θα είχε αυτήν την εικόνα η σελίδα με τις εταιρείες.

Ο κύριος Τσακίρης, προφανώς έχει βάλει λεφτά από την τσέπη του, αλλά ταυτοχρόνως έχει αποκτήσει κάποια περιουσιακά στοιχεία που θα του αποφέρουν έσοδα.

Σε διάφορες συνεντεύξεις, έχει δηλώσει ότι ένα μεγάλο μέρος των χρηματων που διάθεσε, θα τα πάρει πίσω από τα έσοδα του προπονητικού κέντρου, στα επόμενα 20-30-40 χρόνια...

Τι αξία θα έχει η Γη τότε? Πιθανόν να είναι τεράστια η αξία αυτή, ενώ εάν τα χρήματα που διέθεσε για τον σκοπό αυτόν, τα κρατούσε σε ένα σεντούκι, θα χάνανε την αγοραστική τους δύναμη. Την υπεραξία αυτή, ποιός θα την καρπωθεί? Εγώ?

Άρα, έχει κάνει μια επένδυση, οι επενδύσεις πάντα εμπεριέχουν και κάποιο ρίσκο, αλλά... η επένδυση του για το γήπεδο, για τα αθλητικά είδη, για το προπονητικό κέντρο, κλπ δεν είναι αλληλένδετα με την καλή πορεία του Πανιωνίου στο πρωτάθλημα.

Είναι λοιπόν προφανές στα δικά μου μάτια, πως... όταν βάζει τον εαυτό του πάνω από όλα, και πάνω από τον Πανιώνιο, πιθανόν να μην τον πονάει ο ίδιος ο Πανιώνιος, αλλά τα λεφτά του.

Ο Πανιώνιος είναι παθητικός, πρέπει να επενδύσει πολλά, για να βγάλει ίσως κάποιο κέρδος, αλλά είναι αμφίβολο αυτό. Ενώ το ρήαλ εστέητ και τα υπόλοιπα, είναι πιο σίγουρα.

Σαν απλός φίλαθλος-οπαδός που παρακολουθώ τις μη μεταγραφές της ομάδας κλπ, βλέποντας και την εικόνα στον ιστό των εταιρειών και on the top τον ίδιο τον Τσακίρη, δεν χαίρομαι γι αυτό, και δεν βλέπω κάτι που να υπόσχεται ένα καλύτερο μέλλον για την αγαπημένη μου ομάδα.

Και για να συνενοούμαστε ποιός είμαι εγώ, εγώ είμαι ο μόνος που βάζει χρήματα στον Πανιώνιο, χωρίς να περιμένει το παραμικρό αντάλλαγμα. Είμαι αυτός που πληρώνει το διαρκείας, είμαι αυτός που πληρώνει το εισητήριο του κάθε Κυριακή, είμαι αυτός που αγοράζει ρούχα από την μπουτίκ, είμαι αυτός που φωνάζει και ενισχύει την ομάδα, είμαι αυτός που έκανα τα παιδιά μου Πανιώνιους, δηλαδή μελλοντικούς πελάτες-χρηματοδότες του Τσακίρη, και του κάθε Τσακίρη στο μέλλον.

Πληρώνω και την Νόβα, θα μπορούσα απλώς να βλέπω τα παιχνίδια από την τηλεόραση.

Εάν λοιπόν έπρεπε να συγκρίνω εμένα με τον κάθε Τσακίρη, εγώ είμαι ο πραγματικός χρηματοδότης του Πανιωνίου, ενώ ο Τσακίρης είναι αυτός που προσβλέπει να τον εκμεταλλευτεί οικονομικά, άσχετα εάν θα το πετύχει ή εάν η επένδυση του αποβεί ζημιογόνα.

Πάνω από όλους λοιπόν, θα έβαζα εμένα, τον κάθε απλό φίλαθλο-οπαδό, και όχι τον κάθε Τσακίρη.

Γκέγκε?