Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

Μας δουλεύουν ψιλό γαζί...

“Παρουσιάστηκαν σήμερα ενώπιον του Δ.Σ. του Πανιωνίου ΓΣΣ ΠΑΕ οι ποδοσφαιριστές Φαμπιάν Εστογιανόφ και Γουέλινγκτον Μπαρόνι. Οι δύο αθλητές είχαν κληθεί να απολογηθούν στο Δ.Σ. της ΠΑΕ επειδή καθυστέρησαν αδικαιολόγητα να επιστρέψουν από την άδεια η οποία τους είχε δοθεί ενόψει των Χριστουγέννων. Και οι δύο ποδοσφαιριστές εξέθεσαν τους λόγους για τους οποίους καθυστέρησαν και ζήτησαν συγνώμη. Κατόπιν της απολογίας τους, το Δ.Σ. αποφάσισε όπως τους επιβάλλει χρηματικό πρόστιμο”.

Μετά τις μπουνιές του Εστογιάνωφ στον Αραούχο, που επέφερε την τιμωρία του για τρεις αγωνιστικές, του δόθηκε επιπλέον άδεια, για να πάει το παλουκάρι στην πατρίδα του να ξεκουραστεί... Ούτε ένσταση μπας και μειωθεί η ποινή, ούτε κλήθηκε για απολογία, τουναντίον επιβραβεύτηκε με περισσότερες μέρες άδειας. Δεν είχε καλά καλά αποκτήσει ξανά κάποια φυσική κατάσταση μετά τον τραυματισμό του, πήγε στου Ξαπλόπουλου και ο μήνας έχει εννιά. Ε, την έχασε την πτήση, ήρθε με την μεθεπόμενη, και τι έγινε δηλαδή?

Για όνομα του Θεού, είσαστε σοβαροί στην ΠΑΕ? Δεν φτάνει που γύρισε...

Βέβαια, ας μην είμαι προκατειλημμένος, πιθανολογώ πως τα έκανε μαντάρα ο Φαμπιάν στην απολογία του. Εάν ήμουνα εγώ στην θέση του, θα τους έλεγα:

Δεν καταλαβαίνω γιατί μου ζητάτε να απολογηθώ, από την πρώτη στιγμή που είμαι στην χώρα σας και στην ομάδα σας, πείστηκα πως είσαστε μπουρδέλο, τώρα με εγκαλείτε κι από πάνω? Άντε μην τα πάρω στο κρανίο και σας την κάνω αλά Τζιμπούρ, να πάρω και φράγκα και μεταγραφή σε κάποια μεγάλη ομάδα!!!

(βέβαια κατά πόσο μεγάλη ομάδα είναι η ΑΕΚ, αυτό είναι υπο συζήτησιν, αλλά τελικά προφανώς είναι, γιατί με τέτοια χάλια, χωρίς διοίκηση, χώρίς φράγκο, την πεντάδα θα την φτάσει τελικά, ενώ εμείς με την νοικοκυροσύνη μας, θα παλεύουμε για την σωτηρία στο τέλος, και θα πούμε και δόξα τον Θεό, εάν τελικά τα καταφέρουμε...)

Είμαι βέβαιος πως θα την έσωνα την παρτίδα!

18 σχόλια:

Costix είπε...

Κατ' αρχας Αντωνακη, σε παω απο την πρωτη στιγμη που ειδα την φατσα σου. Κλασσικος αντισυμβατικος τυπος. Με ουσια και οχι σκληροπυρηνιαση. Αλλο αντισυμβατικος και αλλο παπαρηγιαση, you know what i mean !!!
Επισης γουσταρω τα μαλα που γραφεις ελειως χυμα και οπως σου ερχεται, εδω δεν χρειαζομαστε πολιτικαντηδες )απο καμμια πλευρα). Επισης τρελαινομαι που δεν κομπλαρεις με τιποτα, εν αμτιθεσει με κατι αλλους κομπλεξαρες (ξερουνε αυτοι ποιοι ειναι !!!)

Θα διαφωνσω μονο σε ενα θεμα που δεν γνωριζεις και που η ΠΑΕ φυσικα δεν μπορουσε να σου γνωστοποιησει.

Ο λογος που δεν υπηρξε ενσταση (και θελω να στο γραψω απο καιρο, αλλα δεν μπορουσα, τωρα ομως δεν τρεχει τιποτα) στο θεμα του Λολο, ηταν ο φοβος μηπως αντιστοιχα εκανε ενσταση η πειθαρχικη της superleague και ετρωγε ο λολο την φουλ τιμωρια των 8 αγωνιστικων, κατι πολυ πιθανον να γινοταν αν καναμε εμεις ενσταση στην ποινη του.

Costix είπε...

Αντωνη, θελω να γραψω και κατι τελευταιο. Κατι που εδω και καιρο θελω να γραψω, αλλα το αποφευγω, ομως θεωρω τωρα οτι ηρθε η πληροτητα του χρονου, δλδ οτι

Αλλο εξυπνακιας και αλλο εξυπνος.
Η δε διαφορα τους, ... παρασαγκας.

Καληνυχτα και φιλακια !!!

Costix είπε...

Εννοειται οτι οποιος καταλαβε, ΚΑΤΑΛΑΒΕ !!!!

amanAM είπε...

Λογικό αυτό που λες με την ένσταση, δεν το είχα σκεφτεί σαν ενδεχόμενο, ίσως γιατί σε κάθε τιμωρία παικτών ή ομάδας που έχω ακούσει, οι ενστάσεις συνήθως οδηγούν σε μείωση ποινής.

Άλλο ο Ολυμπιακός, άλλο ο Πανιώνιος, δεν λέω, αλλιώς αντιμετωπιζόμαστε από τους διαιτητές, αλλιώς και από τους δικαστές, άλλωστε είναι και θέμα πολιτικής, άλλο να βγούν στον δρόμο χιλιάδες γαύροι να φωνάζουν, άλλο να ενοχληθούν 5-10-50-100 Πανιώνιοι...

Είναι δυνατόν να διαμαρτύρεται την περασμένη Κυριακή ο έρμος ο Ουρουγουανός τερματοφύλακας της Λάρισας για τα λέηζερ, και να τρώει κίτρινη κάρτα μέσα στο Καραϊσκάκη, που είναι υπότροπο όχι μόνο για τα λέηζερ, αλλά μέχρι και για αεροβόλα, και ουσιαστικά να μην τιμωρείται ποτέ ο Ολυμπιακός, ενώ εάν είχαν γίνει αντίστοιχα περιστατικά στην Ν Σμύρνη, θα παίζαμε κεκλεισμένων των θυρών για την επόμενη τριετία!!!

Άσε που εμάς μας ξεφτυλίζουν στο ψάξιμο οι μπάτσοι, ενώ στο Καραϊσκάκη δεν ακουμπάνε κανέναν...

Κάποιο πάτημα θα έβρισκαν οι δικηγόροι του Ολυμπιακού, και ο δικός τους αντίστοιχος Εστογιάνωφ δεν θα είε τιμωρηθεί. Θυμάμαι παλιότερα εκείνον τον Καρεμπέ, που είχε ρίξει μπουνιά κατά την διάρκεια ενός αγώνα στην Ριζούπολη, και τον είχαν κάνει ήρωα!!!

Βέβαια, άλλο ο Καρεμπέ που πηδούσε ολάκερη Σλεναρίκοβα, με 2 μέτρα πόδια, και άλλο ο Φαμπιάν με το ντεκαπάζ...

Καλά λοιπόν η μη ένσταση, αλλά η επιβράβευση με παρατεταμένες διακοπές κατόπιν αυτών των γεγονότων, μου έχει κάτσει στο λαιμό, παρόλο που τον γουστάρω πολύ τον Φαμπιάν.

amanAM είπε...

Στα πολύ νιάτα μου, είχα γίνει Κνίτης για ένα φεγγάρι.

Αλλά δεν με εξέφραζε τελικά, και ουσιαστικά δεν ασχολήθηκα ποτέ με την πολιτική εν συνεχεία.

Γενικά, είμαι διχασμένη προσωπικότητα, τι διχασμένη δηλαδή, τριχασμένη, τετραχασμένη και βάλε!!!

Είμαι μπερδεμένος, όπως και οι περισσότεροι άλλοι. Μόνο όσοι πιστεύουν στον Θεό είναι ήσυχοι, και όσοι πιστεύουν γενικά σε οτιδήποτε, ακόμα και εάν αυτό είναι ένα κόμμα.

Εγώ προσπαθώ να ακολουθήσω εκείνο το περίφημο απόφθεγμα του Καζαντζάκη που είναι γραμμένο στον τάφο του: Δεν πιστεύω τίποτα, δεν ελπίζω τίποτα, είμαι Ελεύθερος.

Δεν τα έχω καταφέρει ακόμα, αλλά το παλεύω...

amanAM είπε...

Από τα στοιχεία που έχω συγκεντρώσει κατά την διάρκεια της ζωής μου, πιστεύω ακράδαντα πως είμαι έξυπνος!!!

Κι αυτό γιατί ο σοφός λαός λέει, πως το έξυπνο πουλί, από την μύτη πιάνεται...

Έτσι κι εγώ, έχω πιαστεί τόσες πολλές φορές κορόιδο, που αποτελεί αδιαμφισβήτητη απόδειξη της εξυπνάδας μου!!!

Εξ άλλου, μπορώ επίσης να αντιστρέψω την παροιμία, και πάλι να βολευτώ... Η έξυπνη μύτη, από το πουλί πιάνεται!

Μετά από 3 ουσιαστικά γάμους, τυπικά 2, και δεδομένου ότι σύρθηκα από το πουλί μου εκεί που με τράβαγαν οι γυναίκες, μπορώ να παραδεχτώ μεγαλόφωνα πως έχω επίσης και έξυπνη μύτη!!!

Με 2 λόγια λοιπόν, είμαι πολύ περήφανος για την "εξυπνάδα" μου, δηλαδή είμαι και περήφανος, και μαλάκας, όπως είναι ξεκάθαρο από τα γραφόμενα μου.

Πίστεψε με, με γνωρίζω καλύτερα από τον καθένα, χαζός είμαι, αλλά δεν με πειράζει, ζω την ζωή μου όπως μου αξίζει, άλλωστε όλοι αυτό κάνουμε.

Το μόνο έξυπνο που έχω κάνει στην ζωή μου, είναι να συνειδητοποιώ (μερικές φορές) την βλακεία μου, αλλά μέχρι εκεί. Η συνειδητοποίηση του προβλήματος, είναι το πρώτο βήμα για την επίλυση του, αλλά όταν δεν γίνει το δεύτερο, το πρώτο βήμα δεν σε οδηγεί πουθενά αλλού, παρά μονάχα στο σημείο που έτσι κι αλλιώς βρίσκεσαι...

br fun_atic είπε...

Η ποινή των 3 αγωνιστικών ήταν αντικειμενικά επιεικής.

Έχω όμως δύο ενστάσεις ως προς τον χειρισμό από την Π.Α.Ε. Η πρώτη ότι δεν ανακοινώθηκε από την αρχή το κατηγορητήριο. Η δεύτερη ότι δεν ανακοινώθηκε το ακριβές ύψος ποινών.

Αποτέλεσμα: ουδέποτε η Π.Α.Ε ανακοίνωσε ότι ο Εστογιανώφ τιμωρείται για (ή και για) το θέμα του Αραούχο. Αυτό το γράφουν αποκλειστικά και μόνο οι εφημερίδες.Είναι λοιπόν αλήθεια;;;

Επιπλέον ποτέ δεν ανακοίνωσε η Π.Α.Ε το ύψος ου χρηματικού προστίμου. Και πάλι οι εφημερίδες γράφουν τα δικά τους...Από το 3% του μισθού (δηλαδή τρίχες) έως 200.000 ευρώ εις βάρος του Εστογιανώφ.
Αν πάντως οι φροντιστές της ομάδας θα μοιραστούν όντως 200.000 ευρώ, σχίζω άμεσα το πτυχίο μου και στέλνω βιογραφικό για την πρόσληψή μου ως φροντιστή της ομάδας :)

br fun_atic είπε...

Το μήνυμα ελήφθη...σου έστειλα mail

Costix είπε...

Το περι εξυπνακια και εξυπνου δεν αναφεροταν σε σενα, αλλα παρ' ολα αυτα μας αρεσε η αυτοαναλυση που εκανες.

Οσο για την φοβερη τιμωρια του Λολο (να τον στειλουν διακοπες στις ηλιολουστες πλαζ της Ουρουγουαης), μας εχει τσαντισει ολους.

Βεβαια, αν το σκεφθεις ανθρωπινα, κι αυτος ο κακομοιρης δεν επρεπε να περασει Χριστουγεννα/Πρωτοχρονια με την οικογενεια του ???

amanAM είπε...

το υπέθεσα ότι δεν πήγαινε για εμένα, το περί έξυπνου κλπ, διότι είχα υποψιαστεί ότι αποκλείεται να με είχες θεωρήσει σαν τέτοιον, αλλά... λίγη αυτοκριτική ποτέ δεν βλάπτει.

:-)

Ron Barceló είπε...

Ασχετο, βλέποντας την βαθμολογία παρατήρησα τα εξης ανώμαλα:
ισοβαθμούμε με Καβάλα που υποδέχεται το γαύρο, το διαλυμένο αεκάκι πάει Καυτατζόγλιο με την παράδοση υπέρ της γηπεδούχου γριάς ενώ ο Αστέρας παίζει στην Ντούμπα. Αν έρθουν φυσιο-λογικά τα αποτελέσματα κ εμείς κάνουμε το καθήκον μας κ κερδίσουμε έστω κ με μισό μηδέν, είμαστε κ πάλι 5οι, μάζι με Τρίπολη.
Κ μετά πες στο Βελγοισμανό γιατί βάζει κορυφή τον Σιόβαρο...

amanAM είπε...

Σωστά, αλλά μετά ακολουθεί η Τρίπολη, και ο γαύρος. Εάν δε, κάνουμε γκέλα γιαοποιονδήποτε λόγο (πχ απουσίες) με τον Λεβαδειακό, καήκαμε!!!

Εγώ, αυτό που καταλαβαίνω, είναι πως είναι και λίγο σαν το τάβλιη κατάσταση... Με τις κατάλληλες ζαριές την σώνεις την παρτίδα, με 2 διπλές παραπάνω μπορείς να το πάρεις και διπλό, αλλά με 1-2 ανάποδες ζαριές το χάνεις και διπλό άμα λάχει...

Με εξαίρεση τον Πανθρακικό, όλοι οι άλλοι μπορούν να σωθούν, και μέχρι και ο Άρης μπορεί να κινδυνεύσει στο τέλος, εάν τον πάει πίπα κώλο.

Ron Barceló είπε...

Άμα είμαστε σοβαροί κ ξυπνήσει ο άλλος από το μπαγεβιτσικό λήθαργο, μπορούμε 3 στα 3. Πιστεύω στον καλό Πανιώνιο της Ξάνθης κ της αεκ πως εχει το γαύρο στο ναό, ενώ μπορεί να μη χάσει κ στην Τρίπολη. Αυτά ειναι εικασίες όμως γιατί το παρόν δείχνει στεναχώριες. Μακάρι τουλάχιστον να καθαρίσουμε Λιβαδειά κ Θρασύβουλα.
Φέτος - δυστυχώς - παίζουν ολα τα πιθανά σενάρια. Οπως το'πες, στη ζαριά.

br fun_atic είπε...

"Να παλέψουμε με νύχια και με δόντια...". Όταν λες δόντια, αναφέρεσαι στις μπριζόλες της Αριζόνας;;;

amanAM είπε...

...και με τα νύχια, να ξύσουμε τις πετσούλες που έχουν κολήσει στην σχάρα.

Πως με πιάνεις!!!

amanAM είπε...

Τελικά, σχετικά με την τιμωρία του Φαμπιάν, από ότι δείχνουν τα πράγματα βάσει των διάφορων δημοσιευμάτων, η τιμωρία του είναι χρηματικό πρόστιμο 12 ή 20 χιλιάδων ευρώ, όχι απλώς για την καθυστέρηση επιτροφής του, αλλά και για την συμπεριφορά του στην περίπτωση Αραούχο.

Η κακή πληροφόρηση, είναι η αιτία που ο καθένας μας κάνει σενάρια, και βγάζει αυθαίρετα συμπεράσματα.

Το γραφείο τύπου της ΠΑΕ, ας κάνει λίγο καλύτερα την δουλειά τους.

Παρεπιπτόντως, σε τι σημείο βρίσκεται η πώληση των διαρκείας β γύρου? Θα φτάσουμε άραγε τις 3000 συνολικά?

Θα τις φτάναμε και περνάγαμε σίγουρα, εάν είχε γίνει σωστή προβολή, αλλά έστω κι έτσι, είμαι πολύ περίεργος τι ανταπόκριση υπήρξε.

Ούτε για την λειτουργία του τμήματος μάρκετινγκ θα έλεγα πως πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι.

Στρωθείτε στην δουλειά, και τα αποτελέσματα δεν θα αργήσουν να φανούν. Τα καλά, κόποις κτώνται.

br fun_atic είπε...

Έχουμε πουλήσει 17 διαρκείας. Νομίζω ότι την Παρασκευή τελειώνει το πανηγύρι.
Θέλεις και 3.000.
Πουλάμε κατά μ.ο δύο την ημέρα, οπότε θα χρειαστούμε περίπου 7 μήνες για να πιάσουμε τον στόχο...

amanAM είπε...

17?
Τραγικό!!!

Τα φετινά λάθη (κακό timing, καμμία προβολή στο γήπεδο, κλπ) ας γίνουν προίκα για του χρόνου.