Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

Θρασύβουλος-Πανιώνιος 0-1 στο 90φεύγα...

Αφήσαμε δουλειές, διασχίσαμε την Αθήνα από άκρη σε άκρη, φτάσαμε στους πρόποδες της Πάρνηθας, φάγαμε το κρύο της Αρκούδας, πληρώσαμε βενζίνες, διόδια Αττικής οδού, πληρώσαμε εισητήριο 15 ευρώ για να σταθούμε όρθιοι σε σπασμένα καθίσματα, και το μόνο που ζητούσαμε σε αντάλλαγμα ήταν να δούμε λίγη μπαλίτσα.

Σε αντάλλαγμα πήραμε ένα γκολ στο τελευταίο δευτερόλεπτο των καθυστερήσεων, και κανένας δεν θα μου βγάλει από το μυαλό ότι... οι σοβαροί και οργανωμένοι παίκτες του Θρασύβουλου, μας άφησαν να το βάλουμε, για να μην ταλαιπωρηθούν άλλη μισή ώρα στο κρύο, με παρατάσεις και περισσότερη προπόνηση ουσιαστικά γι αυτούς, διότι το ματσάκι τους ήτανε αδιάφορο εξ αρχής, η ομαδούλα τους έχει προβλήματα, αγωνίζεται για την παραμονή της στην β εθνική, και σε 3 μέρες παίζουν σημαντικό παιχνίδι κλειδί για την παραμονή.

Από την αρχή, μας αντιμετώπισαν χωρίς άγχος, έπαιζαν πρέσινγκ σε όλο το γήπεδο, οι παίκτες είχαν σύστημα, κυκλοφορούσαν ορθολογικά την μπάλα, και εάν ήθελαν την νίκη, θα την είχαν πάρει με μεγάλη ευκολία.

Από την άλλη, εμείς κατεβάσαμε την πρώτη μας ομάδα, μια ομάδα που με γιόμες και με καμινάδες προσπαθούσε να πατήσει περιοχή ανεπιτυχώς, μια ομάδα χωρίς σύστημα χωρίς κίνηση, χωρίς να μπορούν οι παίκτες μας να βρεθούν ο ένας με τον άλλον, μια πάσα στα 5 μέτρα φάνταζε σαν μικρός Γολγοθάς...

Εάν δεν μας έδινε ο διαιτητής το ένα φάουλ πίσω από το άλλο στα τελευταία λεπτά, περιοχή δεν θα πλησιάζαμε παρά μόνο εάν έφτανε το παιχνίδι στα πέναλτι.

Ο Μπάλαμπαν στο τέλος, έβαλε ένα γκολ που το πανηγύρισε μόνος του στο σημαιάκι του κόρνερ, στα 50 μέτρα ήμασταν καμμιά διακοσαριά οπαδοί,  δεν γύρισε ούτε να μας κοιτάξει!!!

Ο Νικολάου, σκιά του εαυτού του, αρνητικός μέχρι εκεί που δεν παίρνει, τα μπράβο που άκουσε την Κυριακή με τον Λεβαδειακό προφανώς τον έβλαψαν.

Ο Ριέρα φιλότιμος αρχικά, προσαρμόστηκε κι αυτός στο γενικότερο κλίμα, ο Κουμουρτζί επιτέλους έπαιξε στην φυσική του θέση, ήταν καλύτερος από προηγούμενα παιχνίδια αλλά κι αυτός σε ρηχά νερά, ο μόνος διακριθείς κατά την γνώμη μου, ήταν ο Όμο!!! Είδε άδικα την πρώτη κίτρινη κάρτα, δίκαια την δεύτερη, αλλά εάν δεν έκανε το φάουλ εκείνη την στιγμή, μάλλον θα το τρώγαμε το γκολάκι, οπότε εάν δεν έκανε το φάουλ, θα τον κατηγορούσαμε γι αυτό.

Υπάρχει μια ευκολία στο να δεχόμαστε κίτρινες κάρτες, δεν το περίμενα να συμβεί αυτό και με μια ομαδούλα που παλεύει για να μην πέσει στην γάμα εθνική. Στα μάτια των διαιτητών είμαστε προφανώς, ακόμα πιο μικροί κι από τον Θρασύβουλο.

Τέλος, θα διαφωνήσω με όσους θεωρούν ότι ο Φερέρα κοιμότανε στον πάγκο. Τον είδα με τα μάτια μου πως όχι μόνο ήταν ξύπνιος, έλυνε μάλιστα και σταυρόλεξα!!! Είχε ένα μπλοκάκι, και σημείωνε...
Αυτός, προφανώς κοιμάται στις προπονήσεις, διότι οι παίκτες μας παίζουν χειρότερα από παιχνίδι σε παιχνίδι, έχουν μια πολύ προβλέψιμη ανάπτυξη, πολύ προβλέψιμες κινήσεις, επαναλαμβάνουν το ίδιο και το ίδιο, δεν χρειάζεται να είσαι και τόσο γάτα για να τους βραχυκυκλώσεις, καμμία κίνηση χωρίς την μπάλα, ένα τσούρμο δημοσίων υπαλλήλων που περιμένουν να σχολάσουν για να πάνε σπίτι τους.

Πιθανόν να υποτίμησαν τον αντίπαλο, μήπως έχουμε καταβαλήσει ένα καλάμι και νομίζουμε ότι είμαστε μια μικρή Μπαρτσελόνα? Από την στιγμή που άρχισαν τις δηλώσεις παίκτες και προπονητής, από την στιγμή που άκουσαν τον προπονητή τους να λέει πως δεν χρειαζόντουσαν έναν Ρεκόμπα για να έχουν επιτυχίες, κάτι άλλαξε μέσα τους. Είναι ηλίου φαεινότερον. Παίκτες και προπονητής, πρέπει να στρωθούν στην δουλειά, πρέπει κάποιος να τους επαναφέρει στην Γη, γιατί οι δηλώσεις του προπονητή μας πως... δεν περνάμε κρίση, πως έχουμε υψηλή απόδοση, πως είναι ικανοποιημένος κλπ, εμένα τουλάχιστον με εξαγριώνουν.

Θα πω και τούτο. Κακά τα ψέμματα, επί Λίννεν, παίζαμε όμορφο ποδόσφαιρο, και πολλοί από εμάς που δεν πατούσαμε στο γήπεδο, που ερχόμασταν μια δυο φορές τον χρόνο, τώρα είμαστε κοντά στην ομάδα. Τσακίρης και Λίννεν, μας έκαναν να πιστέψουμε πάλι στον Πανιώνιο, να χαίρονται τα μάτια μας για την μπαλίτσα που βλέπουμε, να ελπίζουμε για το καλύτερο, να πιστεύουμε πως θα πάμε ακόμα καλύτερα στο μέλλον.
Με τον Φερέρα, ακόμα και όταν πάρουμε τα αποτελέσματα, μας βγαίνει η ψυχή. Το μέλλον φαντάζει δυσοίωνο, με εξαίρεση προσωπικές ενέργειες του Ριέρα και του Φαμπιάν, όποτε παίζουν καλά, η ομάδα δεν παίζει καλά. Και επί Λίνεν είχαμε αμυντικά προβλήματα, αλλά τώρα έχουμε άμυνα παιδική χαρά, κίνηση μηδέν, αυτοματισμούς ανύπαρκτους, το κέντρο εντελώς ανύπαρκτο, περιμένουμε κάποιο στημένο μήπως απειλήσουμε, και ο προπονητής μας δηλώνει πως το μέλλον, είναι τα στημμένα.

Η απογοήτευση μου είναι μεγάλη, το Σάββατο έχουμε ένα δύσκολο παιχνίδι, ξυπνήστε επιτέλους, δουλέψτε σκληρά, αλλάξτε ρότα, πάμε κατ ευθείαν για τις ξέρες, και ο τιμονιέρης νομίζει πως πάμε καλά... Όταν σκάσουμε στα βράχια, η ομάδα θα χρειάζεται την υποστήριξη μας, για να μαζέψουμε τα κομμάτια που μπορούν να σωθούν, τώρα είναι η ώρα της γκρίνιας και της κριτικής, τώρα που ίσως προλαβαίνουμε να διορθωθούν κάποια πράγματα.

Δώστε ευκαιρίες σε Λουκίνες, Κοντοχρήστους, Σιμώσηδες, Αναστασόπουλους, Σιόβες, και στα υπόλοιπα Ελληνόπουλα, 100 φορές να βλέπουμε αυτούς που θα παίζουν για το μέλλον τους, παρά μισθοφόρους δημοσίους υπαλλήλους. Ξυπνήστε επιτέλους. Δεν έχει ο Πανιώνιος έναν παλιό δικό του ποδοσφαιριστή που να μπορεί να κάτσει στον πάγκο της ομάδας, να προσφέρει στην ομάδα?
Όχι άλλους Φερέρες που δεν παίρνουν μυρωδιά από το τι εστί Ελληνικό πρωτάθλημα και κύπελλο, όχι άλλους Μπαρόνηδες που ο μυρωδιάς τον θεωρεί πασπαρτού και μπαλαντέρ, που σημειωτέον έπαιξε εχθές σαν αλλαγή στο 89', μετά την αποβολή του Όμο. Κάποιο Ελληνόπουλο δεν μπορούσε να παίξει αντί γι αυτόν?

Ο Ανδριόλας, δεν χρειάστηκε να κάνει πολλά, ο Μανιάτης μέτριος, με πολλά λάθη, ο Κοντοές σε πολύ ρηχά νερά, ο Όμο πολύ φιλότιμος μέχρι που αποβλήθηκε, δεν έκανε λάθη, ο Λάτκα σταθερός , ο Νικολάου πολύ κακός, ο Κούκετς σε ρηχά νερά κι αυτός, παρόλο που έπρεπε να πάρει την ευκαιρία που του δόθηκε, ο Ριέρα μέτριος στο σύνολο, ο Κουμορτζί επίσης, ο Μπουβάλ έπαιξε σαν δεξί εξτρέμ, ήταν φυσικό να είναι μέτριος, ο Μπάλαμπαν εντελώς ντεφορμέ.

Πέραν του Μπουβάλ, που δεν είναι εξτρέμ, αλλά σέντερ φορ περιοχής, κατά τα άλλα η αρχική ενδεκάδα έμοιαζε πολύ πιο λογική από τις προηγούμενες εμφανίσεις, αλλά και πάλι... χάλια έπαιξαν. Τα προβλήματα πρέπει να βρούν λύσεις άμεσα, πριν το πληρώσουμε ακριβά.

27 σχόλια:

zamis είπε...

Συμφωνω απολυτα.
Ακομα κι οσοι κρατουσαμε επιφυλακτικη και οχι αρνητικη σταση απεναντι στον προπονητη,εχουμε πλεον εξαγριωθει.
Η ολη σταση και οι δηλωσεις του τον καθιστουν ξενο σωμα.
Εισαι πολυ ευστοχος,και καλα θα κανουμε να τους το θυμιζουμε συνεχως,οταν λες οτι ο λογος που επιστρεψαμε στο γηπεδο ηταν το διδυμο Τσακιρη-Λινεν.
Καταλαβαινουν στη διοικηση οτι διωχνουν τον κοσμο απο το γηπεδο?

br fun_atic είπε...

το μπλόκο στη Στέρνα άνοιξε. Συνεπώς μπορούμε να την κανονίσουμε την εκδρομούλα!!!

rgegeo είπε...

ΑΜΑΝ-ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ ΜΑΖΕΜΕΝΑ, ΕΓΩ ΤΑ ΕΓΡΑΦΑ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΣΤΟΥ BRFUNATIC ΚΑΙ ΔΕΝ ΈΠΑΙΡΝΑ KAN ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ-ΣΧΟΛΙΑ!

"ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΑΛΛΟΥ"

amanAM είπε...

Η αλήθεια είναι μια: Εγώ δεν έχω τις γνώσεις, χρησιμοποιώ το μυαλό μου όσο και όπως μπορώ, βλέπω, ακούω, παρατηρώ, και βγάζω τα συμπεράσματα μου.

Όσα διαβάζω γύρω τριγύρω, όσα ακούω στο γήπεδο, όσα ακούω στις συζητήσεις, και όσα καταφέρνω να σκεφτώ μόνος μου, βγάζουνε ένα ρεζουμέ και ένα συμπέρασμα.

Δεν είναι λοιπόν πρωτογενείς σκέψεις όσα γράφω, οπότε είναι φυσικό να επαναλαμβάνω πράγματα που άκουσα ή που διάβασα, φυσικά μετά από δική μου επεξεργασία και δική μου αξιολόγηση.

Ας μου πει κάποιος επιχειρήματα που να με κάνουν να αλλάξω άποψη, ή να γίνει ορθότερη η ήδη εκφρασθείσα άποψη (εάν σε κάποια σημεία πάσχει...), κι ευχαρίστως θα τα επεξεργαστώ κι αυτά, και θα τα λάβω υπ όψιν μου σε επόμενες αναρτήσεις.

br fun_atic είπε...

@Giorgio Loco
Τι ακριβώς είχες γράψει και δεν πήρες απάντηση; Και το κυριότερο πότε τα έγραφες;

amanAM είπε...

υποψιάζομαι πως ο giorgio.loco μάλλον έγραφε με άλλο ψευδώνυμο...

amanAM είπε...

Κι αφού δεν μπορούμε να σχολιάσουμε σε κάποια άλλα μπλογκς, να ξεκαθαρίσω πως δεν έχω συμφέροντα, δεν παίρνω εντολές από κανέναν, δεν είμαι απολογητής ή γραφείο τύπου κανενός, και δεν έχω ποιήσει ουδέποτε την νήσσαν!!!

Μέχρι λίγο πριν τις περίφημες δηλώσεις περί Ρεκόμπα, εγώ αναρωτιόμουνα κάθε τόσο (από πέρυσι περίπου τέτοια εποχή) τι τον θέλουμε τον Ρεκόμπα... Από την στιγμή των δηλώσεων και μετά, χωρίς να έχει αλλάξει η άποψη μου περί Ρεκόμπα, ενοχλήθηκα που φόρτωσαν όλα τα δεινά του κόσμου στον παίκτη αυτό.

Καλώς έφυγε (κατά την γνώμη μου), κακώς δεν μπορέσαμε να τον αξιοποιήσουμε περισσότερο.

Όχι όμως να θεωρούμε ότι φταίει για όλα.

Θεωρώ ότι ο Λίννεν έκανε λάθη, είχε εμμονές, αλλά από την άλλη πρόσφερε πολλά. Δεν μπορούμε να το αμφισβητήσουμε αυτό. Τελικά, μάλλον πρόσφερε περισσότερα από όσα αρχικά εγώ τουλάχιστον κατάλαβα.

Διότι ο Φερέρα, με τι δηλώσεις του και με το θέαμα που παρουσιάζει η ομάδα, έχει καταφέρει να μην διασκεδάζω που έρχομαι στο γήπεδο, να μην βλέπω θέαμα, ακόμα κι όταν παίρνει θετικά αποτελέσματα, οπότε... συνειδητοποιώ πόσο φιλαθλο-διώκτης είναι αυτός, σε αντίθεση με τον άλλον που μας έκανε να ελπίζουμε για το καλύτερο και να απολαμβάνουμε το θέαμα, ακόμα κι ότανδεν παίρναμε τα αποτελέσματα που ελπίζαμε.

Ακόμα και όταν η ομάδα έπαιρνε αποτελέσματα επί Φερέρα, ο ίδιος δεν μου ήταν συμπαθής, αλλά τα αποτελέσματα τον δικαίωναν προσωρινά, και θα ήμουνα πολύ χαρούμενος εάν συνέχιζαν να τον δικαιώνουν, όσο κι αν δεν μου αρέσει ο προπονητής αυτός... Ας πάει ψηλά ο Πανιώνιος, κι ας είναι ο κωλοτούμπας αυτός που θα μας οδηγήσει εκεί. Αλλά, δεν θα μείνω αδιάφορος να μας έχει φέρει στο σημείο να παίζουμε ντέρμπυ με μια ομάδα επιπέδου πτώσης στην γ εθνική.

Τώρα που τα αποτελέσματα δεν τον δικαιώνουν, και τα λάθη και οι παραλείψεις του μας καταδικάζουν στον ρόλο του κομπάρσου που θα παλέψει ακόμα και για την παραμονή του στην κατηγορία, είναι φυσικό να εκφράζω πιο έντονα την δυσαρέσκεια μου, σε σχέση με την ένταση που είχα πριν από ένα μήνα, τότε που τα αποτελέσματα τον δικαίωναν.

Δεν ποιούσα την νήσσαν λοιπόν, αλλά δεν μπορούσα να φωνάζω εναντίον κάποιου που εκείνη την στιγμή οδηγούσε την ομάδα σε επιτυχημένα αποτελέσματα.

Μακάρι να το κάνει ξανά, κι ας πρέπει εγώ να σωπάσω.

br fun_atic είπε...

Η αλήθεια είναι ότι οι περισσότεροι που έχουμε μπλογκ υποστηρίζαμε και υποστηρίζουμε τον Λίνεν.Ο Λίνεν ήταν ο λόγος που ο κόσμος επέστρεψε στο γήπεδο και ο λόγος που δημιουργήθηκαν τα μπλογκ (μετά την απομάκρυνσή του). Προσωπικά μαθήματα συνέπειας ή μαθήματα για τον Λίνεν δεν δέχομαι από κανέναν.

Στο διάστημα που η ομάδα πήγαινε καλά ΟΛΟΙ (ακόμη και όσοι έχουν επιλεκτική μνήμη) γράψαμε κάτι καλό για τον Φερέρα.

Απόλυτα λογικό γιατί η ομάδα έδειχνε πολύ καλό πρόσωπο και όλοι οι παίκτες τον στήριζαν με σθένος...

Η διαφορά που υπάρχει ανάμεσα στους μπλόγκερς είναι ότι κάποιοι έγραφαν πάντα με το ίδιο ψευδώνυμο και υποστήριξαν τος θέσεις και τις απόψεις τους παντού και έναντι κάθε "αρχής" ενώ κάποιοι άλλοι όχι...

re-la-re είπε...

H διαφορά ήταν ότι κάποιοι έχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά. Και μην τσιμπάς Αντώνιε, η νήσσα δεν αναφερόταν σε σένα.

Αναφερόταν σε αυτούς που θεωρούσαν τον Πανιώνιο οικογένεια και με πίεζαν να φάω με αυτόν που με έβριζε ενώ ΣΗΜΕΡΑ όταν συνέβει κάτι παρόμοιο σε αυτούς απάντησαν ότι θυμούνται τι έχει γράψει γι αυτούς και γιατί να θέλουν να φάνε μαζί του.

Οσο για τις θέσεις τους το είδαμε τον τελευταίο μήνα όταν αναφερόταν το όνομα Λίνεν.

Οσο για τα σχόλια, είναι κομένα γιατί το μπλογκ τα δεχόταν επι ενα χρόνο και είδαμε που κατέληξε. Χωρίς σχόλια δεν υπάρχουν ούτε αναπτύσσονται σχέσεις. Και χωρίς σχέσεις δεν υπάρχουν και πουλήματα.

Και τα συγχαρητήρια μου απο καρδιάς. Εκείνο το Μάκης Κοκκινοπιπεριάς έγραψε.

pgss1890 over and out

amanAM είπε...

:-)

κι εμένα μ άρεσε, την ώρα που το έγραφα...

amanAM είπε...

Δεν κάνω πολιτική, δεν πρόκειται να κατέβω ούτε για δήμαρχος, ούτε για δημοτικός σύμβουλος, δεν κατεβαίνω για βουλευτής, δεν ονειρεύομαι να διοικήσω τον Πανιώνιο, ούτε τον ΠΑΟ Ρουφ...

Δεν σκοπεύω να εκδόσω εφημερίδα, δεν έχω χρόνο ούτε για κατούρημα, η δουλειά μου είναι κουραστική και... χαλαρώνω ασχολούμενος με το να έχω ένα "ουδέτερο" θέμα στο μυαλό μου, και σκεπτόμενος γι αυτό, ξεκουράζομαι από αυτά που με απασχολούν πραγματικά.

Η διαφήμιση έλεγε πως... με ένα Άρλεκιν ξεχνιέμαι!!! Εγώ ξεχνιέμαι με τον Πανιώνιο, τα τελευταία χρόνια... Παλιότερα ξεχνιόμουνα με άλλες ασχολίες, όλες όμως οι ασχολίες μου καταλήγουν στο ίδιο πρόβλημα: Παντού και πάντα, η πλειονότητα όσων είναι τριγύρω μας, είναι λαμόγια!!!

Κι εγώ το ίδιο θα ήμουνα, εάν δεν το έκανα απλώς για ξεκούραση, οπότε δεν διεκδικώ τον τίτλο του καλού ή του σωστού, δεν είμαι, φαίνομαι τέτοιος γιατί εγώ είμαι χομπίστας, δεν έχω δεύτερες σκέψεις από πίσω από όσα σκέφτομαι και γράφω.

Και στον χώρο που δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά, λέω περισσότερα από όσα "πρέπει", αλλά... μερικές φορές είμαι υποχρεωμένος να λέω λιγότερα από όσα θα έλεγα εάν δεν εμπλεκόμουνα επαγγελματικά.

Γι αυτό είμαι επιεικής με όσους δεν μπορούν να μιλήσουν, ή λένε αυτά που πρέπει και όχι όσα θα ήθελαν να πούνε, είναι άδικο να τους κατηγορώ.

Δεν θέλω να καταντήσω σαν έναν φίλο μου, που ταξιδεύαμε μαζί για Ήπειρο, και σε όλη την διαδρομή μιλούσε στο κινητό του ενώ οδηγούσε, και όταν οδηγούσα εγώ, μου έκανε παρατήρηση πως δεν έπρεπε να ξεπερνάω το όριο ταχύτητας, γιατί μειώνεται η δυνατότητα αντίδρασης όταν πηγαίνεις πιο γρήγορα από όσο επιτρέπεται... Η καμήλα δεν βλέπει ποτέ την καμπούρα της, κι εγώ προσπαθώ να μην κάνω το ίδιο με αυτές.

Τελικά, και οι 2 κάνουμε μ@λ@κί@, δεν είναι άλλοθι για εμένα τα δικά του λάθη. Ούτε αυτός έπρεπε να μιλάει στο κινητό, ούτε εγώ να τρέχω.

amanAM είπε...

Κάτι δεν πάει καλά...
"κατηγορούμαι" από κάποιον γιατί έκανα χαρακτηρισμούς για τον Φερέρα, ενώ σαν Πανιώνιος οπαδός δεν θα έπρεπε να το κάνω, προφανώς θα έπρεπε (σύμφωνα με τους κατήγορους) να είμαι στο πλευρό του, να βοηθήσω το έργο του φαντάζομαι, να μην του ρίχνω την ψυχολογία με τα αρνητικά μου σχόλια και την κριτική μου...

Όμως ο κατήγορος, κάνει κριτική σε παίκτες προσωπικά στο δικό του μπλογκ, στοχοποιεί τον Κουμουρτζί για παράδειγμα ότι κάνει ότι του καπνίσει, ότι καβάλησε το καλάμι, και άλλα πολλά…
Πως βοηθάει τον παίκτη αυτόν να αποκτήσει καλή ψυχολογία?
Πως βοηθάει να επικρατήσει καλό κλίμα στα αποδυτήρια, που κάποιοι παίκτες πιο παραγκωνισμένοι θα πιαστούν από την κριτική στον Κουμου για παράδειγμα, δεν θα αισθάνονται αδικημένοι που δεν παίζουν?

Εν τω μεταξύ, εγώ δεν είμαι παρά ένας άσχετος, που γράφει την γνώμη του, ενώ ο κατήγορος μου, είναι έγκριτος δημοσιογράφος, ανακοινώνει όλα τα δελτία τύπου του Πανιωνίου, το μπλογκ του (στο οποίο καταφέρεται κατά του Κούμου) προτείνεται από την επίσημη σελίδα του Πανιωνίου, κλπ.

Την ίδια "ζημιά" κάνω εγώ ο πάσα εις άσχετος, την ίδια ο ειδικός και με την βούλα της έγκρισης από την ΠΑΕ?

Παράξενο δεν είναι, να απολογούμαι εγώ, για την κριτική μου στον Φερέρα, κι όχι αυτός, για την στοχοποίηση παικτών?

br fun_atic είπε...

Είμαι ευτυχής που δέχομαι καθημερινά τόσο την αγάπη και την εκτίμηση των φίλων μου (απολύτως αμοιβαία συναισθήματα)σε προσωπικό επίπεδο όσο και την εμπιστοσύνη τους προς το μπλογκ μου. Όλα τα άλλα περιττεύουν...

rgegeo είπε...

@BRFUNATIC

Ως giorgio.loco υπογραφώ σε όλα τα blogs. Το post του ΑΜΑΝ (ένιωσα μια δικαίωση) τα είπε όλα «μπαμ και κατω» κάτι που κάνω εγώ μεμονωμένα περνώντας ως ερέθισμα τα δικά σου κατά καιρούς post βάση την εξέλιξη και το ρου των γεγονότων.

Πρώτη φορά έγραψα σε blog εκτός του δικού σου αν και πλέον σταμάτησα γιατί δεν το βρίσκω εποικοδομητικό. Δεν μπορεί να μην θυμάσαι το κλείσιμο μου?

«ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΑΛΛΟΥ»

ΥΓ. ΜΙΚΡΗ ΑΓΓΕΛΙΑ

ΠΟΥΛΑΩ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΣΤΗΝ 2 ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΩΝ 50 ΕΥΡΩ!

br fun_atic είπε...

Ασφαλώς και σε θυμάμαι. Αυτό που δεν θυμάμαι είναι να έχεις γράψει κάτι για τον Λίνεν και να μην απάντησα.

Ακόμη όμως και αν έγινε έτσι, δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο πρέπει να απαντάω πάντα και σε όλους ενώ είναι δεδομένο ότι έχω συγκεκριμένη θέση και άποψη σε βασικά ζητήματα.Δεν εμφανίστηκα χθες. Γράφω καθημερινά επί ένα έτος και...

Μπορείς να έχεις όποια άποψη θέλεις και για να πω την αλήθεια δεν έχω διάθεση να σε πείσω για κάτι. Ενδεικτικά όμως θα σου αναφέρω:

Όταν άρχισα να γράφω πράγματα για τον Λίνεν δεν υπήρχαν καν μπλογκ. Στο φόρουμ ήταν αδιανόητο να τον υπερασπιστείς...Οπότε μαθήματα για τον Λίνεν δεν δέχομαι από κανέναν

Μην υπαινίσσεσαι λοιπόν ότι κάνω κάτι λιγότερο απ' ότι έκανα πάντα. Οι θέσεις μου ΔΕΝ έχουν αλλάξει.

Ξέρεις γιατί σταμάτησα να γράφω για τον Λίνεν; Γιατί κατάλαβα ότι δεν υπήρχε η παραμικρή ελπίδα επιστροφής του. Δεν έχει κανένα στήριγμα, παρά μόνο τον κόσμο... Ασφαλώς και δεν μου αρέσει αυτό, αλλά δεν αλλάζει.

Ήμουν και είμαι συνεπέστατος στις θέσεις μου.Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα ακούσω και τον αντίλογο.

Ως μπλογκ (και αυτό το λέω για πρώτη φορά)προσπάθησα να πάρω συνέντευξη από τον Λίνεν. Δεν τα κατάφερα γιατί ασφαλώς και δεν είχα τα κονέ, επιπλέον όμως υπέβαλα το αίτημα στην επίσημη σελίδα της Μόναχο, όπου δεν ανταποκρίθηκε.Δεν ξέρω αν δεν ανταποκρίθηκε η νυν ομάδα του ή ο Λίνεν. Μπορεί και να είχε δίκιο...

Να είσαι βέβαιος γι αυτό που γράφω γιατί έχω αποδείξει ότι μπορώ να πετύχω πράγματα από το πληκτρολόγιό μου. Το χρησιμοποιώ βλέπεις δημιουργικά και όχι για να κουνάω το δάχτυλο όταν το πράγμα στραβώνει...

Θα ήθελα να σου κάνω κι εγώ μια μικρή παρατήρηση - πρόταση. Μην το πουλήσεις το διαρκείας σου.Έτσι κι αλλιώς και να θέλεις δεν μπορείς να το πουλήσεις. Όλοι είμαστε πικραμένοι, αλλά θα είμαστε εκεί για την ομάδα.Θα την υποστηρίξουμε στα καλά και θα υποδείξουμε τα προβλήματα αλλά και λύσεις στα δύσκολα...

amanAM είπε...

Να προσθέσω κι εγώ κάτι?

Δεν είναι κακό, να αλλάζουμε γνώμη σε κάποιο θέμα... Γι αυτό συζητάμε, αλλιώς θα γράφαμε θέσφατα.

Λέμε αυτό που νομίζουμε, λέμε επιχειρήματα που στηρίζουν την γνώμη μας, κάποιοι άλλοι καταθέτουν την δική τους γνώμη, τα δικά τους επιχειρήματα.

Μόνο οι αρτηριοσκληρωτικοί δεν αλλάζουν απόψεις, και οι φανατικοί.

Θεωρώ δείγμα εξυπνάδας, να ακούς τι λέει ο άλλος, να προβληματίζεσαι από τα επιχειρήματα του, και να υιοθετείς όσα σωστά γράφει ή λέει, εφ όσον τα αξιολογήσεις ως τέτοια.

Εάν ταμπουρωθούμε στις απόψεις μας, και αντιμετωπίζουμε τις αντίθετες απόψεις σαν εχθρικές ενέργεις που αποσκοπούν στο κακό μας, και ψάχνουμε τρόπο να υπερασπιστούμε τις αρχικές μας απόψεις, δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε.

Αυτό απέχει πολύ από τις κωλοτούμπες, κωλοτούμπα είναι σήμερα να τα βλέπεις άσπρα, και αύριο μαύρα. Ο κωλοτούμπας γελοιοποιείται από την τακτική της κωλοτούμπας.

Άλλωστε, τίποτα δεν είναι άσπρο ή μαύρο, όλα αποχρώσεις του γκρίζου είναι, και ανάλογα το χρώμα των φακών, εμείς βλέπουμε διαφορετικό χρώμα.

rgegeo είπε...

TO:BURFUNATIC
CC:AMAN
BCC:TSAKIRIS

STOP! ΩΠΑ!

ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ!

O ΛΙΝΕΝ ΠΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ? ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΙΝΕΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΣ ΟΥΤΕ Ο ΦΕΡΕΡΑ ΟΥΤΕ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ, ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ!

ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΜΠΑΛΑ ΟΧΙ ΚΛΟΤΣΟΣΚΟΥΦΙ!

ΤΟ POST ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΣΤΟΥ ΑΜΑΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΜΑΤΣ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΣΕ ΚΑΘΑΡΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.

ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΔΙΚΑ ΣΟΥ POST ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΟΤΙ ΖΗΤΟΥΣΑΝΕ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΝΕ ΝΕΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ, ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝΕ ΣΑΦΑΡΙΑ ΣΤΙΣ ΛΑΤΙΝΙΚΕΣ ΑΜΕΡΙΚΕΣ ΓΙΑ ΠΑΛΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝΕ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΑΕ, ΤΟ ΟΤΙ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΠΑΙΚΤΕΣ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝΕ ΠΡΙΜ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΤΛ….

ΑΥΤΑ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΜΟΝΟ Σ’ ΕΣΕΝΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟ BLOG ΣΟΥ.

ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΑΝΕ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ…

ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ 500 ΑΤΟΜΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΛΟΓΩ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ Η’ ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΥ!

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ «ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ» ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ.

ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΕ ΤΩΡΑ!

«ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΑΛΛΟΥ»

ΥΓ. ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ, ΕΚΦΡΑΖΩ ΤΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΜΟΥ ΜΕ ΧΙΟΥΜΟΡ.

ΔΥΣΤΥΧΟΣ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ ΣΥΝΕΧΗ ΦΟΡΑ ΚΑΤΟΧΟΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΩ ΣΕ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΓΥΡΟΥ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΣΙΝΗ!

br fun_atic είπε...

Συγνώμη κιόλας, μου ζητάς να απαντήσω για πράγματα που δεν ξέρω; Γιατί πραγματικά όλα αυτά που αναφέρεις δεν μπορώ να τα ξέρω. Ως άνθρωπος μπορεί να κάνω τις σκέψεις μου, αυτό δεν σημαίνει ότι κάθομαι να γράψω κάθε τι που μου περνάει από το μυαλό. Αυτό άλλωστε θα ήταν στην καλύτερη περίπτωση ανευθυνότητα.

zamis είπε...

giorgio loco

εγω τα θυμαμαι αυτα που εχεις γραψει,επειδη δεν εγινε συζητηση πανω σ'αυτα(κομματακι δυσκολο εδω που τα λεμε..)δε σημαινει οτι δεν εχουν υπαρξει..

amanAM είπε...

Όλοι αυτό θέλουμε τελικά, να βλέπουμε ωραία μπαλίτσα, και να κερδίζουμε που και που κάποιον τίτλο (κάποια τιμητική θέση με έξοδο στην Ευρώπη, κάποιο κύπελλο μια φορά στα 10 χρόνια), κάποιο αποτέλεσμα με τις λεγόμενες μεγάλες ομάδες, να αισθανθούμε λίγο περήφανοι...

Εάν θέλαμε ισόβειο πρωταθλητή, θα γινόμασταν γαύροι.

amanAM είπε...

Πάντως, πέραν της πλάκας, χάρη στο μπλογκ και στις συζητήσεις, θυμήθηκα πως σαν παιδάκι είχα ερωτευτεί την φανέλα του ΑΠΟ Ρουφ (τότε), και τον υποστήριζα έως ότου χάθηκε η ομαδούλα αυτή στα βάθη των ωκεανών των χαμηλών κατηγοριών. Πέρυσι, με το φιλικό με τον ΠΑΟ Ρουφ πλέον, θυμήθηκα την αγαπημένη μου ομαδούλα των παιδικών μου χρόνων.

Μπορεί να φαίνεται ασήμαντο, αλλά για εμένα ήταν πολύ σημαντική η ανακάλυψη στα βάθη της μνήμης μου αυτής της ιστοριούλας... Ξέρετε πόσα λεφτά έχω γλυτώσει από τους ψυχολόγους, για να κάνουμε ψυχανάλυση? Εδώ αυτοψυχαναλύομαι τζάμπα, και το ευχαριστιέμαι κιόλας!!!

br fun_atic είπε...

άσε που αν χρειαστεί έχεις και τζάμπα φαρμακευτική περίθαλψη από τον Griniaris

rgegeo είπε...

TO: BRFUNATIC

"ΑΥΤΑ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΜΟΝΟ Σ’ ΕΣΕΝΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟ BLOG ΣΟΥ.
"

ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΟΥΤΕ Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ ΟΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ , ΕΓΩ ΓΙΑ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΑΛΟΓΟ ΠΟΥ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΟΥΣΙΑΣ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ!

ΑΣ ΤΟ ΛΗΞΟΥΜΕ ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΑΝΕΦΕΡΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΣΤΟΥ ΑΜΑΝ!

ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ!

ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΧΑΣΑΜΕ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΑΝΑΣΤΗΜΑ!

«ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΑΛΛΟΥ»

Υ.Γ.

ΚΑΙ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΛΙΝΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΟΣ ΤΥΠΟΣ , ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΝΕΒΑΣΕ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΜΠΑΛΑ ΟΜΩΣ ΠΑΙΞΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΣΩ ΓΥΡΟ ΜΕΤΑ….ΤΗΝ ΧΑΣΑΜΕ!

amanAM είπε...

Καλά, ο αρκούδος της φωτογραφίας είναι κούκλος!!!

Δικός σου είναι? Εγώ έχω δυο, ένα αδεστοτουά Παλαιού Φαλήρου, κι ένα Πρέσα Κανάριο.

θηλυκά και τα 2

rgegeo είπε...

Ο «κούταβος» μου aka Rocky έφυγε πρόσφατα και με άφησε στο χάος της πόλης! Είχε καρκίνο στην σπλήνα, το συκώτι και στον πνεύμονα ,ήταν εννέα ετών και ήταν ο καλύτερος μου φίλος!

Θυμάμαι πριν χρονιά ένα τύπο που έφερνε ένα λυκόσκυλο με κασκόλ στον λαιμό και καθόντουσαν στην 1.

br fun_atic είπε...

Μεγάλο μανίκι αυτό. Έχω χάσει δύο σκυλιά και ξέρω πως είναι. Εγώ έχω ένα west highland terrier (WESTIE). Μικρο αλλά θαυματουργό. Ποτέ δεν έχεις την αίσθηση ότι έχεις να κάνεις με μικρόσωμο σκυλί.

amanAM είπε...

Πονεμένη ιστορία...

Το ροτβάηλερ στην φωτογραφία του προφιλ μου, το έχασα με τραγικό τρόπο πριν 8 χρόνια, κι ακόμα πονάω, μου λείπει πολύ το "Τέρας" μου...

Ο μόνος (προς το παρόν) λόγος που θα ήθελα να υπάρχει μετά θάνατον ζωή, είναι για να ξαναβρεθούμε. Εάν υπάρχει, θα είναι εκεί και θα με περιμένει!!!

Αστο διάολο, βούρκωσα ο μαλάκας... Δεν περνάει ο πόνος...