Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

καλύτερα να μασάς, παρά να μιλάς

Δεν είναι κακό να έχεις φιλοδοξίες Μπερνάρ. Όλοι κάνουμε όνειρα. Ο καθένας κάτι θέλει σε αυτήν την ζωή...

Εγώ ας πούμε, εάν με καλέσει η Μόνικα Μπελούτσι να συζητήσω το ενδεχόμενο να την πηδήξω, θα χαρώ που επιτέλους το όνειρο μου κοντεύει να γίνει πραγματικότητα.
Με αφορμή την πρόσκληση αυτή, εάν εγώ κάνω σχετικές δηλώσεις ότι το όνειρο μου κοντεύει να γίνει πραγματικότητα, και περί του πόσο πολύ θέλω να πηδήξω την Ιταλίδα σταρ, όταν τις ακούσουν τις δηλώσεις μου η γυναίκα μου και τα παιδιά μου, τότε... τι φαντάζεσαι?

Θα αναγνωρίσουν και θα σεβαστούν άραγε, το δικαίωμα μου στο όνειρο? Είναι έγκλημα να έχω προσδοκίες, φιλοδοξίες και ευσεβείς πόθους?

Πως θα είναι η σχέση με την σύζυγο μου μέσα στο σπίτι, αν δεν με δεχτεί τελικά η Μόνικα να γίνω γκόμενος της?

Η διαφήμιση ήταν σοφή:
Καλύτερα να μασάς, παρά να μιλάς!!!


Τυχαία έχω πατήσει τα 120 κιλά?

Δεν υπάρχουν σχόλια: