Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

Σήμερα, Παρασκευή 7 Ιανουαρίου

...θα βρίσκομαι στο γήπεδο του Πανιωνίου, μπροστά στο μικρό κολυμβητήριο (δίπλα στον Άγιο Αντρέα). Όποιος είναι άντρας και γουστάρει ας έρθει να με δείρει, κι ας φέρει μαζί του και όσους θα χρειαστεί για βοήθεια.

Κι επειδή από την πολύ μαγκιά κάποιοι βρίζουν ανώνυμα, ας φοράτε και κουκούλα ρε μάγκες, δεν με πειράζει...

Στις 7 και μισή το βραδάκι είναι καλά.  Θα περιμένω.

ΥΓ. Για όσους μάγκες δεν μπορέσουν απόψε, αύριο στις 9 με 11 το πρωί θα είμαι στην ΛΑΝΣ, και το απόγευμα στο κλειστό κολυμβητήριο, στον αγώνα πόλο κατά του Παναθηναϊκού... Στην διάθεση σας, σας δίνω εναλλακτικές, μην σας βγάλω και από το πρόγραμμα σας.

8 σχόλια:

Ο ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΟΣ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ είπε...

Αγαπητέ φίλε σε παρακαλώ μη δίνεις συνέχεια σε ανοησίες κάποιων ανεγκέφαλων πιτσιρικάδων, που δεν γνωρίζουν ούτε γιατί υπάρχουν σ'αυτή τη ζωή.
Συνέχισε να γράφεις για τον Πανιώνιό μας με τη φιλοσοφία που έχεις, γιατί όλοι εμείς που ζούμε μακρυά από την Αθήνα ζητάμε την ουσιαστική πληροφόρηση, σοβαρές απόψεις και χωρίς "χαϊδέματα" στην εκάστοτε διοίκηση, για ότι βιώνει η ομάδα. Και πίστεψέ με μέχρι τώρα το κάνεις πολύ καλά.
Με εκτίμηση Λευτέρης Γιάννενα.

Θεμιστοκλής είπε...

Προσυπογράφω το σχόλιο του φίλου από τα Γιάννενα.
Μια και γράφω στο μπλογκ για πρώτη φορά το 2011, χρόνια πολλά, καλή χρονιά και να είσαι πάντα καλά, φίλε Αντώνη.

amanAM είπε...

Κατ αρχάς δεν έχω την εντύπωση πως μπορεί να αρέσουν όσα γράφω σε όλους, ούτε είναι δυνατόν να μην υπάρξουν ορισμένοι που το επίπεδο τους δεν θα τους επιτρέπει τίποτα άλλο, παρά να βρίζουν και να απειλούν κρυμμένοι πίσω από την ανωνυμία τους και το πληκτρολόγιο τους.

Θέλω απλώς να καταλάβουν πόσο αδελφές είναι, γιατί εγώ θα είμαι εκεί που λέω, αυτοί είναι που δεν θα εμφανιστούν.

Κι αν εμφανιζόντουσαν, θα έτρωγαν τόσο ξύλο, που θα το θυμούνται σε όλη την μίζερη ζωή τους.

Τους έδωσα και εναλλακτικές, για να μην πούνε την φτηνή δικαιολογία ότι δεν μπόρεσαν την ώρα που τους πρότεινα.

Γενικά, όποιος ενδιαφέρεται να με δείρει, σχεδόν καθημερινά είμαι στον Πανιώνιο, θα βρούμε μια ώρα να τον βολεύει. Εγώ θα είμαι εκεί.

Είμαι 48 χρονών, και έχω αντιμετωπίσει πραγματικές απειλές στην ζωή μου, αυτό δα έλειπε να κάτσω να πάρω στα σοβαρά κομπλεξικούς που βρίζουν και απειλούν από το σπιτάκι τους.

Πριν λίγους μήνες, απειλήθηκα επειδή έκανα κριτική στον ίδιο τον Τσακίρη, και ένας φίλος μου, μου μετέφερε πως έχω παιδιά και θα έπρεπε να προσέχω... Είχα ενοχληθεί για να είμαι ειλικρινής, αλλά το σκέφτηκα πιο ψύχραιμα μετά.

Άλλο να τσακώνεσαι για την δουλειά σου ή για την ίδια την ζωή σου, και άλλο να σε απειλούν γι αυτό που κάνεις για να ξεκουραστείς, για την πλάκα σου.

Για εμένα, ο Πανιώνιος είναι κάτι που με διασκεδάζει και με ξεκουράζει, δεν είναι η ζωή μου. Έχω πολύ πιο σημαντικά πράγματα να κάνω, και αυτά με απασχολούν πιο σοβαρά.

Όποιος είναι άντρας, τον περιμένω σήμερα στις 7 και μισή.

Κατά τα άλλα, δεν βλέπω τον λόγο να μην συνεχίσω να γράφω όσα σκέφτομαι. Σιγά μην κάνω το χατήρι στις λούγκρες.

antunix είπε...

Γ@μιάδες του πληκτρολογίου…

Ανώνυμος είπε...

Συνπανιώνιε Αντώνη.
Να είσαι σίγουρος ότι κανείς από αυτούς (άσε που νομίζω ότι είναι ένας μόνο) δεν μπορεί να κάνει πράξη τίποτα από αυτά.
Απλά εγώ αφήνω τα σχόλια ανοιχτά για να βγει από κάποιοους και καμιά ειδησούλα.
Να πριν από λίγο ένας φίλος από Θεσ/νίκη μου είπε ότι ο μπαμπάς του Μήτρογλου ,τον στέλνει στον ΠΑΟΚ.
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι αλήθεια αλλά απλά στο γράφω.
Σήμερα θα είμαι με το μωρό στην προπόνηση όπως είμαι όποτε έχω ελεύθερο χρόνο.

amanAM είπε...

Φίλε, ούτε εγώ πιστεύω ότι υπάρχει τέτοια πιθανότητα. Δεν θεωρώ ότι κάνεις άσχημα που επιτρέπεις τα ανώνυμα σχόλια, απλώς εγώ ποτέ δεν έχω κάνει ανώνυμα σχόλια (ακόμα και σε θέματα που αφορούν τον επαγγελματικό μου χώρο), και συνήθως χρησιμοποιώ nick names που παραπέμπουν στην πραγματική μου ταυτότητα, πέραν του ότι δεν την κρύβω έτσι κι αλλιώς.

Όντως, η ανωνυμία μπορεί να βοηθήσει κάποιους να πούνε πράγματα που αλλιώς δεν θα τολμούσαν, αλλά από την άλλη, δίνει άλλοθι σε διάφορους θρασύδειλους να παριστάνουν τους μάγκες.

Ούτε εγώ πιστεύω ότι θα με ενοχλήσει κανένας, αλλά για να είμαι ειλικρινής, θα χαρώ πολύ εάν κάποιος μάγκας (μόνος του ή με την παρέα του) με διαψεύσει.

Δόξα τον Θεό, μπορώ να αμυνθώ με κάμποσους απέναντι μου, και σε περίπτωση που φάω μερικές, δεν τις μετράω ποτέ. Μετράω πάντα πόσες έδωσα.

Έχω κάμποσα χρόνια που πιστεύω πως η ειρηνική επίλυση των διαφορών και ο διάλογος, είναι πολύ καλύτερος τρόπος, αλλά... πίστεψε με, έχω τόσα πολλά μαζεμένα, που ο μαλάκας που θα με κάνει να πλακωθώ, έχει να εισπράξει πολλά από όσα φιλότιμα θάβω τα τελευταία χρόνια. Έναν τέτοιον μαλάκα ψάχνω εδώ και χρόνια, να εκτονωθώ κι εγώ ο άνθρωπας!

Χάρη θα μου κάνουν. Κι αν τις φάω, μικρό το κακό. Δεν τρέχει τίποτα. Εδώ σακατεύτηκα πρόσφατα για να μην φάω ένα γκολ σαν τερματοφύλακας, εδώ που είναι θέμα τιμής θα κωλώσω?

amanAM είπε...

προσοχή: Μόλις με ειδοποιήσανε, πως αλλάζει ο χώρος προπόνησης του παιδιού μου. Φεύγω για Αρτάκης!

Όποιος θέλει να με δείρει, εκεί!!!
Δεν φταίω εγώ. Αλλιώς αύριο στην Λανς. Γι λίγο ξύλο, μπορώ και να περιμένω.

τρελοπανιωνιος είπε...

Καλα δεν εισαι ο μονος... Λες και μας γνωριζουν λες και εχουμε κερδισει εστω και ενα ευρω απο τον πανιωνιο...FORZA ΠΑΝΙΩΝΑΡΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΟΥΝ...