Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Πιο κάτω από τον πάτο 2

Μερικοί άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν τι διδάσκουν στα ίδια τους τα παιδιά. Αφιερώνω εξαιρετικά το πιο κάτω βίντεο σε όλους τους γονείς, κι ελπίζω να προβληματιστούν έστω και λίγο. Αξίζει να το δουν όλοι αυτό το βίντεο.



Τα σχόλια είναι περιττά.

13 σχόλια:

plou είπε...

Teleie patera,tha itan protimotero nomizo na ksodeveis ton xrono sou k tin energia sou sta paidia sou k oxi se prosopika istologia k prospathontas na didakseis to sosto stous allous goneis...k ksereis oi "alanthastoi" goneis einai k i xeiroteroi...episis an ena paidi zei mesa stin kritiki,mathainei na katakrinei, an zei mesa stin eironeia mathainei na eironevetei ktl ktl ktl...me to na diatimpanizeis oti o diplano sou den einai sostos paidagogos den apodeiknuei oti eisai esi omos...tin epomeni fora teleie patera pou tha thes na "simorfoseis" ton allon gia tin stasi tou apenadi sta paidia kalo tha einai gia na se akousei na tou miliseis me ifos tou tipou kalo tha itan gia sena k ta paidia...i mipos tha eprepe na koitaksei ligo to thema ktl k oxi na vrizeis k na oriesai adigrafodas oti se apothei...to videaki pragmatika poli kalo(an k to gnoriza idi)alla kalo einai na mi mas sigkinei k provlimatizei mono stin theoreia!

amanAM είπε...

Άντε πάλι... έχεις μπερδέψει τον καθρέφτη με το πληκτρολόγιο!

Είναι παράξενο πόσο χρόνο ξοδεύεις σε όσους σου είναι αδιάφοροι, όπως εγώ.

Δεν σκοπεύω να συνεχίσω αυτήν την εντελώς ανούσια αντιπαράθεση.

vyruss είπε...

k mono p grafei etc re c fanerwnei polla...

plou είπε...

Tι εγραψε ο ποιητης λιγους μηνες πριν σε περιστατικο με ομαδα του Πανιωνιου.Ευτυχως εχω καλη μνημη και αρχειο κρατημενο .Απλα τα ειχα σε αλλο υπολογιστη και αργησα.
Αλλος ανθρωπος !!!!
Σου ειπα οτι τα γραπτα μενουνε.
Τι αλλαξε αραγε απο τον Σεπτεμβριο?
Ξεριζωθηκε η λαθος νοοτροπια?
Οι γονεις του ΓΣΠ που ηταν και το μεγαλυτερο προβλημα με βαση τα λεγομενα σου λογω νοοτροπιας τωρα ειναι οκ?
Το κλιμα στο ΝΟΚ πως αλλαξε ?

AmanAM είπε...
Αυτά που έχω ακούσει για το πόλο του Πανιωνίου, στις αντίστοιχες κατηγορίες των αγοριών, με κάνουν να μην απορώ για το συμβάν, αντιθέτως να το θεωρώ απόλυτα φυσιολογικό αποτέλεσμα της νοοτροπίας και του κλίματος που επικρατεί.

Σκληρός ανταγωνισμός παιδιών και γονιών, ίντριγκες, κλίκες, παραγκωνισμός ορισμένων παιδιών και προώθηση άλλων, με όχι αθλητικά κριτήρια, παρασκήνιο και φαγωμάρα, ξύλο στα αποδυτήρια, κλπ. Και πάνω απόλα, ομερτά, όποιος μιλήσει είναι εκτός ομάδας.
6 Οκτωβρίου 2010 8:07 π.μ.
vassilis είπε...
ΝΑι αλλά εγω είμαι μέλος του ερασιτέχνη Πανιώνιου που φέτος γιορτάζει;;;;;;; τα 120 χρόνια του ΟΡΦΕΑ, του μουσικού συλλόγου που ήταν ο ιδρυτής του.

ΑΠΑΙΤΩ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΟΡΑΝΕ τη ιστορική αυτή φανέλα και εκπροσωπουν την πολιτιστική μας κληρονομια ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ.

Δεν με ενδιαφέρει τι κάνουν οι Ολυμπιακοί και οι Παναθηναϊκοι. Γιατί θα πρέπει εγω να απολογουμαι σε όλη την Ηλιούπολη (καθώς όλοι ξέρουν ότι είμαι Πανιώνιος και χτες μέσα από το μπουφάν φορούσα την μπλούζα amigos blaugrana που είχε βγάλει ο Μπέος για το ματς με την Μπαρτσα) γιατί κάποιοι που φοράνε την φανέλα μας δυσφημούν το σύλλογο;
6 Οκτωβρίου 2010 2:13 μ.μ.
AmanAM είπε...
Τι μπορούμε να κάνουμε, εγώ προβληματίστηκα αλλά δεν βρήκα κάποια ιδέα. Στον ΝΟΚ που έγραψα τον γιό μου, δεν γίνονται τέτοια. Προσπάθησα να ψαρέψω άλλους γονείς, και μου είπαν πως αυτό που τους έλεγα για τον Πανιώνιο, συμβαίνει και στην Γλυφάδα, και στο Π Φάληρο, και μου είπαν πως είμαι τυχερός που κατέληξα στον ΝΟΚ.

Μου είπαν ότι όλο το πρόβλημα το δημιουργεί ο (φυσιολογικός) ανταγωνισμός των παιδιών, ο πρωταθλητισμός (του συλλόγου), και την μεγαλύτερη ευθύνη την έχει η νοοτροπία των γονιών!

Προφανώς ο αθλητισμός για όλους, τα αθλητικά ιδεώδη, η υγιής άμιλλα, τα ιδανικά, κλπ είναι έννοιες που έχουν μπει προ πολλού στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.

Το να μιλήσεις σε κάποιο παιδί, σήμερα για τέτοια πράγματα, είναι σαν να του μιλάς για την Λερναία Ύδρα! Ανάγεται στην μυθολογία!!
6 Οκτωβρίου 2010 5:16 μ.μ.
vassilis είπε...
To ξέρω. Η χειρότερη φάρα παντού είναι οι γονείς. Δεν υπάρχει φυσιολογικός ανταγωνισμός των παιδιών. Αυτός καλλιεργείται κυρίως από τους προπονητές. Αν δουλέψεις για την ομάδα (και το πόλο δεν είναι μπάσκετ που ένας Γκάλης μπορεί να σου δώσει πρωτάθλημα) και η ομάδα δουλευει για σένα.

Στην Ηλιούπολη τα κορίτσια είναι αγαπημένα. Δεν υπάρχει ανταγωνισμός γιατί δεν υπάρχει πρωταθλητισμός. Ξεκίνησαν να χτίσουν κάτι από την αρχή και αυτό τις δένει ακόμα περισσότερο. Συνεπώς δεν είναι μυθολογία. Εκεί που δεν υπάρχει το δηλητήριο του πρωταθλητισμού εμφανίζεται ο αθλητισμός. Είναι απλό.
6 Οκτωβρίου 2010 6:19 μ.μ.
AmanAM είπε...
Από όσα έχω ήδη δει, και στον ΝΟΚ τα πράγματα είναι εξαιρετικά, βέβαια είναι ένας καινούργιος σύλλογος (στο Πόλο) και οι βλέψεις του είναι να καταφέρει να μείνει στην πρώτη κατηγορία (που μόλις ανέβηκε).

amanAM είπε...

Συγχαρητήρια, με "αναγκάζεις" να ασχοληθώ άλλη μια φορά μαζί σου, όχι για τίποτα άλλο, αλλά γιατί όλο και κάποιος άλλος θα διαβάζει, και δεν πρέπει να αφήνω αναπάντητες κακοήθειες.

Συγχαρητήρια επίσης, που βρίσκεις τι είχα γράψει σε ένα κλεισμένο μπλογκ!!! Μπράβο!!! Δεν μου δίνεις και το λινκ, να τα ξαναδιαβάσω κι εγώ να θυμηθώ με τι αφορμή τα είχα γράψει αυτά?

Ή μήπως θέλεις να πιστέψω πως... από τον περασμένο Οκτώβρη είχες υποψιαστεί ότι θα "ενοχλήσω" κάποιους από την Ηλιούπολη, και κρατούσες σε "άλλο" κομπιούτερ αρχεία του τι γράφω εγώ σε μπλογκ αλλουνού!!! (που τυχαίνει να πηγαίνει το παιδί του στην Ηλιούπολη ενώ είναι Πανιώνιος...)

Ντρέπεσαι να πεις ότι ο Βασίλης ο Καράβολας ανέτρεξε στο κλεισμένο μπλογκ του, για να βρει τα δήθεν "ενοχοποιητικά" στοιχεία εναντίον μου?

Τέλος πάντων.

Κατ αρχάς, τους χαρακτηρισμούς στους γονείς δεν τους έκανα εγώ, αλλά ο Καράβολας. Όχι εγώ.

Τα περί ίντριγκας, κλίκας, κλπ τα είχα ακούσει, και ήταν ένας λόγος που φοβήθηκα να πάω το παιδί μου στον Πανιώνιο, και με μερικούς ακόμα λόγους, προτίμησα τον ΝΟΚ. Επανέλαβα όσα είχα ακούσει, αναζητώντας απαντήσεις.

Με τον ΝΟΚ, ήμουνα πολύ ευχαριστημένος αρχικά, μετά είχα κάποια θέματα με την συμπεριφορά του προπονητή αλλά τα συζητούσα μαζί του, δυστυχώς είχε αρκετά κοινά με τον προπονητή της Ηλιούπολης ως προς την συμπεριφορά του, όχι σε τέτοιο βαθμό βέβαια...

Από τον ΝΟΚ έφυγα αναγκαστικά, αφού από 15 Δεκεμβρίου το κλείσανε το μαγαζί, και δεν δείχνει (ακόμα και σήμερα) ότι θα ανοίξει σύντομα.

Όταν πήγα στον Πανιώνιο, γύρω στις 20 του Δεκέμβρη, πήγα με κρύα καρδιά. Το ξέρουν πολύ καλά αυτοί που με υποδέχτηκαν.

Με καλοδέχτηκαν.

Όταν λοιπόν ξεκίνησα στον Πανιώνιο, λίγο από περιέργεια, λίγο από ενδιαφέρον, προσπάθησα να μάθω τι είχε γίνει και είχαν ακουστεί διάφορα, και μου είπανε πως έφυγαν μαζικά πολλά παιδιά το καλοκαίρι που πέρασε, αλλά μου είπανε να μην το σκαλίζω, αυτά περάσανε, και ελπίζουν (ελπίζουμε) όλοι ότι δεν θα ξανασυμβούν...

(Έτσι από δικό μου λάθος, συνδύασα εσφαλμένα αυτό το γεγονός, με το άλλο, της αποχώρησης του προπονητή στον Παναθηναϊκό, που είχε γίνει πιο παλιά, και είχα ενημερωθεί γι αυτό όσο ήμουνα στον ΝΟΚ...)

Η δικιά μου εμπειρία από τις 20 του Δεκέμβρη μέχρι σήμερα, είναι πως το κλίμα μεταξύ των γονιών που εγώ γνωρίζω είναι εξαιρετικό. Έχουμε έναν εξαιρετικό έφορο, που είναι παλιοΑΕΚτζής, αλλά του το συγχωρώ αυτό το κουσούρι. Μιλάω για το τμήμα μίνι, γιατί μόνο γι αυτό έχω δικιά μου αντίληψη.

Όπως είπα κι άλλη φορά, δεν είμαι ικανός να αξιολογήσω τις ικανότητες και τις γνώσεις των προπονητών, αλλά από τον προπονητή του παιδιού μου είμαι επίσης πολύ ευχαριστημένος, εκτός ότι βλέπω μεγάλη πρόοδο στο παιδί, είναι ήρεμος, είναι ευγενικός, και δεν φωνάζει νύχτα μέρα!!!

Εάν και όταν διαπιστώσω προβλήματα, θα είμαι ο πρώτος που θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου να τα λύσω. Προς το παρόν, πρόβλημα ουδέν.

Ούτε φάσκω, ούτε αντιφάσκω.

Δεν μπορείς να με βγάλεις φάουλ, γιατί πάντα κάνω το ίδιο: Λέω και γράφω αυτό που σκέφτομαι, αυτό που συμβαίνει, αυτό που νομίζω με βάση όσα γνωρίζω.

Έχει τύχει να αλλάζω γνώμη για διάφορα θέματα, γι αυτό άλλωστε συζητάμε σε αυτήν την ζωή, για να σκεφτόμαστε, να προβληματιζόμαστε, να προχωράνε οι σκέψεις και οι γνώσεις μας.

Όμως εδώ, δεν πρόκειται για κάτι τέτοιο.

Όταν αλλάζω γνώμη για κάτι, είμαι περήφανος γι αυτό, αφού έμαθα και κατάλαβα κάτι που δεν ήξερα πιο πριν.

Επαναλαμβάνω: Δεν απαντάω για να καταλάβεις κάτι εσύ, άλλωστε είσαι εμπαθής μαζί μου και είναι προφανές αυτό. Τα γράφω γιατί κάποιος που τυχόν θα διαβάσει όσα γράφεις, δεν θα καταλάβει...

amanAM είπε...

Ξέχασες να μου απαντήσεις, το Σάββατο που υποτίθεται ότι διαπιστώσατε προβλήματα με τα πράγματα των παιδιών σας ή με την συμπεριφορά των δικών μας παιδιών, γιατί δεν ήρθατε να διαμαρτυρηθείτε σε εμάς τους γονείς ή τον προπονητή, αλλά επιδοθήκατε μαζί με τα παιδιά σας στο να ξεσκίσετε το ρούχο του Χρηστάκη, και το γεμίσατε με χλεμπόνες?

Επειδή εγώ υποτίθεται ότι φάσκω και αντιφάσκω?

Τι σχέση έχει πόσο λαλάκας είμαι εγώ, με τα γεγονότα που συνέβησαν το προηγούμενο Σάββατο ή την Παρασκευή.

Εάν εγώ φάσκω και αντιφάσκω, αυτό κάνει τον προπονητή σας πιο ήρεμο, λιγότερο φωνακλά, και δεν θα αναπαράξουν τα παιδιά σας την βία που δέχονται?

Όταν έβλεπες το βίντεο, εσύ σκεφτόσουνα εμένα... Το τι πρότυπα έχει το παιδί το δικό σου, το σκέφτηκες ποτέ?

amanAM είπε...

Α ρε Βασίλη, είσαι έξυπνος άνθρωπος... Αν χρησιμοποιούσες το μυαλό σου σε οτιδήποτε άλλο, και όχι μόνο στην ίντριγκα, θα μεγαλουργούσες!!!

Κρίμα.

plou είπε...

Να μην ανακατευεις κανεναν αλλο για πραγματα που εσυ εγραψες.
Για αυτο μιλαμε και οχι που το ειχα το αρχειο αυτο .Με αφορουσε τοτε για αυτο το κρατησα.
Τους χαρακτηιρσμους εσυ τους εγραψες , ειναι δικα σου λογια και εαν τα εγραψεις χωρις να βουτηξεις την ΄΄γλωσσα'' στο μυαλο σου δεν σου φταιει κανενας αλλος.
Αυτα πρεπει να τα διαβασουν οι γονεις Πανιωνιου για να δουν τι τους εσουρες .Εαν δεν ηξερες και εγραφες αυτα ειναι χειροτερο.

Εσυ εισαι οπου φυσαει ο ανεμος.
Η ιστορια σου πραγματικα με συγκινησε.Το απολωλο προβατο που το δεχτηκαν πισω.Τι αλλο να πω για αυτο το θεμα παρα μονο οτι αποδεικνυεται οτι λες και ξελες.
Απλα οτι ολοι κανουν λαθη και δεν μπορεις να κρινεις ετσι αβιαστα.
Το παραδειγμα πιο πανω το καταδεικνυει.
Αντε και στην Ηλιουπολη του χρονου.

Οσον αφορα τον προπονητη δεν θα παψει να ειναι φωνακλας.Πολλες φορες ειναι λαθος αλλα μην τα ισοπεδωνεις και το κλεινω εδω.
Ακου καλιεργει την βια!!!Οτι πιο γελείο και φασιστικο εχω ακουσει .Ειδικα για καποιον που παιζοντας πανω απο 15 χρονια δεν εχει ακουστει το παραμικρο στον μικρο κυκλο που λεγεται υδατοσφαιριση.Ρωτα και κανεναν .

Τελος παλι αρχιζεις και ξεφευγεις λαικιζοντας(μην πω τιποτα βαρυτερο )οτι οι γονεις επιδοθηκανε μαζι με τα παιδια τους σε σκισιμο και φτυσιμο.

Μην χανεις την ψυχραιμια σου!!

Ο λογος που δεν ηρθαμε ειναι διοτι την τελευταια φορα ειδαμε πως αντιμετωπιστηκε παρομοια συμπεριφορα απο τους αρμοδιους.
Επιπλεον τωρα που το ξερετε τι κανατε?Θα κανατε κατι διαφορετικο?Καντε το τωρα και μετα να ζητησετε τον λογο απο τα παιδια του ΓΣΗ.
Η δραση φερνει αντιδραση μου εχει πει καποιος γνωστος μου.

Αυτη η συζητηση μπορει να συνεχιστει για χρονια.Εγω παντως δεν προσπαθω και θελω να σε πεισω για τιποτα.Απλα πρεπει να ξερεις τι λες και τι γραφεις .

Εισ το επανιδειν στην κερκιδα!!!

amanAM είπε...

Τον περασμένο Οκτώβρη, έγραφα στο κλεισμένο μπλογκ του Καράβολα, πολύ συγκεκριμένα πράγματα:

"Προσπάθησα να ψαρέψω άλλους γονείς, και μου είπαν πως αυτό που τους έλεγα για τον Πανιώνιο, συμβαίνει και στην Γλυφάδα, και στο Π Φάληρο, και μου είπαν πως είμαι τυχερός που κατέληξα στον ΝΟΚ."

" Αυτά που έχω ακούσει για το πόλο του Πανιωνίου, στις αντίστοιχες κατηγορίες των αγοριών, με κάνουν να μην απορώ για το συμβάν, αντιθέτως να το θεωρώ απόλυτα φυσιολογικό αποτέλεσμα της νοοτροπίας και του κλίματος που επικρατεί.

Σκληρός ανταγωνισμός παιδιών και γονιών, ίντριγκες, κλίκες, παραγκωνισμός ορισμένων παιδιών και προώθηση άλλων, με όχι αθλητικά κριτήρια, παρασκήνιο και φαγωμάρα, ξύλο στα αποδυτήρια, κλπ. Και πάνω απόλα, ομερτά, όποιος μιλήσει είναι εκτός ομάδας."

"Μου είπαν ότι όλο το πρόβλημα το δημιουργεί ο (φυσιολογικός) ανταγωνισμός των παιδιών, ο πρωταθλητισμός (του συλλόγου), και την μεγαλύτερη ευθύνη την έχει η νοοτροπία των γονιών!"

Ελληνικά καταλαβαίνεις?
Τι δεν καταλαβαίνεις από τα πιο πάνω?

Μετέφερα ότι άκουσα. Που γράφω κάτι που έχει πέσει στην δικιά μου αντίληψη?

Αντιθέτως, το ξεσκισμένο και χλεμπονιασμένο μπλουζάκι, το είδα με τα μάτια μου, και το φωτογράφισα ο ίδιος.

Καληνύχτα. Μπορείς να κοιμάσαι ήσυχος/η.

amanAM είπε...

Που να ασχολιόσουνα με ανθρώπους σαν κι εμένα... Γιατί δεν βρίσκεις και τι είχα γράψει σε ένα φόρουμ, το 2003? Θα πέσεις από τα σύννεφα με αυτά που θα διαβάσεις...

plou είπε...

Αυτά που έχω ακούσει για το πόλο του Πανιωνίου, στις αντίστοιχες κατηγορίες των αγοριών,με κάνουν να μην απορώ για το συμβάν, αντιθέτως να το θεωρώ απόλυτα φυσιολογικό αποτέλεσμα της νοοτροπίας και του κλίματος που επικρατεί.

...με κάνουν να μην απορώ για το συμβάν, αντιθέτως να το θεωρώ απόλυτα φυσιολογικό αποτέλεσμα...

Τι μπορούμε να κάνουμε, εγώ προβληματίστηκα αλλά δεν βρήκα κάποια ιδέα. Στον ΝΟΚ που έγραψα τον γιό μου, δεν γίνονται τέτοια.

...Τι μπορούμε να κάνουμε, εγώ προβληματίστηκα...

Προσπάθησα να ψαρέψω άλλους γονείς, και μου είπαν πως αυτό που τους έλεγα για τον Πανιώνιο, συμβαίνει και στην Γλυφάδα, και στο Π Φάληρο, και μου είπαν πως είμαι τυχερός που κατέληξα στον ΝΟΚ.

...αυτό που τους έλεγα για τον Πανιώνιο...

esi mono ta akouses,oute provlimatistikes,oute piges k ta eipes k se allous,oute evgales simperasmata,oute tpt!!!
telika isxeioun osa akous i oxi?giati k to mplouzaki den eides poios to ekane...

amanAM είπε...

Δεν είπα ότι δεν με προβλημάτισαν όσα άκουσα, ούτε είπα ότι δεν τα συζήτησα. Τα συζήτησα και αλλού. Με μέλη της διοίκησης. Ότι με προβληματίζει, το συζητάω. Ακούω απόψεις, συγκρίνω, κρίνω.

Άλλωστε, ακόμα και όταν πήγα στον Πανιώνιο (εξ ανάγκης, αφού έκλεισε το κολυμβητήριο του Καλαμακίου), το πρώτο πράγμα που έκανα, ήταν να αξιολογήσω τους άλλους γονείς και το κλίμα που επικρατεί.

Δεν έκρυψα όσα είχα ακούσει, προσπάθησα να μάθω. Το συζήτησα και με αυτούς, και το ξέρουν καλά αυτοί που υποτίθεται ότι θα "σοκαριστούν" από τις αποκαλύψεις σου...

Αρκέστηκα τελικά στο ότι το κλίμα είναι καλό, και αυτό μου φτάνει και μου περισσεύει.

Τελικά, εκ των υστέρων, θεωρώ μεγάλη τύχη που ήρθαν έτσι τα πράγματα και κατέληξα στον Πανιώνιο.

Αφού τόσο πολύ σε ενδιαφέρει, είχα εξ αρχής αποφασίσει να γράψω το παιδί στον Πανιώνιο. Όμως, το καλοκαίρι έτυχε και σε κάποιες δραστηριότητες του δήμου Αλίμου στον οποίον μένω, βρέθηκε το παιδί στην πισίνα του Αλίμου, και με "πίεσε" ο προπονητής του Αλίμου να πάω εκεί το παιδί, και σκέφτηκα ότι ίσως να είναι καλύτερα σε έναν σύλλογο που δεν κάνει πρωταθλητισμό όπως ο Πανιώνιος στο πόλο, αφού ο πρωταθλητισμός δεν είναι στο dna μου.

Μετά άκουσα και ιστορίες για καυγάδες και φαγωμάρες, και θεώρησα πως μάλλον έκανα καλά.

Δεν καταλαβαίνω ποιό είναι το έγκλημα μου!!!

Αλλά ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω επίσης, εσένα τι σε κόφτει τόσο πολύ, τι κάνω εγώ, και τι δεν κάνω. Πως έγινε ξαφνικά κάτι τόσο σημαντικό στην ζωή σου, για να ψάχνεις και να αναζητείς τι είπα, πότε το είπα, γιατί το είπα, κλπ. Τίποτα άλλο δεν βρίσκεις να κάνεις στην μίζερη ζωή σου?

Το μπλουζάκι το είδα με τα μάτια μου, τον Χρήστο που φορούσε βρεγμένα και λερωμένα ρούχα επίσης, και τα καλόπαιδα που περηφανευόντουσαν τα άκουσε ένας γονιός τον οποίον εμπιστεύομαι.

Το θέμα έχει καταντήσει Τούρκικο σήριαλ. Αηδία. Βαριέμαι ανυπόφορα.

Ασχολήσου με κάτι άλλο, κάτι που να σε ενδιαφέρει και να σε αφορά, τι λέει ένας ιμιτασιόν άντρας σαν κι εμένα, ένας λαλάκας (το λ με μ) σαν κι εμένα δεν αξίζει να χάνεις τον πολύτιμο χρόνο σου.

amanAM είπε...

Εσύ και ο Βασίλης, αντί να κατηγορείτε με κατά φαντασίαν κατηγορίες τα μπουμπούκια του Πανιωνίου για όσα δήθεν έκαναν που προκάλεσαν την οργή των δικών σας μπουμπουκιών, θα μπορούσατε να διαψεύσετε όσα έγιναν στα αποδυτήρια από τα παιδιά σας, με αποτέλεσμα να υπάχει αμφιβολία ποιός το έκανε... θεωρητικά, θα μπορούσαν να το είχαν κάνει και τα Παναθηναϊκάκια.

Ουσιαστικά εσείς τα επιβεβαιώσατε.

Εμείς, μόνο τα σχόλια των παιδιών σας ακούσαμε...

Άργησες χαρακτηριστικά να καταλάβεις ότι όντως δεν είδε κανένας από εμάς με τα μάτια του, τα κατορθώματα των καλόπαιδων σας.

Το μεγαλείο της συμπεριφοράς και του χαρακτήρα του προπονητή σας όμως, το είδαμε όλοι.

Δεν οδηγάει πουθενά αυτή η αντιπαράθεση.

Καλύτερα να σταματήσουμε εδώ.