Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Αγαπητή Σάσα Μπάστα

Όπως και να το κάνουμε, είσαι γυναικάρα και σε γουστάρω τρελά! 
Τα κουτσομπολιά λένε πως μέχρι πριν λίγο καιρό τραβιόσουνα με ένα  (πρώην) δικό μας παλουκάρι, και τώρα τραβιέσαι από άλλο ένα (προσωρινά) δικό μας παιδί, δανεικό μέχρι το καλοκαίρι.


Έλα, δεν μπορεί, πες την αλήθεια: Σε φτιάχνει το κόκκινο και μπλέ, έτσι δεν είναι?
Μην παιδεύεσαι άδικα,  όλοι αυτοί είναι περαστικοί!

Εγώ όμως μια ζωή είμαι Πανιώνιος, Πανιώνιος θα παραμείνω μέχρι να πεθάνω, κι αν υπάρχει άλλη ζωή, πάλι Πανιώνιος θάμαι. Εάν αποφασίσεις να κατασταλάξεις επιτέλους κάπου, είμαι στην διάθεση σου!!!

Τι δουλειά έχεις με όλα αυτά τα ανεγκέφαλα αγοράκια? Εδώ μιλάει η πείρα της ζωής, σε κόκκινο μπλέ φόντο, και μέσα στις φλέβες μου εάν ψάξεις, κόκκινο μπλε αίμα θα βρεις.




2 σχόλια:

br fun_atic είπε...

υπάρχει και ρεπορτάζ.
http://www.madata.gr/diafora/showbiz/91760.html

αν συμβιβάζεσαι με λίγα, αρκεί να σε χαιρετήσει. Τότε σε χρεώνουν ως δεσμό της, αλλά οι μετοχές σου ανεβαίνουν...

ερώτηση ρίσεως:ο Κωστάκης πήγε στα μπουζούκια τώρα ή όταν ήταν στον γαύρο;;;

amanAM είπε...

εμένα ψάχνει η κοπέλα, αλλά δεν με έχει βρει ακόμα, κι έτσι ψάχνεται ακόμα!!!