Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

ο κόμπος έφτασε στο χτένι

Τώρα που είμαι πιο ήρεμος (τρόπος του λέγειν), θα προσπαθήσω να γράψω αυτά που σκέφτομαι, κι όχι αυτά που αισθανθήκαμε όλοι στο γήπεδο...

Το πρόβλημα δεν είναι ότι χάσαμε από τον Εργοτέλη. Στο ποδόσφαιρο κάθε αποτέλεσμα είναι πιθανό, αλλιώς δεν θα παίζαμε, θα μετρούσαμε τι δυνάμεις και τις ικανότητες μας με άλλον τρόπο, και θα ανακηρύσσαμε τον νικητή. 

Το πρόβλημα είναι πως και μόνο από το ρόστερ και την σύνθεση, ήξερες τι θα δεις σήμερα... Για άλλη μια φορά μοναδικός επιθετικός αυτός ο Α-μπάλαμπαν, ο επιθετικός ανέκδοτο, που έχασε ένα τετ α τετ στο πρώτο ημίχρονο, που κι εγώ στα 48 μου με περιττά κιλά, θα το έβαζα!

Μια χάρτινη άμυνα, με αυτόν τον απίθανο Κοντορεβιθούλη τον Φουγκουαντεστοδιαλολοαπεδώ, που κάνει μονάχα για τα φανάρια, τον Βαρό που δεν κάνει ούτε για να πλένει τζάμια (αφού δεν έχει το κατάλληλο χρώμα όπως ο προηγούμενος), καθώς και τον Σιόβα, που όσο κι αν προσπαθώ, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί παίζει στην Εθνική Ελπίδων. Στην Εθνική απελπισίας έπρεπε να παίζει...

Είχε κι ένα καλό σουτ ο Μπάλαμπαν που σιγά μην έμπαινε, κι ένα πέναλτι που φυσικά δεν καταλογίστηκε, μετά από ένα σλάλομ απελπισίας του Βαρό, που δεν ήξερε τι να κάνει με την μπάλα...

Ανάπτυξη παιχνιδιού? Μηδέν.
Κέντρο? Μηδέν.
Προσωπικές ενέργειες? Μηδέν.
Πάθος? Πέραν του Μανιάτη, όλοι οι υπόλοιποι μηδέν. Έλειπε και ο Κοντοές, ο μόνος που θα μπορούσε να σταθεί δίπλα στον αρχηγό.
Φυσική κατάσταση ομάδας? Για κλάματα!

Τι μπορεί να περιμένει κανένας από αυτό το συνονθύλευμα παικτών? Τίποτα. Καλά τα γκατζετάκια και οι στατιστικές, αλλά το αδιόρθωτο χάλι, όσο κι αν το φτιασιδώσεις, χάλι θα παραμένει.

Βλέποντας σε όλο το δεύτερο ημίχρονο όλη την δεξιά πτέρυγα άδεια, δεν μπορούσα να βγάλω από το μυαλό μου τον Εστογιάνωφ, και από ένα σημείο και μετά, τον Μανόλο τον Σκούφαλη, που κατέβαζε το κεφάλι και έτρεχε, και πόσες φορές μας ξελάσπωσε το παιδί, παρά τα υπόλοιπα λάθη και τις ανεπάρκειες του!
Δεν μας άρεσε ο Μανόλο? Φάτε τώρα σκατά, τον Βαρό...

Τέτοιο ναυάγιο, μονάχα στο παιχνίδι με την Λάρισα πέρυσι. Που για το παιχνίδι εκείνο, κανένας δεν μπορεί να βγάλει από το μυαλό μου ότι το πουλήσαμε...

Ναι, εάν δεν ήταν τόσο ανίκανος ο Μπάλαμπαν, κι αν ο ξεφτίλας ο διαιτητής και ο επόπτης (που εάν μάθω ότι έπαθε καρκίνο σε κάθε σημείο του σώματος του, εγώ θα το διασκεδάσω) είχαν υποδείξει το πέναλτι, πιθανόν να άλλαζε ο ρους των πραγμάτων, και να κρυβόντουσαν κάτω από το χαλί τα προβλήματα, αλλά θα ήταν και πάλι θέμα χρόνου να πατήσουμε τα σκατά.

Για να τελειώνουμε, γιατί βαρέθηκα, και δεν έχω όρεξη να μασήσω τα λόγια μου:
Τσακίρη, άλλαξε συμβουλάτορες και μυαλά! Είσαι αποδεδειγμένα μαλάκας, και αποδεδειγμένα έχεις κάνει λάθος επιλογές κατ επανάληψη. Εάν δεν θέλεις να αλλάξεις, βρες μια διάδοχη λύση, είμαστε προ πολλού στα βράχια, κι εσύ την παίζεις στην καμπίνα σου... Πιάσε το τιμόνι και σώσε ότι σώζεται, ή αλλιώς σήκω και φύγε, βάζοντας πρώτα κάποιον άλλον στο τιμόνι, που να κατέχει  λίγο από το άθλημα, εσύ δεν κάνεις, αγαπάς μεν τον Πανιώνιο αλλά αυτό δεν φτάνει, είσαι άσχετος και επικίνδυνος, σε παραμυθιάζει ο καθένας και βλάπτεις τον εαυτό σου, καθώς και τον ιστορικό σύλλογο που όλοι αγαπάμε.

Καιρό τώρα φωνάζουμε πως ο βασιλιάς είναι γυμνός, αλλά θεωρείς πως όλοι εμείς που φωνάζουμε είμαστε τυφλοί και ανίκανοι να δούμε τα ρούχα σου. Σήμερα, είδες την γύμνια ή όχι ακόμα?

Έφαγες την παραμύθα πως  ο Χούτος θα σε έκανε τον σπουδαιότερο πρόεδρο με την καλύτερη ομάδα, μετά τα φόρτωσες όλα στον Λίνεν, νόμισες πως βρήκες τον φταίχτη αλλά... 
...μετά πίστεψες τον απίθανο τον Φερέρα, και όλοι όσοι φωνάζαμε σου φανήκαμε άδικοι και αχάριστοι, αλλά ο Κιντής που κάποιοι σε έπεισαν πως θα λύσει όλα τα προβλήματα, είπε πως... επί Φερέρα η ομάδα ήταν εντελώς αγύμναστη και ήταν αναμενόμενη η κάμψη που παρουσίασε. Όμως εμείς που φωνάζαμε κατά της επιλογής και της εμπιστοσύνης στον Φερέρα, εξακολουθούμε να θεωρούμαστε εμπαθείς!

Κάποτε άλλαξα το παρατσούκλι μου σε "αναξιόπιστος", αλλά ο μόνος αναξιόπιστος είσαι εσύ Κωνσταντίνε, διότι οι επιλογές που κάνεις είναι τέτοιες, που έχουν οδηγήσει τον Πανιώνιο στα φετινά χάλια. 

Δεν σου αρέσει να ακούς κριτική, και ικανοποιείσαι να έχεις τριγύρω σου ανθρώπους να σε γλύφουν και να σε παραμυθιάζουν. Ο μοναδικός υπεύθυνος για ότι συμβαίνει, είσαι εσύ.
Τον Κιντή έβριζε όλο το γήπεδο σήμερα, αλλά ο Κιντής είναι δικιά σου επιλογή, με τις δικές σου ευλογίες αυτός ο ξεδιάντροπος ΑΕΚτζής έχει φέρει την ομάδα σε αυτό το χάλι.

Ξέρω πως το μόνο που θα σκέφτεσαι εάν διαβάσεις ποτέ αυτές τις γραμμές, είναι πως εσύ έχεις βάλει τα λεφτά σου, και γι αυτό δεν δικαιούμαι να ομιλώ εγώ (και ο καθένας) που δεν έχουμε τα λεφτά σου. Ε λοιπόν, σε έχω γραμμένο και εσένα και τα λεφτά σου.

Και στην Ωμέγα Εθνική να βρεθούμε, εγώ Πανιώνιος θα είμαι. Εσύ χωρίς τα λεφτά σου, είσαι ένα τίποτα. 

Δεν κάνεις για τίποτα. Απορώ πως κάνεις κουμάντο στην κύρια δουλειά σου... Δεν ξέρω (και δεν με αφορά), παρόλα αυτά έχω την απορία, τα λεφτά τα δημιούργησες ή τα βρήκες έτοιμα? Μάλλον το δεύτερο, γιατί το πρώτο θα με εξέπληττε! Πως γίνεται ένας άνθρωπος ικανός και έξυπνος στην δουλειά του, να έχει τέτοιες επιλογές σαν κι εσένα?

ΥΓ. Και πούσαι, επειδή νομίζεις τον εαυτό σου έξυπνο, ο Τζαβελάκος τώρα αξίζει τριπλάσια από όσα τον πούλησες... Έχεις αναλογιστεί πόσα έχασες?

ΥΓ2. Και τι δεν θάδινα ρε Κωσταντίνε να με διέψευδες μια φορά,  έτσι για αλλαγή, όχι με λόγια αλλά με έργα: Να έκανες επιτέλους μια σωστή επιλογή, να ορθοποδήσει κάπως αυτή η δύσμοιρη ομάδα, και να έδειχνες πως είσαι πραγματικά ικανός, πραγματικός ηγέτης, πραγματικός μάγκας. Να πιάσουν τόπο και τα λεφτά που σκορπάς, να χαρείς κι εσύ ρε αδελφέ. Άραγε θα το ζήσω αυτό ποτέ, ή για άλλη μια φορά θα σε συμβουλεύσουν (ανεπιτυχώς) οι ίδιοι συμβουλάτορες τι να κάνεις για να μοιάσεις με μάγκα?

14 σχόλια:

Griniaris είπε...

Ευτυχώς που τώρα είδες πιο ήρεμα τα πράγματα...

br fun_atic είπε...

Ο γκάντι!!!

cdu είπε...

Αντώνη, με κάλυψες εντελώς, κυρίως όμως στο δεύτερο υστερόγραφο.

amanAM είπε...

Είχα σκάσει, εάν δεν τα έβγαζα από μέσα μου, δεν θα μπορούσα ούτε να κοιμηθώ...
Μην ξεχνάτε, πως εγώ δεν πίνω μόνος μου, σπίτι μου κλπ. Χωρίς να τα βγάλω από μέσα μου, θα έπρεπε να πιω μια νταμιτζάνα πρώτα!

Αφού τα έγραψα, δεν ξεθύμανα εντελώς, μέχρις ότου έγραψα το δεύτερο υστερόγραφο!

Μετά από αυτό, ηρέμησα...

Ο καθένας με την τρέλα του, κι εγώ με την δικιά μου!

lefterix είπε...

Πως θες να είμαι ο σωστός,
όταν εσύ λανθάνεις,
ζητάς συγνώμη απ'τη μιά,
μα πάλι τα ίδια κάνεις...

amanAM είπε...

Άλλος ένας λόγος που προτιμάω την θύρα 2, ήταν η χθεσινή βροχή μέσα στην λιακάδα!

Λίγο πριν αρχίσει το παιχνίδι, πέρασαν κάποια απειλητικά σύννεφα πάνω από το γήπεδο. Μετά βγήκε ένας λαμπρός ήλιος που απομάκρυνε τις ανησυχίες μας για βροχή, κι ενώ λιαζόμασταν, ξεσκίστηκε να βρέχει για 20-30 λεπτά περίπου!!!

Στην αρχή, δεν δώσαμε σημασία, αλλά... από ένα σημείο και μετά ήταν εντελώς γελοίο, βρεχόμασταν λες και μας έφτυνε ο Θεός!

Τέλος πάντων, εκείνη την ώρα ξεκίνησε το σύνθημα από την θύρα 3:

ω, γαμιέται ο καιρός,
γαμιέται ο καιρός κι ο Ολυμπιακός!!!

Πολύ γέλιο...


Το κλάμα ξεκίνησε πιο μετά!

br fun_atic είπε...

επειδή εγώ ήμουν ο φίλος που σε συμβούλευσε για τον Πανιώνιο Κόσμο, θα ήθελα, έστω και δημόσια να σου εξηγήσω τη σκέψη μου. Ο Μάκης είναι το πιο προβεβλημένο στέλεχος του Π.Κ. Δεν είναι η προσωποποίηση του εντύπου. Ο χαρακτήρας του εντύπου διαμορφώνεται από τα κείμενα όλων. Αν, εσύ, εγώ ο άλλος είμαστε κότες ή συνεισφέρουμε ανούσια κείμενα, τότε είναι μάπα και το έντυπο. Αν όχι, τα πράγματα πάνε καλά.
Στο χέρι του καθενός είναι να τεστάρει τις αντοχές του Μάκη και του εντύπου. Μπορείς να στείλεις ένα σκληρό κείμενο (όχι υβριστικό - γιατί η διαφορά είναι τεράστια). Αν το δημοσιεύσουν έχεις απάντηση για δύο πράγματα. Για το αν υπάρχει λογοκρισία και για το αν υπάρχει γραμμή ή όχι.
Ακόμη κι αν θεωρήσεις ότι παρουσιάζεσαι ως η αιρετική φωνή, εντούτοις η συνεισφορά σου θα είναι μεγάλη...Αυτή είναι η γνώμη μου.

Θεμιστοκλής είπε...

Μέσα στην πίκρα μου, δυο επισημάνσεις για την αρχική ανάρτηση που με άγγιξαν ιδιαίτερα:

Πρώτα, για την απαξιωτική αντιμετώπιση του κ. Τσακίρη για όσους εκφράζουν θέσεις που δεν είναι αρεστές, με την επωδό ότι όποιος κάνει κριτική προσπαθεί να γίνει μάγκας με ξένο πορτοφόλι...

Δεύτερο και κυριότερο, για τη μεταγραφική πολιτική. Που κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι ο κύριος λόγος που η ομάδα χρόνια τώρα, δε μπορεί να ορθοποδήσει. Η περίπτωση Τζαβέλα ήταν η τελευταία, μιας πλειάδας απαράδεκτων χειρισμών. Όσο και να σκεφτώ δε μπορώ να ανακαλέσω παράδειγμα άλλης ομάδας ( κι όχι μόνο απ' τον ελλαδικό χώρο) με τέτοια παραγωγή παικτών που στελεχώνουν επί χρόνια την εθνική και τους "μεγάλους" του ποδοσφαίρου μας. Και δεν μας αξίζει να βρισκόμαστε σ' αυτό το χάλι.
Αλλά πάνω σ' αυτό θα επανέλθω, όταν θα είμαι πιο ήρεμος...

amanAM είπε...

Κατ αρχάς, αν και δεν τον διάβασα ακόμα :-), αγόρασα τον Π.Κ. για να ενισχύσω κι εγώ την προσπάθεια. Εάν έκαναν το ίδιο όλοι όσοι ήρθαν στο γήπεδο, καθώς και κάποιοι που δεν τα κατάφεραν να έρθουν, τότε... θα πρέπει να έφτασε στις 4-5 χιλιάδες φύλα, που εάν δεν κάνω λάθος είναι ο στόχος.

Δεν αμφιβάλλω πως εάν είχα κάτι να πω ή να γράψω και πίστευα πως αυτό το κείμενο θα έπρεπε να γραφτεί στον Π.Κ. θα το έστελνα, και πιστεύω πως 99,9% θα δημοσιευότανε. Δεν νομίζω πως θα λογοκρινότανε. Φυσικά θα έμπαινε η σχετική σημείωση πως αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη, και όχι η άποψη της εφημερίδας.

Η ανάγκη μου να καταγράφω την γνώμη μου, με οδήγησε να φτιάξω αυτό το μπλογκ. Και μέχρι στιγμής, είμαι ικανοποιημένος ότι ικανοποιείται ο σκοπός που έφτιαξα το μπλογκ. Δεν αισθάνομαι πως χρειάζεται να κάνω κάτι παραπάνω.

Η "λογοκρισία" πιστεύω πως γίνεται πιο πολύ σε επίπεδο αυτολογοκρισίας και προσπάθειας να ικανοποιηθεί το political correct.

Το τελικό αποτέλεσμα, εάν δεν είναι σαν την συνέντευξη Κιντή, άοσμο άγευστο και άχρωμο, τότε... το έντυπο θα έχει επιτυχία. Αλλιώς, δεν το βλέπω να πηγαίνει καλά, ακόμα κι αν υπάρχουν που και που κείμενα που είναι πιο "ανεξάρτητα".

amanAM είπε...

Θεμιστοκλή, την άποψη του Τσακίρη, δεν την γράφει ο Τσακίρης, αλλά εγώ.

Εγώ έχω την αίσθηση πως εκείνος μας αντιμετωπίζει έτσι, μπορεί να τον αδικώ, μακάρι να τον αδικώ και να είναι αλλιώς...

Μέχρι ένα σημείο δε, τον καταλαβαίνω! Όταν είσαι ο μόνος που βάζει λεφτά, είναι λογικό να σπάζεσαι με την κριτική του καθένα που δεν έχει βάλει ούτε μια δεκάρα.

Από ένα σημείο όμως και μετά, πρέπει ο Τσακίρης να σεβαστεί πως είμαστε πελάτες, και ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, ακόμα κι όταν δεν έχει!!!

amanAM είπε...

Επειδή κάποιοι λοιδορούν τις μαντικές μου ικανότητες, σας παραπέμπω στο σχόλιο-προφητεία που είχα κάνει τον περασμένο Μάιο, που έλεγα πως ο Κιντής θα φύγει τον Οκτώβρη...

http://panionios-gr.blogspot.com/2010/05/blog-post_19.html

Και πούσαι Κιντή, να προσέχεις που πας με το αμαξάκι σου, μην πεις ότι δεν ήξερες, εάν με διάβαζες θα ήξερες!!!

amanAM είπε...

(Το 6ο σχόλιο στην σειρά διαβάστε...)

Θεμιστοκλής είπε...

Γράφοντας το σχόλιο, είχα κατά νου την τοποθέτηση του Τσακίρη στον τελευταίο αγώνα της προπερσινής περιόδου, όταν του ζητήθηκε να σχολιάσει αναρτημένο πανό με αίτημα την παραμονή του Ρεκόμπα. Αν δε με ξεγελά η μνήμη μου, είχε απαντήσει περίπου έτσι: ότι είναι απαράδεκτο κάποιοι να ζητούν πράγματα, που μπορούν να γίνουν μόνο με δικά του λεφτά.
Το μόνο που έχω να πω είναι ότι απαράδεκτο είναι, οι φίλοι της ομάδας να διστάζουν να εκθέσουν τη γνώμη τους.
Στο κάτω κάτω, μόνο αυτό μπορούν να κάνουν, και με κανένα τρόπο κουμάντο σε ξένα λεφτά.

amanAM είπε...

Κι εγώ από όσο θυμάμαι, συνήθως ο Τσακίρης έχει τέτοιες απόψεις...