Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

που να σφίξουν και οι ζέστες...


Από Αύγουστο χειμώνα, κι από Μάρτη καλοκαίρι!!!
Το εισιτήριο μου εκδόθηκε στις 25/12/2010!!!
Άντε, και καλή πρωτοχρονιά. Ελπίζω να μην σας έπεσε βαριά η γαλοπούλα!!!

17 σχόλια:

Griniaris είπε...

Φαντάζομαι να μη σου πουν ότι έχεις δικαίωμα εισόδου στο γήπεδο μετά τα Χριστούγεννα...

amanAM είπε...

Όπως βλέπεις, έχω το ιστορικό ντοκουμέντο ότι το εισιτήριο-απόδειξη πληρωμής, εκδόθηκε στις 25/12/2010, βέβαια... το είχα πληρώσει στις 18/5/10.

Πρέπει να είμαι ο πρώτος άνθρωπος επί Γης, που ταξίδεψε μπροστά στον χρόνο, έστω και για κάτι μήνες.

Όποιος άλλος έχει τέτοια ικανότητα, ας ξεκινήσουμε την συζήτηση πως τα πήγαμε στον πρώτο γύρο, με Κιντή πρόεδρο, και με Στορε (χωρίς τόνο) προπονητή.

Δεν θέλω να τα αποκαλύψω μόνος μου, σε εσάς που βρίσκεστε ακόμα στον Μάιο του 2010, δεν θέλω να σας χαλάσω την έκπληξη.

Ήδη, σε άλλη σημείωση ήδη αποκάλυψα έναν σεισμό και μια έκρηξη ηφαιστείου, αλλά συγκρατήθηκα και δεν είπα τίποτα για τα αγωνιστικά θέματα.

Θα αποκαλύψω μονάχα ένα: Θα έχει πολύ ενδιαφέρον το πρωτάθλημα, μέχρι τον Δεκέμβρη. Μετά δεν ξέρω, δεν πήγα ακόμα πιο μπροστά!

br fun_atic είπε...

Χριστούγενα,
Χριστούγεννα,
ευτυχισμέναααααα,
δεν γίνονται Αντώνη μου,
χωρίς εσένααααα

αν θέλεις μπορώ να ψάξω και να σου στείλω το fx χιονιού για το μπλογκ. Το είχα βάλει κι εγώ τα Χριστούγεννα

Griniaris είπε...

Έχω κάποιες ερωτήσεις...
1)Ο Στόρε είναι ακόμη προπονητής στον Πανιώνιο;
2)Ο Κιντής είναι ακόμη πρόεδρος;
3)Πόσους βαθμούς μπροστά από τον δεύτερο είμαστε;
4)Ο Ρεκόμπα γύρισε;
και τέλος...
5)Μήπως να μου έλεγες και τα νούμερα του τζόκερ;

amanAM είπε...

Δεν παρακολούθησα τα νούμερα του τζόκερ, τι βλάκας είμαι, δεν το σκέφτηκα!!!

Για τον Ρεκόμπα δεν θα σου πω, έκανε κάποιες δηλώσεις που πολύ με στενοχώρησαν, και δεν θέλω ούτε να τα συζητάω, ούτε να τα θυμάμαι.

Δεν θέλω να αποκαλύψω την βαθμολογική μας θέση, γιατί εάν το κάνω, θα επηρεάσω το μέλλον, και δεν θα επιβεβαιωθεί. Ενώ για τα ηφαίστεια και τους σεισμούς, δεν μπορώ να αλλάξω το μέλλον.

amanAM είπε...

εάν σας αποκαλύψω ότι για παράδειγμα ο Κιντής έφυγε μια νύχτα του Οκτώβρη, και μετά από 2 μέρες έπαθε άσχημο ατύχημα με το αμάξι του, δεδομένου ότι σαν έχω ήδη αποδείξει ότι εγώ παρέλαβα την απόδειξη του εισιτηρίου μου στις 8 το πρωί, ανήμερα Χριστούγεννα, του 2010, άρα ξέρω...

Πρώτον, ο Κιντής θα φύγει νωρίτερα ίσως επηρεαζόμενος από την προφητεία μου...
Δεύτερον, θα προσέχει με το αμάξι του!!!

Ένα θα πω μονάχα: Να προσέχει!!!

Timoros είπε...

πες μας ποσο θα ειναι το Euro/$ το Δεκεμβριο, να το παιξω

pae_panionios είπε...

25.12.2010 είναι η καταληκτική ημερομηνία για τα εισιτήρια διαρκείας. αναγράφεται πάνω στην απόδειξη από την εταιρία. Η ημερομηνία/ώρα πληρωμής βρίσκεται κάτω δεξιά στην απόδειξη.

Φιλικά,

Μόγκριτς Ανδρέας

amanAM είπε...

Μέχρι τις 25/12 θα συνεχίσουν να εκδίδονται τα διαρκείας?
Τι καταληκτική ημερομηνία είναι αυτή?
Συνήθως τα διαρκείας σταματάνε να διατίθενται μετά από 2-3 αγωνιστικές, 25/12 θα διαθέτετε εισιτήρια β γύρου, εάν τέλος πάντων εκδοθούν τέτοια.

Ευχαριστώ κύριε Μόγκριτς για την τιμή που μου κάνατε να μου απαντήσετε, άλλωστε εγώ δεν είμαι της Εφορίας, εγώ πλακίτσα έκανα πως και καλά διακτινίστηκα στο μέλλον, αλλά... τώρα που το ξανασκέφτομαι, δεν στέκει να εκδίδεται σήμερα ένα παραστατικό, με ημερομηνία 25/12/2010, άσχετα μέχρι πότε εσείς θα διαθέτετε εισιτήρια διαρκείας.

Τo "εισιτήριο" αυτό, απότι μου είπα ο νεαρός που το εξέδωσε, είναι η απόδειξη μου για την Εφορία.

Άρα, αυτή είναι και η δικιά σας απόδειξη για την Εφορία.

Αναφέρεται λοιπόν επί της απόδειξης πως πλήρωσα στις 18/5/10 και την σωστή ώρα φυσικά, αλλά... η ημερομηνία 25/12 μοιάζει να έχει την έννοια της ημερομηνίας έκδοσης του επίσημου παραστατικού.

Ταμειακά λοιπόν, τα χρήματα μου μπήκαν στην Ανώνυμη εταιρεία στις 18/5, αλλά σαν εγγραφή στα βιβλία, φαίνεται πως θα καταγραφεί το έσοδο στις 25/12 έτσι όπως είναι διατυπωμένη η απόδειξη-εισιτήριο. Άρα ο αναλογούν ΦΠΑ που θα συμπεριλαμβάνεται στο ποσό, θα αποδοθεί μάλλον τον Γενάρη του 2011. Μόνο αυτήν την εξήγηση μπορώ να σκεφτώ.

Σε παλιότερη ανάλυση που είχε δημοσιεύσει η ΠΑΕ σχετικά με τις πληρωμές των δόσεων του Τζιμπούρ νομίζω, είχα παρατηρήσει πως... ο ΦΠΑ είχε περίεργο χρόνο απόδοσης. Ίσως για τις ΠΑΕ υπάρχουν άλλες προθεσμίες από αυτές που υπάρχουν στις άλλες Α.Ε.

Επαναλαμβάνω: Δεν με αφορά. Δεν με ενδιαφέρει. Κουβέντα να κάνουμε!

Αλλά υπάρχει κάτι το παράξενο σε αυτήν την απόδειξη. Ψωνίζω τόσα πράγματα, έχει τύχει να πάρω απλή απόδειξη πληρωμής και εν συνεχεία να εκδίδεται τιμολόγιο σε δεύτερο χρόνο, αλλά να παίρνω το τιμολόγιο ή την επίσημη απόδειξη τον Μάιο, και να έχει ημερομηνία τον Δεκέμβρη, δεν μου έχει ξανατύχει, τι να πω!

ΑκραιφνήςΠΑΝΙΩΝΙΟΣ είπε...

Είναι απλό Αντώνη μου.
Μεταχρονολογημένες προπωλήσεις!

pae_panionios είπε...

Στην τελευταία γραμμή του εισιτηρίου βρίσκεται η ηλεκτρονική φορολογική υπογραφή στην οποία φαίνεται επίσης η ημ/νια της απόδειξης βάσει της οποίας η ΠΑΕ είναι υποχρεωμένη να κάνει τις εγγραφές στην ημ/νια αυτή.

Παρακάτω υπάρχει ένα παράδειγμα , οπου φαίνεται η ημ/νια και η ώρα έκδοσης (10/05/18 στις 18:55) :

609E7FDF608C575F867047971F80E5FE4144413E 0017 00019918 1005181855 EYZ030xxxxx

Αν για παράδειγμα παίρνατε ένα εισιτήριο για την συναυλία των U2 στο ΟΑΚΑ (Σεπτεμβρίου 2010) όταν πρωτοκυκλοφόρησαν τον Νοέμβριο του 2009 και βλέπατε ως επικεφαλίδα την ημερομηνία του Σεπτεμβρίου θα αναρωτιόσασταν γιατί γράφει πάνω ημερομηνία και ώρα αγοράς του Νοεμβρίου του 2009 που είναι μήνες νωρίτερα του Σεπτεμβρίου του 2010;

Μπορεί το 99% των φιλάθλων να αγοράζει τα διαρκείας του μέχρι το Σεπτέμβρη υπάρχουν όμως και κάποιες περιπτώσεις τον Οκτώβρη ακόμα και μερικές τον Νοέμβρη.

Εάν λοιπόν είχαμε καταληκτική ημερομηνία προϊόντος 1.9 δεν θα μπορούσαμε να πουλήσουμε διαρκείας, πέραν εκείνης της ημερομηνίας.

br fun_atic είπε...

μια που αναφερθήκαμε στη συναυλία των u2. Εκείνο το διάστημα θα είμαι στην Ξάνθη για τις γιορτές της παλιάς Πόλης. Φαντάσου ένα Παγκόσμιο στο οποίο συμμετέχει όλη η πόλη. Οργανωνόμαστε να πάρουμε όλα τα καθάρματα και να πάμε; Θα περάσουμε πάρα πολύ ωραία. Θα χρειαστεί όμως να κλείσουμε δωμάτια από τον Ιούλιο τουλάχιστον.

amanAM είπε...

Ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις κύριε Μόγκριτς, είσαστε πολύ κατατοπιστικός, και δεν αφήσατε άδικα να κρέμονται σκιές, από παρεξήγηση.

Τώρα το κατάλαβα.

Θα βρω κάτι άλλο να γκρινιάζω!!!!

amanAM είπε...

Το παλιό γκαζόν, τι θα το κάνετε? Όταν βάλετε το καινούργιο, μπορούμε να πάρουμε ένα κομμάτι από το παλιό?

Στο γκαζόν αυτό, έχει πατήσει τα πόδια του ένας Ρεκόμπα, ένας Σκούφαλης, και ποιός ξέρει, μπορεί μια μέρα να αποκτήσει αξία!!!

Katrinos είπε...

Μπράβο ρε Αντώνη και θα το ξέχναγα.

Αν είναι να το ξηλώσουν , θέλω ένα κομματάκι του ναού. Εστω ένα ταπεράκι

amanAM είπε...

σημαία ψάχνω, και σημαία δεν βρίσκω...

Που πουλάνε σημαίες του Πανιωνίου?

Η μπουτικ έχει μόνο ένα είδος, αυτές με το σκληρό πανί. Η συγκεκριμένες είναι χάλια, δεν ανεμίζουν σχεδόν με τίποτα.

Ξέρει κανένας που μπορώ να βρω τις κανονικές, με το κανονικό πανί?

br fun_atic είπε...

ίσως να μπορείς να παραγγείλεις μία στη στοά μεταξά στην Αθήνα