Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Κιντή, ένα ανεκδοτάκι για τον δρόμο...

Μια φορά κι έναν καιρό, ζούσανε στην ζούγκλα 2 ζωάκια εκ γενετής τυφλά, ένα λαγουδάκι και ένα φίδι.
Ενώσανε τις στραβομάρες τους και κάνανε παρέα, γίνανε κολλητοί στο τέλος.

Μια μέρα, όπως ξεκουραζόντουσαν στην σκιά ενός δένδρου, άρχισαν να αναρωτιούνται τι ζώα είναι οι 2 φίλοι, αφού λόγω στραβομάρας δεν γνώριζαν! Έτσι συμφώνησαν να ψηλαφίσει ο ένας τον άλλον, να περιγράψει τι αισθάνεται με την αφή του, ώστε να καταλάβει ο καθένας τι ζώο είναι τελικά.

Ξεκίνησε πρώτο το φίδι να ψαχουλεύει το λαγουδάκι, και να περιγράφει...
 Λοιπόν φίλε είσαι χνουδωτός, κι έχεις μια κοντή ουρίτσα, φουντωτή!
Έχεις μεγάλα αυτιά!
Α, έχεις και 2 μεγάλα δοντάκια που εξέχουν!!

Άκουσε την περιγραφή το λαγουδάκι, και μετά από λίγο φώναξε με ενθουσιασμό:
Το βρήκα!!! Είμαι λαγουδάκι!!!

Ήρθε η σειρά του λαγού να ψηλαφίζει το φίδι, όμως ψαχούλευε αλλά δεν έλεγε τίποτα....
Ρε συ, του λέει το φίδι μετά από ώρα, γιατί δεν μιλάς?
Τι να σου πω, είπε το λαγουδάκι, σε ψηλαφίζω αλλά αυτό που πιάνω δεν μου αρέσει καθόλου!!!
Λέγε ρε, μην είσαι βλάκας! είπε το φίδι...

Καλά, συνέχισε το λαγουδάκι, θα σου πω... 
Κατ΄ αρχάς είσαι γλοιώδες! 
Σέρνεσαι κάτω!! 
Έχει διχαλωτή γλώσσα!!!
Και το χειρότερο από όλα... όσο και να ψάχνω ρε φίλε, δεν έχεις αρχίδια!!!!!!!

Όχι ρε πούστη, είπε το φίδι, όχι ρε!!! 
Μάλλον είμαι δικηγόρος!!!

10 σχόλια:

br fun_atic είπε...

αυτό κάνω ότι δεν το διάβασα :)

zamis είπε...

xaxaxa

ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ!

amanAM είπε...

Εσένα Άκη μου, θα σου αφιερώσω άλλο:

Από την κόλαση, ακουγόταν εδώ και αρκετές μέρες φασαρία, ο Θεός εκνευρίστηκε και κάλεσε τον Άγιο Πέτρο να πάει να ρίξει μια ματιά, για να μάθουν επιτέλους τι συμβαίνει, μπας και κάνει κάτι να σταματήσει ο θόρυβος…

Επέστρεψε ο Άγιος Πέτρος, και είπε στον Θεό πως πήγε ένας μηχανικός και τους ξεσήκωσε να κάνουνε μεγάλες μετασκευές στην Κόλαση, αναβαθμίζεται το περιβάλλον, χτίζονται νέες πτέρυγες, μοντέρνα καζάνια και λέβητες, κλπ.

Έξαλλος ο Θεός, πήγε να μιλήσει αυτοπροσώπως με τον Διάβολο, για να σταματήσουν τα έργα που θα μετατρέψουν την κόλαση σε «παράδεισο»…
Ανένδοτος ο Διάβολος…

Να μου φέρεις τον μηχανικό, να τον πάρω στον παράδεισο! Είπε ο Θεός…

Δεν στον δίνω, είπε ο Διάβολος…
Δεν έχεις άδεια να κάνεις τέτοιες μετασκευές, θα σου κάνω μήνυση! Απείλησε ο Θεός…

Και που θα βρεις δικηγόρο στον Παράδεισο, για να μου κάνεις την μήνυση?

Τον έσκισε ο Διάβολος!!!

br fun_atic είπε...

Υπάρχει και το κλασικό.

Τι είναι 500 δικηγόροι στον πάτο της θάλασσας.

Μια καλή αρχή!!!

br fun_atic είπε...

Eίναι και το άλλο με τον πατέρα και τον υιό δικηγόρο, αλλά είναι μεγάλο και βαριέμαι να το γράφω...

Έχει κατατεθεί η πρόταση να αναλάβεις στο νεο δ.σ χρέη υπεύθυνου με τους οργανωμένους, την εταιρεία security, την εταιρεία καθαρισμού και την καντίνα :)

Ούτε ψύλλος στον κόρφο τους φίλε :)

amanAM είπε...

Ξέρω πως είναι αστείο φυσικά, αλλά... μια τέτοια θέση θα με ενδιέφερε όντως!!!

Και την θέση Εφόρου σε Ακαδημίες θα καλοέβλεπα, να αξιολογώ χαρακτήρες και ήθος προπονητών, διάθεση προσφοράς και ποιότητα δουλειάς.

Βέβαια δεν έχω χρόνο, τον τελευταίο καιρό τρέχω πίσω από 3 αθλητικές δραστηριότητες των μικρών παιδιών μου, και προτιμάω να προσφέρω ότι μπορώ στα παιδιά μου, παρά να κάνω κάτι άλλο.

Ήδη, στο πόλο του ΝΟΚ, έχω τακιμιάσει με τους περισσότερους γονείς των άλλων παιδιών, γουστάρω υπερβολικά πολύ αυτήν την σχέση και την επικοινωνία με αυτούς.

Σκέφτομαι μάλιστα να οργανώσω την εξέδρα στους αγώνες!

amanAM είπε...

Έφτασε σε ηλικία συνταξιοδότησης ο πατέρας δικηγόρος, και παρέδωσε το γραφείο του, στον γιό του, που έγινε κι αυτός δικηγόρος.

Παιδί μου, είσαι πια σε ηλικία να αναλάβεις εσύ το γραφείο. Για να είσαι ενήμερος, αυτός ο φάκελος έχει την υπόθεση του Παπαδόπουλου, που σφάζεται με την γυναίκα του για το διαζύγιο και έχουν άλυτες διαφορές με το μοίρασμα της περιουσίας τους, ο άλλος φάκελος είναι η υπόθεση του εργοστασιάρχη με τους υπαλλήλους του, κλπ.

Στο γραφείο του πατέρα γινότανε χαμός από φακέλους και υποθέσεις, τις εξήγησε μια μια στον γιό του, και έφυγε να πάει διακοπές ο μπαμπάς, μετά από τόσα χρόνια δουλειάς δικαιούτανε επιτέλους κι αυτός να κάνει κάτι για τον εαυτό του, πήγε λοιπόν ένα μεγάλο ταξίδι σε όλο τον κόσμο, έλειψε περίπου 6 μήνες!

Όταν επέστρεψε στην Ελλάδα, πήγε να επισκεφτεί το γραφείο του γιού του (πλέον), και βλέπει τα πάντα τακτοποιημένα και πάνω στο γραφείο ούτε έναν φάκελο...

Τι έγιναν οι φάκελοι? ρώτησε ο πατέρας...

Πατέρα, πρέπει να είσαι περήφανος για εμένα, είπε ο γιος... Κατάφερα να συμβιβάσω το πρόβλημα των Παπαδόπουλων, βγήκε το διαζύγιο και είναι ευχαριστημένοι με τα περιουσιακά, έλυσα το πρόβλημα με τους εργαζόμενους στο εργοστάσιο, έλυσα όλες τις υποθέσεις και όλοι οι πελάτες μας είναι ευτυχισμένοι!

Ρε είσαι τρελός? άρχισε να χτυπιέται ο πατέρας... Εγώ με αυτές τις υποθέσεις σε μεγάλωσα, σε σπούδασα, σε πήγα φαντάρο, κι εσύ τις έλυσες όλες? Είσαι εντελώς μαλάκας? Και τώρα τι σκατά δουλειά θα έχεις?

amanAM είπε...

Α ρε Κιντή, για το χατήρι σου, ξέθαψα όλα τα ανέκδοτα για δικηγόρους που ήξερα!!!

br fun_atic είπε...

αυτό ήξερα κι εγώ αλλά βαριόμουνα να το γράψω.
Αν θυμάμαι καλά έχει τελειώσει τη νομική. Δεν είναι δικηγόρος. Τεράστια διαφορά...

amanAM είπε...

Εσύ μου το θύμισες το ανέκδοτο, εγώ το είχα ξεχάσει, αλλά μόλις είπες για πατέρα και γιό, το θυμήθηκα!!!

Δεν μου έρχεται κάποιο άλλο, αλλά εάν μου έρθει θα το χώσω κι αυτό.

Το να έχει τελειώσει ο Κιντής την νομική, αλλά να μην είναι δικηγόρος σαν τον Κούγια ας πούμε, αυτό είναι προς τιμήν του!!!