Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

Να πάτε να γ...θείτε μπουρδέλα!

http://www.sentragoal.gr/article.asp?catid=10535&subid=2&pubid=7360350

Διάβασα το post του συμπανιώνιου blogger Ίωνα, και έχω εκνευριστεί μέχρι εκεί που δεν παίρνει...
Αυτοί οι περαστικοί από τον Πανιώνιο κακομαθημένοι πιτσιρικάδες, θα τρώγανε πολλές ντομάτες από τα χέρια μου, εάν τους έβλεπα μπροστά μου, έτσι όπως με έχουν εκνευρίσει με την συνέντευξη τους.

Εάν περνούσε από το χέρι μου, θα τους απαγόρευα να ξανακάνουν δηλώσεις, και θα τους έστελνα από κεί πούρθαν.

ΥΓ. Βγήκανε τα αλητάκια να παραπονεθούν πως τους πιέσαμε για υψηλούς στόχους, πως τους πείραξαν οι πολλές αλλαγές προπονητών, κλπ. Τι λέτε ρε κακομαθημένοι?
Δηλαδή τι έπρεπε να κάνουμε, να σας χειροκροτάμε που έχετε καταντήσει τον Πανιώνιο κατώτερο της Καβάλας και του Ατρόμητου, και ισάξιους του Λεβαδειακού και του ΠΑΣ?
Ποιός προπονητής άλλαξε φέτος, όταν μετά το παιχνίδι με την ΑΕΚ, αρχίσατε τις δηλώσεις και χάνατε το ένα παιχνίδι πίσω από το άλλο?

Βαρέθηκα να ακούω όλους αυτούς τους περαστικούς, να μιλάνε... Σκάστε επιτέλους!

2 σχόλια:

zamis είπε...

χαχαχα!Δεν αντεξες να μη ριξεις τα μπινελικια σου!!
Νομιζω παντως οτι ο Jon το θετει στη σωστη βαση και βεβαια εχει πολυ ενδιαφερον η παρατηρηση του δαιμονιου brf.

amanAM είπε...

Ακόμα είμαι εκνευρισμένος... Πέρασαν τόσες ώρες, και ακόμα δεν μου έχει περάσει.

Δεν ανέχομαι να μιλάνε άλλο, ας μαζέψουν τόσους βαθμούς ώστε να μην ντρέπονται να μας κοιτάξουν στα μάτια, και μετά ας μιλήσουν.

Τώρα, θα έπρεπε να ντρέπονται, και να σωπαίνουν.

Ας νικήσουν όλα τα επόμενα παιχνίδια, και μετά ας κάνουν αναλύσεις. Το να σωθούμε απλώς, δεν φτάνει, για να αποκτήσουν λόγο.

Είναι σαν να κάνουν την μια μαλακία πίσω από την άλλη οι υπάλληλοι μου, και επειδή έτυχε και δεν έκαναν μια ακόμα, να αρχίσουν να μιλάνε κι από πάνω. Θέλουν βούρδουλα και καρπαζιές. Τέλος.