Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009

Επισκέπτες του panionios-gr

Εχθές το πρωί, έβαλα ένα γκατζετάκι, που δείχνει πόσοι επισκέφτηκαν το μπλογκ αυτό, και από ποιά χώρα προέρχονται. Ήδη, μετά από μια μέρα λειτουργίας αυτού του γκάτζετ, υπάρχουν περισσότεροι από 50 επισκέπτες από την Ελλάδα, 3 από την Αγγλία και 1 από Γαλλία.

Θα χαρώ πάρα πολύ εάν οι επισκέπτες αφήνουν ένα μηνυματάκι, μια καλημέρα, ιδίως εαν είναι Πανιώνιοι από το εξωτερικό.

Καλημέρα σε όλους, ιδίως στα ξενιτεμένα αδέλφια μας.

8 σχόλια:

lefterix είπε...

Φίλε και συναθλητά Αντώνη καλημέρα...
Σε καταγγέλω γιατί μας στέρησες ανάρτηση στη σελίδα σου τέσσερις ολόκληρες μέρες...
Ελπίζω να μην επαναληφθεί διότι είμεθα και εθισμένοι εις τα ΠΑΝΙΩΝΙΑ blogs...

amanAM είπε...

Η κουνιάδα μου επρόκειτο να βαπτίσει το παιδάκι της την ερχόμενη Κυριακή. Με ρώτησαν εαν θα στο γυναικοχώρι για να παραστώ στα βαπτίσια, και είπα πως δεν θα μπορέσω...

Παίζουμε με τον Πανθρακικό!!!

Έτσι, άλλαξαν την ημερομηνία, και τα βαπτίσια έγιναν στην διακοπή του πρωταθλήματος.

Αφού μου έκαναν το χατήρι, έτσι υποχώρησα, και έκατσα 4 μέρες στο χωριό.

Ήταν τόσο προσεκτικοί στην συμπεριφορά τους, μετά από τους τελευταίους καυγάδες σφίξανε οι κώλοι, κι έτσι... μπορώ να πω ότι ήταν η πρώτη φορά δεν μου ζαλίσανε τα αρχίδια τα πεθερικά μου!!!

Ζητάω ταπεινά συγνώμη για την 4ήμερη απροειδοποίητη απουσία.

lefterix είπε...

Αφού πέρασες ένα υπέροχο τετραήμερο με τα πεθερικά σου φίλε μου,σε συγχωρώ,αλλά σε θερμοπαρακαλώ να μην επαναληφθεί,διότι με έπιασαν τα στερητικά μου και τα έβαζα με όλους και με όλα...

amanAM είπε...

Ζητάω ταπεινά συγνώμη, που σε έφερα σε τόση δύσκολη θέση. Ζητάω συγνώμη και από όσους αντιμετώπισαν την οργή ρου, εξ αιτίας μου.

lefterix είπε...

Εντάξει Αντώνη, μιά πλακίτσα κάναμε....Μην τα παίρνεις και τοις μετρητοίς....
Καλή σου μέρα και καλό υπόλοιπο...

amanAM είπε...

Θέλεις να πεις πως... πως... δεν πλάκωσες στο ξύλο όποιον ήταν μπροστά σου, εξ αιτίας του στερητικού σύνδρομου?

Κλαψ, σνιφ...

Είμαι ένα μηδενικό, ένα τίποτα, το είχα υποψιαστεί, αλλά... με είχες κάνει να νομίσω πως κάτι άξιζα κι εγώ, και τώρα... αποκαλύπτεται η αλήθεια, ότι μου έκανες πλάκα!!!

Κλαψ, σνιφ, κλαψ...

lefterix είπε...

Όχι Αντώνη μου,δεν έγινε αυτό που επιθυμούσες διακαώς,αλλά έπαθα κατάθλιψη και ήπια 4 λίτρα ρακή...(ένα την ημέρα..)
Έτσι,γιά να πνίξω τον καημό μου....

amanAM είπε...

ok, βολεύομαι με αυτό!!!
Η αυτοεκτίμηση μου επανέρχεται.

:-)