Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

τελευταία νέα...

Εκτός αποστολής του Πανιωνίου για τον αγώνα με την SKODA Ξάνθη, στη Νέα Σμύρνη έμεινε ο Γιάννης Μανιάτης. Κατά τη διάρκεια της χθεσινής προπόνησης των «κυανέρυθρων» ο Έλληνας αμυντικός είχε θερμό επεισόδιο με τον Σίτο Ριέρα. Πάντως θα επιβληθεί χρηματικό πρόστιμο και στους δύο.

Σχόλιο: Πολύ τεστοστερόνη έπεσε στον Πανιώνιο, τα αγοράκια να ξεδώσουν με νίκες, και όχι με καυγάδες. Τέτοια συμβαίνουν και στα καλύτερα σπίτια. Ηρεμία και ψυχραιμία.

------------------------------------

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΑΕ Πανιώνιος Γ.Σ.Σ.5/3/2010

Σχετικά με την απόφαση της Πειθαρχικής Επιτροπής της Super League, βάση της οποία ο Πρόεδρος της ΠΑΕ κ. Κων/νος Τσακίρης τιμωρήθηκε με αποκλεισμό 20 ημερών της εισόδου σε αγωνιστικούς χώρους και χρηματικό πρόστιμο 10.000 Ευρώ, έχουμε να δηλώσουμε τα εξής:

Ο κ. Τσακίρης ουδέποτε κλήθηκε για δηλώσεις που έκανε μετά τη λήξη του αγώνα Πανιώνιος – ΠΑΟ και συνεπώς δεν τίθεται τέτοιο θέμα. Ο κ. Τσακίρης κλήθηκε σε απολογία λόγω της παράτυπης εισόδου και παραμονής του στον αγωνιστικό χώρο και επί αυτού –και μόνο επί αυτού- τιμωρήθηκε. Τόσο ο κ. Τσακίρης όσο και ο Πανιώνιος ΓΣΣ ΠΑΕ θεωρούν πως η ποινή η οποία επιβλήθηκε από την Πειθαρχική Επιτροπή είναι ορθή και δίκαια.

Απολογητικό Υπόμνημα Κων/νου Τσακίρη

Προς Πειθαρχική Επιτροπή Superleague:
Επί της αποδιδομένης εις βάρος μου κατηγορίας την οποία μου απευθύνατε με την από 2/3/2010 κλήση σας, και προς απόκρουσή της, θα ήθελα να σημειώσω τα εξής:
Όπως τυχόν ξέρετε, είναι η πρώτη φορά που καλούμαι από την Επιτροπή σας. Δεν είμαι καθόλου υπερήφανος για την συμπεριφορά μου και πιστεύω το καλύτερο που μπορώ να κάνω πλέον είναι να είμαι απόλυτα ειλικρινής μαζί σας έτσι ώστε τουλάχιστον να μην σπαταλάω τον χρόνο σας αλόγιστα.

Με την ιδιότητά μου ως προέδρου και ιδιοκτήτη της Πανιώνιος ΓΣΣ ΠΑΕ, ήμουν στα αποδυτήρια της ομάδος μου πριν από την έναρξη του αγώνα με σκοπό την ψυχολογική ενθάρρυνση των παικτών μας, όπως συνηθίζω στα τελευταία 3 παιχνίδια. Κατόπιν ακολούθησα από διακριτική απόσταση και με διαφορά εύλογου χρόνου την είσοδο των ομάδων, διαιτητών, προπονητών κλπ από την φυσούνα. Σκοπός μου, μέχρι εκείνη την στιγμή, ήταν να κατευθυνθώ για τα επίσημα περνώντας από τον στίβο (όπως ακριβώς έπραξα στο μόνο άλλο παιχνίδι εντός έδρας που βρέθηκα στα αποδυτήρια – αυτό με την Καβάλα για το Κύπελλο). Συνάντησα όμως μέσα στο στίβο, τους εκτός αποστολής ποδοσφαιριστές μου Λάτκα & Μπέλιτς (που και αυτοί προέρχονταν από τα αποδυτήρια για τον ίδιο λόγο εμψύχωσης με εμένα) και εντελώς αυθόρμητα τους πρότεινα να κάτσουμε μαζί σε ένα χώρο περίπου 6-7 μέτρα από την δεξιά άκρη του πάγκου. Εκείνη την στιγμή ήμουν σε πλήρη άγνοια των κανονισμών περί παρουσίας μου στα πέριξ του πάγκου καθώς θεωρούσα (αφελέστατα) ότι κάτι τέτοιο επιτρέπεται για όλους τους προέδρους, αφού το έχω δει επανειλημμένα σε πολλά γήπεδα. Άλλωστε, όπως είναι αυτονόητο, εάν είχα σκοπό να βρεθώ κοντά στον πάγκο της ομάδας, θα είχα ενημερωθεί σχετικά με του κανονισμούς και θα είχα φροντίσει όλα τα τυπικά (να είμαι δηλωμένος στο φύλο αγώνος), όπως προφανώς κάνουν πολλοί άλλοι πρόεδροι. Τονίζω ότι στα σχεδόν 4 χρόνια που είμαι ιδιοκτήτης της ΠΑΕ αυτή ήταν η πρώτη φορά που βρέθηκα στα πέριξ του πάγκου της ομάδας μου. Μάλιστα, μετά τα πρώτα 3-4 λεπτά του αγώνα, μεταφέρθηκα ακόμα πιο μακριά άλλα 5-6 μέτρα, γιατί δεν ήθελα σε καμία περίπτωση ο προπονητής μου να αισθανθεί ότι η εγγύτητα της παρουσία μου τον υπονομεύει κατά τον οποιοδήποτε τρόπο, καθώς επίσης γιατί ήθελα να καπνίσω οπότε αυθόρμητα θέλησα να είμαι μακριά από τους αθλητές. Στο σημείο που κατέληξα (πλέον στα 10+ μέτρα από την δεξιά άκρη του πάγκου) υπάρχει μόνο ένα χαμηλό άσπρο τοιχάκι (ζαρντινιέρα 1.0 μέτρου περίπου χωρίς κιγκλίδωμα) και κάθισα εκεί συνέχεια, αφού βρήκα και παρέα που ήταν από την μέσα πλευρά (Πάνος Τσελέντης μέλος ΔΣ Ερασιτέχνη, Νίκος Παναγόπουλος φίλος μου, κ.α.).
Τη στιγμή του πέναλτι (κοντά στο 23’), κλώτσησα μία μικρή πινακίδα Superleague που ήταν ακριβώς μπροστά μου στο στίβο, όπως ακριβώς κατηγορούμαι. Προφανώς αυτό έγινε εν βρασμώ, από δικαιολογημένη αγανάκτηση στην άδικη απόφαση του διαιτητή. Κατόπιν πρόσεξα ότι η πινακίδα είχε ξανά στηθεί όρθια στην θέση της. Μερικά λεπτά αργότερα με πλησίασε ο 4ος διαιτητής και μου ζήτησε να πάω στην κερκίδα. Όντας ακόμα εν βρασμώ του απάντησα ότι θα πάω αργότερα και τελικά το έπραξα στο ημίχρονο, όπου κάθισα στα επίσημα.

Ο Απολογούμενος

Κωνσταντίνος Τσακίρης

3/3/2010

Σχόλιο: Μπράβο πρόεδρε, εράρε ουμάνουμ εστ, έλεγαν οι αρχαίοι λατίνοι.

2 σχόλια:

br fun_atic είπε...

Έχει ξανακαθίσει στον πάγκο αλλά δεν υπήρξε θέμα. Είναι βέβαιο ότι αυτή την ιστορία την ξεκίνησε ο Αντωνιάδης, διότι κατά τον χρόνο έκδοσης της ανακοίνωσής του είχε φροντίσει να ενημερωθεί από το φύλλο αγώνα για το αν είχε δηλωθεί ο πρόεδρος ή όχι.

Θα ήθελα να ξέρω αν η πειθαρχική επιτροπή κάλεσε σε απολογία τον πρόεδρο ύστερα από την "καταγγελία" του κου Αντωνίου.

Από τεχνικής απόψεως το υπόμνημα του προέδρου δεν μου αρέσει καθόλου.

Θα ήθελα πάρα πολύ να διαβάσω το πλήρες κείμενο της απόφασης. Σε κάθε περίπτωση δεν υπάρχει λογική στις αποφάσεις της συγκεκριμένης επιτροπής αν συγκρίνει κανείς την αντιμετώπιση του κου Τσακίρη και την αντιμετώπιση του κου Σπανού.

zamis είπε...

Αυτος που εγραψε το υπομνημα καθοταν μπρος η πισω απο τη ζαρντινιερα?
Καπνιζε στριφτο η οχι?
Αυτα ειναι τα μεγαλα ερωτηματα..