Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2009

παράπονο...

Αφού τα είπαμε λίγο πολύ όλα, και δεδομένου ότι δεν υπάρχει αγωνιστική δράση, θα ξαναπώ το παράπονο μου για τους σωματικούς ελέγχους, κατά την είσοδο μας στο γήπεδο.

Αποδεχτήκαμε να φακελωθούμε, να φωτογραφηθούμε, κανένας δεν βγάζει εισιτήριο (είτε διαρκείας είτε κανονικό) χωρίς κάρτα φιλάθλου ή την ταυτότητα του, υποτίθεται πως λειτουργεί κλειστό κύκλωμα καμερών που μας καταγράφει, και δεν είπαμε κουβέντα!!!

Από την άλλη, κάποιοι εισήγαγαν σε ορισμένους αγώνες την ελεεινή συμπεριφορά με τους φακούς λέηζερ να σημαδεύουν παίκτες ή διαιτητές, πετάνε μπαλάκια ή ότι άλλο τους βρίσκεται, αλλά… δεν άκουσα τίποτα για συνέπειες των πράξεων τους. Ούτε οι σωματικοί έλεγχοι απέτρεψαν τέτοιους "φιλάθλους" να δράσουν με τον τρόπο που έδρασαν. Κάποιος που θέλει να περάσει κάτι στο γήπεδο, θα το κάνει παρά τον έλεγχο. Ο έλεγχος το μόνο που πετυχαίνει, είναι το να μας εξευτελίζει.

Προς τι λοιπόν το φακέλωμα?

Και προς τι ο σωματικός έλεγχος, που ξεφτιλίζει την προσωπικότητα μας, κάθε φορά που μπαίνουμε στο γήπεδο? Με ποιό δικαίωμα, ενώ δεν έχουμε δώσει προηγούμενο, οι μπάτσοι μας ψαχουλεύουν μέσα στο γήπεδο του Πανιωνίου? Δεν μου αρέσει να με αγγίζει ο κάθε μπάτσος, να αγγίζει τα παιδιά μου, να αγγίζει την γυναίκα μου, και να το αποδέχομαι σαν φυσιολογική κατάσταση!

Πληρώνουμε εισιτήριο, αφού περάσαμε όλους τους ελέγχους ταυτότητας κλπ που μας επέβαλαν, και είμαστε πελάτες μιας Ανώνυμης εταιρείας. Ο έλεγχος, δεν γίνεται ούτε στον δρόμο, ούτε έχουμε κάνει κάτι, για το οποίο κρινόμαστε ύποπτοι. Για να υπάρχει αστυνομία μέσα στο γήπεδο, κάποιος την καλεί. Δεν γνωρίζω εάν είναι νόμιμο και συνταγματικό να με ψαχουλεύει ο καθένας, χωρίς να έχω δώσει δικαίωμα γι αυτό, αλλά είναι τουλάχιστον προσβλητικό.

Με ποιός δικαίωμα ο κάθε μπάτσος ψαχουλεύει γυναικόπαιδα? Γιατί πρέπει τα παιδιά μου να συνηθίζουν να αποδέχονται τον καθένα να τους αγγίζει?

Έχω σεβαστεί το δικαίωμα του προέδρου, και του κάθε άλλου ανθρώπου, να ξενερώνει, να απογοητεύεται, να ενοχλείται. Έχω και εγώ αυτό το δικαίωμα.

Εάν μέχρι το τέλος της χρονιάς, δεν σταματήσει αυτή η ελεεινή συμπεριφορά, δεν θα συνεχίσω να έρχομαι στο γήπεδο. Ότι ανέχτηκα μέχρι στιγμής, καλώς ή κακώς, το ανέχτηκα. Δεν σκοπεύω όμως να συνεχίσει εις βάρος μου αυτή η προσβλητική συμπεριφορά.

Υ.Γ. Λυπάμαι εάν είμαι εκτός κλίματος χαράς και ευτυχίας, τα χριστούγεννα ανέκαθεν μου δημιουργούσαν περίεργη διάθεση, όλη αυτή η μαζική χαρά, όλη αυτη η ανταλλαγή δώρων, τα φώτα, τα στολίδια, μου ρίχνουν την διάθεση, είτε είμαι μόνος μου, είτε έχω τριγύρω μου την οικογένεια και τους φίλους μου.

1 σχόλιο:

τρελοπανιωνιος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ...ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ 2009 ΜΕ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟ 2010