Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Κιντής, ο αρχοντας των δακτυλιδιών...

Στη διοίκηση του Πανιωνίου πέταξε το μπαλάκι αναφορικά με το μέλλον του ο Γιάννης Μανιάτης στην πρώτη προπόνηση της ομάδας για τη νέα σεζόν. Ερωτηθείς αν υπάρχει περίπτωση να πάρει μεταγραφή, ο αρχηγός των «κυανέρυθρων» απάντησε: «Ρωτήστε τον κύριο Κιντή και τον κύριο Τσακίρη. Εγώ είμαι παίκτης του Πανιωνίου και έχω συμβόλαιο για τρία ακόμη χρόνια».

Όσο για την ερχόμενη σεζόν και τους στόχους του Πανιωνίου, είπε: «Δεν μπορούμε ακόμη να οριοθετήσουμε τους στόχους για την επόμενη περίοδο, γιατί δεν έχουμε ακόμη ολοκληρώσει το ρόστερ».



Ο Μίκαελ Στόρε κλήθηκε να απαντήσει στο ερώτημα αν θα παραχωρηθούν οι Μπενάρ Κουμορτζί και Γιάννης Μανιάτης. «Όταν υπάρχουν καλοί παίκτες σε μια ομάδα πάντα υπάρχει φημολογία. Εγώ τους υπολογίζω κανονικά», ανέφερε ο Σουηδός τεχνικός, ενώ για το δανεισμό του Εστογιανόφ στην Πενιαρόλ είπε: «Είναι απόφαση της διοίκησης».

Παράλληλα προανήγγειλε ενίσχυση: «Νιώθω χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Κοιτάμε οργανωτικά θέματα και παίκτες. Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε διάφορους ποδοσφαιριστές για να δούμε αν θα ενισχυθούμε κι άλλο», τόνισε.

Για την απόκτηση του Βασίλη Σκούρτη (ο οποίος πρόλαβε να είναι παρών) ανέφερε πως «… είναι ένας μικρός σε ηλικία και ελπιδοφόρος ποδοσφαιριστής», ενώ για τους Ρικάρντο Βαζ Τε και Ντράγκαν Πάλιτς, που ήταν παρόντες στην «πρώτη» ανέφερε πως «… είναι παίκτες με επιθετικές αρετές, που μπορούν να παίξουν στα πλάγια και θα μας βοηθήσουν».

Αδικαιολογήτως απών ήταν ο Σίτο Ριέρα (οπαδοί φώναζαν χαρακτηριστικά «Πού είναι ο Ριέρα»), χωρίς ακόμη να έχει γίνει γνωστό αν θα τιμωρηθεί. Είναι ανοικτό το ενδεχόμενο ο Ισπανός επιθετικός να κληθεί σε απολογία. Πάντως δεν υπάρχει περίπτωση αποπομπής του παίκτη. «Δεν υπάρχει θέμα, θα είναι μαζί μας κανονικά», τόνισε ο Μίκαελ Στόρε. Από την πρώτη προπόνηση απουσίαζε και ο Μπόσκο Μπάλαμπαν, ωστόσο έχει εξασφαλίσει άδεια από τη διοίκηση


....μονοετούς δανεισμού του Ουρουγουανού εξτρέμ από τον Πανιώνιο και εκείνος μιλώντας στη «SportDay» πέταξε το μπαλάκι στη διοίκηση.

«Είμαι ενήμερος για την πρόταση. Ο Πανιώνιος, όμως, είναι αυτός που θα αποφασίσει από τη στιγμή που έχω συμβόλαιο μαζί του. Για μένα αποτελεί δέλεαρ η Πενιαρόλ», τόνισε ο 27χρονος άσος. 


 Σχόλιο: Την ώρα που ο κύριος μέτοχος (=ιδιοκτήτης της ΠΑΕ) "απολαμβάνει" τις συζητήσεις σαν απλός οπαδός, σχολιάζοντας τα τεκταινόμενα λες και είναι αμέτοχος,  ο "άρχοντας των δακτυλιδιών" κύριος Κιντής κάνει προσθέσεις και αφαιρέσεις στα λογιστικά βιβλία, του  για να καταλήξει στην ομάδα που θα παρατάξει ο Πανιώνιος την νέα σεζόν. Ο κύριος μέτοχος θεωρεί τον εαυτό του Πόντιο Πιλάτο, νίπτει τας χείρας του, αναμένοντας να καταλάβουμε μια από τις θέσεις που θα οδηγούν στην Ευρώπη, με την ομάδα που χτίζει (και γκρεμίζει) ο Κιντής.

Άραγε,  θα μπορέσουμε ποτέ να κρίνουμε τον Στόρε σαν προπονητή, εάν ο άνθρωπος αυτός δεν γνωρίζει  ποιούς παίκτες θα έχει στην διάθεση του, εάν δεν εξαρτάται από αυτόν ποιοί θα έρχονται, ποιοί μένουν και ποιοί θα φύγουν? 

Σύμφωνα με τις αρχικές εξαγγελίες Κιντή, ο ίδιος δεν θα είχε άποψη περί των μεταγραφών. Αυτό θα ήταν αρμοδιότητα του προπονητή. Κατά πως φαίνεται όμως, ο προπονητής δεν έχει ιδέα!
Το μπάτζετ είναι αυτό που κάνει κουμάντο, και το μπάτζετ είναι στα χέρια του Κιντή, σύμφωνα με όσα πρόσταξε ο Τσακίρης, ο δε Στόρε, είναι αυτός που αποδέχεται τις συνθήκες στις οποίες εργάζεται.

Άρα, μην προσπαθήσουν να ρίξουν ο κάθε ένας τις ευθύνες στους άλλους, η "αγία τριάδα" του Πανιωνίου είναι αδιαίρετη, ως προς τις ευθύνες της. Καλά θα κάνουν να πετύχουν σε όσα επιλέγουν να κάνουν, για να περνάμε όλη την χρονιά ευχάριστα απογεύματα, σε καλό κλίμα, όπως εχθές. Ο κόσμος έβραζε από ανησυχία, αλλά έδειξε το καλό του πρόσωπο. Ας ελπίσουμε πως μόνο αυτό θα βλέπουμε, όλο τον χρόνο.

          

5 σχόλια:

Griniaris είπε...

...για να δούμε αν θα ενισχυθούμε κι άλλο...

Μία φράση,χίλιες εικόνες.
Μετάφραση:Αν βρούμε κάτι εξαιρετικό,φτηνό και με καλή προσδοκία μεταπώλησης,θα το πάρουμε,αλλιώς...."η ομάδα είναι πλήρης"...

br fun_atic είπε...

Κι εγώ αν βρω μια σαν τη Μόνικα Μπελούτσι, σεξομανή, που να μην την ενδιαφέρουν οι δεσμεύσεις, που να με βλέπει και να θαυμάζει τους κοιλιακούς μου και μετά από το σεξ να μου δίνει και 2.000 ευρώ, μάλλον θα την απατήσω τη γυναίκα μου...

br fun_atic είπε...

my preciussssssss

amanAM είπε...

Την ίδια την Μόνικα Μπελούτσι, την θέλω εγώ. Εσείς να πάρετε αυτές που είναι σαν αυτήν.

Κι εγώ έχω κοιλιακούς, και μάλιστα τονισμένους!!! Έχω και πυκνό μαλλί.

br fun_atic είπε...

Κι εγώ έλεγα πάντα ότι έχω αλαβάστρινο σώμα, απλά στην κοιλιά έχει πέσει λίγο (;;;) περισσότερο αλάβαστρο.

Το σώμα μου είναι μάλλον αγαλματένιο, απλά τείνει προς Ρωμαϊκό αντίγραφο ή της αναγεννησιακής σχολής.