Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Ο Αφρουδάκης του μέλλοντος!

Πέρυσι "ανακαλύψαμε" κάποια καλοκαιρινά προγράμματα του Δήμου Αλίμου, στα οποία καταφέραμε να χωθούμε στην τρίτη περίοδο τους, γιατί είχαμε αργήσει να δηλώσουμε συμμετοχή.

Τέλος πάντων, επειδή τα παιδιά πέρασαν καταπληκτικά, τα στείλαμε και φέτος, φυσικά από την πρώτη περίοδο, που είναι 3 εβδομάδες, και ήδη διανύουμε την δεύτερη.

Τα παιδιά γνωρίζουν και έρχονται σε επαφή, με διάφορα αθλήματα.
Κάνουνε ΤΑΕ ΚΒΟ ΝΤΟ, Μπάντμινκτον (!), τένις, βόλεϋ, πινγκ πονγκ, και διάφορα άλλα... Μέσα σε όλα τα άλλα, εχθές πήγανε τον 9χρονο γιό μου στο κολυμβητήριο του Αλίμου, και κάνανε πόλο.

Δεν ξέρω τι είδανε, τι έκανε ο πιτσιρικάς, ιδέα δεν έχω, αλλά... όταν πήγαμε να πάρουμε τα παιδιά στο τέλος των δραστηριοτήτων, η αρμόδια του Δήμου περί του κολυμβητηρίου άρχισε να κυνηγάει την γυναίκα μου...
Της είπε: Κυρία μου έχετε γιό, τον Αφρουδάκη του μέλλοντος!!!

Η γυναίκα μου, δεν γνώριζε τι εστί Αφρουδάκης, και φυσικά απόρησε...

Αλλά η υπεύθυνη του Δήμου, επέμεινε: 
Συγχαρητήρια για τον γιό σας, είναι καταπληκτικός φουνταριστός!!! Είναι το πιο ταλαντούχο παιδί που έχουμε δει ποτέ. Ο προπονητής σας περιμένει σήμερα το βράδυ στο κολυμβητήριο, στις 8 το βράδυ, να φέρετε το παιδί οπωσδήποτε.

Είχαμε εχθές κάποιες υποχρεώσεις, και η γυναίκα μου της εξήγησε πως δεν γίνεται να πάμε... Η τύπισα επέμεινε, κι όταν είδε και απόειδε ότι δεν πείθεται η γυναίκα μου, τότε συμβιβάστηκε να τον πάμε σήμερα... Ρωτήσαμε το παιδί, τι έκανε άραγε, ποιόν έσπασε στο ξύλο, τι ακριβώς συνέβη, αλλά το παιδί δεν κατάλαβε να έκανε κάτι σπουδαίο. Κάτι πασούλες τα βάλανε να κάνουν, κάποια μαρκαρίσματα (αλλά δεν έπνιξε κανέναν), δεν ξέρω, τι να πω!

Γενικά, είμαι αρκετά επιφυλακτικός με τον "πρωταθλητισμό", προτιμάω τα παιδιά μου να γυμνάζονται και να γουστάρουν αυτό που κάνουν, και όχι να υπερπροπονούνται...

Σήμερα, κατά πως φαίνεται θα πάμε στον Άλιμο στο πόλο, αλλά εάν μου ζητήσουν να τον γράψουμε, είμαι προβληματισμένος εάν θα πρέπει να τον γράψω εκεί, ή να πάω να μιλήσω στον Πανιώνιο?

Με προβληματίζει επίσης ότι σε 1-2 χρόνια, πιθανόν να μετακομίσω και να πάω αρκετά μακριά, και εάν το παιδί έχει πράγματι ταλέντο και θελήσει μετά να φύγει από τον Άλιμο ή τον Πανιώνιο, σιγά μην και του το επιτρέψουν, είμαι ο ίδιος θύμα αυτής της κατάστασης, όταν τον καιρό εκείνο έκανα στίβο, σχεδόν ούτε να με δούνε δεν θέλανε, αλλά... όταν έκανα έναν αξιοπρεπή χρόνο σε μια ημερίδα, αλλά μετά από λίγο καιρό ζήτησα να φύγω, δεν το συζητούσανε να μου δώσουν το δελτίο μου.

Βέβαια, εγώ το συζητούσα μόνος μου μαζί τους, ένα 17χρονο παιδί, ο πατέρας μου δεν μπορουσε, δεν προλάβαινε να ασχοληθεί. ΄Ετσι "αναγκάστηκα" να σταματήσω τον στίβο, γιατί τότε δεν βρήκα εγώ κάποια λύση.

Εάν γνωρίζει κάποιος τι να προσέξω, πως να κινθώ ώστε εάν αποδειχτεί πως όντως το παιδί έχει ταλέντο, αλλά θελήσουμε όντως να αλλάξουμε σύλλογο (και περιοχή), κλπ, να μην βρεθούμε σε προβλήματα.

Κάθε γνώμη (και σχετική εμπειρία) δεκτή. Μπορεί να μου φανεί πολύ χρήσιμη.

Κατά καιρούς, έχω ακούσει παράπονα για παιδικά τμήματα του Πανιωνίου, και στο ποδόσφαιρο και στο πόλο (κατά σύμπτωση), πως... σχηματίζονται κλίκες, πως κάποιοι έχουν μέσα, κάποιοι έχουν πιο φιλικές σχέσεις με τους προπονητές και τα παιδιά τους προωθούνται αλλιώς, μέχρι και ότι πέφτει ξύλο στα αποδυτήρια, κάποιοι πιο μάγκες πλακώνουν τους πιο νέους και κανένας δεν τολμάει να τα καταγγείλει, γιατί θα θεωρηθεί καρφί, θα χάσει κάθε ελπίδα να ενσωματωθεί στην ομάδα, άσε που και οι γονείς που τα ξέρουν, δεν μιλάνε, γιατί το παιδί τους δεν θέλει να γίνει "ρεζίλι" από τις παρεμβάσεις που θα κάνουν!!!

Εάν συμβαίνουν τέτοια πράγματα, σίγουρα δεν θα συμβαίνουν μόνο στον Πανιώνιο, απλώς τυχαίνει να ξέρουν ορισμένοι γονείς ότι είμαι Πανιώνιος, και μου λένε τον πόνο τους. Κάποιος που πηγαίνει το παιδί του στην Βουλιαγμένη για παράδειγμα, γιατί να μου τα πει σ' εμένα?

Θα με ενδιέφερε λοιπόν να ξέρω επίσης, τι στάση πρέπει να ακολουθήσει ένας γονιός, που αντιλαμβάνεται (ή υποψιάζεται τέλος πάντων) τέτοια φαινόμενα?

 -----------

Η κοινωνία των παιδιών, είναι πολύ σκληρή. Έτσι κι αλλιώς.
Επίσης σε κάθε κοινωνική εκδήλωση,  αποτυπώνεται η ποιότητα του κοιωνικού ιστού. Δεν μου κάνει εντύπωση εάν ισχύουν τέτοια πράγματα, διότι με τα χάλια που έχει η κοινωνία μας, το να είναι υγειής ο τρόπος λειτουργίας των παιδικών τμημάτων των συλλόγων, θα ήταν εκπληκτικά παράξενο!

5 σχόλια:

vassilis είπε...

Από ότι ξέρω καθώς τα παιδια μου κάνουν πόλο στην Ηλιουπολη μέχρι τα 12 χρόνια τους μπορούν να μετακινηθούν ελεύθερα χωρις προβλημα από το σωματείο.

Δεν σε υποχρεώνει κανείς να υπογράψει δελτίο ένα παιδί 9 ετών. Θα μπει στην εκμάθιση θα κολυμπά και θα παίζει όπως ακριβως κανει και ο δικός μου που είναι στην ίδια ηλικία.
Η πρώτη κατηγορία αγώνων είναι για παιδιά 12 ετών. Αν λοιπόν του αρέσει θα του ζητήσουν δελτίο σε 2 χρόνια.

Τι να προσέξεις: Υπάρχει μια ηλιθιότητα σε πολλούς προπονητές να ζητάνε πρωινές προπονήσεις. Π.χ. στις αγωνιστικές κατηγορίες (μετά τα 12) φέρνουν κάποιες μέρες τα παιδιά στο κολυμβητήριο στις 7.00 το πρωί, τα παιδιά κάνουν μια ώρα σκληρή προπόνηση και μετα πάνε σχολείο με προφανή αποτελέσματα.

Εκεί λοιπόν πρέπει να αποφασίσεις. Θέλεις μειωμένη απόδοση στο σχολείο για καλύτερη προπόνηση στο πόλο ή όχι; Ανάλογα διαλέγεις σύλλογο.

amanAM είπε...

Σε ευχαριστώ Βασίλη.
Πολύ σημαντικά όσα μου είπες...

Το απόγευμα θα πάω στο Κολυμβητήριο του Αλίμου, να συναντήσω τον προπονητή, να μιλήσουμε.

Μου είπε η γυναίκα μου πως και σήμερα το πρωί θα πήγαιναν στο κολυμβητήριο, και πήγα να χαζέψω από απόσταση...

Από όσα εγώ είδα, ο γιός μου, έχει διπλάσιες πλάτες από τα συνομήλικα του.

Πριν τα παίξει από την κούραση, κέρδιζε την μπάλα στις διεκδικήσεις (από τα εξ ίσου άσχετα παιδάκια), έβλεπε γρήγορα τον ξεμακάριστο συμπαίκτη του και έδινε σωστές πάσες, γενικά ήταν ανταγωνιστικός, και ο προπονητής του, του είπε πολλά μπράβο σε πολλές στιγμές.

Δεν είμαι εγώ κατάλληλος να κρίνω, παιδί μου είναι, σαν παιδί μου, ήταν ο καλυτερότερος!!!

vassilis είπε...

Τίποτα. Απλά σου μεταφέρω αυτά που έχω ζήσει ένα χρόνο τώρα. Η ιστορία στα αποδυτήρια δεν είναι απλή. Τα παιδιά είναι άτακτα και πολλές φορές πέφτουν κάποιες ψιλές. Εκεί πρέπει να επεμβαίνει ο προπονητής και να βάζει τα πράγματα στη θέση τους.

Το Σάββατο στις 1 στο Γέρακα γίνεται ένα τουρνουά ανάμεσα σε παιδιά 1999,2000,2001. Δηλαδή στα παιδιά της εκμάθισης (χωρίς δελτίο) (με μικρότερα τέρματα και πράσινες μπάλες), Συμμετέχει το Παλιό Φάληρο, ο Γέρακας και η Ηλιούπολη. Αν θές να έχεις μια καλύτερη άποψη για το επίπεδο των παιδιών σε αυτή την ηλικία κάνε μια βόλτα. (Φόρα και καπέλλο γιατί σκιά στις εξέδρες ούτε για δείγμα).

br fun_atic είπε...

να τον γράψεις εκεί που τον ξεχώρισαν και να τον αφήσεις εκεί.

lefterix είπε...

Μπράβο βρε Βασίλη, στο μυαλό μου σε είχα, και θα έλεγα στον Αντώνη να ρωτούσε εσένα, αλλά με πρόλαβες...