Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

Σιγή ασυρμάτου

Μετά την συνάντηση των οργανωμένων με τον Κιντή, εχθές Δευτέρα 21/6, δεν μάθαμε εάν έγινε τελικά η συνάντηση, τι είπανε, κλπ. 
Εν τω μεταξύ, λάβαμε εχθές δελτίο τύπου ότι η σημερινή συνέντευξη τύπου αναβάλλεται επ' άπειρον, μέχρι ότου θα βρεθεί κάτι προς ενημέρωση (εάν κι εφόσον υπάρχει κάτι προς ενημέρωση). 
Με 2 λόγια, σεβασμός μηδέν προς τον μέσο οπαδό του Πανιωνίου,  που ανησυχεί από τις διαφαινόμενες μαζικές πωλήσεις και αποδεσμεύσεις παικτών, ενώ δεν φαίνεται φως στον ορίζοντα για μεταγραφές και ενίσχυση της ομάδας, ενόψει της νέας περιόδου, μια εβδομάδα πριν την έναρξη της προετοιμασίας...

Ο μέσος οπαδός του Πανιωνίου, είναι ένας άνθρωπος που δεν ταυτίστηκε με τον Παναθηναϊκό ή με τον Ολυμπιακό, και δεν έγινε ποτέ οπαδός του φτωχού και κατατρεγμένου συγγενή που θα ήθελε να είναι ένας από τους άλλους δυο, αλλά τελικά είναι απλώς ΑΕΚάκι, που κάποτε θα γίνουν κι αυτοί "μεγάλη" ομάδα. Ο μέσος οπαδός του Πανιωνίου, στα δικά μου μάτια, είναι ένας μικρός ήρωας, που συνεχίζει να αγαπάει αυτήν την ομάδα που για κάθε χαρά που του χάρισε, τον φόρτωσε με 1000 λύπες!
Δεν αξίζουμε τέτοιο φτύσιμο από τους διοικούντες της ΠΑΕ.
Σέβομαι πολύ τους οπαδούς του Εθνικού Πειραιά, του Απόλλωνα, και γενικά κάθε "μικρής" ομάδας. Σέβομαι και εκτιμώ κάθε οπαδό του Πανιωνίου.

Οι οργανωμένοι όμως, είναι άλλο θέμα, όχι μόνο στον Πανιώνιο, αλλά σε κάθε ομάδα. Είναι στρατός. Πειθαρχούν σε εντολές, και το τελευταίο που τους απασχολεί είναι το ίδιο το άθλημα. Βρίσκονται σε πόλεμο με τους ομόλογους τους των άλλων ομάδων, έχουν συμμαχίες, κρυφές συμφωνίες, και γενικά (και αόριστα) είναι κατευθυνόμενοι από τις διοικήσεις των ομάδων.

Για παράδειγμα, δεν θα μου κάνει εντύπωση να μου κάψουν το αμάξι ή να με σπάσουν στο ξύλο, εάν συνεχίσω να γράφω γι αυτούς.

Πάνθηρας, δηλώνει και ο ίδιος ο μεγαλομέτοχος... Ποιος ξέρει, θα καπνίζουν παρόμοια μάρκα, έχουν πολλά κοινά ένα πλουσιόπαιδο από τα βόρεια προάστια, με τα παιδιά της θύρας 3.

Ήδη παραληρώ, ας σταματήσω μέχρι εδώ... Η συνέχεια αργότερα.

ΥΓ (27/6/2010) η συνέχεια...
θέλω να διευκρινίσω πως ο τρόπος που ενεργεί ο όχλος, είναι εκτός λογικής. Μέσα στον όχλο, μπορεί να υπάρξει κάποιος θερμοκέφαλος, ανεγκέφαλος θα έλεγα καλύτερα, που πιθανόν να στοχοποιήσει όποιον κάνει κάποια κριτική, η οποία του φαίνεται δυσάρεστη. Άλλωστε, όσα γράφω δεν προκύπτουν από γνώσεις, αλλά από υποθέσεις που κάνω, κρίνοντας από όσα βλέπω και ακούω.
Κάποιος καλοθελητής, με προειδοποίησε πως κινδυνεύω με όσα γράφω, έχω 5 παιδιά, είμαι εύκολος στόχος αφού και τα στοιχεία μου είναι γνωστά, και η διεύθυνση μου, κλπ.
Δεν μπορώ να γνωρίζω πόση αλήθεια κρύβεται πίσω από τα λεγόμενα του, κι ελπίζω να μην ανταποκρίνονται στην αλήθεια. Αισθάνθηκα όμως υποχρεωμένος να κοινοποιήσω την προειδοποίηση που έλαβα, ώστε εάν υπάρχει έστω και ψήγμα αλήθειας σε αυτήν, να καταλάβουν πως δεν κάνω πίσω σε όσα γράφω.

Άλλωστε, οι Πάνθηρες όχι μόνο μου είναι πολύ συμπαθητικοί (με εξαίρεση όταν έχουν κάποιες λάθος αντιδράσεις, επεισόδια, ρίψεις αντικειμένων, κλπ), αλλά το παρελθόν μου είναι πολύ κοντά στον τρόπο που σκέφτονται και φέρονται, υπήρξα κι εγώ οργισμένος νέος, θυμωμένος για πολλά και διάφορα, άσχετα ότι μετά από χρόνια έμαθα να διαχειρίζομαι διαφορετικά την ζωή μου.
Δεν κατηγόρησα πως κάτι έγινε, μια προειδοποίηση έλαβα, δεν θεωρώ πως κινδυνεύω, σε περίπτωση  όμως που όντως κινδύνευα, πάλι δεν θα άλλαζε αυτό την στάση μου και τον τρόπο που σκέφτομαι και γράφω.

10 σχόλια:

amanAM είπε...

Για την απόκτηση του Ορέστη Καρνέζη κινείται ο Πανιώνιος. Οι «κυανέρυθροι» θέλουν να πάρουν με τη μορφή δανεισμού τον 25χρονο τερματοφύλακα, όμως δύσκολα θα προχωρήσει υπό αυτούς τους όρους η υπόθεση. Συγκεκριμένα, ο Καρνέζης θέλει να φύγει από τους «πράσινους», αλλά δεν θέλει να φύγει ως δανεικός.

Εν τω μεταξύ, ο Γιώργος Κιντής έχει ζητήσει και επίσημα από τον Δημήτρη Γόντικα τον νεαρό τερματοφύλακα, αφού ο πρόεδρος του Πανιωνίου διατηρεί άριστες σχέσεις με τον πρώτο αντιπρόεδρο του «τριφυλλιού».

Αξίζει να σημειωθεί ότι το συμβόλαιο του Καρνέζη με τον Παναθηναϊκό λήγει το επόμενο καλοκαίρι, ενώ είναι ενδέχεται να αλλάξουν τα δεδομένα στο θέμα του Μπενάρντ Κουμόρτζι. Με τα σημερινά δεδομένα ο Παναθηναϊκός δεν δίνει 2 εκατ. ευρώ στους Νεοσμυρνιώτες, αλλά αν τεθεί θέμα Καρνέζη, ίσως αλλάξει η κατάσταση.

http://www.sport-fm.gr/article/279371

----------

Κι άλλη πώληση στα σκαριά, του Κουμο, και άλλος επικείμενος δανεισμός...

Εάν το "σχέδιο" Κιντή δεν είναι να πουλήσουμε τους πάντες, και να βολευτούμε για ένα διάστημα με δανεικούς, τότε ποιό είναι αυτό το σχέδιο?

Εάν αυτό δεν είναι τμηματικό ξεπούλημα, εσείς πως θα το χαρακτηρίζατε?

amanAM είπε...

Ο πρόεδρος του Πανιωνίου βρέθηκε στο ίδιο τραπέζι με εκπροσώπους της καταλανικής ομάδας και μίλησε για το ενδεχόμενο επέκτασης της συνεργασίας των δύο ομάδων. Ο κ. Κιντής συνομίλησε και με τον γραμματέα της Εσπανιόλ, Μπλας Αλάσιο Ρουίθ, ο οποίος του έδωσε μία λίστα νεαρών ποδοσφαιριστών που ενδεχομένως να απασχολήσουν μελλοντικά την «κυανέρυθρη» ΠΑΕ. Η συζήτηση «απλώθηκε» και στην περίπτωση του Ισαάκ Μπεθέρα, του οποίου ο δανεισμός ενδέχεται να ανανεωθεί, στην περίπτωση που ο Πανιώνιος δεν βρει κάποια λύση για τη θέση του γκολκίπερ.

http://www.sport-fm.gr/article/278913

-----------

η συνέντευξη τύπου, προφανώς αντικαταστάθηκε με διαρροές προς τον τύπο...

IWN1998 είπε...

Αν έχουν γίνει επαφές και συναντήσεις διοίκησης και οργανωμένων ίσως ενημερωθείς το Σάββατο...

Δεν είναι δυνατόν ένας σοβαρός παράγοντας να θέλει να κτίσει μια ομάδα με δανεικούς...

Να δανειστείς 2-3. Εδώ ακούμε πάνω από 1 μήνα για δεκάδες δανεικούς, από Λανς, από ΠΑΟ, από Εσπανιόλ και δεν ξέρω και εγώ από που αλλού.
Καλύτερα να παίξουμε με την Κ-21 αν είναι να έχουμε σκελετό δανεικών.

Άποψή μου είναι ότι αν δεν δοθεί ένας ακόμα ποδοσφαιριστής και δη ο Κούμο πιθανότατα, δεν πρόκειται ν' ακούσουμε για τις όποιες αποκτήσεις ή δανεισμούς παικτών.

lefterix είπε...

Αντώνη, όποτε μπορέσεις πάρε με ένα τηλέφωνο που θέλω κάτι να σου πώ...
ΤΝΧ....
Ελπίζω να το έχεις το κινητό μου...

amanAM είπε...

στο τηλέφωνο σε παίρνω να σου πω,
πόσο μόνος νοιώθω...

Φιλαράκι, έδωσες ρεσιτάλ!!!

amanAM είπε...

Από τον Πανιώνιο ΓΣΣ ΠΑΕ ανακοινώνεται η πρόσληψη του ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΟΥΡΟΥΝΤΟΥ στη θέση του προπονητή φυσικής κατάστασης της ομάδας του Πανιωνίου.
Ο κ. Ντουρουντός είναι Διδάκτορας Τ.Ε.Φ.Α.Α. - Δ.Π.Θ. Έχει διατελέσει κατά το παρελθόν προπονητής φυσικής κατάστασης στις ομάδες ποδοσφαίρου της ΠΑΕ SKODA Ξάνθη και ΠΑΕ Πανθρακικός, καθώς και στις ομάδες μπάσκετ ανδρών και γυναικών του Γ.Α.Σ. Κομοτηνής.

-------------

Ωραία, τώρα θα γίνουμε Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, με τον πρώην γυμναστή της Ξάνθης και του Πανθρακικού, και του ΓΑΣ Κομοτηνής, θα γίνουν οι άντερ 18 παίκτες μας, βιονικοί!!!

Θα τρέχουν πιο γρήγορα κι από τον Φλασ, θα ελίσσονται σαν τον Σπάιντερ μαν, και θα μαρκάρουν στην άμυνα σαν τον Άιρον μαν.

Δεν ανησυχώ πλέον, όλα καλά θα πάνε.

Και με τον Στετρακόσια στην διάθεση μας, εάν χρειαστεί, θα μπει αυτός τέρμα. Όλα καλά!!!

---------

Καλή επιτυχία κύριε Ντουρουντέ, δεν φταίς εσύ σε κάτι για την ειρωνεία μου, συγνώμη, δεν φταις εσύ. Καλή επιτυχία!

lefterix είπε...

Θα σε ταχτοποιήσω κι εσένα παλιοαναξιόπιστε, αλλά όχι σήμερα, γιατι δεν έχω έμπνευση...

ΑκραιφνήςΠΑΝΙΩΝΙΟΣ είπε...

Ντούρου-ντούρου στην πλατεία Κουμουντούρου...

Με έκανες και γέλασα πάλι ρε Αμαναμ, σε καλό σου!

Griniaris είπε...

Είναι φορές που γινόμαστε υπερβολικοί και χάνουμε το δίκιο μας.Διαβάζοντας την τελευταία παράγραφο του κειμένου σου πιστεύω ότι υπέπεσες σε αυτό το λάθος.Γιατί ρε Αντώνη να βάλουν κάποιοι τους πάνθηρες να σου κάψουν το αμάξι;Επειδή έχεις διαφορετική άποψη,επειδή παραπονιέσαι λίγο παραπάνω;Οι παρέες του Τσακ τι δουλειά έχουν;

Πιστεύω ότι καταλαβαίνεις πως δεν τα γράφω αυτά με κακή διάθεση.Μια απλή επισήμανση είναι ότι δίνεις δικαιώματα.Επικεντρώσου σε όλα όσα γράφεις παραπάνω,μια δυνατή φωνή πάντα χρειάζεται.
Με όλο το θάρρος από τις δέκα κουβέντες παραπάνω που έχουμε πει...

amanAM είπε...

Δίκιο έχεις σε αυτό που λες, Γκρινιάρη. Είναι άστοχο αυτό που έγραψα. Ήθελα απλώς να πω, πως τους έχω όλους γραμμένους στα @ρχίδι@ μου, και το είπα πλαγίως, με δόση υπερβολής.

Εμένα η "μαγκιά" μου, είναι όσα λέω και σκέφτομαι και ενοχλώ τελικά και επεξεργάζονται τρόπουςαντιμετώπισης μου, ενώ κάποιοι άλλοι που πετάνε βεγγαλικά, που στήνουν ραντεβού για καυγάδες, που πηγαίνουν σε άλλες πόλεις ας πούμε και σπάνε συνδέσμους άλλων ομάδων, που παίρνουν δωρεάν εισητήρια αλλά όσα δεν τα μοιραστούν μεταξί τους, τα πουλάνε, κλπ, αυτοί οι άλλοι που λες, είναι τα καλά και τα αγαπημένα παιδιά της διοίκησης και του μεγαλομετόχου προσωπικά.

Τέλος πάντων, στα @ρχίδι@ μου όλοι τους, στην πραγματικότητα θεωρώ ότι δεν αξίζουν ούτε μια τρίχα από τα @ρχίδι@ μου κάτι τέτοιοι μάγκες και οι προστάτες τους, και ο νοών, νοείτο.

Τι άλλο να πω ρε Γκρινιάρη, είμαι πολύ σαφής, μέσα στην ασάφεια μου...

Σε παρακαλώ, ας μην το συνεχίσουμε. Δεν έχω κέφι να το εξηγήσω περισσότερο, θα ακολουθήσω κι εγώ τον τίτλο του κειμένου αυτού, ας σιωπήσω λοιπόν, ας ψάξουν αλλού τους εχθρούς του Πανιωνίου, δεν χρειάζεται να είμαι εγώ αυτός, και να στοχοποιούμαι άδικα. Είμαι εύκολος στόχος, τα στοιχεία μου είναι γνωστά, δεν χρειάζομαι τον πόλεμο τους. Φτάνει μέχρι εδώ.