Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Σάββατο 7 Μαΐου 2011

Αντιγράφω

από το μπλογκ του Βασίλη, http://fermionsandbosons.blogspot.com/2011/05/blog-post_07.html

Σε ανακοίνωση της η ΠΑΕ Ηρακλής αναφέρει:

Για την τεκμηρίωση της θέσης μας, αναλύσαμε τους ισολογισμούς της χρήσης 2009/2010 των Π.Α.Ε., βάση των οποίων αιτήθηκαν την αδειοδότησή τους και παρακάτω παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα : 

α) Έξι Π.Α.Ε. συνολικά έχουν αρνητική θέση, με βάση τα στοιχεία που δημοσιεύουν στους ισολογισμού τους και
β) τη χειρότερη Καθαρή Θέση έχει η Π.Α.Ε. Α.Ε.Κ. και όχι η Π.Α.Ε. ΗΡΑΚΛΗΣ.
Π.Α.Ε. Ίδια Κεφάλαια Ισολογισμού

ΑΕΚ -11.652.685,02

Ηρακλής -10.410.425,06

Ολυμπιακός -7.232.881,42

Ατρόμητος -2.640.687,86

Κέρκυρα -859.226,07

Ολυμπιακός Βόλου -655.716,92"

Παρατήρηση: Πουθενά ο Πανιώνιος

Συνεχίζει ο Ηρακλής 

" Από την εξέταση των ισολογισμών των Π.Α.Ε. προκύπτει ότι :
Π.Α.Ε. Προσαρμοσμένα Ίδια Κεφάλαια

ΑΕΚ -31.559.747,85

ΠΑΟΚ -20.759.280,20

Ηρακλής -13.034.425,06

Ολυμπιακός -12.449.881,42

Αρης -3.393.957,29

Ατρόμητος -2.640.687,86

Κέρκυρα -869.226,07

Ολυμπιακός Βόλου -655.716,92 "

Παρατήρηση: Πουθενά ο Πανιώνιος

Συνεχίζει ο Ηρακλής 

"Π.Α.Ε. Λειτουργικά έσοδα

Ολυμπιακός 65.189.867,80

Παναθηναϊκός 39.720.164,93

ΑΕΚ 22.542.122,30

ΠΑΟΚ 20.203.696,72

Αρης 12.704.945,24

Πανιώνιος 7.391.919,30

Ξάνθη 6.970.381,89

Λάρισα 6.141.010,98

Ηρακλής 5.605.778,83

Εργοτέλης 4.142.856,14

Ατρόμητος 4.122.660,37

Αστέρας Τρίπολης 4.096.191,91

Καβάλα 4.011.865,22

Πανσερραϊκός 1.669.663,74

Κέρκυρα 1.392.322,57

Ολυμπιακός Βόλου 1.279.636,86"

Παρατήρηση: 6ος ο Πανιώνιος με 7.4 εκ ευρώ. Πολλά λεφτά σε σχέση με αυτά που ακούγονται. 

Συνεχίζει ο Ηρακλής :

"Π.Α.Ε. Σύνολο Υποχρεώσεων

Ολυμπιακός 106.022.638,82

ΑΕΚ 60.393.339,05

Παναθηναϊκός 59.492.228,86

ΠΑΟΚ 45.138.567,84

Αρης 16.081.679,75

Λάρισα 15.139.498,39

Ηρακλής 14.936.753,98"


Παρατήρηση: Πουθενά ο Πανιώνιος

Συνεχίζει ο Ηρακλής :
"Π.Α.Ε. Σύνολο Υποχρεώσεων/Λειτουργικά έσοδα/Σχέση λειτουργικών εσόδων & υποχρεώσεων

ΑΕΚ 60.393.339,05/ 22.542.122,30/ 2,68

Ηρακλής 14.936.753,98/ 5.605.778,83/ 2,66

Λάρισα 15.139.498,39/ 6.141.010,98/ 2,47

ΠΑΟΚ 45.138.567,84/ 20.203.696,72/ 2,23

Ατρόμητος 8.310.544,44/ 4.122.660,37/ 2,02

Πανσερραϊκός 3.088.921,87/ 1.669.663,74/ 1,85

Εργοτέλης 6.825.413,75/ 4.142.856,14/ 1,65

Ολυμπιακός 106.022.638,82/ 65.189.867,80/ 1,63

Παναθηναϊκός 59.492.228,86/ 39.720.164,93/ 1,50

Αρης 16.081.679,75/ 12.704.945,24/ 1,27

Κέρκυρα 1.391.956,96/ 1.392.322,57/ 1,00

Αστέρας Τρίπολης 3.700.372,14/ 4.096.191,91/ 0,90

Ολυμπιακός Βόλου 1.071.879,19/ 1.279.636,86/ 0,84

Ξάνθη 5.588.530,58/ 6.970.381,89/ 0,80

Πανιώνιος 4.455.639,30/ 7.391.919,30/ 0,60

Καβάλα 1.388.262,76/ 4.011.865,22/ 0,35"

Παρατήρηση: Προτελευταίος  ο Πανιώνιος με ένα εξαιρετικό πηλίκο. 

Συνεχίζει ο Ηρακλής :
"Π.Α.Ε. Λειτουργικά Έσοδα/ Κόστος Ποδοσφαιρικού Τμήματος/ Σχέση Εσόδων & Κόστους

Παναθηναϊκός 39.720.164,93/ 54.625.869,60/ 1,38

Ολυμπιακός Βόλου 1.279.636,86/ 1.664.125,14/ 1,30

Εργοτέλης 4.142.856,14/ 5.302.797,28/ 1,28

Λάρισα 6.141.010,98/ 7.628.923,47/ 1,24

Ατρόμητος 4.122.660,37/ 4.987.070,57/ 1,21

ΑΕΚ 22.542.122,30/ 25.722.158,78/ 1,14

Ηρακλής 5.605.778,83/ 6.035.567,38/ 1,08

Κέρκυρα 1.392.322,57/ 1.364.068,59/ 0,98

Αρης 12.704.945,24/ 12.345.062,68/ 0,97

ΠΑΟΚ 20.203.696,72/ 18.966.712,85/ 0,94

Πανσερραϊκός 1.669.663,74/ 1.506.990,17/ 0,90

Αστέρας Τρίπολης 4.096.191,91/ 3.633.382,70/ 0,89

Πανιώνιος 7.391.919,30/ 6.389.181,32/ 0,86

Ξάνθη 6.970.381,89/ 5.968.782,18/ 0,86

Ολυμπιακός 65.189.867,80/ 53.694.737,24/ 0,82

Καβάλα 4.011.865,22/ 2.243.155,36/ 0,56"


Και εδώ εξαιρετικά τα νούμερα για τον Πανιώνιο.

Από τα προηγούμενα βγαίνουν 2 συμπεράσματα:

α) Η Λάρισα οικονομικά είναι πολύ χειρότερη από μας άρα αν κάποιος από τους δυο δεν δικαιούται να αδειοδοτηθεί δεν είμαστε εμείς αλλά η Λάρισα.

β) Οι προηγούμενες διοικήσεις  Τσακίρη μπορεί να πέταξαν πολλά λεφτά από πόρτες και παράθυρα αλλά άφησαν μια ΠΑΕ με εξαιρετικά οικονομικά στοιχεία. Τουλάχιστον αυτά λένε τα στοιχεία που έδωσε ο Ηρακλής. (Τέτοια γράφω και πάλι θα τα ακούσω από τους καλοθελητές). Δεν μπορώ όμως να κλείσω το στόμα μου. Δεν άφησαν καμένη γη, το αντίθετο μάλιστα. 

Αυτή τη στιγμή ο Πανιώνιος χρειάζεται όλα τα μέλη της οικογένειας του. Προφανώς και τον κύριο Τσακίρη αλλά και τον κύριο Ζερβακάκο και τον κύριο Τσολακάκη και τον κύριο Βεντούρη και τον κύριο Διόγο και  τον Μιχάλη τον   Λαδόπουλο και τους Πάνθηρες και τους Ίωνες και τη Λέσχη και τους μπλόγκερς. Τους πάντες.

25 σχόλια:

amanAM είπε...

Πολλούς χρειαζόμαστε, έναν όμως δεν τον χρειαζόμαστε σίγουρα: Τον Κιντή που μας έφερε ο Τσακίρης!

amanAM είπε...

Άρε Βασίλη, χάνεις τα καλύτερα!!!

τρελοπανιωνιος είπε...

και εγω οταν το διαβασα επαθα σοκ... που ειναι τελικα η ισονομια ? και με τους νεους κανονισμους βλεπω τον Πανιωνιο να μιδενιζεται σε καθε κροτιδα που θα ριξουν οι Πανθηρες στο γνωστο κορνερ και τους ολυμπιακους και γενικα τους οπαδους του ποκ να κανουν μαλακιες και να μην τους κανουν τιποτα, γιατι αμα ακουσες θα ειναι λεει στην αποψη των διαιτητων...!!! ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΟ ΦΩΝΑΖΩ ΑΠΟ ΤΩΡΑ.... ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΡΕΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ....

vassilis είπε...

Αν με τα καλύτερα εννοείς το μπουνίδι που έπεσε στο πόλο το ξέρω. Αλλα έπαιζε ο γιός μου με την ομάδα του Υμηττού κόντρα στην ομάδα που παιζει ο γιός του Νικοπολίδη τερματοφύλακας και είπα να έχω μια πιο αντικειμενική άποψη για τον λεβέντη μου.

vassilis είπε...

Εξάλλου χτες ανακοίνωσα στην Ηλιούπολη ότι φέτος δεν δέχομαι να βγάλει ο γιος μου δελτίο, επομένως δεν θα παίξει στο πρωτάθλημα.

amanAM είπε...

Εν ψυχρώ η μπουνιά. Το έχω και σε βίντεο. Ο λεβέντης έβαλε γκολ υπό πίεση, και γύρισε εν ψυχρώ κι έχωσε ντιρεκτ στην μούρη!

Βέβαια η αντίδραση του προπονητή ήταν άμεση: Τον έστειλε να κάνει πεταλούδες μέχρι την λήξη του παιχνιδιού. Από εκείνη την στιγμή και μετά, δεν μπόρεσε η Ηλιούπολη να κάνει ούτε ευκαιρία. Ενώ μέχρι εκείνη την στιγμή, τα είχαν βρει σκούρα οι δικοί μας.

Ο προπονητής αυτός είναι άλλος, έτσι δεν είναι? Αυτός που ήταν στην Νίκαια τι απέγινε?

vassilis είπε...

Ο ίδιος είναι.

Τα έμαθα αναλυτικά. Ηταν η κόρη μου στο ματς και αναμετάδινε μεσω κινητού στα νταμάρια του Υμηττού.

Τι να πω; Κάποια παιδάκια που στα 12 τους χρόνια νομίζουν ότι έπιασαν τον ταύρο από τα κέρατα και ότι είναι μεγάλοι και τρανοί δεν μπορούν να συμπεριφερθούν στο παιγνίδι. Σε αυτό φταίνε πολλοί.

Το ίδιο δεν έγινε και στο πρωτο παιγνίδι με τον ΠΑΟ και τον παίκτη του Πανιωνίου; Δεν σηκώθηκε και έφύγε πετώντας το σκουφάκι του λες και είναι ο Πανιώνιος τσιφλίκι του;

Πες μου ήρθε στα επόμενα 2 παιγνίδια;

vassilis είπε...

Από την άλλη καλύτερα που δεν ήμουνα ούτε εγω ούτε ο Κυριάκος. Θα ήμασταν το κόκκινο πανί μετά (όπως και είμαστε τώρα που δεν θα βγάλουμε δελτίο). Ευτυχώς στον έφορο το είχα πει πριν το ματς. Στο μυαλό τους τρέχουν διάφορα σενάρια. Το πιο απλό είναι το εξής. Ο γιός μου δεν είναι έτοιμος να παίξει, πρώτος εγώ το ξέρω. Τις ίδιες μέρες θα πάει με την ομάδα του Υμηττού (που είναι ένας από τους 2 βασικούς τερματοφύλακες) στο ποδόσφαιρο σε τουρνουά στο Καρπενήσι. Αλλά αυτό δεν μπορούν να το καταλάβουν. Οτι θα πάει εκεί που θα παίξει.

Έπρεπε να δεις τι πλάκα κάνανε οι μικροί στο γιό μου όταν είχε βγει η απόφαση να πέσουμε κατηγορία και κάτι φάτσες πρασινόσπορων με σκουφάκια της Ηλιούπολης τη μέρα που κερδίσαμε την έφεση και όταν του άρχισαν την πλάκα τους το είπε κατάμουτρα.

Δεν ξερω γιατί δημιουργήθηκε αυτή η κόντρα. Πιστευω ότι όλα ξεκινάνε από το γεγονός πως τα παιδιά μπορεί να πάιζουν σε μια ομάδα αλλά υποστηρίζουν άλλες.

amanAM είπε...

Βλέποντας το βίντεο, είδα πως η κόντρα των 2 παιδιών είχε ξεκινήσει από την αρχή του παιχνιδιού.

Στο πρώτο ημίχρονο έπεσαν αρκετές ψιλές μεταξύ των 2 παιδιών στο πρώτο επτάλεπτο, και 2 χοντρές από πλευρά του παιδιού του Παναθηναϊκού εις βάρος του παιδιού του Πανιωνίου στο τέλος του δεύτερου επταλέπτου.

Γι αυτό και οι διαμαρτυρίες του πατέρα του παιδιού που τις άρπαξε τις χοντρές.

Ο διαιτητής έδειξε με χειρονομίες στον προπονητή του Παναθηναϊκού να κάνει τον παίκτη αυτόν αλλαγή, αλλά εκείνος δεν το έκανε. Δεν τον απέβαλε, κι αυτό ήταν λάθος του διαιτητή.

Έτσι, όταν μετά από 2 λεπτά της τρίτης περιόδου έπεσε κι άλλο ατιμώρητο χτύπημα, το παιδί αποχώρησε. Ούτε εμένα μου άρεσε ο τρόπος που έφυγε, αλλά ειλικρινά δεν ξέρω τι θα έκανα εγώ στην θέση του, ή στην θέση του πατέρα του. Πιθανόν να μπούκαρα και να τα έκανα όλα λαμπόγυαλα να μου χτυπάνε το παιδί και να μην τρέχει κάστανο.

Στα επόμενα 2 παιχνίδια, το παιδί αυτό έπαιξε κανονικά και δεν δημιουργήθηκε κανένα πρόβλημα. Η μπουνιά του παιδιού της Ηλιούπολης είχε άλλον παραλήπτη.

------------

Ο προπονητής της Ηλιούπολης στο μεταξύ μας παιχνίδι, σε καμία περίπτωση δεν θύμιζε (σε συμπεριφορά) αυτόν που ήταν σε έξαλλη κατάσταση στο τουρνουά της Νίκαιας. Προφανώς εκείνη την μέρα είχε μια κακή μέρα.

--------------

Εγώ έδωσα τα χαρτιά για το δελτίο του γιού μου, παρόλο που λόγω γνώσεων, εμπειρίας αλλά και κολυμπιού υπολείπεται των συμπαικτών του, και δεν ανήκει στις βασικές επιλογές του προπονητή του. Το παιδί γουστάρει αυτό που κάνει, και εγώ είμαι ευχαριστημένος που εκείνος γουστάρει.

Έχει σαφή βελτίωση, η ψαλίδα έχει μικρύνει, αλλά πρέπει να έχει υπομονή και να συνεχίσει να προσπαθεί στις προπονήσεις όσο πιο πολύ μπορεί.

Όσα παιδιά δεν ανήκουν στα 8-10 παιδιά που συνήθως παίζουν, ουσιαστικά αποκτούνε παραστάσεις, αποκτούν καλύτερη κατανόηση του παιχνιδιού, κλπ. Οι προπονητές ξέρουν καλύτερα. Το να συμμετέχει ένα παιδί έστω και στον "πάγκο", είναι χρήσιμο για το μέλλον του στο άθλημα, κατά την γνώμη μου.

Βέβαια εάν το παιδί σου παίζει και ποδόσφαιρο, πρέπει να αποφασίσει τι από τα 2 θέλει περισσότερο. Δεν μπαίνουν 2 καρπούζια κάτω από την ίδια μασχάλη.

------------------

amanAM είπε...

Βλέποντας το βίντεο, το παιδί της Ηλιούπολης χτυπάει εν ψυχρώ και απρόκλητα. Δεν μπορώ να καταλάβω τι το εκνεύρισε τόσο, και αντέδρασε με αυτόν τον τρόπο.

-------------

amanAM είπε...

Έγινε κάποια βλακεία, και χάσαμε την απονομή. Μας είπανε ότι ο άλλος αγώνας θα γινότανε στις 5, και η απονομή γύρω στις 6μιση. Εγώ πήγα στις 6 και όλα είχαν ήδη τελειώσει, έφευγαν οι τελευταίοι της Ηλιούπολης.

Τελικά ο άλλος αγώνας έγινε στις 3μιση, και η απονομή στις 5.

Άλλαξε το πρόγραμμα? Ήταν τόσο λάθος η ενημέρωση που είχαμε? Εγώ είμαι ο βλάκας που κατάλαβα άλλα αντ άλλα, της Παρασκευής το γάλα?
Δεν ξέρω!

Θεμιστοκλής είπε...

Ένα σχόλιο πάνω στην αρχική ανάρτηση μια και δε βλέπω άλλο μέχρι στιγμής:
Καλά τα νούμερα που παρατίθενται. Δείχνουν υγιή σύλλογο σε εύρωστη κατάσταση. Αλλά ρε παιδιά, είναι και η ρημάδα η μπάλλα στη μέση.
Να έχει η ομάδα μου υλικό κυριολεκτικά για πρωταθλητισμό πριν από δυο- τρία χρόνια και τώρα να τη βλέπεις να σέρνεται στο γήπεδο με παίκτες που στην πλειονότητά τους δεν κάνουν για την κατηγορία, είναι κάτι που δε μπορώ ούτε να χωνέψω, ούτε να συγχωρήσω σε καμμιά διοίκηση. Το θεωρώ εγκληματικό!
Τι να τα κάνω τα νούμερα που ευημερούν; Αν αρκούσε αυτό για να είμαι χαρούμενος, θα παρακολουθούσα την πορεία των επιχειρήσεων των διοικούντων στο χρηματιστήριο και δε θα στηνόμουν να δω τον Πανιώνιο στο γήπεδο.
Αν παίζαμε Μονόπολη, όπως πολύ εύστοχα έχεις παρατηρήσει Αντώνη, θα μιλούσαμε για θρίαμβο. Έλα ντε όμως που το ποδόσφαιρο πάει πιο μακριά...

amanAM είπε...

Τα λογιστικά στοιχεία και τα νούμερα ευημερούν, αλλά συνήθως αποτυπώνουν μια προγενέστερη χρονική στιγμή. Οι ισολογισμοί αφορούν ένα τουλάχιστον χρόνο πριν.

Το θέμα είναι πως πήγαν να μας ρίξουν με βάση τα τυπικά προσόντα, την στιγμή που άλλοι είναι στο απυρόβλητο ενώ τα οικονομικά τους στοιχεία είναι για κλάματα.

Έβλεπα χθες τα τελευταία 20 λεπτά της Μπαρτσελόνα, όταν κέρδιζε 2-0 και ροκάνιζε τον χρόνο για να τελειώσει το παιχνίδι. Μετά είδα λίγο από το παιχνίδι ΑΕΚ-Βόλος.

Το επίπεδο του Ελληνικού ποδοσφαίρου είναι 10 κλάσεις πιο χαμηλά, από αυτό που παίζουν οι άλλοι όταν "κοροϊδεύουν"!!!

Δεν είναι μπάλα αυτή που βλέπουμε, έπρεπε να μας πληρώνουν για να τους βλέπουμε και να μπαίνουμε στα γήπεδα τους.

Δεν ξέρω τι μπορεί να αλλάξει του χρόνου, κι αν το θέαμα δεν θα είναι ακόμα χειρότερο.

ζαμπονοτυρόπιτας είπε...

Άντε πες και οι «δεινόσαυροι» παράγοντες χρειάζονται.
Έλλειψη καινούργιων.
Οι Ιώνες και οι μπλόγκερς τι ακριβώς προσφέρουν??? Κριτική εκ του ασφαλούς ??? Λύστε μας την απορία…..

amanAM είπε...

Δεν μπορώ να μιλήσω για τους άλλους. Μπορώ να μιλήσω μόνο για εμένα:

Εγώ δεν πιστεύω ότι προσφέρω κάτι. Δεν έχω δημιουργήσει αυτό το μπλογκ για να προσφέρω το παραμικρό, και σε καμία φάση δεν έχω κάνει κάτι για να προσφέρω οτιδήποτε στον οποιονδήποτε.

Ο λόγος που έφτιαξα αυτό το μπλογκ, είναι για να καταγράφω την προσωπική μου γνώμη, τις σκέψεις και τους προβληματισμούς μου. Αυτό είναι κάτι που προσφέρει σε εμένα, εκτονώνομαι και διασκεδάζω αυτό που κάνω. Για τον εαυτό μου το κάνω, και για κανέναν άλλον.

Πηγαίνοντας στο γήπεδο, είδα πως υπάρχουν πολλά πηγαδάκια, κουβέντα να γίνεται. Κάποιες κουβέντες είχαν ενδιαφέρον. Κάποιες άλλες όχι. Πολλά σχόλια με κάνουν να γελάω, κάποια άλλα είναι πικρόχολα.

Κάτι ανάλογο είναι και το μπλογκ. Κουβεντούλα γίνεται. Δεν βλάπτει κανέναν, και πιθανόν να ειπωθεί και κάποια καλή ιδέα. Η κουβέντα δεν μπορεί να θεωρηθεί προσφορά.

Τίποτα δεν θα χαρακτήριζα προσφορά. Πληρώνω συνδρομές, εισιτήρια κλπ, επειδή διασκεδάζω τον χρόνο που ξοδεύω. Αλλιώς δεν θα το έκανα ή θα περίμενα να πληρωθώ γι αυτό.
Έχω συμμετάσχει και σε άλλες εκδηλώσεις, πχ στην πρόσφατη πορεία. Ούτε αυτό το έκανα σαν προσφορά. Το έκανα γιατί έτσι ένοιωθα και γούσταρα να το κάνω, και το έκανα.

Την ημέρα που θα θεωρήσω ότι προσφέρω κάτι, εκείνη την μέρα θα εκδώσω και το σχετικό τιμολόγιο σε αυτόν που θα είναι λήπτης της προσφοράς μου. Άλλοι περιμένουν ανταλλάγματα άλλου είδους. Ο καθένας όπως καταλαβαίνει αυτός.

ζαμπονοτυρόπιτας είπε...

Άρα αυτοαναιρείσαι, λοιπόν. Λες χρειαζόμαστε τα μπλογκς, αλλά «εγώ δεν προσφέρω κάτι». Εφόσον καταγράφεις την προσωπική σου γνώμη, ποιος ο λόγος να είσαι ενωμένος, με κάτι κοινό?

amanAM είπε...

Εγώ αυτοαναιρούμαι? Εγώ γράφω ότι χρειαζόμαστε τα μπλογκ?

Που και πότε το έγραψα αυτό?

-----

Εάν εννοείς την αρχική ανάρτηση, καλό θα είναι να προσέχουμε τι λέμε, πριν κρίνουμε τον άλλον: Όλη η ανάρτηση, αυτούσια, είναι αντιγραφή από το μπλογκ κάποιου άλλου, του Βασίλη. Δεν έχω προσθέσει ή αφαιρέσει ούτε ένα και!

Αντώνης

ζαμπονοτυρόπιτας είπε...

Ωραία λοιπόν, πάλι στο ίδιο πνεύμα είμαστε. Μπορεί να μην το υιοθετείς απόλυτα, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι νέο φρούτο είναι αυτό. Τι σημαίνει χρειαζόμαστε τα blogs? Τη ενότητα μπορούν να προσφέρουν, και αυτό το λέω λοιπόν σε εκείνον που έκανε την ανάρτηση. Πρακτικά, εκτός από το να λέμε καμιά μ@λακιά να περνά η ώρα, και καφενείο, τι προσφέρουν στον Πανιώνιο…. ??

Σας εξηγώ ότι οι παράγοντες ασκούν διοίκηση, οι δημοσιογράφοι βοηθούν με τα κείμενα τους (είναι και Πανιώνιοι…), αλλά οι μπλόγκερς ΟΥΣΤΙΑΤΙΚΑ, τι κάνουν? Δεν θες να καταλάβεις, νομίζω…

Θεμιστοκλής είπε...

Οι μπλόγκερς, φίλε πανθηράκο, εκτός αυτού που κάνουν οι φίλαθλοι-να παρακολουθούν και να ενισχύουν την ομάδα τους στις αγωνιστικές της υποχρεώσεις- προσφέρουν και κάτι άλλο πολύ σημαντικό: δαπανούν τον πολύτιμο χρόνο τους στήνοντας μια γωνιά στο διαδίκτυο, για ανταλλαγή απόψεων και γόνιμο προβληματισμό.
Κάποια από τα κυανέρυθρα μπλογκς, είναι εξαιρετικά υψηλού επιπέδου. Και δίνουν σε πολλούς από μας διέξοδο και τη δυνατότητα να ενημερωθούν, να εκφραστούν, να επικοινωνήσουν και να γνωριστούν μεταξύ τους. Ειδικά σε κάποιους σαν κι εμένα, που ζώντας μακριά από την αγαπημένη τους ομάδα, έχουν ανάγκη όλα τα παραπάνω.
Ακόμα κι αν κάποιος θεωρεί ότι τα μπλογκ δεν προσφέρουν κάτι, γιατί να πνέει μένεα εναντίον τους; Το απλούστερο που έχει να κάνει είναι να μην τα διαβάζει! Ξέρει ο καθένας να κρίνει, τι τον ωφελεί και τι όχι.
Αυτά τα λίγα και σταματώ, γιατί δε μου πέφτει και λόγος.

ζαμπονοτυρόπιτας είπε...

Δηλαδή ρε φίλε Θεμιστοκλή, και τα προηγούμενα 119 χρόνια που δεν υπήρχαν αυτά, απειλήθηκε η ενότητα του Πανιωνίου??? Εύκολο είναι να λες ότι είμαι δίπλα, στην ομάδα από την οθόνη είναι ακόμη ευκολότερο. Στο γήπεδο όμως δεν έρχονται ούτε 2.000 άτομα, είδαμε και πόσοι ήρθαν στη Βουλή για διαμαρτυρία. Οι αγώνες από το πληκτρολόγιο είναι εύκολοι. Όσο για το υψηλό επίπεδο, να λέμε ότι να μείνουμε ενωμένα είναι σαν να είναι κόμματα.

amanAM είπε...

Αφού το ξεκαθαρίσαμε ότι δεν είμαι εγώ αυτός που εξέφρασε την πιο πάνω άποψη, μπορώ να πω πως από κάποια άποψη όντως βοηθάμε, τους εαυτούς μας κατ αρχάς (όπως ήδη εξήγησα), αλλά και κάποιους οι οποίοι γουστάρουν να διαβάζουν όσα γράφουμε... Ξέρεις πόσοι έχουν γελάσει με την καρδιά τους με όσα εγώ γράφω κατά καιρούς? Το θεωρείς ασήμαντο αυτό? Για μένα είναι πολύτιμο να προσφέρεις γέλιο και χαρά.

Παλιότερα ήμουνα αναγνώστης του μπλογκ του Διόγου, και πολλές φορές ήθελα να σχολιάσω κάτι, αλλά δεν μπορούσα. Τώρα, κάποιοι που αισθάνονται την ανάγκη να σχολιάσουν, έχουν βήμα να το κάνουν.

Κατά καιρούς έχουμε κάνει προτάσεις, έχουμε κατακρίνει κάποιες ενέργειες και επιλογές που εκ των υστέρων αποδείχτηκε πως είχαμε δίκιο, έχουμε ενημερώσει κάποιους για πράγματα μαθαίνουμε ή βλέπουμε.

Έχω παρακολουθήσει παιχνίδια πόλο και βόλει, και έγραψα όσα είδα ενώ στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης δεν υπήρξε ούτε γραμμή. Έχω ανεβάσει βίντεο από παιχνίδι πόλο του Πανιωνίου, που κανένας άλλος δεν είχε ούτε ένα στιγμιότυπο... Όπως ενδιαφέρομαι εγώ για τέτοια αθλήματα, μπορεί να ενδιαφέρεται και κάποιος άλλος, που μπορεί να διαβάζει όσα γράφω.

Δεν είμαι δημοσιογράφος και δεν σκοπεύω να γίνω, αλλά έχω κάθε δικαίωμα να έχω γνώμη, και να την καταγράφω στο προσωπικό μου μπλογκ.

Χέστο το μπλογκ. Έχω στείλει επιστολές στον Πανιώνιο, για θέματα τάξης και ασφάλειας του γηπέδου, για θέματα που αντιμετωπίζω σαν πελάτης της ΠΑΕ στο γήπεδο, και δεν έλαβα ποτέ απάντηση. Τις ανέβασα και στο μπλογκ μου. Στα παλιά τους τα παπούτσια.

Στην δουλειά μου, όταν οι πελάτες μου κάνουν παράπονα, προτείνουν βελτιώσεις κλπ, δεν τους γράφω, αντιθέτως τα λαμβάνω σοβαρά υπ όψιν μου, ακόμα κι αν θεωρώ ότι σφάλλουν... Τι σημασία έχει ποιός έχει δίκιο και ποιός άδικο, όταν ο πελάτης σου είναι δυσαρεστημένος.

Εάν ο Πανιώνιος είχε στοιχειώδη σοβαρότητα, θα φρόντιζε να έχει ανοιχτά τα αυτιά του για το τι λένε οι πελάτες του στα καφενεία, είτε τα φυσικά είτε τα ηλεκτρονικά.

Όταν καταλάβει ο Πανιώνιος ότι ο κάθε βλάκας σαν κι εμένα, είναι η μοναδική πηγή εσόδων του και με σεβαστεί σαν πελάτη, τότε μπορεί κάτι να αλλάξει προς το καλύτερο σε αυτήν την ομάδα αλλά και στην χώρα γενικότερα.

amanAM είπε...

Πανθηράκο, δεν γνωρίζω ποιός είσαι και πόσο χρονών είσαι, ούτε τι ακριβώς είναι για εσένα ο Πανιώνιος.

Εγώ είμαι 49 χρονών, είμαι Πανιώνιος από παιδί, και θεωρώ ότι είμαι πελάτης αυτής της ομάδας, αφού πληρώνω για να αγοράσω το προϊόν που μου πουλάει.

Εννοείται πως είμαι και συναισθηματικά μπλεγμένος με τον Πανιώνιο, αλλά η ουσία είναι πως είμαι ο πελάτης, και έχω δίκιο, τους πληρώνω και απαιτώ οργάνωση, θέαμα, σεβασμό από αυτούς που πληρώνονται από εμένα.

vassilis είπε...

Πανθηράκο

όλοι χρειάζονται στον Πανιώνιο γιατί δεν είμαστε πολλοί. Ο καθένας από την πλευρά του κάτι προσφέρει.

Ο πανιώνιος ήταν ήδη 93 χρονών όταν ιδρύθηκαν οι Πάνθηρες. Τι πρέπει να πούμε ότι δεν τους χρειαζόμαστε;

Τα πράγματ είναι απλά. Τώρα που η κάνουλα του Τσακίρη έκλεισε ο Πανιώνιος χρειάζεται τους πάντες. Οσοι δεν το βλέπουν απλά κάνουν κακό στην ομάδα.

vassilis είπε...

Όσο για τον παίκτη του Πανιωνίου στο ματς με τον ΠΑΟ μπορούσε να βγει και να μην ξαναμπεί.

Το να πετάξει το σκουφάκι επιδεικτικά να πάει και να αλλάξει και να φύγει πριν καν το ματς τελειώσει, ε δεν δείχνει μέλος ομάδας.

Οσο για τα παιδιά των 9 και 10 χρόνων. Δεν έχει ωόημα να επιλέξουν άθλημα, νόημα έχει να παίζουν και να διασκεδάζουν μέσα στην Τσιμεντούπολη που ζούμε. Οταν γίνει 14 ετών θα επιλέξει.

amanAM είπε...

Βασίλη, αν και πληκτρολογείς (προφανώς) καθήμενος, ορθώς ομίλησες!!!