Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Οι αντιρρήσεις του Τσακίρη

Την δυσαρέσκειά του για τον τρόπο που το ΔΣ της ΠΑΕ Πανιώνιος έχει χειριστεί το θέμα της μεταβίβασης του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών, εξέφρασε με επιστολή του ο Κωνσταντίνος Τσακίρης.



Ο πρώην ιδιοκτήτης των «κυανέρυθρων» σε αυτήν κάνει λόγο για έλλειψη διαφάνειας ενώ τονίζει ότι έπρεπε πριν ξεκινήσει μία τέτοια διαδικασία να έχει προηγηθεί Γενική Συνέλευση του Ερασιτέχνη.

Αναλυτικά η επιστολή του Κωνσταντίνου Τσακίρη:

Τις τελευταίες μέρες μαθαίνω από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και από κατ' ιδίαν συζητήσεις με φίλους του Πανιωνίου ότι είμαστε πλέον στην «τελική ευθεία» για τη μεταβίβαση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της ΠΑΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ στην εταιρεία Couvra Holdings Ltd. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες τα σημερινά ΔΣ της ΠΑΕ και αμέσως μετά του Ερασιτέχνη είναι προς αυτή την κατεύθυνση. Ωστόσο, θα ήθελα να επισημάνω τα εξής:

1) Καταρχάς, εγώ προσωπικά δεν έχω καν ενημερωθεί από τον Πρόεδρο του ΔΣ, παρότι είχαμε συμφωνήσει προφορικά ότι θα ενημερώνομαι για τόσο σοβαρά θέματα, πόσο μάλλον όταν ακόμα κατέχω το 22% των μετοχών.

2) Όταν μεταβίβασα δωρεάν τις μετοχές μου (πλειοψηφικό πακέτο 67% για το οποίο έχω πληρώσει δεκάδες εκατομμύρια στο παρελθόν) μαζί με όλη την περιουσία της ΠΑΕ και με ταμείο 1,1 εκ. ευρώ, αυτό έγινε για να περιέλθουν οι μετοχές της ομάδας στην κυριότητα της μάνας του Συλλόγου, του Ερασιτέχνη και κατ' επέκταση στον κόσμο του Πανιωνίου και μόνο και με σκοπό να παραμείνουν εκεί έως ότου βρεθεί αξιόπιστος επενδυτής, όταν αυτό προκύψει.

3) Κατόπιν γραπτού και δημόσιου αιτήματος μας λίγο πριν το τέλος του πρωταθλήματος, είχατε δεσμευτεί δημόσια ότι οποιαδήποτε απόφαση μεταβίβασης του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών θα εγκριθεί μόνο από τη Γ.Σ. του ερασιτέχνη Πανιωνίου (όπως είναι ηθικά και νομικά το σωστό). Απ' όσο γνωρίζω, αυτή δεν έχει καν συγκληθεί.

4) Για οποιαδήποτε μεταβίβαση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της ΠΑΕ που δώρισα θα πρέπει να είναι προηγουμένως δημοσίως γνωστά τα φυσικά πρόσωπα στα οποία θα ανήκει η πραγματική κυριότητα (δηλ. όχι ονόματα αχυρανθρώπων), με απόλυτα διαφανή τρόπο και όχι βέβαια μέσω εταιρειών holding. Έτσι κι αλλιώς μια τέτοια ενέργεια μεταβίβασης δεν θα μπορούσε να γίνει αποδεκτή ίσως από την Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού.

5) Εγώ σήμερα εκπροσωπούμαι στο ΔΣ της ΠΑΕ μόνο από ένα μέλος, το οποίο ούτε καν ειδοποιήθηκε για τη σημερινή τόσο σπουδαία συνεδρίαση του ΔΣ, η οποία απ' ότι φαίνεται θα πάρει τις τελικές αποφάσεις για τη μεταβίβαση των μετοχών, παρακάμπτοντας τα όργανα των Γενικών Συνελεύσεων Ερασιτέχνη και ΠΑΕ.

Παρακαλώ όλα τα μέλη του ΔΣ και προσωπικά τον Πρόεδρο, να σεβαστούν την περιουσία του Ερασιτέχνη. Να δράσουν με ιστορική ευθύνη σε οποιαδήποτε διαδικασία που θα μεταβάλει το ιδιοκτησιακό καθεστώς από λαϊκής βάσης, που είναι τώρα, σε ιδιωτικής. Η διαδικασία μεταβίβασης οφείλει να είναι απόλυτα διαφανής και να ενημερωθούμε όλοι οι μέτοχοι, μελη και φίλαθλοι με σαφήνεια για την ταυτότητα και το ποιόν των υποψήφιων «επενδυτών», καθώς και να έχουμε την ευκαιρεία να εκφράσουμε τις απόψεις μας.

Με εκτίμηση

Κωνσταντίνος Τσακίρης

http://www.sport-fm.gr/article/478171

27 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ποια ειναι η αποψη σου?

amanAM είπε...

Η άποψη μου είναι πως ο Τσακίρης έχει κολλήσει την ίδια τρέλα που κάποτε κολλήσαμε κι εμείς, και ότι και να κάνει από δω και πέρα, θα είναι Πανιώνιος και θα πονάει και θα νοιάζεται γι αυτήν την ομάδα.

Ας ηγηθεί της ομάδας μας, ας γίνουν μάθημα τα παθήματα του παρελθόντος, και να αφήσει τα πείσματα και τις χαζές παρεξηγήσεις.

Εάν δεν τον ένοιαζε, δεν θα έστελνε την πιο πάνω επιστολή.

Τίττος είπε...

Συμφωνώ μαζί σου ΑμανΑΜ, αλλά έχουμε και μία ακόμα ¨¨τρέλλᨨ εμείς οι Πανιώνιοι, αντί να είμαστε ¨¨όλοι για έναν και ένας για όλους¨¨ για τα θέματα που αφορούν τον ΣΥΛΛΟΓΟ, συνήθως είμαστε όλοι εναντίων όλων και με αυτή την νοοτροπία και συμπεριφορά δεν θα πάμε πουθενά, ακόμα και ο Αμπράμοβιτς (που λέει ο λόγος) να αναλάβει πάλι θα φαγωνόμαστε...με όλα τα γνωστά επακόλουθα!

Υ.Γ. Επίσης στα γραφόμενά σου για τα τμήματα του Ερασιτέχνη και τα προβλήματα που προκύπτουν, με βρίσκεις αρκετά σύμφωνο αν και στην δική μας περίπτωση στο τμήμα κολύμβησης δεν έχω παράπονο από τους-ις προπονητές-τριες με τα λίγα μέσα που διαθέτουν.
Τα λέμε.

amanAM είπε...

Η αλήθεια είναι πως ούτε εγώ έχω κάποιο συγκεκριμένο παράπονο από τους προπονητές στο πόλο, εγώ στην θέση τους δεν θα δεχόμουνα ούτε λεπτό να δουλέψω απλήρωτος ή ενδεχομένως ανασφάλιστος.

Έχω παράπονο από την λογική, από την αφασία, από την γενικότερη κατάσταση που επικρατεί, ή που κρέμεται σε μια κλωστή.

amanAM είπε...

Το παράπονο μου είναι γενικότερο. Είναι θέματα αντιπαιδαγωγικής συμπεριφοράς, που βλέπω παντού, και όχι μόνο στον Πανιώνιο. Σίγουρα θα υπάρχουν εξαιρέσεις, οι οποίες απλώς επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

Βέβαια εγώ δεν μπορώ να αλλάξω τον κόσμο, αλλά μπορώ να προσπαθήσω να φτιάξω τον μικρόκοσμο μου. Κι αυτό θα το επιδιώξω.

Συμπεριφορές που απογοητεύουν κάποια παιδάκια, που τα απομακρύνουν από τον αθλητισμό, που τα ρίχνει στην γωνία μέχρι να απογοητευτούν τελικά, που τραυματίζουν την ψυχούλα τους, που τα κάνουν θύματα βίας (λεκτικής ή σωματικής)και πιθανούς μελλοντικούς θύτες, είναι λόγοι για να ανησυχώ και να προβληματίζομαι.

ΑκραιφνήςΠΑΝΙΩΝΙΟΣ είπε...

Μάλιστα...
Ο κ. Βεντούρης δέν επιθυμεί ούτε αντιπαράθεση, αλλά ούτε και λεπτομερή αντίλογο με τον Τσακίρη...
Κι άμα λάχει, τού επιστρέφει και τις μετοχές.
Πώς είπατε;

amanAM είπε...

Με κουράζουν αφάνταστα οι συνθήκες που επικρατούν: Σενάρια, ίντριγκες, κρυφοί επενδυτές, παλιοί μεγαλομέτοχοι, νυν, πρώην κι επόμενοι...

Δεν είμαι φίλαθλος για να απασχολούμαι με τέτοια, αλλά για να παρακολουθώ ένα θέαμα που με κάνει να ξεχνιέμαι από τα δικά μου προβλήματα και τις δικές μου σκοτούρες.

Εμένα προσωπικά, ποσώς με ενδιαφέρει ποιός και γιατί είναι πρόεδρος ή μέτοχος. Με ενδιαφέρει ένα μόνο: Να βλέπω μπαλίτσα αξιόλογη, να με σέβονται σαν πελάτη, να μην υποψιάζομαι πως όλα είναι πουλημένα ή αγορασμένα, να μην ντρέπομαι για την ομάδα μου.

Τίττος είπε...

Σαν φίλαθλος του Ιστορικού, θα ήθελα μια διοίκηση σοβαρή, που να βγάζει αξιοπρέπεια και υπόληψη, με ένα πλάνο (ποδοσφαιρικό), που να αποφέρει καλό θέαμα.
Ζητάω πολλά;

ΑκραιφνήςΠΑΝΙΩΝΙΟΣ είπε...

Ε, γι αυτό βλέπουμε Champions League!

tsines είπε...

επειδή δυστηχώς δεν νομίζω να μπορέσουμε να βρούμε ξανά πρόεδρο σαν το τσακίρη που ήταν και πανιώνιος και χοσάδας και όλα φανερά-τίμια και όχι να μην ξέρουμε τι γίνεται κτλ κτλ

λέω ότι καταρχήν συμφωνώ μαζί του με την επιστολή και πρέπει ο βεντούρης να έχει ένα πράγμα και μόνο στο μυαλό του...το αύριο του πανιωνίου μας ! ένα λάθος στην επιλογή επενδυτή και καταστραφήκαμε!

όταν ακούω κάποιον να λέει θα βάλω 15 μύρια πάντως φοβάμαι ! ο τσακ δεν το έλεγε και έβαλε παραπάνω ...

όποιος το διαφημίζει είναι να κρατάς πισινή..εδώ τη πάτησαν οι βάζελοι με γιαννακόπουλους βγενό κτλ!

amanAM είπε...

Ρε συ Βασίλη, πόσα ενεργά μέλη έχει ο Ερασιτέχνης? 280? 300?
Που θα βρεις 150 να υπογράψουν το οτιδήποτε?

amanAM είπε...

Στην Αυστρία και συγκεκριμένα στο Schruns, θα πραγματοποιηθεί το βασικό στάδιο της προετοιμασίας του Πανιωνίου για την περίοδο 2011-12. Οι "κυανέρυθροι" θα χρησιμοποιήσουν τις ίδιες εγκαταστάσεις στις οποίες έκανε την προετοιμασία της και η Εθνική ομάδα της Ισπανίας, πριν από το Παγκόσμιο Κύπελλο της Νοτίου Αφρικής, στο οποίο και αναδείχθηκε Παγκόσμια Πρωταθλήτρια.

Οι ακριβείς ημερομηνίες παραμονής στην Αυστρία, αλλά και το πρόγραμμα των φιλικών αγώνων που θα διεξαχθούν κατά την περίοδο του βασικού σταδίου της προετοιμασίας, θα ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες.

----------

Μετά από την προετοιμασία στο Schruns, πάμε βουρ για παγκόσμιο πρωτάθλημα κι εμείς!!!

cdu είπε...

Τί χρειάζεται να γραφτεί κανείς στον Ερασιτέχνη; Γιατί δεν γίνεται μια καμπάνια μαζικής εγγραφής; Πως είναι δυνατό να μιλούν διάφοροι για εταιρεία λαϊκής βάσης και να μην γραφόμαστε στον Ερασιτέχνη που είναι εν δυνάμει πρόβα της λαϊκής βάσης;
Γιατί δεν προωθούν την εγγραφή στον Ερσασιτέχνη μαζί με τα διαρκείας;

ΑκραιφνήςΠΑΝΙΩΝΙΟΣ είπε...

Για παγκόσμιο πάντως πάμε σίγουρα.
Και χωρίς προετοιμασία άμα λάχει!

ΑκραιφνήςΠΑΝΙΩΝΙΟΣ είπε...

cdu βρωμάει πολύ το πράγμα φοβάμαι...
Αν γίνουν μαζικές εγγραφές στον ερασιτέχνη, κάποιοι θα υποχρεωθούν να χάσουν τις καρέκλες τους.
Στενοχωριέμαι πολύ που κάνω αυτή τη διαπίστωση, αλλά δυστυχώς άν σκεφτείς τους διάφορους χειρισμούς διαφόρων θεμάτων, εκεί καταλήγεις.
Π.χ. πρίν λίγο καιρό έγιναν εκλογές στον ερασιτέχνη. Θυμάσαι να έγινε γνωστό αυτό ώστε να "κατέβουν" κι άλλα ψηφοδέλτια; Η προκύρηξη έγινε σχεδόν εν κρυπτώ , με μιά ανακοίνωση που τοιχοκολλήθηκε στο γήπεδο! και πουθενά αλλού. Λες και τα μέλη τού ερασιτέχνη (που θα ψήφιζαν) ή οποιοιδήποτε ενδιαφερόντουσαν να θέσουν υποψηφιότητα είναι υποχρεωμένοι να περνάνε απ' το γήπεδο και μάλιστα μόνο απ' την κεντρική είσοδο. Σκέψου πως εγώ που περνάω από κεί 2 φορές την εβδομάδα (που κάνει προπόνηση ο γυιός μου) ούτε κάν την είδα. Να μου πείς, εγώ ούτε μέλος είμαι ούτε υποψηφιότητα θα έβαζα.
Άνθρωπος που ενδιαφερόταν να βάλει υποψηφιότητα μαζί με μερικούς ακόμα για τη διοίκηση τού ερασιτέχνη (και που δέν έχω λόγο να μήν τον πιστέψω), μού το είχε πεί ξερά από τότε... Όλα μεταξύ τους τα κάνουνε, μήν τυχόν και μπεί κανένας νέος εκεί μέσα και τους χαλάσει τη σούπα. Καταλαβαίνεις; Από τη στιγμή που το μάθανε μέχρι τις εκλογές, απλώς δέν προλαβαίνανε.
Άστα φίλε...

ΑκραιφνήςΠΑΝΙΩΝΙΟΣ είπε...

Είδες στην επιστολή τού Τσακίρη, που
αναφέρει ότι υπήρχε ενδιαφέρον από έλληνα επιχειρηματία κ.λ.π. ο οποίος μόλις άκουσε για τους κυπρίους και τα εκατομμύρια έφυγε τρέχοντας;
Φταίω τώρα εγώ που συμπεραίνω πως επί τούτου διέρρευσε η πληροφορία για το ενδιαφέρον τών κυπρίων κ.λ.π. ώστε να αποθαρρυνθεί ο "πτωχός" έλληνας επιχειρηματίας τού 1-1 μισυ εκατομμυρίου το χρόνο;
Γιατί δέν έχουν κλείσει ακόμα τον Κοντοέ, που ακούω στα ραδιόφωνα στο ρεπορτάζ τής ΑΕΚ, πως "τελειώνει τού Κοντοέ" και με πιάνουν τα διαόλια μου; Δεδομένου ότι ο Τσακίρης έχει διαμηνύσει πως θα καλύψει εκείνος το μισό του νέο συμβόλαιο, γιατί δέν προχωράνε;
Οι εργαζόμενοι στον ερασιτέχνη γιατί είναι απλήρωτοι 4,6,8! μήνες;
Γιατί από τότε που ανέλαβαν την ΠΑΕ οι κύριοι τού ερασιτέχνη, έχουν παραιτηθεί αυτοί που ξέρουμε;
Πού πήγε το 1,5 εκατομμύριο που άφησε στο ταμείο ο Τσακίρης;

amanAM είπε...

Για να γραφτεί κάποιος στον Ερασιτέχνη, πρέπει να κάνει μια αίτηση, να πληρώσει 70 ευρώ, να δώσει 1-2 φωτογραφίες τύπου ταυτότητας, και να προσυπογράψουν την αίτηση 2 μέλη.

Αυτά τα 2 μέλη, ήταν (και προφανώς) και είναι ο αποτρεπτικός παράγοντας.

Αντικειμενικά, είναι λογικό να υπάρχει μια ασφαλιστική δικλείδα, αφού όταν εγώ γράφτηκα τελικά, αν θυμάμαι καλά, ο αριθμός των μελών δεν ξεπερνούσαν τους 300.

Για φαντάσου λοιπόν, 300-400 ΑΕΚτζήδες ή 300-400 αχυράνθρωποι ενός νονού της νύχτας, να γραφτούν στον Ερασιτέχνη και να αποκτήσουν τον έλεγχο της πλειοψηφίας της Γενικής Συνέλευσης! Θα θέσουν κάποιο θέμα μομφής, θα προκαλέσουν εκλογές και θα πάρουν δωρεάν με συνοπτικές διαδικασίες τον έλεγχο (και κατ επέκταση την ιδιοκτησία) όχι μόνο του Ερασιτέχνη, αλλά και της ΠΑΕ (με τα σημερινά δεδομένα).

Είναι λοιπόν λογικό να υπάρχου ασφαλιστικές δικλείδες. Δεύτερη ασφαλιστική δικλείδα είναι ότι τα νέα μέλη, όπως εγώ, πρέπει να περιμένουμε 1 χρόνο για να γίνουμε κανονικά μέλη, τον πρώτο χρόνο θεωρούμαστε πάρεδρα μέλη, δηλαδή χωρίς δικαίωμα ψήφου, κλπ.

Οπότε οι 300-400 από τους από πάνω ή όποιους άλλους φανταστεί ο καθένας, πρέπει να κάνουν και 1 διάστημα υπομονή, όπως κάνω κι εγώ αυτήν την περίοδο.

Αυτό που δεν γνωρίζω, είναι εάν αυτόματα ένα πάρεδρο μέλος γίνεται τακτικό, ή εάν θα πρέπει να υπάρξει κάποια επιπλέον έγκριση, με την συμπλήρωση του ενός χρόνου από την εγγραφή.

Τέλος πάντων, είχα ενημερωθεί (από το ίντερνετ) για τις εκλογές, θα μπορούσα (υποθέτω) να παραβρεθώ, αλλά... επαγγελματικοί λόγοι δεν μου το επέτρεψαν.

Δεν έχω ποτέ ενημερωθεί για το παραμικρό άλλο, και παρόλο που δήλωσα διαθέσιμος για ότι χρειαστούν, ουδέποτε μου ζητήθηκε κάτι. Το προσωπικό μου ενδιαφέρον είναι κυρίως στο βόλεϊ και στο πόλο, καθώς και το πιγκ πόνγκ και η ιστιοπλοϊα, που όμως δεν δραστηριοποιείται ο Πανιώνιος σε αυτά.

Επειδή έχω δράση σε κάποιο άλλο σωματείο (όχι αθλητικό), κάθε εβδομάδα τα μέλη λαμβάνουν τουλάχιστον 1 email για την δράση, για τις ενέργειες που θα χρειαστούν βοήθεια και συμμετοχή των απλών μελών, κλπ. Τα μέλη μπορούν επίσης να ενημερώνονται από το site του σωματείου. Στον Πανιώνιο είτε δεν θέλουν να ξέρουμε τι συμβαίνει, είτε δεν συμβαίνει το παραμικρό σε επίπεδο οργάνων, και προφανώς δεν χρειάζονται εθελοντές σαν εμένα.

amanAM είπε...

Να τονίσω πως δεν έχω άπειρο χρόνο, αλλά πιστεύω πως εάν κάποιος ήθελε να με αξιοποιήσει, όλο και κάπως θα βοηθούσα.

Ένα παράδειγμα, είναι πως για λογαριασμό του τμήματος που ο γιός μου αθλείται στο πόλο, ο έφορος-γονέας δεν μπορούσε να πάει στην ΚΟΕ, και πήγα εγώ, έκανα την δουλειά και μάλιστα πιάνοντας την κουβέντα, μου ζητήθηκαν κάποια πράγματα που μετέφερα στους αρμόδιους για να πράξουν αυτό που θα κρίνουν σωστό.

Ο "κόπος" αυτός για εμένα ήταν αστείος, αλλά για κάποιον άλλον ήταν ένα μικρό βουνό.

amanAM είπε...

Μην απορρούμε λοιπόν, γιατί δεν έχει μέλη ο Ερασιτέχνης. Και που έγινα μέλος, σχεδόν το έχω ξεχάσει, κι αν δεν ασχολιόμουν με το blog μου, μάλλον θα το είχα ξεχάσει τελείως!!!

vassilis είπε...

Αντώνη, ο Ερασιτέχνης έχει περισσότερα μέλη. Την πρώτη χρονιά του Τσακίρη όσοι αγόραζαν διαρκείας γράφονταν και σαν μέλη του Ερασιτέχνη καθώς από τα 350 ευρώ τα 280 πήγαιναν στην ΠΑΕ και τα 70 στον Ερασιτέχνη.

Συνεπώς εγγεγραμμενα μέλη έχει καμια πεντακοσαριά ή λίγο λιγότερα.

Επειδή πολλούτς ακούω να μιλάνε να ενδιαφερονται να κάνουν να ράνουν, τι πιο απλό από το να μαζευτούν από όλους τους οργανωμένους υπογραφές από τα μέλη τους που είναι και μέλη του ερασιτέχνη για έκτακτη ΓΣ με θέμα την πώληση της ΠΑΕ. Οσοι δεν είναι ταμεικώς εντάξει ας τακτοποιηθούν.

cdu είπε...

Εγώ καταλαβαίνω πως οι σύλλογοι (όπως και οι λαοί) έχουν τους ηγέτες που τους αξίζουν. Ποιός ρε Αντώνη να σου στείλει email, ο Τσολακάκης; Ποιός θα γραφτεί στον Πανιώνιο με χαρτόσημα και συστατικές και μαλακίες; Ποιός είναι, η Λέσχη Μπίντεμπεργκ ή μασονική στοά; Ποιός χέστηκε (μέχρι το Γενάρη) να μπεί στον Ερασιτέχνη; Υπήρχε ΠΑΕ πέρυσι;

Bottom line, τέτοιοι που είμαστε τέτοιους θέλουμε.

Εγώ βαρέθηκα. Όλο ψίθυροι και υποψίες και κατηγορίες και οι ίδιες φάτσες. Ο ένας βρίζει τον άλλο και μετά γίνονται τακίμια. Μήπως είμαστε πραγματικά το πιο βρώμικο σωματείο;

Κύριοι και κυρίες, η χώρα βουλιάζει και εμείς ασχολούμαστε με τον Τσολακάκη. Δεν με ενδιαφέρει ένας Πανιώνιος εικόνα και ομοίωση του μπουρδέλου που κάναμε τη πατρίδα.

Θεωρώ όλους ίσα υπεύθυνους είτε η couvra ήταν αληθινή και τράπηκε σε φυγή από τον Τσακίρη - δεν θα είναι και η πρώτη φορά - είτε ήταν μούσα ακριβώς για να μην έρθουν αυτοί που υποννοεί ο Τσακίρης - δεν θα είναι η πρώτη φορά που τα σκάρωσε ο Βεντούρης.

Καληνύχτα σας

cdu είπε...

Α, και ο Βασίλης έχει απόλυα δίκιο.

cdu είπε...

typo

Εδώ το σωστό

"Θεωρώ όλους ίσα υπεύθυνους είτε η couvra ήταν αληθινή και τράπηκε σε φυγή από τον Τσακίρη - δεν θα είναι και η πρώτη φορά - είτε ήταν μούφα ακριβώς για να μην έρθουν αυτοί που υποννοεί ο Τσακίρης - δεν θα είναι η πρώτη φορά που τα σκάτωσε ο Βεντούρης."

amanAM είπε...

Όταν γράφτηκα στον Ερασιτέχνη τον περασμένο Νοέμβρη, ζήτησα και μου έδωσαν το καταστατικό.

Το είχαν σε βιβλιαράκι, ψάχνω μα δεν το βρίσκω, κάπου το έχω βάλει, κάποια στιγμή θα το βρω.

Το καταστατικό (που μου έδωσαν) ήταν από εποχές προ Χριστού!!! Επειδή μου φάνηκε παράξενο, το ρώτησα, και μου είπαν πως δεν υπάρχει πιο πρόσφατο.

Διαβάζοντας εκείνο το καταστατικό (που δεν το χωράει ο νους μου ότι μπορεί να είναι πράγματι το ισχύον), θυμάμαι πως μου έκανε εντύπωση πως δεν έχει καμία σχέση με σύγχρονα καταστατικά συλλόγων ή σωματείων.

Μέσα σε όλα, θυμάμαι που έλεγε πως όποιος δεν πληρώσει την συνδρομή του, παύει να είναι μέλος. Ρώτησα τότε, εάν θα μας ειδοποιήσουν όταν είναι να πληρώσουμε ξανά, και μου είπαν όχι, πως εγώ πρέπει να ανησυχήσω.

Ρώτησα τότε, πόσα είναι τα μέλη. Μου είπανε ότι είμαστε γύρω στους 280!!! Πως είναι δυνατόν να είμαστε μόνο τόσοι, ρώτησα ξανά... Η απάντηση ήταν πως 280 ήταν οι ταμειακώς ενήμεροι, και αυτοί μόνο μετράνε.

Επειδή πρόσφατα είχαμε εκλογές, φαντάζομαι πως πολλοί θα είναι αυτοί που για να συμμετάσχουν πληρώσανε τις οφειλόμενες συνδρομές, άρα ίσως να είμαστε περισσότεροι τώρα.

claire είπε...

Καλημέρες,

όταν πήγα να γραφτώ το περασμένο Απρίλιο στον ερασιτέχνη τα μέλη ήταν για την ακρίβεια 663. Δεν ξέρω βέβαια πόσα απο αυτά είναι ταμειακώς ενήμερα ή όχι...

amanAM είπε...

Άρα αυτό που μου είπανε εμένα, ήταν προφανώς λάθος.

Ακόμα κι αν εννοούσαν τα ταμειακώς ενήμερα μέλη, αποκλείεται όλα τα ταμειακώς ενήμερα και μη, να ήταν μόνο 663!

tsines είπε...

όποιος θέλει να γραφτεί στον ερασιτέχνη είναι πολύ απλό και πρέπει να γίνει απο όλους

ο τσακ είχε κάνει μεγάλη καμπάνια και μάλιστα με εταιρεία διαφημιστική με σύνθημα "γίνε μέλος" αν θυμάστε ... αν βγάλεις εμένα , το πατέρα μου και καμια 20αριά ακόμα γραφικούς δεν γράφτηκε άλλος ! μετά όσοι γράφτηκαν έγινε λόγο του ότι για να πάρεις διαρκείας στο σκέπαστρο ήθελε να γραφτείς και μέλος

μην λέτε ότι δεν μας γράφουν,δεν μάθαμε πως κτλ κτλ

όποιος θέλει , ξέρει που είναι τα γραφεία! και πάλι δεν θα πάτε!

όσο μιλάω για το τσακ τόσο μελαγχολώ ... δεν θα βρούμε μάγκες ξανά τσακ !