Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009

Χούτος: «Λυπάμαι, αλλά έτσι ένιωσα»

Ο Λάμπρος Χούτος, με δηλώσεις του στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6, επιβεβαίωσε το διαφαινόμενο διαζύγιό του με τον Πανιώνιο, τονίζοντας: «Λυπάμαι, αλλά εφόσον ο πρόεδρος αποφάσισε κάτι τέτοιο, πρέπει και εγώ να είμαι σύμφωνος». Οσο για την ενέργειά του να αποχωρήσει όταν έμαθε ότι είναι εκτός ενδεκάδας για το ματς με την ΑΕΚ, εξήγησε: «Ετσι ένιωσα, έτσι έπραξα. Δεν ήμουν καλά ψυχολογικά και είναι αντρίκιο αυτό που έκανα».

Αναλυτικά, όσα δήλωσε ο Λάμπρος Χούτος

- Για το αν αληθεύει ότι θα αποτελέσει παρελθόν από τον Πανιώνιο.

«Ναι, αυτό είναι αλήθεια. Δεν ήταν κάτι που το ήθελα. Λυπάμαι, αλλά εφόσον ο πρόεδρος αποφάσισε ότι έτσι πρέπει να γίνει, εγώ είμαι σύμφωνος. Όταν κάτι δεν πάει καλά, θεωρώ ότι έχω και εγώ ευθύνες. Μπορεί να έχουν και άλλοι, αλλά έχω κι εγώ. Το μόνο που ήθελα εγώ το καλοκαίρι ήταν να μείνω και να χτίσουμε κάτι καλό για το μέλλον. Φάνηκε στη συνέχεια ότι έκανα λάθος που πίστεψα πάνω σε αυτό.

- Για το πώς κρίνει την ενέργειά του να αποχωρήσει όταν έμαθε ότι είναι εκτός ενδεκάδας.

«Εχω κάτσει πολλές φορές στον πάγκο και δεν δημιούργησα πρόβλημα. Είχα συνεννοηθεί με τον προπονητή ότι θα παίξω. Στο τέλος μου είπε θα είμαι στον πάγκο. Εκείνη τη στιγμή ψυχολογικά ένιωσα ότι δεν θα μπορέσω να βοηθήσω και ζήτησα να είμαι εκτός αποστολής. Δεν περίμενα να πάρει τόση έκταση το θέμα. Εγώ συζήτησα με τον προπονητή και του είπα ότι ψυχολογικά δεν είμαι καλά. Πάντα όταν παίρνω μια απόφαση τη σκέφτομαι. Προσπαθώ να προλαβαίνω κάποια πράγματα. Απ’ τη στιγμή που ένιωθα ότι δεν μπορώ να βοηθήσω, ήταν αντρίκιο αυτό που έκανα».

- Για το αν μετάνιωσε.

«Δεν μετανιώνω γιατί έτσι ένιωθα και πιστεύω ότι έπραξα το σωστό. Εγώ νιώθω ότι από τότε που ήρθα στον Πανιώνιο προσπάθησα να βοηθήσω μέσα και εκτός γηπέδου. Ό,τι έκανα και εκτός το συζητούσα και με τον πρόεδρο. Θεωρώ ότι βοήθησα την ομάδα»

- Για το αν έχει προτάσεις στα χέρια του.

«Δεν έχω κάτι στο μυαλό μου για το πού θα συνεχίσω στην καριέρα μου. Περιμένω να λυθεί η συνεργασία μου και μετά θα δω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: