Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

γκρίνια time

Για να μην ξεχνιόμαστε, ήρθε η ώρα να γκρινιάζω πάλι... Υποτίθεται πως ο Πανιώνιος και η διοίκηση προσπαθεί (ή οφείλει να προσπαθήσει) με κάθε τρόπο να βρει έσοδα και να περικόψει έξοδα. Αλλά η πράξη άλλα μας δείχνει!

Λίγα λόγια για να μπείτε στο θέμα:
Εδώ και 3-4 μήνες, έχω ξεκινήσει υγιεινή διατροφή και γυμναστική. Έχω χάσει κάποια κιλά, και έχει βελτιωθεί ήδη η φυσική μου κατάσταση. Έχω πολύ δρόμο ακόμα για να πω πως είμαι ικανοποιημένος.
Όπως πάω στο γήπεδο και περιμένω να γυμναστούν τα παιδιά μου, πολλές φορές κάνω γύρες το τετράγωνο που περικλείει το γήπεδο μας, τον Μίλωνα και την ΛΑΝΣ. Έχω υπολογίσει πως ο κάθε γύρος είναι περίπου 900 μέτρα.
Ζηλεύω αυτούς που είναι κοντά στο Άλσος, και μπορούν να κάνουν εκεί πολύ πιο όμορφη βόλτα για περπάτημα ή και για τρέξιμο. Το περπάτημα πάει κι έρχεται, αλλά να ξεκινήσω τρέξιμο στους δρόμους δεν λέει, γιατί θα πάθω ζημιές στους συνδέσμους αλλά και στους μύες, δεδομένου του παραπάνω βάρους μου και της σκληρότητας του εδάφους.
Χάρη σε αυτούς τους λόγους, σκέφτηκα να πάω σήμερα να ρωτήσω ποιές ώρες μπορεί το κοινό να έχει πρόσβαση στον στίβο, για χαλαρό αρχικά τρέξιμο, με την ελπίδα να καταφέρω να το φτάσω σε ικανοποιητικό επίπεδο το τρέξιμο μου σε ταχύτητα και αντοχή. 

Το θέμα:
Αρχικά απευθύνθηκα στην γραμματεία του ερασιτέχνη, για να ρωτήσω εάν ισχύει αυτό που θυμάμαι, ότι τα μέλη του ερασιτέχνη έχουν ελεύθερη πρόσβαση στους αθλητικούς χώρους του Πανιωνίου. Έλαβα την απάντηση πως κάποτε αυτό είχε ανακοινωθεί επί Τσακίρη, αλλά δεν ισχύει πλέον. Μου είπαν πως υπάρχουν ώρες κοινού, θα πρέπει να πληρώνω επιπλέον γι αυτό, και πως τις ώρες του κοινού θα μου τις πούνε στη γραμματεία του στίβου.

(Άρα ναι μεν θέλουμε μέλη και συνδρομές στον ερασιτέχνη, όμως δεν προσφέρουμε ούτε λίγη ώρα ελεύθερης πρόσβασης στον στίβο, για να μπορούν τα μέλη κάτι να λάβουν από αυτήν την συνδρομή)

Τέλος πάντων, επειδή δεν είμαι τοκογλυμούτσας, και δεδομένου ότι η γραμματεία του στίβου ήταν ανοιχτή, πήγα να ρωτήσω ποιές ώρες υπάρχουν διαθέσιμες για το κοινό, προφανώς πληρώνοντας έξτρα γι αυτό.

Στην γραμματεία ήταν 2 κυρίες, δεν ξέρω τα ονόματα τους, η μια εξ αυτών μου απάντησε επί λέξη: Δεν υπάρχουν ώρες για το κοινό, διότι στον στίβο αφήνει ο κόσμος τα παιδιά του, και δεν μπορεί να μπαινοβγαίνει ταυτοχρόνως ο καθένας για λόγους ασφαλείας!!!

Δεν ξέρω τι με έχει εκνευρίσει περισσότερο: Το ότι δεν θέλουν τα λεφτά που θα έδινα για κάτι τέτοιο, και ποιός ξέρει πόσοι άλλοι πιθανόν θα ενδιαφερόντουσαν για κάτι παρόμοιο, ή η διάθεση τους να προστατεύσουν τα παιδιά του κόσμου από την παρουσία την δικιά μου καθώς και κάθε άλλου σαν κι εμένα.

Ναι, καταλαβαίνω πως... μπορεί εγώ ή κάποιος άλλος όμοιος μου, να είμαστε πιθανοί ανώμαλοι. Καλά κάνουν. Γιατί δεν κάνουν ακριβώς το ίδιο στην πισίνα, που τα παιδιά υποχρεωτικά καταλήγουν στα αποδυτήρια, και εκεί συναντιούνται με τον πάσα ένα που κάνει ντους και είναι το κοινό που πληρώνει για να κολυμπήσει αμέσως μόλις τελειώνουν την προπόνηση 10χρονα και 12χρονα παιδάκια? Εκεί ο Πανιώνιος δεν οφείλει να προστατεύσει τα παιδάκια μας? Γιατί όταν διαμαρτυρηθήκαμε πριν από λίγο καιρό για τους τσίτσιδους ενήλικους άντρες που κυκλοφορούν ανάμεσα στα μικρά παιδάκια,  μας είπανε πως είμαστε υπερβολικοί, πως οι ώρες του κοινού αποτελούν σημαντικό έσοδο για τον Πανιώνιο.

Όλα αυτά συμβαίνουν στην ακριβή στην χρήση (λόγω εξόδων θέρμανσης και συντήρησης) πισίνα, ενώ στον στίβο που δεν στοιχίζει τίποτα να έχει πρόσβαση το κοινό να ρίχνει λίγο τζόκινγκ, προφανώς τα ενδεχόμενα έσοδα δεν τα θεωρούν σημαντικά.

Από τα παιδιά που κάνουν στίβο, ελάχιστα καταλήγουν σε αποδυτήρια (οπότε οι κίνδυνοι είναι σαφώς λιγότεροι) ενώ τα παιδάκια στην πισίνα υποχρεωτικά καταλήγουν στα ντους και στα αποδυτήρια. 

Δεν ξέρω εάν κάποιος από την διοίκηση διαβάζει όσα γράφω, αλλά θα ήθελα να έχω κάποια πληροφόρηση ποιοί είναι οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν από την παρουσία του κοινού στον στίβο σε σχέση με τους κινδύνους που προφανώς δεν υφίστανται στις πισίνες. Εγώ πιθανόν να έβγαλα λάθος συμπεράσματα, και να υπάρχουν κίνδυνοι που δεν πάει το μυαλό μου, και σκέφτομαι μόνο τους πιθανούς ανώμαλους.

Κατά τα άλλα, μην ακούσω ξανά για εγγραφές μελών, πριν μάθω εάν αυτά τα μέλη δικαιούνται κάτι εκτός από την υποχρέωση να πληρώνουν.

Αντώνης Μάγγος

ΥΓ. Ποιός ελέγχει ποιός μπαίνει και ποιός βγαίνει στον στίβο? Εάν για λόγους ασφαλείας δεν θα έπρεπε να μπαινοβγαίνει ο πάσα εις στον χώρο του στίβου, εάν εγώ σας φέρνω κάθε μέρα από μια διαφορετική φωτογραφία μου να κόβω βόλτες ανεμπόδιστος, ποιός θα χάσει την δουλειά του, και ποιός θα πρέπει να απολογηθεί για την έλλειψη ασφάλειας στον χώρο που οι γονείς άφησαν τα παιδάκια τους στον Πανιώνιο?
Τα έχω κυριολεκτικά πάρει στο κρανίο, θα γίνει χαμός από Δευτέρα...

17 σχόλια:

Miltos@Chios είπε...

Αντωνη,επειδη περπατούσα καποτε εκει,ο γυρος που περιεγραψες δηλαδη Αγιος Ανδρεας,ΛΑΝΣ,Μιλωνας,1-9-8-7-6-5-4 και παλι Αγιος Ανδρεας ειναι ακριβως 845 μετρα

amanAM είπε...

το υπολόγισα περί τα 900 μέτρα με βάση το τέμπο που το περπατάω και την ώρα που κάνω. Η ακρίβεια της μέτρησης μου είναι για τα μπάζα!!!

845 μέτρα είναι πολύ πιθανό να είναι η σωστή απόσταση, και φαντάζομαι πως για να λες 845 και όχι 850 ας πούμε, έχεις την ακριβή μέτρηση.

Περπατητό είναι καλούτσικο, καθώς δεν έχεις στενά να σε κόβουν. Μονάχα τα παρκαρισμένα στο πεζοδρόμιο στον Μίλωνα είναι πρόβλημα, αλλά εάν ανεβαίνεις ανάποδα τον δρόμο, μια χαρά είναι και εάν το περπατάς στον δρόμο το κομμάτι αυτό, και όχι από το πεζοδρόμιο.

Αλλά για τρέξιμο δεν κάνει. Πέραν της ενόχλησης από όσους περπατάνε, θα πάθω ζημιά 1000%.

Τώρα κάνω 5 γύρους σε 38 λεπτά περίπου. Τον Οκτώβρη με το ζόρι έκανα 2 γύρους σε 25 λεπτά περίπου.

Από τον Σεπτέμβρη έχω χάσει 12 κιλά βέβαια... Τον Οκτώβρη του 2013 θέλω να προσπαθήσω να τρέξω μαραθώνιο. Φυσικά ο Πανιώνιος δεν θα μπορέσει προφανώς να μου προσφέρει την δυνατότητα να προπονηθώ στον στίβο. Όταν θέλανε οικονομικές ενισχύσεις, ήμουνα καλός. Για να μπορέσω να τρέξω, είμαι ενόχληση.

Θύμωσα πολύ σήμερα, και θα το μετανοιώσουν όσοι με έκαναν να θυμώσω. Είμαι ο λάθος άνθρωπος για να είμαι θυμωμένος με κάποιον.

Περιμένω εξηγήσεις και πιθανές συγνώμες άμεσα, πριν στραβώσω τελείως και μετά δεν υπάρχει πίσω δρόμος.

amanAM είπε...

Δεν ζήτησα να μου δώσουν κάτι τζάμπα, αν και δεν είναι να απορεί κανένας γιατί ελάχιστοι έχουν την διάθεση να δίνουν 6 ευρώ τον μήνα για να είναι μέλη ενός ιστορικού σωματείου. Να πληρώνω ήθελα, και προβάλλανε την νοημοσύνη μου.

Δεν μπορεί να υπάρχουν λόγοι ασφαλείας στον στίβο, να μην έρχεται σε επαφή το κοινό με τα αθλούμενα παιδιά, ενώ στην διπλανή πισίνα να μην έχουν ανάλογη ευαισθησία.

Δεν μπορεί να είναι έτοιμοι να διαλύσουν ομάδες, για λόγους οικονομίας, αλλά να αρνούνται να πληρωθούν για να αθληθεί ο κόσμος.

Από την μια μας λένε για προσφορά μαζικού αθλητισμού, και από την άλλη να διώχνουν κόσμο που θέλει να αθληθεί.

amanAM είπε...

Την Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012 θα διεξαχθεί ο 56ος Ανώμαλος Δρόμος, σε δημόσια οδό, στη μνήμη «Κ. Κοτζιά», ο οποίος είναι ενταγμένος στους «Γύρους των Πόλεων» και τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Ν. Σμύρνης, του Σ.Ε.Γ.Α.Σ., της Ε.Α.Σ. Πειραιά και συνδιοργανωτή τον ΠΑΝΙΩΝΙΟ Γ.Σ.Σ. Ο αγώνας θα διεξαχθεί στους δρόμους της πόλης μας, με αφετηρία και τερματισμό το Στάδιο του ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ Γ.Σ.Σ.
Μικρή Διαδρομή 1000μ. : Ι. Χρυσοστόμου - Αγ. Ανδρέου – Βυζαντίου – Ραιδεστού – Ι. Χρυσοστόμου.
Μεγάλη Διαδρομή 2000μ: Ι. Χρυσοστόμου – Αγ. Ανδρέου – Κ. Παλαιολόγου – Μ. Αλεξάνδρου – Βυζαντίου – Ναζλίου – Σολωμονίδου – Θ. Σοφούλη – Ι. Χρυσοστόμου.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ

9.45 π. μ. Κήρυξη – Έναρξη των αγώνων από το Δήμαρχο ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ

10.00 π. μ. 1.000μ. ΠΠΒ’ & ΠΚΒ’ Γενν. 1999-2000. Μαθητές/τριες, ανεξάρτητοι Γενν.1999 & μικρότερα.

10.20 π. μ. 2.000μ. ΠΠΑ & ΠΚΑ’ Γενν. 1997-98

10.45 π. μ. 4.000μ. ΓΥΝΑΙΚΩΝ – ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ Γενν. 1995-1996

11.15 π. μ. 6.000μ. ΑΝΔΡΩΝ – ΠΑΙΔΩΝ Γενν. 1995-1996

---------------------

Θα πρότεινα σε ανθρώπους σαν κι εμένα, να μην κυκλοφορούν αύριο στους δρόμους που θα αθλούνται παιδιά, για να αποφύγουμε τους κινδύνους που μπορούν να προκληθούν.

amanAM είπε...

Σήμερα στις 20:00 στο κλειστό στην Αρτάκης, υπάρχει αγώνας βόλεϊ της γυναικείας ομάδας, εναντίον του Ηρακλή Κηφισιάς.

Είναι κρίσιμο παιχνίδι, και θα ήθελα να το παρακολουθήσω και να υποστηρίξω τις προσπάθειες της ομάδας μας, αλλά... μετά τα χθεσινά, δεν χαλαλίζω ούτε ένα, όχι 5 ευρώ που είναι το εισιτήριο του αγώνα, που μεταξύ μας (!!!) είναι εντελώς παράνομη η είσπραξη του, δεδομένου ότι δεν είναι θεωρημένα από την Εφορία σαν εισιτήρια, αλλά αθεώρητα με την δικαιολογία ότι δήθεν αποτελούν οικονομική ενίσχυση.

Λυπάμαι που θα το χάσω το παιχνίδι, λυπάμαι που δεν θα το παρακολουθήσει ούτε ο γιός μου που ασχολείται με το άθλημα, αλλά προτιμάω να πάω να αφήσω τα λεφτά μου μέχρι και στην ΑΕΚ, αλλά ο Πανιώνιος τα λεφτά ενός επικίνδυνου ανώμαλου σαν κι εμένα, δεν θα τα ξαναδεί.

amanAM είπε...

Και μην ξεχνιόμαστε... Εκείνος ο προϋπολογισμός που δεν εγκρίθηκε ποτέ από Γενική Συνέλευση, τι απέγινε?
Με τι προϋπολογισμό λειτουργεί η νέα διοίκηση?

Να συνεχίσω? Άραγε πόσοι από όσους πληρώνονται από τον Ερασιτέχνη εκδίδουν τα απαραίτητα φορολογικά παραστατικά για τα χρήματα που εισπράττουν?

-----------

Πριν προσβάλλουν έναν μαλάκα, πρέπει να σκέφτονται λίγο περισσότερο... Μπορεί ο μαλάκας να είναι κάποιος σαν κι εμένα, που είναι πολύ πιο μαλάκας από ότι φαντάστηκαν!

Λυπάμαι για τον κύριο Τσάβαλο, που μου είναι συμπαθής κατά τα άλλα, αλλά αφού οι υπό αυτόν θεώρησαν λογικό να με προσβάλλουν, είτε θα τους στείλει στα σπίτια τους, είτε θα υποστεί τον νομικό και οικονομικό πόλεμο εφ όλης της ύλης, δεν πα να διαλύσει ο κόσμος όλος, και ο ίδιος ο Πανιώνιος πρώτος και καλύτερος.

Αυτά τα ολίγα περί αυτών των πολλών.

vyruss είπε...

Α για αυτό τον ονόμασαν ΑΝΩΜΑΛΟ δρόμο τότε!!

Σε καταλαβαίνω, την απορία και το ζόρι που τραβάς, την είχαμε περάσει όλοι οι πιτσιρικάδες με το Αρτάκης που επί Βλάντο Τζούροβιτς μπαινοβγαίναμε και παίζαμε, όποτε δε το χρησιμοποιούσε ο Πανιώνιος ή το τμήμα βόλεϊ του γαύρου, και μόλις ήρθε ο Ίβκοβιτς όλα αυτά τέλος.

amanAM είπε...

o Tζούροβιτς ήταν σπουδαίος Δάσκαλος, κρίμα που δεν προσφέρει πλέον όχι μόνο τις γνώσεις, αλλά και το ήθος του στον Πανιώνιο.

Εγώ τα Σαββατοκύριακα, πλήρωνα 25 ευρώ τον μήνα και είχα ξεκινήσει κολύμπια στην πισίνα, για βελτίωση της φυσικής μου κατάστασης.

Χριστούγενα Πρωτοχρονιά ήταν κλειστή η πισίνα, αλλά εγώ πλήρωσα όλο τον μήνα. Δεν είπα τίποτα.
Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, δεν μπορούσα να πάω, όπως δεν θα μπορέσω να πάω ούτε το επόμενο. Παρόλα αυτά, σήμερα θα πήγαινα στην πισίνα, θα πλήρωνα τα 25 ευρώ για όλο τον μήνα, και θα έκανα μόνο2 από τα 4 Σαββατοκύριακα. Δεν πειράζει είχα πει, υπέρ του Πανιώνιου.

Επειδή μου την σπάσανε, δεν πήγα. Bye bye τα 25 ευρωπουλάκια Πανιώνιε του Τσάβαλου και του περί αυτόν.

Τις προηγούμενες ημέρες, στα πλαίσια της ενίσχυσης του Πανιωνίου, μου είπανε να γράψω όσα πιο πολλά μέλη μπορώ, κι έτσι είχα κανονίσει μέχρι την Τρίτη να στείλω 6 νέα μέλη (υπάλληλοι του γραφείου μου και τα μεγάλα μου παιδιά), και ο λόγος που δεν τις είχα ήδη στείλει τις αιτήσεις, είναι γιατί περίμενα τις φωτογραφίες από όλους, που μου τις είχαν υποσχεθεί την Δευτέρα.

6Χ70=420 ευρωπουλάκια έκαναν φτερά, διότι δεν γουστάρω πια να δώσω ούτε δεκάρα για τον Πανιώνιο, Τέλος όσα έδωσα.

5 ευρώπουλα θα τα έδινα απόψε στο γυναικείο βόλεϊ. Πάνε κι αυτά.

Τα 450ευρώ, ας τα πληρώσει η γραμματεία του στίβου. Αυτοί με προσέβαλλαν, αυτοί ας δώσουν στον Πανιώνιο αυτά που έχασε εξ αιτίας τους.

Σημειωτέον ότι ήδη έχω προπληρώσει όλα τα χρήματα για την σεζόν για τα 2 παιδιά που αθλούνται στον Πανιώνιο, κι αν συνεχίσω να είμαι θυμωμένος μέχρι το καλοκαίρι, τότε από Σεπτέμβρη τα παιδιά μου θα αθλούνται σε άλλο σύλλογο, που θα μου γλύφουνε τα αρχίδια, μιας και είμαι ο μαλάκας που πληρώνει.

Καλά, για τα διαρκείας και την ΠΑΕ, ούτε εκεί να μην το συζητάμε, όταν ακόμα περιμένω τις μετοχές που πλήρωσα γι αυτές το καλοκαίρι!!!

Μέχρι να μην ξαναπατήσω το πόδι μου οριστικά στον Πανιώνιο, να φροντίσουνε να είναι σε ετοιμότητα να αντιμετωπίσουν: Πολεοδομίες, υγειονομικά, ΣΔΟΕ, και κάθε άλλου είδους αρμόδια υπηρεσία που θα κάνει πάρτι με όσα θα βρίσκει με δικές μου υποδείξεις.

Είπα και υπήρξα πολύ συγκεκριμένος: Περιμένω συγνώμες, και τώρα πια και κάποιους να μου γλύψουν και να μου αερίσουν με βεντάλια τα αρχίδια μου, γιατί ίδρωσα. Μιάμιση ώρα τώρα περπατούσα στην παραλία, αντί να κολυμπάω στην πισίνα.

ζαμπονοτυρόπιτας είπε...

Ήμαρτον ρε φίλε…
Μας ζάλισες με τις ιστορίες σου… είναι δυνατόν να συμβαίνουν αυτά? Τι θες και ασχολείσαι? Οι ανθρωποι είναι για τα θηρία!

amanAM είπε...

ζητάω συγνώμη εάν σε ζάλισα, παρόλο που δεν υποχρέωσα κανέναν να διαβάσει όσα γράφω, με αποτέλεσμα να μην αισθάνομαι ιδιαίτερα ένοχος γι αυτό που με κατηγορείς.

Όσον αφορά τους αρμόδιους της διοίκησης, δεν θα συμφωνήσω ότι είναι για τα θηρία.

Η κατάσταση είναι σαν ζούγκλα, οπότε όποιος κι αν ήταν αυτή την στιγμή στις διοικητικές θέσεις, θα έδινε λάθος εντύπωση. Αλλά να τους χαρακτηρίσω για τα θηρία, το βρίσκω βαρύ.

Μετά από συζήτηση που είχα με μέλη της διοίκησης, πριν το χθεσινό παιχνίδι με τον Παναιτωλικό, είχα την ευκαιρία να εξηγήσω τι ακριβώς με ενόχλησε. Είμαι βέβαιος πως δεν είμαι ο μόνος που έχει πρόβλημα με τον τρόπο λειτουργίας κάποιων τμημάτων, και τον τρόπο που υλοποιούνται οι επιθυμίες της διοίκησης.

Όμως εάν εμείς που ενοχλούμαστε από κάτι, απλώς αποστασιοποιούμαστε σιωπώντας, δεν υπάρχει πιθανότητα κάτι να διορθωθεί.

Από την κουβέντα που έκανα με αυτά τα μέλη της διοίκησης, υπάρχει έντονος προβληματισμός, και υπάρχει η διάθεση να προσφέρουν σε όσους είμαστε άνω των 35 ετών και ανήκουμε στην κατηγορία των βετεράνων, την δυνατότητα να αθλούμαστε κι εμείς.

Ελπίζω οι διαμαρτυρίες και η γκρίνια μου, να γίνουν αφορμή για να λυθούν κάποια προβλήματα, και να ικανοποιηθούν περισσότεροι Πανιώνιοι, κι όχι μόνο εγώ.

Αν μη τι άλλο, λάθος νοοτροπίες ετών και ανοργανωσιά που οφείλεται σε πολυετείς παραλήψεις, μπορούν να διορθωθούν σιγά σιγά.

ζαμπονοτυρόπιτας είπε...

φιλε μου καλε, καλε μου φιλε... οπου δεν πιπτει λογος πιπτει ραβδος. πηγαινε και μοιρασε μερικες ξυλιες... μονο ετσι θα στρωσει η ελλαδα. χρειαζομαστε ακρες λυσεις.

ζαμπονοτυρόπιτας είπε...

Θα σου πω και μια προσωπική ιστορία, επειδή σε συμπάθησα…
Όταν πηγαίναμε σχολείο, σε κανέναν δεν αρέσει να κάνει φυσική στο σχολείο και όλοι βαριόμαστε αφάνταστα. Εμείς λοιπόν έχουμε έναν καθηγητή όπου αυτός κάποτε ήταν στις ειδικές δυνάμεις δηλαδή πεζοναύτης και έτσι. Αυτός ανέκαθεν είχε πολλά νεύρα και κανένα για δικό του πάντα καλό, λόγω δεν του έφερνε αντίρρηση. Δεν κάνουμε ποτέ φασαρία όταν το έχουμε. Κάποια στιγμή λοιπόν εκεί που κάναμε το μάθημα με ηρεμία τον πιάνει …κρίση και ξεκινά να φωνάζει δυνατά να πετά θρανία με άγριο τρόπο και να φωνάζει. Τότε εμείς πάθαμε σοκ και ουσιαστικά τα κάναμε πάνω μας. Ποιος δεν είδε τον Θεό και δεν τον φοβήθηκε.
Είχε γίνει κατά κόκκινος και το μονό πράγμα που έκανε συνεχώς ήταν να πετά τα βιβλία του παιδιού που καθόταν στον πρώτο θρανίο με αποτέλεσμα να του σκίσει την φυσική. Τέλος δεν άντεξε και εκεί που ήταν μέσα στα νεύρα κοπανά τη σιδερένια πόρτα που έχει η έταξα και την κλωτσά με το πόδι του και ακουστήκαμε σε όλων τον όροφο. Για ποιόν λόγω βέβαια ξεκίνησε τις φωνές δε μάθαμε και ούτε θελήσαμε ποτέ. Από τότε ήμασταν πάντα έτοιμοι για οποιανδήποτε κρίση το έπιανε. αυτά τα έχει ξανακάνει και πιο παλιά αλλά κανένας δεν είχε την καλοσύνη να μας προειδοποιήσει. Τελικά αυτός έπαθε ένα έμφραγμα και είναι στο νοσοκομείο, στενοχωρηθήκαμε λίγο αλλά ας πρόσεχε. Ήταν αναμενόμενο!!

amanAM είπε...

όλοι έχουμε εμπειρίες που παιδιά έχουν πέσει θύματα σωματικής ή λεκτικής βίας.

Εάν έχεις χρόνο και όρεξη, μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο θα σε οδηγήσει στον συνήγορο του παιδιού, και τα δικαιώματα που έχει ένα παιδί, καθώς και τους τρόπους αντιμετώπισης τέτοιων φαινομένων.

Εγώ (σαν γονιός παιδιών που ταλαιπωρούνται στα Ελληνικά σχολεία), θα τον είχα στείλει σπίτι του τον δάσκαλο αυτόν, και πιθανόν αν του είχα σώσει εν τέλει και την ζωή.

amanAM είπε...

http://www.0-18.gr/gia-paidia/ta-dikaiomata-soy

amanAM είπε...

http://www.0-18.gr/gia-paidia/pos-mporoyme-na-se-boithisoyme

ζαμπονοτυρόπιτας είπε...

Ρε παλικάρι καρβουνιασμένε, αυτή δεν είναι ιστορία. Θα σου πω εγώ μια δική μου, να πέσεις κάτω.......
Είμαι παντρεμένος εδώ και ένα χρόνο και ζω μαζί με τη γυναίκα μου και τη πεθερά μου. Το πρόβλημα ξεκίνησε πριν από ένα μήνα όπου έλειπε η γυναίκα μου σε μια δουλειά και εκεί που καθόμασταν και βλέπαμε τηλεόραση μαζί με την M...... (έτσι λένε την πεθερά μου, 40 χρονών καλοδιατηρούμενη) ξαφνικά αρχίσαμε να ερωτοτροπούμε (υπήρχαν βέβαια εδώ και καιρό κάποια υπονοούμενα, αλλά...) ώσπου φτάσαμε στο κρεβάτι. Η συνέχεια είναι η γνωστή. Το πρόβλημα είναι μην το ανακαλύψει η γυναίκα μου. Αλλά δεν μπορώ να διακόψω, μου έχει γίνει μανία...

amanAM είπε...

Φίλε είσαι Θεός!!!

Είσαι σίγουρος πως η κόρη θα έχει πρόβλημα?
Γιατί να μην το κάνετε τριολέ?