Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

Ηρθα για να προσφέρω

Μήτρογλου: Ηρθα για να προσφέρω
Αριστείδης Κωνσταντόπουλος | 7/3/2011 13:46

Δικαιωμένος για την επιλογή του να ενταχθεί στις τάξεις του Πανιωνίου ως δανεικός εμφανίστηκε ο Κώστας Μήτρογλου μιλώντας αποκλειστικά στο sport.gr. Ο 23χρονος επιθετικός δήλωσε ότι έχει βρει ένα πολύ καλό κλίμα στη Νέα Σμύρνη και ανθρώπους που τον εμπιστεύονται. Ακόμη, τόνισε ότι είναι χαρούμενος με τη σημαντική νίκη των κυανερύθρων επί του Ατρομήτου αλλά επεσήμανε ότι η παραμονή στην κατηγορία δεν έχει εξασφαλιστεί ακόμα για τον Ιστορικό.

Αναλυτικά, η συνέντευξη Μήτρογλου στο sport.gr:

Πώς έζησες μέσα από το γήπεδο το ματς κόντρα στον Ατρόμητο;
"Ήταν ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι για εμάς διότι ο Ατρόμητος είναι μια καλή ομάδα. Δεχτήκαμε πίεση, όμως παλέψαμε μέχρι το τέλος και πετύχαμε μια σπουδαία νίκη. Δεν τα παρατήσαμε παρά το γεγονός ότι δεχτήκαμε πρώτοι γκολ. Γυρίσαμε το παιχνίδι".

Επομένως, είναι δίκαιη η νίκη του Πανιωνίου;
"Ήταν δίκαιο και καθαρό αποτέλεσμα. Ο Ατρόμητος μάς πίεσε σε ορισμένα σημεία του παιχνιδιού, όμως εμείς καταφέραμε να πετύχουμε δύο γκολ εκτός έδρας, το οποίο είναι μεγάλη υπόθεση. Δεν μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι δεν είναι δίκαιο αποτέλεσμα, όταν σκοράρεις δύο φορές σε μια τόσο δύσκολη έδρα, όπου ο Ατρόμητος δεν χάνει εύκολα".

"Οι νίκες οφείλονται σε όλους"

Ο Ιστορικός πέτυχε την τρίτη του εκτός έδρας νίκη φέτος. Οι δύο (Άρης, Ατρόμητος) από αυτές οφείλονται στα γκολ σου. Αισθάνεσαι ότι η απόδοσή σου είναι βαρόμετρο;
"Οι νίκες οφείλονται σε όλους. Είναι άδικο που τα γκολ είναι εκείνα που φαίνονται και ο σκόρερ παίρνει τη δόξα. Ξέρω ότι έχω καλή απόδοση όσο καιρό βρίσκομαι στην ομάδα, όμως οι νίκες οφείλονται σε όλους. Στεκόμαστε πολύ καλά ως ομάδα μέσα στο γήπεδο. Γίνεται πολύ καλή δουλειά από όλους. Ειδικά στη μεσαία γραμμή o Πανιώνιος δουλεύει πάρα πολύ μεσα στο γήπεδο και έχω βοηθηθεί αρκετά στα γκολ που έχω πετύχει".

Είσαι παίκτης μεγάλων ματς;
"Για εμένα όλα τα παιχνίδια είναι το ίδιο. Τα αντιμετωπίζω με τον ίδιο τρόπο. Έχω σκοράρει σε κρίσιμα ματς πράγματι όπως με τον Παναθηναϊκό και με την ΑΕΚ. Δεν έχει σημασία ο αντίπαλος. Με ενδιαφέρει να κάνω καλά τη δουλειά μου και να σκοράρω παντού".

"Με εμπιστεύονται και το ανταποδίδω"

Εχεις σκοράρει ήδη 5 φορές. Πού οφείλεται;
"Εμπιστεύομαι τον εαυτό μου και μου δίνουν στη Νέα Σμύρνη να αναδειχθώ. Το κλίμα στον Πανιώνιο είναι πολύ καλό. Με έχουν βοηθήσει να προσαρμοστώ πολύ γρήγορα και εγώ με τη σειρά μου έχω βοηθήσει την ομάδα με τα γκολ μου. Για αυτό ήρθα στον Πανιώνιο, για να προσφέρω".

Πώς βλέπεις τη μάχη της παραμονής;
"Δεν έχει τελειώσει τίποτα ακόμη. Πετύχαμε πράγματι μια σπουδάια νίκη, όμως έχουμε ακόμα πέντε αγωνιστικές στις οποίες πιστεύω ότι θελουμε μόνο νίκες. Αρχής γενομένης από το ματς κόντρα στη Λάρισα την Κυριακή στη Νέα Σμύρνη. Δεν φοβόμαστε κανέναν".

Πώς σχολιάζεις την κορυφή της βαθμολογίας;
"Ο Ολυμπιακός βρίσκεται δίκαια στη κορυφή και θα αναδειχθεί πρωταθλητής. Είναι 13 βαθμούς μπροστά και η κυριαρχία του είναι αναμφισβήτητη".

"Είμαστε πίσω στο θέμα της βίας"

Για το θέμα της βίας που συζητείται, ποια είναι η γνώμη σου;
"Πρέπει επιτέλους να βρεθεί μια λύση στην υπόθεση της βίας. Βλέπουμε ότι σε άλλα πρωταθλήματα τα πράγματα είναι πιο ήσυχα. Είμαστε πίσω σε αυτό το θέμα. Είδαμε όλοι και τα επεισόδια που έγιναν χθες στο Περιστέρι με τα αντικείμενα που έριξαν οι οπαδοί εναντίον μας. Επίσης, ο Μιραλας είχε δεχθεί αντικείμενο στο ματς με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα. Πρέπει να γίνει δηλαδή κάτι πολύ σοβαρό για να πάρουν μέτρα;"

To θέμα με το σορτσάκι ανήκει οριστικά στο παρελθόν;
"Nαι και χαίρομαι ιδιαιτέρως για αυτό διότι δεν έγινε επίτηδες. Το έχω ξαναδηλώσει. Εγώ φοράω πάντα το σορτσάκι λίγο πιο χαμηλά και στον πανηγυρισμό έπεσε. Τί να κάνουμε... Ευτυχώς που δεν με επηρέασε αγωνιστικά όλη αυτή η συζήτηση".

Τέλος, που βλέπεις το μέλλον σου μετά το καλοκαίρι;
"Δεν θέλω να συζητήσω το μέλλον μου αυτή την στιγμή. Είμαι προσηλωμένος στη δουλειά μου στον Πανιώνιο και έχω ακόμα πέντε παιχνίδια εδώ. Δεν με απασχολεί τίποτε άλλο έως τη λήξη του πρωταθλήματος. Μετά, θα δούμε..."

8 σχόλια:

zouri1 είπε...

σιγα μην εκανε τετοιες δηλωσεις ο Μητρογλου.Του εχουν γραψει τις απαντησεις.

Katrinos είπε...

Μετά παικτούρα μου θα μείνεις άλλο ένα χρόνο στη Πανιωνάρα, θα βγεις πρώτος σκόρερ , θα βγάλεις την ομάδα Ευρώπη κ μετα θα σε πουλήσει ο θείος Βαγγέλας στη Γερμανία . Καλο ε;

NK99 είπε...

Αυτός ο άνθρωπος δεν χρειάζεται να πει ότι θέλει να προσφέρει διότι αυτό φαίνεται στο γήπεδο. Προσπαθεί, ζει το παιχνίδι και πανηγυρίζει τα γκολ των συμπαικτών του. Θα τον θυμόμαστε πολύ θετικά και θα έχει νομίζω πάντα ένα χειροκρότημα στην Ν.Σ. με όποια ομάδα και να αγωνίζεται.

amanAM είπε...

Πράγματι, ο Μήτρογλου αξίζει εσαεί το χειροκρότημα μας. Όχι μόνο για τα γκολ που πέτυχε, αλλά κυρίως για το πάθος που επιδεικνύει.

amanAM είπε...

Μάχο, Μήτρογλου, Κοντοές, Σιόβας, Λάτκα, Τσότσαλιτς (του δεύτερου γύρου), είναι οι παίκτες που φέτος έχουν προσφέρει.

ΑκραιφνήςΠΑΝΙΩΝΙΟΣ είπε...

Βρε μπράβο ωριμότητα ο Μήτρογλου!!!

Κατρίνε, εγώ βλέπω να τον αγοράζουμε εμείς!!!
Καλύτερο έ;

amanAM είπε...

Σημαντική και η παρουσία του Σούλη φέτος. Ο Σούλης ο Όμος είναι πολύ καλός.

Το καλοκαίρι υποτίθεται πως επιστρέφει ο Εστογιάνωφ?

Νίκος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.