Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

όλοι κάνουμε λάθη

Το θέμα είναι να τα αναγνωρίζουμε, και να κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να μην τα επαναλάβουμε.
Ο Σκέμπρι δεν είχε δώσει δικαιώματα, και πιστεύω ότι ειλικρινά μετάνοιωσε για την συμπεριφορά του το περασμένο Σάββατο.

Ο Αντρέ Σκέμπρι με δήλωσή του τη Δευτέρα, αναφέρθηκε στη στιγμή της αποβολής του στο παιχνίδι με τον ΟΦΗ στο Ηράκλειο. Ο Μαλτέζος επιθετικός, μίλησε στο panionios.gr.

"Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από τον προπονητή μου, από τους συμπαίκτες μου, την διοίκηση της ομάδας και τον κόσμο μας για την αποβολή μου στο παιχνίδι με τον ΟΦΗ και για το γεγονός ότι σε ένα κρίσιμο σημείο του αγώνα άφησα την ομάδα με αριθμητικό μειονέκτημα. Επίσης θέλω να ζητήσω ειλικρινά συγγνώμη και από τον Στάθη Ταυλαρίδη. Η ενέργειά μου ήταν ανεπίτρεπτη και δεν δικαιολογείται ούτε από την ένταση του αγώνα και την πίεση για την κατάκτηση των τριών βαθμών. Στο διάστημα που βρίσκομαι στην Ελλάδα, δεν έχω δημιουργήσει το παραμικρό πρόβλημα και σίγουρα δεν είναι αυτός ο χαρακτήρας μου, όπως φάνηκε στην φάση της αποβολής μου. Και πάλι ζητώ συγγνώμη απ' όλους".

3 σχόλια:

zamis είπε...

συγχωρεμενος

antonis είπε...

O ΣΚΕΜΠΡΙ ΖΗΤΗΣΕ ΣΥΓΝΩΜΗ,ΕΣΥ ΦΑΝΟΥΡΗ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙΣ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΜΕ 180 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ?

amanAM είπε...

έλα μωρέ, τον Φανούρη μου, μην τον στενοχωρείτε!!!

Εγώ Φανούρη πιστεύω σε σένα, μην μασάς με τους άμπαλους που είναι 100 χρόνια πίσω και δεν καταλαβαίνουν το εγκεφαλικό παιχνίδι σου.