Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Δον Κιχώτης

Το σχόλιο του Βασίλη Φερμιόνιου-Μποζόνιου με έκανε να δω την πραγματικότητα: 
Πράγματι το Αnton(io) Kihotis μου ταιριάζει αρκετά. Πολλές φορές έχω κι εγώ την αίσθηση πως κυνηγάω ανεμόμυλους, έχω έναν καλό φίλο σαν τον Σάντσο Πάντσα, και μια Δουλσινέα πάντα στο πλευρό μου.

Τέλος ο amanAM, η Αυτού Μεγαλειότης Αntonis Mangos μας τελείωσε, από σήμερα γεννιέται ο aNton Kihotis!!!

Βασίλη, το Πάσχα πλησιάζει, σαν νονός οφείλεις να μου φέρεις παπουτσάκια και λαμπάδα. 


3 σχόλια:

vassilis είπε...

Ελα πρώτα στην πισίνα δίπλα στον Αγιο Αντρέα (με μαγιω πάντα ) να σε αλείψω λάδι (από αυτό που θα φέριε το κίνημα του λαδιού)

amanAM είπε...

Νονέ, αύριο θα είμαι στην πισίνα στις 11:30'. Έχω λάδι βιολογικό από Επίδαυρο, που το πήρα απ ευθείας από παραγωγό σε τιμή 2 ευρώ το λίτρο.
Πολύ πριν το κίνημα της πατάτας, οργανώθηκα και για λάδι, για κάποια αγροτικά, αλλά και για κτηνοτροφικά προϊόντα, απ ευθείας από παραγωγούς.

Πήρα και παπουτσάκια, 45 ευρώ, για να παίξω μπάλα την Κυριακή στα 5Χ5.

Θα κρατάω και την απόδειξη, για να μην νομίσεις ότι πάω να σε εκμεταλλευτώ!!!

vassilis είπε...

Ερώτηση: που θα βρω παπουτσάκια να σε χωράνε;

Υ.Γ. Αυριο πρωί παίζει ο γιός μου μπάλα και δεν θα μπορέσω.