Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

τον νου σας ρεμάλια

Δεν νοείται να πληρώνουμε εμείς οι γονείς χρήματα κάθε μήνα, για να προπονούνται τα παιδιά μας στα διάφορα τμήματα του Πανιωνίου, και οι προπονητές που γυμνάζουν τα παιδιά μας να είναι απλήρωτοι.

Έτσι και αποδειχτεί πως όλη αυτή η άρρωστη και απάνθρωπη (για τους προπονητές και τους εργαζόμενους) κατάσταση συνεχιστεί και φέτος, τότε θα ξεκινήσω προσωπικό πόλεμο κατά του Πανιωνίου. 
Το δηλώνω ξεκάθαρα, για να μην κατηγορηθώ πως σας ήρθε ξαφνικά αυτό που θα σας βρει.

Δεν ζήτησα πρωταθλήματα, δεν ζήτησα λούσα, δεν ζήτησα μεγαλεία. Το μόνο που ζητάω είναι τα χρήματα που εγώ δίνω, να καταλήγουν στους ανθρώπους που εργάστηκαν για εμένα/το παιδί μου. Αλλιώς θα το θεωρήσω εξαπάτηση, και θα φερθώ αναλόγως.

ΥΓ. Αύριο το απόγευμα, έχουμε αγώνα:

Τον νου σας ρεμάλια, δεν κάνω πλάκα.

Την ημέρα που θα βρεθείτε αντιμέτωποι με την δικαιοσύνη, τις φορολογικές αρχές, και όλη την γραφειοκρατία να σας κυνηγάει, μην απορήσετε τι είναι αυτό που σας βρήκε, υπάρχει ένας πολύ εύκολος τρόπος να τα αποφύγετε όλα αυτά: Να δώσετε τα λεφτά που εισπράττετε από εμένα, σε αυτούς που πρέπει να τα πάρουν. 

Τα χρονικά περιθώρια έχουν στενέψει. Αυτή είναι η τελευταία προειδοποίηση.

Το νου σας ρεμάλια!

Αντώνης Μάγγος

ΥΓ. Αύριο έχουμε αγώνα:   
17:00: Πανιώνιος - Χανιά (Αχλαδιώτης, Παϊρακταρίδης)
Κολ. Νέας Σμύρνης
(Λεπτομέρειες:  παραμονή του αγώνα, έχει προφανώς θεωρηθεί περιττό από τον επίσημο Πανιώνιο να αναρτηθεί στο site ο επικείμενος αγώνας, μπας και το δει κανένας και ενημερωθεί εγκαίρως, για να έρθει στο κολυμβητήριο να δει και να υποστηρίξει την ομάδα μας)

9 σχόλια:

vassilis είπε...

Ρε Αντώνη τι ψάχνεις; Γαμπρό με μάτια;

Εδω ακόμα και σήμερα η επίσημη σελίδα (http://www.pgss.gr/default.asp?pid=55&la=1&artid=18538&catid=5) ακόμα και σήμερα επιμένει ότι το ματς του Σαββάτου έγινε στις 20.30. Εγω λοιπόν ο ηλίθιος που την πίστεψα έφτασα όπως θυμάσαι στο κολυμβητήριο στις 8.00 νομίζοντας ότι έχω όλο το χρόνο μπροστά μου και έπεσα στο πρώτο σπρίντ.

Για όσους δεν πιστεύουν:
"Αποτελέσματα Αγώνων

Παρασκευή 7/10/2011
18.30 Χεϊμπελιάδα - Ντιναμό 4-19
20.00 Πανιώνιος - Πρίμορατς 11-6 (Σκόρερ: Καπότσης 3, Κότεριλ 3, Μιμίδης 2, Παπαδόγκωνας 2 και Κουκής Λ. 1)

Σάββατο 8/10/2011
18.30 Ντιναμό - Πρίμορατς 9-8
20.30 Πανιώνιος - Χεϊμπελιάδα 22-9 (Σκόρερ: Κότεριλ 5, Καπότσης 4, Παπάδόγκωνας 3, Κουκής Λ. 3, Μιμίδης 2, Κουτσιαλής 2, Τζαμαντάκης 1, Σιταρένιος 1 και Λάππας 1)

Κυριακή 9/10/2011
11.30 Χεϊμπελιάδα - Πρίμορατς 11-10
13.00 Πανιώνιος - Ντιναμό 10-10 (Σκόρερ: Κότεριλ 5, Καπότσης 2, Παπαδόγκωνας 2 και Κουτσιαλής 1)
"

Panionara είπε...

Η προηγούμενη διοίκηση είχε απλήρωτους τους υπαλλήλους, προπονητές, αθλητές γιατί είχε μόνο στόχο· να κρατάει ένα πανάκριβο Πόλο έξω από κάθε λογική και οικονομική κατάσταση του Πανιωνίου.
Μιλάς για απλήρωτους προπονητές. Ρώτα για φύλακες απλήρωτους επί 12 (!) μήνες, για εφόρους Πόλο με εξωπραγματικές αμοιβές, για τιμολόγια φαρμάκων για θεραπεία Αλτσχάϊμερ και τετραπληγίας (!!!), για ένα έλλειμμα που έχει φτάσει στο 1 εκατ €.
Ετσι θα απαντηθεί η ερώτησή σου γιατί "τα χρήματα που εγώ δίνω, να καταλήγουν στους ανθρώπους που εργάστηκαν για εμένα/το παιδί μου"

vassilis είπε...

Αν υπάρχουν τιμολόγια για φάρμακα για Αλτσχαϊμερ όπως λέτε τι σας εμποδίζει να τα στείλετε στον εισαγγελέα;
Γιατί εμένα αυτό μου ακούγεται σαν απάτη. Ποιος είχε Αλτσχάιμερ στον Πανιώνιο; Είναι άλλο να έχεις ένα πανάκριβο προπονητή που μπορεί κάποιος να πει ότι είναι (λανθασμένα αλλά είναι) αγωνιστική επιλογή μου γιατί θα μου προσφέρει αυτά και άλλο να φορτώνεις το σύλλογο με φάρμακα για ανύπαρκτες παθήσεις.

amanAM είπε...

Ο μόνος δρόμος (κατά την γνώμη μου) είναι όποιος έχει στοιχεία ή βάσιμες υποψίες, να τα καταγγείλει στις αρμόδιες αρχές.

Εγώ δεν γνωρίζω ούτε για τιμολόγια, ούτε για αμοιβές. Ειλικρινά δεν τα γνωρίζω. Τέτοιο μπουρδέλο που είμαστε όμως, δεν το θεωρώ απίθανο να συμβαίνει.

Γνωρίζω όμως για φύλακες, για υπαλλήλους γραμματειών, προπονητές, κλπ εργαζόμενους που έφυγαν απλήρωτοι, για μήνες απλήρωτοι, για άλλους που ακολούθησαν και έμειναν απλήρωτοι κι αυτοί, και αμφιβάλλω εάν αυτοί που τώρα εργάζονται εάν θα πληρωθούνε εν τέλει.

Ξέρω και για παίκτες του πόλο που είχαν συμφωνήσει αποδοχές, και επίσης δεν πληρώθηκαν. Τυχαίνει να γνωρίζω έναν εξ αυτών που έχει κινηθεί δικαστικά. Φυσικά θα δικαστεί του Αγίου Ανήμερα, δεδομένου ότι η δικαιοσύνη σκόπιμα κινείται σε ρυθμούς χελώνας. Αυτό είναι που έχει δημιουργήσει αυτά τα χάλια της ατιμωρησίας στην χώρα μας, μέχρι να δικαστεί κάτι, έχει ήδη παραγραφεί σε πολλές περιπτώσεις.

Στα καθ ημάς λοιπόν: Εάν δεν πληρώνονται οι προπονητές, οι εργαζόμενοι, οι παίκτες, κλπ, τότε... τα λίγα χρήματα που εν τέλει μπαίνουν στην ομάδα, κάπου καταλήγουν τελικά. Αυτό είναι ένα από αυτά που θέλουν διερεύνηση.

Τα φάρμακα για το Αλτσχάιμερ δεν με παραξενεύουν. Ίσως τα παίρνανε οι διοικούντες, μπας και θυμηθούν να πληρώσουν τους εργαζόμενους, αλλά τελικά δεν τους πιάνανε τα φάρμακα, και παίρνανε ακόμα περισσότερα!!!

Επειδή όσο πιο πολύ σκαλίζεις αυτήν την ομάδα (και την κοινωνία μας) τόσο πιο πολύ βρωμάει, εμένα αυτό που μου αναλογεί, είναι η βελτίωση του δικού μου μικρόκοσμου. Εάν ο καθένας βελτίωνε τον μικρόκοσμο του, η κοινωνία θα άλλαζε προς το καλύτερο.

Στο μέτρο λοιπόν που μου αναλογεί, εγώ το μόνο που ζητάω προς το παρόν για να μην τα κάνω όλα πουτάνα, είναι να πληρωθούν οι προπονητές των παιδιών μου (μας), με τα λεφτά που πληρώνω εγώ και οι άλλοι γονείς των συναθλητών τους.

amanAM είπε...

Σήμερα το πρωί, Τετάρτη 8:30', οκτώμιση ώρες πριν τον αγώνα, το επίσημο site του Πανιωνίου εξακολουθεί να αγνοεί το γεγονός ότι σήμερα υπάρχει αγώνας πόλο...

amanAM είπε...

Yesssssssss, επιτέλους ανέβηκε η είδηση!!!


http://www.panionios.gr/default.asp?pid=55&la=1&artid=18541&catid=5

amanAM είπε...

12-7 νικήσαμε τα Χανιά. Το παιχνίδι ήταν πιο δύσκολο από ότι περίμενα. Τα Χανιά είχαν αξιόλογη ομάδα, και το πάλεψε το παιχνίδι στα 2 πρώτα οκτάλεπτα. Τελικό σκορ πρώτου ημιχρόνου 5-4. Ο Πανιώνιος επικράτησε κατά κράτος στο τρίτο οκτάλεπτο, που το επιμέρους σκορ ήταν 4-0, κι έτσι άνοιξε η διαφορά που διατηρήθηκε μέχρι τέλους.

amanAM είπε...

o κόσμος που παραβρέθηκε πολύ λίγος, κάτι αρκετά φυσιολογικό για την μέρα, την ώρα και την παντελή έλλειψη προβολής του γεγονότος.

Αυτοί οι λίγοι που πήγαμε, δεν πληρώσαμε το γνωστό εισιτήριο των 5,00 ευρώ, γιατί δεν υπήρχε κανένας να εισπράξει το αντίτιμο.

Όχι ότι θα μαζευόντουσαν πάνω από 100-150 ευρώ, αλλά... παρόλο που εμένα μου περισσεύουν αυτά, δεν τα σνομπάρω. Ο Πανιώνιος που του λείπουν τα λεφτά, τα σνομπάρισε!!!

ΑκραιφνήςΠΑΝΙΩΝΙΟΣ είπε...

Είμαστε πολύ large εμείς!