Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

polo=ένοχο για όλα!

Κάθε συζήτηση για τα οικονομικά του Πανιωνίου, καταλήγει πως για όλα φταίει το πόλο.

Βρακί να βάλουμε στον κώλο μας δεν έχουμε, εμείς πληρώνουμε μεταξωτές κορδέλες. Πράγματι, αφού δεν υπάρχει κάποιος που να χώνει λεφτά στην ομάδα, δεν είναι δυνατόν να διατηρούμε μια ομάδα σχεδόν επαγγελματική που δεν φέρνει έσοδα, ενώ τα έξοδα της είναι μεγαλύτερα από αυτά που μπορεί ο σύλλογος να χρηματοδοτήσει από τα έσοδα του.

Ο Πανιώνιος πρέπει άμεσα να ξεφορτωθεί ότι δεν μπορεί να αυτοχρηματοδοτηθεί.
Λογικό.

Άραγε η ίδια λογική θα ακολουθηθεί και για το θέμα της ΠΑΕ? Δεν είναι πολυτέλεια η διατήρηση της ποδοσφαιρικής ομάδας στην σούπερ ληγκ? Είναι ποτέ δυνατόν να αυτοχρηματοδοτηθεί το ποδόσφαιρο με τα χίλια άντε δύο χιλιάδες εισιτήρια και με τα 500 διαρκείας? Που πάμε όταν κάθε αγώνας εντός έδρας σημαίνει πρόστιμα μεγαλύτερα από τα έσοδα από τα εισιτήρια?

Πρέπει να εκλογικευτεί το μπάτζετ του τμήματος, να μπουν ρεαλιστικοί στόχοι, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να επιλεγεί η διάλυση του τμήματος. Πρέπει να γίνει ένα βραχυπρόθεσμο και ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο για την περαιτέρω ανάπτυξη  των υποδομών για να παραχθούν νέοι παίκτες που θα επανδρώσουν στο μέλλον την ανδρική και την γυναικεία ομάδα με δικά μας παιδιά, που δεν θα στοιχίζουν ο κούκος αηδόνι. Αυτός ο σχεδιασμός χρειάζεται ανθρώπους που γνωρίζουν σε βάθος το άθλημα, και ανθρώπους που αγαπάνε την ομάδα και θέλουν να την βλέπουν ψηλά.




3 σχόλια:

IWN1998 είπε...

Αν έχουμε αυτή τη διαλυτική νοοτροπία των καθέτων αποφάσεων χωρίς ουσιαστικά καθαρούς στόχους (πχ θα προσπαθήσω να διατηρήσω αυτά που βλέπω ότι είμαι καλός και ίσως παραμείνω σε κάποιο επίπεδο) τότε σύντομα θα μείνει ο σύλλογος με αθλήματα όπως το τάβλι και η κολιτσίνα στο members. Όχι ότι είναι εύκολο να κρατήσεις το οτιδήποτε εν τέλει πιθανότατα αλλά άλλο να μην μπορέσεις και άλλο να μην προσπαθήσεις. Μπορεί να είμαι λάθος αλλά και εμένα μου φαίνεται ότι κάποια πράγματα δαιμονοποιούνται.

Tony P είπε...

ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΜΑΣ?

amanAM είπε...

Πολύ ενδιαφέρον το μπλογκ σας, και όμορφο. Συγχαρητήρια.

Απευθύνεται σε όσους είναι Αρειανοί, κι εγώ έχω μεγάλο θαυμασμό για τον παλιό ποδοσφαιρικό Άρη και ακόμα μεγαλύτερο θαυμασμό για την χρυσή εποχή του μπάσκετ της Ελλάδας, τότε που ο Άρης μεσουρανούσε σε Ελλάδα και Ευρώπη, αλλά δεν μπορώ να πω πως η καθημερινότητα του συλλόγου σας είναι στα προσωπικά μου ενδιαφέροντα.

Έχω πολλούς φίλους Αρειανούς, και ο πιο γνωστός εξ αυτών ο Σωτήρης ο Καλυβάτσης, που μου λέει με κάθε ευκαιρία: Γίνε Άρης να γουστάρης...

Εύχομαι καλή τύχη στην ομάδα σας, και χρόνια πολλά.