Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Κυριακή 22 Απριλίου 2012

Nova & forthnet τέλος για εμένα

Τέλος για μένα το να είμαι πελάτης σε κάποιους που δεν με σέβονται ούτε στοιχειωδώς. Άντε να το καταλάβω πως δεν είναι προτεραιότητα του συνδρομητικού καναλιού ο Πανιώνιος και ο Αστέρας, 7 αγώνες συγχρόνως δεν χωρούσανε στα κανάλια τους, δεδομένου ότι μετέδιδαν και την Μάντσεστερ συγχρόνως. Όμως εγώ σαν πελάτης δεν μπόρεσα να δω το παιχνίδι της ομάδας μου, ούτε καν μέσω ίντερνετ, δεν μπόρεσα να καταλάβω το γιατί, καθότι λίγο πριν την έναρξη του αγώνα είχα συνδεθεί και έβλεπα σε live streaming την προηγούμενη εκπομπή που έδειχναν, αλλά όταν ξεκίνησε το παιχνίδι που με ενδιέφερε, πάπαλα.

Στις τηλεφωνικές διαμαρτυρίες μου, μου είπαν πως εγώ έχω κάποιο τεχνικό πρόβλημα, ενώ σε αυτούς παίζει κανονικά. Χέστηκα που αυτοί το έβλεπαν κανονικά, αυτοί που το έβλεπαν ας συνεχίσουν να τους πληρώνουν, εγώ ούτε είμαι ούτε θέλω να γίνω τεχνικός για να λύνω προβλήματα, αυτό που ξέρω είναι πως αναγκάστηκα να δω να ακυρώνουν κανονικό γκολ στον Παναιτωλικό με τον βάζελο, που θα έκανε το 1-1 και στο καπάκι να τρώνε και δεύτερο γκολ και να πέφτουν κατηγορία, είδα μια βουτιά καραμπινάτη του Ντιογκο να μετατρέπεται σε πέναλτι, είδα στιγμιότυπα από το Άρης-Κέρκυρα 1-1, είδα στιγμιότυπα από την αντιπαθητικιά ΑΕΚ να φέρνει 1-1 με την Δόξα, μπάλα όμως δεν είδα, δεν είδα καν την ομάδα μου πως αγωνίστηκε και γιατί έχασε από τον Αστέρα με 2-0.

Αύριο θα πάω στον ΟΤΕ να πάρω πληροφορίες για το δικό του δορυφορικό πρόγραμμα, τουλάχιστον θα βλέπω μπαλίτσα στα Ισπανικά γήπεδα, θα βλέπω και το Ιταλικό και το Γερμανικό πρωτάθλημα που δεν με ξετρελαίνουν βέβαια, και θα βλέπω και την βήτα εθνική, εκεί που λογικά θα παίζουμε πολύ σύντομα... 

Για τα εκτός έδρας του Πανιωνίου, υπάρχει και το γήπεδο μας, στην λέσχη θα τα βλέπω μια χαρά και με παρέα ομοϊδεάτες και ομοιοπαθείς!!!

2 σχόλια:

Miltos@Chios είπε...

Αντωνη και το χθεσινο και το προηγουμενο με την Ξανθη,το ειδα στο live streaming του novasports.gr σε εξαιρετικη ποιοτητα ηχου και εικονας χωρις ``παγωματα``εικονας η διακοπές.

amanAM είπε...

Έχω δει κι εγώ σε προηγούμενα παιχνίδια. Εχθές, από τις 6μιση είχα συνδεθεί και έβλεπα το pregame σε live streaming. Στις 7 παρά 2 λεπτά, άνοιξε το live streaming του παιχνιδιού, αλλά εμένα δεν μου το άνοιγε!!!

Δεν ξέρω τι σκατά έπαθε. Πως γίνεται να έπαιζε το προηγούμενο και μετά να μην παίζει το παιχνίδι?

Σε κάθε περίπτωση, πληρώνω Νοβα και θεωρώ πως σαν πελάτης της, δεν είμαι στις προτεραιότητες της.

Το από λεπτό σε λεπτό, έδειξαν 2 φορές τον Πανιώνιο, και άλλες 2 στα γκολ. Τι νόημα έχει να δείχνουν συνέχεια τα γήπεδα που είχαν μεταδώσεις στα διπλανά κανάλια, και στα γήπεδα που δεν μετάδιδαν ζωντανά, τα έδειξαν ελάχιστα?

Προφανώς η Νόβα είναι για τους βαζελόγαυρους, άντε και τους ΑΕΚτζήδες, αρκεί να μην παίζουν εναντίον του Ολυμπιακού ή του Παναθηναϊκού!!!

Εμείς είμαστε πιο κάτω, και από ομάδα της Αλβανίας.