Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Έγινα μεγαλομέτοχος!!!

Το μόνο που μένει, είναι να μου δώσουν την μετοχή μου! Είμαι μεγάλος και στην ηλικία αλλά και στην εμφάνιση, άρα σαν νέος μεγαλομέτοχος του Πανιωνίου μπορώ επιτέλους να δω τον κόσμο με νέα μάτια!!!

9 σχόλια:

amanAM είπε...

Για να είμαι ειλικρινής, προβληματίστηκα αρκετά πριν το πάρω το εισιτήριο, αλλά θα μου λείψει το γήπεδο και το έβγαλα τελικά. Εάν εν τω μεταξύ βασιστούμε κυρίως σε Ελληνόπουλα, θεωρώ πως αυτή η προσπάθεια αξίζει να βρει ανταπόκριση από τον κόσμο.

Τα υπόλοιπα εισιτήρια που έβγαζα κάθε χρόνο (γυναίκα και παιδιά) δεν θα τα βγάλω. Όταν και εφ όσον έρχονται, θα τους βγάζω εισιτήρια για τους συγκεκριμένους αγώνες.

amanAM είπε...

Άϊντε, τρεχάτε κι εσείς να πάρετε διαρκείας και την μετοχή σας, θα βλέπουμε και Όκουε του χρόνου, δίδυμο με τον Όμο. Μια χαρά!

IWN1998 είπε...

...Τρίο... Και Ντιαμπατέ. http://www.onsports.gr/Podosfairo/Super-League/item/90278-Konta-sthn-Plateia-o-Ntiampate

IWN1998 είπε...

Ανοίγουν την ΠΑΕ καμιά μέρα μετά τις πέντε ή Σάββατο πρωί;

amanAM είπε...

Εδώ δεν δέχονται να πληρώσεις με κάρτα, θα ανοίξουν τα γραφεία το απόγευμα ή το Σάββατο?

lefterix είπε...

Ρε πουλητάρι, τελικά την εγκατέλειψες τη 2;

amanAM είπε...

Προβληματίστηκα αρκετά. Θα χάσω τον επόπτη που πήγε να μου κλείσει το σπίτι, τις κακές παρέες που με παράσερναν στο ποτό και στις ακολασίες, αλλά... θα έχω μπροστά μου τον προπονητή των αντιπάλων και όλους τους παίκτες και τον διαιτητή στο έμπα και στο έβγα. Κάτι αξίζει κι αυτό!!!

ΑκραιφνήςΠΑΝΙΩΝΙΟΣ είπε...

Ναι...μάλιστα! Ενώ στην 4 ευτυχώς δέν θα σε παρασέρνουν στο ποτό και στις ακολασίες...

amanAM είπε...

ωχ ωχ ωχ!
Εμένα ο Γκρινιάρης άλλα μου είπε...