Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Από το καταστατικο του ΠΓΣΣ

Οι εξελίξεις, οι επιστολές, οι διαρροές, τα υπονοούμενα, οι φατρίες και οι αλληλοκατηγόριες, καθώς και όλη η καμαρίλα που επικρατεί στον Πανιώνιο, με έχουν αφήσει άφωνο.

Τον περασμένο Νοέμβρη γράφτηκα μέλος στον Ερασιτέχνη, και κατά την εγγραφή μου ζήτησα να μου δώσουν το καταστατικό, για να το διαβάσω και να ενημερωθώ για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις μου. Μου έδωσαν ένα βιβλιαράκι, που μάλλον έχει τυπωθεί το 1993. "Αυτό είναι το καταστατικό" μου είπαν, "δεν υπάρχει πιο πρόσφατο"!!!

Εάν αυτό είναι όντως το καταστατικό μας, έχω μεγάλες επιφυλάξεις εάν εξασφαλίζει την νομιμότητα για λεπτούς χειρισμούς μεταβίβασης περιουσιακών στοιχείων όπως η ΠΑΕ, καθώς θυμίζει καταστατικό που ούτε οι παλιοί σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων δεν έχουν πια.

Επειδή ένας φίλος μου έλεγε πως πιθανόν και τα πάρεδρα μέλη (που δεν έχουν κλείσει χρόνο) έχουν λόγο, σκανάρισα τα σχετικά άρθρα:





Μόνο τα τακτικά και τα επίτιμα μέλη έχουν δικαίωμα να συμμετέχουν στις Γενικές Συνελεύσεις, σύμφωνα με την παράγραφο 8 του 4ου άρθρου. Αυτά.

Όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω, ας σχολιάσει, μπας και καταλάβουμε όλοι.

ΥΓ. by the way, πλησίασε η ώρα να γίνω μεγαλομέτοχος του Πανιωνίου, εάν δεν καλυφθεί η αύξηση του κεφαλαίου από τους υπάρχοντες μετόχους. Είμαι μεγάλος (σε ηλικία), θα γίνω και μέτοχος (παίρνοντας μια μετοχή των 10 ευρώ), κι έτσι αυτομάτως θα μετατραπώ σε μεγαλομέτοχο!!!

Για την Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου που αποφασίστηκε  στην Γενική Συνέλευση της ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ Γ.Σ.Σ. ΠΑΕ  την 05/05/2011 ύψους 500.000,00€  διαιρεμένο σε 50.000 μετοχές των 10€ έκαστη, υπενθυμίζουμε στους μετόχους της εταιρείας μας πως δικαίωμα προτίμησης  έχουν μέχρι και την 30/06/2011 ως εξής:

Για κάθε 8 μετοχές δικαίωμα αγοράς 1 μετοχής αξίας 10€ με την καταβολή του ανάλογου ποσού  και αιτιολογία το όνομα του καταθέτη στην Εurobank  αριθμός λογαριασμού 0026.0178.80.0200067905 ή την Probank αριθμός λογαριασμού GR 7605400010000347771012010.

Μετά την πάροδο της προθεσμίας, και σε περίπτωση μη κάλυψης ή μερικής κάλυψης  του προαναφερομένου ποσού της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου, οι μετοχές θα διατεθούν ελεύθερα σε οποιαδήποτε πρόσωπα κατά τις ημερομηνίες 01/07/2011 έως και την 31/08/2011.

http://www.panionios.gr/default.asp?pid=55&la=1&artid=18402&catid=5
Η ΣΜΥΡΝΗ ΑΕ τι απέγινε?

7 σχόλια:

br fun_atic είπε...

Κρίνοντας από το γεγονός ότι στο συγκεκριμένο έντυπο, η συνδρομή προσδιορίζεται σις 2.000, θεωρώ ότι μάλλον κάποια πράγματα έχουν αλλάξει με μεταγενέστερες αποφάσεις της Γ.Σ.

Το ερώτημα δεν είναι αυτό. Είναι τι γίνεται σε ερίπτωση που το πάρεδρο μέλος συμπληρώσει ένα έτος από την εγγραφή του, αλλά καθυστερεί πολύ η ΄σύγκληση γενικής συνέλευσης που θα αποφασίζει για την αναβάθμισή του σε τακτικό μέλος...

amanAM είπε...

Τον Νοέμβρη, όταν γράφτηκα πλήρωσα 70 ευρώ, και όταν σχολίασα πως κατά την γνώμη μου είναι λίγα, μου είπανε πως το καταστατικό προβλέπει 2 χιλιάδες δραχμές, που με την στρογγυλοποίηση τα έχουν κάνει 70 ευρώ.

Σύμφωνα με όσα γνωρίζω, όταν σε ένα καταστατικό συλλόγου ή σωματείου αναφέρεται το ποσό της ετήσια συνδρομής, δεν αρκεί μια απόφαση του Δ.Σ. ή και της Γ.Σ. αλλά απαιτείται τροποποίηση καταστατικού.

Εμείς σε ένα σωματείο που είμαι μέλος, κάναμε τροποποίηση και προβλέψαμε πως η Γ.Σ. αποφασίζει το ποσό της ετήσιας συνδρομής, για να μην κάνουμε αλλαγές καταστατικού στο μέλλον, εάν αποφασίσουμε την αλλαγή του ποσού της συνδρομής.

Πιθανόν να έχει γίνει κάποια τροποποίηση του από το 1993 καταστατικού, πάντως τον Νοέμβρη του 2010 που μου δόθηκε, μου δόθηκε σαν το ισχύον.

Παρατηρείς ότι μετά τον χρόνο, πρέπει να εγκριθεί από την Γ.Σ το πάρεδρο μέλος, προκειμένου να γίνει τακτικό. Αφού το πάρεδρο μέλος δεν έχει δικαίωμα ούτε να παρίσταται στις Γ.Σ. κι αφού δεν εμφανίζεται πουθενά (καθότι εγώ δήλωσα και εθελοντής, αλλά δεν μου ζητήθηκε ποτέ το παραμικρό), πως θα κριθώ μετά από έναν χρόνο εάν αξίζω να γίνω τακτικό μέλος?

vassilis είπε...

Αντωνη

πριν σκαναρεις γιατί δεν εψαξες στη σελίδα του ερασιτέχνη;

http://www.pgss.gr/default.asp?pid=246&la=1http://www.pgss.gr/default.asp?pid=246&la=1

Εκει εχει το καταστατικο.

ΑκραιφνήςΠΑΝΙΩΝΙΟΣ είπε...

Κάτσε ρε Αντώνη, οι 2.000 δρχ. αντιστοιχούν σε 6 ευρώ. Τα 70 είναι πάνω από 20.000 δρχ. Μήπως κάπου υπάρχει κάποιο λάθος;

amanAM είπε...

άρα, αυτό είναι το καταστατικό!!!
Ωραία!!!

amanAM είπε...

σε κάθε περίπτωση, αυτό δεν είναι καταστατικό που εξασφαλίζει την νομιμότητα για την μεταβίβαση ενός περιουσιακού στοιχείου μεγάλης αξίας όπως οι μετοχές της ΠΑΕ.

Αν και δεν είμαι ειδικός, πιστεύω πως θα κάνουν πάρτι οι δικηγόροι που πιθανόν θα θελήσουν να αμφισβητήσουν ποιός νομιμοποιείται και πως...

ΑκραιφνήςΠΑΝΙΩΝΙΟΣ είπε...

Λάθος έκανα, διότι δέν είχα διαβάσει το καταστατικό. Τώρα που το διάβασα, είδα πως οι 2.000 δρχ. ήταν
μηνιαία συνδρομή. Άρα το χρόνο ήταν
24.000 δρχ., άρα σωστά τα 70 ευρώ το χρόνο.

Πάντως Αντώνη, έχεις δίκιο..Αυτό το
καταστατικό θέλει πολλή μελέτη.