Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

πουλητάρια!!!

  • Όταν σου έχουν σφυρίξει από εχθές, πως το παιχνίδι με τον Λεβαδειακό είναι κανονισμένο για 3-0...
  • Όταν παρόλα αυτά παρακολουθείς το παιχνίδι και περιμένεις το αποτέλεσμα, που δεν αργεί να διαμορφωθεί...
  • Όταν το μόνο προσόν αυτής της νεανικής ομάδας του Πανιωνίου, είναι το πάθος τους, είναι το ότι πέφτουν στην φωτιά, ότι στις προσωπικές μονομαχίες συνήθως βγαίνουν νικητές, ενώ στο παιχνίδι που μόλις ολοκληρώθηκε είδες την ομάδα μηδενός εξαιρουμένου να είναι θεατές και να παρακολουθούν τον Λεβαδειακό να σημειώνει 3 γκολ στις 3 πρώτες ευκαιρίες του...
  • Όταν βλέπεις τον Λαμπρόπουλο και τον Περιστερίδη να εμποδίζουν να μπει το 4ο γκολ, λες και αυτό ήταν το ζητούμενο...
  • Όταν γίνονται ακατανόητες αλλαγές σε παράξενα χρονικά σημεία...
  • Όταν στα χαζά, αμέσως μετά το 3-0 η μπάλα καταλήγει στο δοκάρι και (επειδή είσαι ήδη υποψιασμένος και ενημερωμένος) νιώθεις ότι και οι μεν και οι δε ανακουφίστηκαν που δεν μπήκε ένα χαζό γκολ να τους χαλάσει το τελικό αποτέλεσμα...
... δεν μπορώ να κάνω κριτική στο παιχνίδι, και δεν ξέρω εάν αξίζει να ασχοληθώ ποτέ ξανά με οποιοδήποτε παιχνίδι ελληνικού πτωμαθλήματος (και όχι πρωταθλήματος)!!!

Σήμερα παρακολουθούσα μικρά παιδάκια να παίζουν πόλο, και ξεκουράστηκε η ψυχή μου βλέποντας μικρά παιδιά να αθλούνται και να προσπαθούν. Γιατί έχασα την ώρα μου μετά για να δω αυτήν την παρωδία του ποδοσφαίρου?

Όχι, δεν θεωρούσα το παιχνίδι σιγουράκι για τον Πανιώνιο, ας έπαιζαν αυτό που μπορούσαν κι ας έχαναν. Όχι έτσι όμως, και όχι με το συγκεκριμένο αποτέλεσμα. 

Την φάση που ένας παίκτης του Λεβαδειακού είναι τετ α τετ και πετάει την μπάλα πλάγια για να κάνει ένας άλλος απίθανος ένα ανάποδο ψαλίδι άουτ την είδατε? Ξεφτίλα.


13 σχόλια:

amanAM είπε...

Αρκεί να δείτε το 9ο σχόλιο του προηγούμενου νήματος, το οποίο το έγραψα εχθές το μεσημεράκι.

Συγχαρητήρια στον κύριο Μαρινάκη και στον κύριο Κομπότη για το πρωτάθλημα που μας προσφέρουν.

Συγχαρητήρια και στους δορυφόρους και τους υπαλλήλους του προέδρου του Ολυμπιακού. Όμορφος κόσμος ηθικός, αγγελικά πλασμένος.

ΑκραιφνήςΠΑΝΙΩΝΙΟΣ είπε...

Άστα φίλε... Μόλις τελείωσε το παιχνίδι θυμήθ

ΑκραιφνήςΠΑΝΙΩΝΙΟΣ είπε...

θυμήθηκα αυτό που έγραψες χθες και έχω σκάσει...

Vangelis είπε...

Ό,τι και να πω είναι λίγο...
Είμαι αηδιασμένος...
Δεν είδα το παιχνίδι αλλά το 3-0 στο 17ο λεπτό επιβεβαίωσε το χθεσινό σχόλιο...

Θεμιστοκλής είπε...

Ανυπομονούσα να γίνει το παιχνίδι, να διαψευστεί το σχόλιο, να μπορούμε να παρακολουθούμε πιο ήσυχοι την ομάδα που αγαπάμε.
Κι έπαθα σοκ.
Με τι κουράγιο να συνεχίσουμε να ασχολούμαστε, χωρίς ενοχές;

amanAM είπε...

παρακολουθούσα το παιχνίδι με την βεβαιότητα ότι είναι συμφωνημένο αλλά και με την ελπίδα ότι παρόλο ότι αυτός που μου είχε τηλεφωνήσει είναι σοβαρός (επί λεξί μου είπε πως μου έχει αποκλειστική είδηση, το τελικό αποτέλεσμα θα είναι 3-0 διότι το συμφώνησαν, κλπ κλπ), τελικά θα διαψευστεί στην πράξη.

Όταν πήγε η μπάλα στο δοκάρι, που παραλίγο θα γινότανε το 4-0, όσο κι αν σας φανεί περίεργο λυπήθηκα!!! Όταν στην αρχή του δευτέρου ημιχρόνου έμοιαζε ότι θα μπει τότε το 4ο γκολ, συνέχισα να ελπίζω να διαψευστεί.

Όταν άκουγα όμως τον σπήκερ να λέει πως ο Παράσχος έδινε εντολές από τον πάγκο να γυρίσουν πίσω οι παίκτες του Λεβαδειακού για να μην δεχτούν γκολ, ενώ ο Πανιώνιος ήταν αδύναμος και μπορούσε να φάει άλλα τρία γκολ έτσι για πλάκα, εκεί το πράγμα φάνηκε πως είναι εντελώς στραβό.

Ο δημοσιογράφος στο βράδυ στην ΕΡΑ σπορ είπε πως ο αγώνας κράτησε 17 λεπτά. Αυτή είναι και η αλήθεια. Φτάσανε το σκορ εκεί που το ήθελαν, και όλοι μαζί περίμεναν το τέλος του παιχνιδιού.

Μην αρχίσουμε να θυμόμαστε το 3-0 που έγινε 3-3 επί Παράσχου με την Λάρισα, ούτε άλλα αποτελέσματα που τα ήξερα ο κόσμος όλος, πχ το 3-1 με την ΑΕΚ που μας έδινε την έξοδο στην Ευρώπη και εμείς δώσαμε τον Ενσαλίβα σαν αντάλλαγμα.

Τι να πρωτοθυμηθώ. Αγωνιούσα εγώ στο ημίχρονο γιατί ήμασταν 1-1, και όλοι οι τριγύρω στην εξέδρα μου έλεγαν να μην ανησυχώ, όλοι είχαν παίξει χι πρώτο ημίχρονο άσσο τελικό και αποχαιρετούσαν τον Ενσαλίβα που θα έφευγε ενώ δεν είχε ανακοινωθεί τίποτα.

Θέατρο παρακολουθούμε, και όχι ποδοσφαιρικούς αγώνες. Όποιος αγωνιά, τσαντίζεται, θυμώνει, κλπ με όλα αυτά τα ρεμάλια, είναι μαλάκας σαν κι εμένα.

amanAM είπε...

Ένας φίλος που είναι παλιός ποδοσφαιριστής, μου είπε πως είναι δυνατόν ένας σοβαρός άνθρωπος σαν κι εμένα, να ασχολούμαι και να παρακολουθώ ποδόσφαιρο.

Προφανώς με έχει εκτιμήσει λάθος. Δεν είμαι σοβαρός.

amanAM είπε...

Σημειωτέον, δεν παίζω στοίχημα.

Η μόνη μου σχέση με το στοίχημα, είναι πως επειδή έπρεπε να πληρώσω 10 ευρώ σε κάποια στοιχηματική εταιρεία για να μπορώ να παρακολουθώ στο κομπιούτερ την Μπαρτσελόνα, το έκανα και μια φορά τον μήνα έπαιζα 1 ευρώ την φορά, για να θεωρούμαι παίκτης.

Τελικά τώρα πληρώνω και ΝΟΒΑ κι ΟΤΕ για να βλέπω ότι θέλω σε μεγάλη οθόνη.

amanAM είπε...

έβλεπα ένα ντοκιμαντέρ στο discovery για την έκτη αίσθηση, την παγκόσμια συνείδηση κλπ.

Έλεγαν πως μπορεί να επηρεαστεί ένα τυχαίο αποτέλεσμα, από την δύναμη του μυαλού αυτού που προσδοκά το αποτέλεσμα αυτό.

Ρε μπας και έχω τόση δύναμη που όντως επηρέασα την μπάλα και πήγε στο δοκάρι, κι έτσι δεν έγινε το 4-0 για να βγει άκυρη η πρόγνωση του αποτελέσματος?

Γιατί τα λέμε προγνωστικά όσα στοιχηματίζουμε στο ποδόσφαιρο? Μήπως γιατί κάποιοι όντως γνωρίζουν???

ζαμπονοτυρόπιτας είπε...


Ασε ρε amanAM… Μην γράφετε π@π@ριες όλοι σας… Αφού όλοι εσεις οι ελληναραδες τα ξέρετε όλα και τα ανακαλύπτετε όλα, γιατί αυτή η χώρα βούλιαξε???? Αμα το πιστεύατε θα παίζατε κιολας,και θα οικονομάγατε. Με 50 ευρώπουλα θα πιάνατε χιλιάρικό, ή μήπως είστε υπεράνω? Μήπως είστε και ηθικοί κίόλας?

Όποιος ξέρει λίγο από το άθλημα, έχει μάτια και βλέπει μπορεί να κρίνει. Και μόνο ότι κανετε τη σκέψη ότι στήθηκε το ματσακι, είναι τραγικό από πανιωνιους. Αν πιστεύετε ότι στήθηκε η ομάδα καλύτερα να μην ξαναπατήσετε στο γήπεδο. Τύποι σαν τον amanAM και τον Φερμιονο και μποζόνιο, κάθονται στην καναπέ, στην νοβα και στο πληκτρολόγιο και κράζουν χωρίς να έχουν ιδέα. Φερμιονε, καλά που υπάρχεις και εσύ και ξεσκεπάζεις όλες τις συνομοσίες, πάντα φυσικά με φήμες…

Καληνύχτα σας.
Συνεχίστε την καλη δουλειά!

amanAM είπε...

ο καθένας κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια. Τι να μου κάνουν τα 1000 ευρώ?

Το εάν είμαι ή δεν είμαι ηθικός, άσε να το κρίνει κάποιος που να με γνωρίζει.

Εγώ δεν γνωρίζω εάν στήθηκε ή όχι το ματς, ξέρω μονάχα ότι κάποιος μου είπε πως στήθηκε και το αποτέλεσμα ήταν ακριβώς αυτό που μου είχε πει.

Μπορεί να είναι απλώς σατανική σύμπτωση. Δεν μπορώ ούτε εγώ να πιστέψω πως είναι όλοι τόσο μάγκες που θα ξέρουν ότι το σουτ στο 85' θα αποκρουστεί από τον τερματοφύλακα, η ότι δεν θα γίνει μια στραβοκλωτσιά να χαλάσει η σούπα.

Να στήσεις τελικό αποτέλεσμα, μου φαίνεται πολύ παράξενο, κι αυτό το έχω πει από την αρχή.

Να στήσεις νίκη ή ήττα, να στήσεις over ή under, αυτό μου φαίνεται πιο εφικτό.

Δεν υπάρχει άνθρωπος στην Νέα Σμύρνη που να μην πιστεύει πως το περίφημο παιχνίδι με την Τιφλίδα ήταν στημένο. Όμως εγώ που το έβλεπα ζωντανά στο γήπεδο, είδα στα τελευταία λεπτά αποκρούσεις πάνω στην γραμμή του τέρματος. Αφού όλοι πιστεύουν πως ήταν στημένο εκείνο το παιχνίδι, άσχετα εάν αυτό δεν μπορεί να αποδειχτεί, γιατί συνέχισαν να έρχονται στο γήπεδο???



amanAM είπε...

Για το εάν θα ξαναπάω στο γήπεδο ή θα ξαναπαρακολουθήσω παιχνίδι του Πανιωνίου (και όχι μόνο) από την τηλεόραση, στο αρχικό κείμενο υπήρξα σαφής:

"δεν ξέρω εάν αξίζει να ασχοληθώ ποτέ ξανά με οποιοδήποτε παιχνίδι ελληνικού πτωμαθλήματος (και όχι πρωταθλήματος)!!!"

Άλλος θεωρώντας πως έχει μια "πληροφορία", τρέχει στο πρακτορείο, εγώ προτίμησα να την γράψω στο μπλογκ ώστε να γίνει θέμα, εάν επαληθευτεί.

Όπως είπα και πριν, ο καθένας κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια, αλλά εγώ υπήρξα σαφής και συγκεκριμένος.

Για το μόνο που μετανιώνω, είναι πως ο τίτλος υποδηλώνει μια βεβαιότητα, την οποία όμως δεν την έχω, γιατί μπορεί να είναι απλώς μια σύμπτωση και να έχω βγάλει λάθος συμπεράσματα και να έχω στεναχωρήσει άδικα κάποιους ανθρώπους.

Όσοι με γνωρίζουν, ξέρουν ότι δεν το έχω κάνει από πρόθεση. Θα πρότεινα στους αρμόδιους του Πανιωνίου, εκτός από το διερευνήσουν το θέμα, εάν αυτό είναι δυνατόν, να κάνουν τουλάχιστον αυτό:

Να τραβήξουν το αυτί στους νεαρούς παίκτες που φοράνε την φανέλα του Πανιωνίου, όχι τόσο για την ήττα, αλλά για την αδιαφορία τους, για την έλλειψη πάθους, για τον τρόπο που έπαιξαν γενικότερα.

Αγαπητέ ultras, δεκτή η κριτική σου, αλλά επειδή φαίνεται πως εάν εσύ είχες μια αντίστοιχη "πληροφορία" θα έπαιζες στο πρακτορείο και τα 10 ευρώ που έχεις στην τσέπη σου, λυπάμαι που θα στο πω, μπορεί να είσαι εσύ αυτός που καλό θα ήταν να μην ξαναπατήσεις το πόδι σου στο γήπεδο, κι όχι εγώ.

amanAM είπε...

Επειδή δεν ασχολούμαι, έπρεπε να το βασανίσω αρκετά πριν καταλάβω πως παίζεται το παιχνίδι.

Έστω λοιπόν ότι στήνεις ένα αποτέλεσμα. Εάν βγάζει μάτια ότι μετά το επιθυμητό σκορ καμία ενέργεια δεν θα το επηρέαζε, τότε είναι βέβαιο πως θα καταλήξουν όλοι μαζί στον εισαγγελέα.

Όταν η απόδοση του στοιχήματος είναι 20 φορές ότι έπαιξες, και να στραβώσει το αποτέλεσμα, μικρό το κακό. Στα 20 παιχνίδια που τα στοιχηματίσεις, αρκεί να κερδίσεις το 1 για να πάρεις πίσω τα λεφτά σου.

Για το εντελώς φανταστικό και υποθετικό σενάριο που λέω, κάποιος που ελέγχει πρόσωπα και καταστάσεις αποφασίζει πως ο Πανιώνιος θα χάσει ας πούμε με 3-0 στην Λιβαδειά, πως ο ΠΑΟΚ θα κερδίσει με 3-0 στην Ξάνθη και πως ο ΟΦΗ θα κερδίσει 4-0 την ΑΕΚ.

Ένα από τα 3 να γίνει, κονόμησε. 2 από τα 3, ακόμα πιο πολλά. 3 στα 3 θα βγάζει μάτια!!! Πρέπει να στραβώσει και κάποιο...

Εάν λοιπόν είναι στρωμένος ο δρόμος για το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά παρόλα αυτά στο 85 στράβωνε, μικρό το κακό. Καλύτερα να γίνει μια ενέργεια που θα αποδεικνύει ότι να, από τύχη ή ατυχία δεν αλλοιώθηκε αυτό που έπαιζα, ώστε να μην μπορεί κανένας να πει κουβέντα.

Στράβωσε στην Κρήτη το παιχνίδι, ε και?


Τονίζω, το σενάριο είναι εντελώς υποθετικό. Λέω τι θα γινότανε εάν όντως στηνόντουσαν παιχνίδια κι αν όντως τα αποτελέσματα ήταν γνωστά από πριν. Βέβαια μάλλον κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει, υποθέτω πως η φημολογίες και η μανία μας να ψάχνουμε για ίντριγκες εκεί που δεν υπάρχουν, σε συνδυασμό με την σατανική σύμπτωση που με παρέσυρε σε τέτοιες σκέψεις, με οδήγησαν σε λάθος συμπεράσματα.

Δεν μπορεί, ζούμε σε μια χώρα ηθική, που λειτουργούν οι θεσμοί, εφαρμόζονται οι νόμοι, και έχουμε την τάση τις εξαιρέσεις να τις κάνουμε κανόνα.

Κάποτε, ο πάλαι ποτέ ισχυρός άντρας του Πανιωνίου ο κύριος Τσακίρης, αποκάλεσε τον εαυτό του ηλίθιο που ασχολήθηκε με το ελληνικό ποδόσφαιρο. Δεν έπρεπε τότε να τον καλέσει ένας εισαγγελέας να του ζητήσει διευκρινήσεις τι εννοούσε?

Εγώ περιμένω με ανυπομονησία να κληθώ εγώ, για όσα έγραψα και είπα. Για να δούμε...

Όποιος επένδυσε κάποια χρήματα στο ποδόσφαιρο, και έχασε μέρος αυτών ή δεν κέρδισε αυτά που σκόπευε, είναι ηλίθιος. Εμείς που πληρώνουμε εισιτήρια, χάνουμε τον χρόνο μας, κλπ, ενώ δεν πρόκειται ποτέ να κερδίσουμε έστω και ένα ευρώ από όσα (λίγα ή περισσότερα) ξοδεύουμε, τι είμαστε???

Σαν πανηλίθιος λοιπόν που ασχολήθηκα όσο ασχολήθηκα με τον Πανιώνιο, θα μου επιτρέψετε να ασχοληθώ από δω και πέρα με το σκάκι, αν και απότι διαβάζω κι εκεί χαμός γίνεται... Που? Στο σκάκι!!!