Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Αποχαιρετισμός Γιώργου Τζαβέλα



Εχθές το βράδυ, είχαμε την ευκαιρία να ευχηθούμε από κοντά, στον Γιώργο Τζαβέλα, να έχει καλή επιτυχία στην νέα ομάδα του. Σύντομα να τον δούμε στην Εθνική ομάδα, και να διαπρέψει στην Γερμανία.

Παρόντες ήταν κάποιοι Ίωνες, κάποιοι Πάνθηρες, κάποιοι από την λέσχη Φίλων του Πανιωνίου (οι οποίοι ετοιμάζονται σύντομα να εκδώσουν επετειακό λεύκωμα για τα 120 χρόνια), κάποιοι ιντερνίστρες, ήταν ο κύριος μέτοχος, ο πρόεδρος της ομάδας, ο εκπρόσωπος τύπου και κάποιοι από την ΠΑΕ, καθώς και τα νέα αποκτήματα της ομάδας μας, ο Πορτογάλλος και ο Σέρβος (δεν είναι Βόσνιος, Σέρβος είπε ότι είναι ο άνθρωπος!)... Το υπόλοιπο ρόστερ της ομάδας δεν εμφανίστηκε, γιατί οι γονείς τους δεν τους αφήνουν να βγαίνουν από το σπίτι μετά τις 11 το βράδυ.

Τους ιντερνίστρες εκπροσώπησαν ο υποφαινόμενος, ο Λευτερίξ, ο Γκρινιάρης και η Ακραιφνής,. Ηγετική η παρουσία του Λευτερίξ, ο οποίος όντας γνώστης και της Αγγλικής γλώσσας, καλωσόρισε και έδωσε συμβουλές στους νέους μας παίκτες.

Ο Τζαβέλας ήταν ιδιαίτερα ευδιάθετος, πιστεύω πως ήταν συγκινημένος, γενικά ήταν μια πολύ ευχάριστη βραδιά. Ο πρόεδρος αποχώρησε λίγη ώρα πριν τελειώσει το τσιμπούσι και μας σερβίρουν το γνωστό επιδόρπιο, το γιαουρτάκι με το μέλι.

Τραγουδήσαμε τα "άλα μπαλί μπαλό" μας και άλλα κόσμια και μη συνθηματάκια, όλα καλά.

11 σχόλια:

amanAM είπε...

Στο περιθώριο της χθεσινής φιέστας, είχα την ευκαιρία να δώσω εξηγήσεις στον Τσακίρη, ο οποίος αισθάνθηκε θιγμένος από παλαιότερα σχόλια μου.

Του ζήτησα συγνώμη εάν τον πρόσβαλα, δεν ήταν η πρόθεση μου να τον προσβάλλω, αλλά να τον προκαλέσω να δεσμευτεί πως δεν πρόκειται να συμβούν παρόμοια πράγματα με όσα έγραφα, σαν υποθέσεις εργασίας.

Μου είπε χαρακτηριστικά, πως εάν αυτός πει δημόσια πως με είδε στην Συγγρού με περούκα και μίνι να κάνω πεζοδρόμιο, εγώ δεν θα διαψεύσω, αλλά θα προσβληθώ.

Βέβαια, έχω μια μεγάλη απορία: Τι δουλειά έχει ο Τσακίρης εκεί που κάνω εγώ πιάτσα? Και πόσο καλά παρατηρεί μια μια όσες κάνουν πιάτσα, ώστε να παρατηρήσει πως κάτω από την περούκα και το μακιγιάζ, είναι η αφεντομουτσουνάρα μου?

Και στο φινάλε, γιατί να προσβληθώ εγώ που με είδε την ώρα που έκανα μια έντιμη εργασία? Και πιστοποιητικό υγεία έχω, και αποδείξεις θεωρημένες από την ΔΟΥ δίνω σΤους πελάτες μου!!!

Μετά από ώριμη σκέψη, μπορώ να πω δημοσίως πως... ο Τσακίρης έχει έναν υφέρποντα ρατσισμό για τα άτομα με διαφορετικές σεξουαλικές προτιμήσεις!

Τσακίρη ρατσιστή,
ν' απολύσεις τον Κιντή!!!


:-)

ΑκραιφνήςΠΑΝΙΩΝΙΟΣ είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα παιδιά!
Για πληρέστερο ρεπορτάζ της χθεσινής βραδυάς, να αναφέρουμε πως ο Τζαβέλλας κατέφθασε με έναν φίλο του και κρατούσαν ένα πλαστικό ρολλό που δέν ξέραμε τί ήταν. Μετά το φαγητό λοιπόν αρχίσανε να το ξετυλίγουν γύρω γύρω από τα τραπέζια που ήταν σε σχήμα Π, αλλά ήταν πολύ μεγάλο για να χωρέσει. Το πήραν λοιπόν τα παλληκάρια και βγήκαν στο δρόμο, στη Ραιδεστού, το άπλωσαν σε όλο του το μήκος, και οι υπόλοιποι από την απέναντι πλευρά τού δρόμου βγάζαμε φωτογραφίες, διακόψαμε λίγο την κίνηση, φωνάζαμε συνθήματα κ.λ.π.
Το πανώ τού Τζαβέλλα έγραφε:
BYRON - PANTHERS. Σίγουρα θα το δείτε και στο γήπεδο.

Timoros είπε...

"Βέβαια, έχω μια μεγάλη απορία: Τι δουλειά έχει ο Τσακίρης εκεί που κάνω εγώ πιάτσα?" - περί γούστων και ορέξεων κολοκυθόπιτα!

Timoros είπε...

Το χθεσινό ρεπορτάζ είχε βέβαια και κάτι άλλα παραλειπόμενα …

Griniaris είπε...

Αυτά μένουν εντός...

br fun_atic είπε...

Ελπίζω βέβαια να είπες στον Τσακ τον λόγο που είχες ξενερώσει και μας ανέφερες στο τελευταίο παγκόσμιο. Μεταξύ μας, ο οποιοσδήποτε σοβαρός άνθρωπος και οικογενειάρχης θα είχε ξενερώσει.

br fun_atic είπε...

Εδώ που τα λέμε όμως, όλοι κάνουν τραπέζια, αλλά παγκόσμια μόνο ο Costix. Τέλος!!!

amanAM είπε...

Όσα συμβαίνουν κατά την διάρκεια ενός παγκοσμίου ή έστω ενός γεύματος, πρέπει να μένουν εκεί. Είμαστε κουτσομπόλες, αλλά μέχρι ενός σημείου!

Όποιος θέλει, ας γράψει ότι τον αφορά. Εμένα αφορούσε το ότι ζήτησα συγνώμη, καθώς και ότι εθεάθην στην Συγγρού να κάνω πιάτσα(!!!),γι αυτό αναφέρομαι σε αυτά, που αφορούσαν εμένα...

Μπρφάνιε, καλά περάσαμε και εχθές, αλλά... παγκόσμιο δεν ήταν, ούτε μυρωδιά δηλαδή!
Άρε Κωστίξ, μας έχεις κακομάθει, ποιός να συγκριθεί μαζί σου?

Timoros είπε...

karpet v πανουτσος διαλογο βλεπω
να παω να φτιαξω ποπ-κορν? θα συνεχισεετε? ΄-)

br fun_atic είπε...

Α ρε Πανουτσο φωτιές που μας αναψες με τις ιδέες σου και τις γνωριμίες σου...

amanAM είπε...

Η αλήθεια είναι ότι όποιος δεν έχει διαβάσει ποτέ το μεγάλο βιβλίο της Ζούγκλας, δεν πρόκειται ποτέ να καταλάβει ότι πρέπει πρώτα να γίνεις Μόγλης, και μετά θα ξέρεις πως να ανάβεις φωτιές...

Μόγλης, καμία σχέση με Μόγκριτς.
Εγώ καθόμουνα ήσυχος και έκανα σχόλια, μέχρι που μου πήρανε εκείνα τα 25 ευρά, τζάμπα και βερεσέ. Τι πιστεύατε, πως θα έμενα ήσυχος?

Μέχρι και στην Συγγρού κατέληξα, για να μαζέψω χρήματα, να συμπληρώσω όσα άδικα βγήκαν από την τσέπα μου.

Και καλά, άντε εγώ να κάνω τον Πανούτσο, κάνουμε την ίδια χωρίστρα στο φινάλε, αλλά που θα βρούμε Καρπετόπουλο?