Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Σάββατο 8 Μαΐου 2010

Πανιώνιος Λεβαδειακός 3-2

Σε φιλικό παιχνίδι που διεξήχθη σήμερα στην Νέα Σμύρνη, ο Πανιώνιος νίκησε τον Λεβαδειακό με 3-2.

Το 1-0 έγινε από τον Μπάλαμπαν, μετά από ωραία ομαδική ενέργεια. Ο Ναπολεόνι (με το νούμερο 7)  ισοφάρισε με καταπληκτικό γκολ με σουτ έξω από την περιοχή στο γάμα της εστίας του ανήμπορου να αντιδράσει Μπέλιτς, ενώ το 1-2 έκανε ο Μπάρκογλου, με ψηλοκρεμαστό πλασέ.

Το πρώτο ημίχρονο τελείωσε 2-2 με κεφαλιά του Κούκετς.

Στο δεύτερο ημίχρονο μπήκε μόνο ένα γκολ, μετά από ωραία ενέργεια του Κούκετς.

Το παιχνίδι παρακολούθησε από την εξέδρα ο νέος προπονητής του Πανιωνίου, κύριος Στάρε, που πρέπει να προβληματίστηκε πολύ από την μέτρια εμφάνιση της ομάδας.

Το παιχνίδι ήταν μέτριο με κάποιες μεμονωμένες όμορφες στιγμές, και κάποιες εντυπωσιακές ατομικές ενέργειες. Ειδικά το γκολ του Ναπολεόνι στο πρώτο ημίχρονο, ήταν εκπληκτικό.
Πολύ καλός ο Τσότσαλιτς. Καλός και ο Κούκετς. Μπήκαν πολλοί πιτσιρικάδες στο δεύτερο ημίχρονο και έπαιξαν φιλότιμα, έδειξαν ότι έχουν ταλέντο και πρέπει να τους δοθούν ευκαιρίες. Ο Πανιώνιος έχει καλούς πιτσιρικάδες, και οι λίγοι φίλαθλοι που παρακολούθησαν το παιχνίδι τους χειροκρότησαν. Από τον Λεβαδειακό ξεχώρισαν ο Μπάρκογλου και ο Ναπολεόνι (?).

Αυτός ο Ναπολεόνι (εάν είναι αυτός τέλος πάντων!) έχει πολύ καλά στοιχεία σαν παίκτης, ο δε Μπάρκογλου θα ήταν πολύ πιο χρήσιμος εάν είχε παραμείνει στον Πανιώνιο, από κάτι Μπουβάλ και Μπάλαμπαν που μας ταλαιπώρησαν ποικιλοτρόπως. Δεν αμφισβητώ ότι ξέρει μπάλα ο Μπάλαμπαν, αλλά… δεν θεωρώ ότι έχει προσφέρει στον Πανιώνιο όσα θα θέλαμε...

Δίτε το σχετικό βίντεο. Δυστυχώς έχασα το γκολ του (ας πούμε) Ναπολεόνι. Επίσης έκανα λάθος στο σχήμα της οθόνης, αλλά... ερασιτέχνης είμαι, ζητώ την κατανόηση σας!



---------------

Εν τω μεταξύ, ο νέος προπονητής του Πανιωνίου Mikael Stahre μίλησε αποκλειστικά στην εφημερίδα Πανιώνιος Κόσμος.
Ο κ. Stahre μεταξύ άλλων τόνισε: «Για μένα ο Πανιώνιος είναι πολύ σπουδαία ομάδα, όπως και όλο το κλαμπ. Σαφέστατα και εξετάζω τι βρίσκεται γύρω από την ομάδα. Είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι στον Πανιώνιο. Στην Σκανδιναβία δεν δίνονται συχνά τέτοιες ευκαιρίες σε προπονητές. Η πρώτη εικόνα από την ομάδα είναι θετική. Ο κόσμος την αγαπάει και την υποστηρίζει. Θα δώσουμε τα πάντα για την εκπλήρωση των στόχων».
Όταν έχεις έναν νέο προπονητή απέναντί σου, αυτό που σε ενδιαφέρει αρχικά είναι να ακούσεις σε γενικές γραμμές την φιλοσοφία του: «Αρχικά δε θα μιλήσουμε για ποδοσφαιρική τακτική ή κάτι παρόμοιο. Πρώτα βλέπουμε και μετά χτίζουμε. Θα ήθελα ο στόχος μας να είναι καθημερινός. Επτά ημέρες την εβδομάδα. Έχω ένα αγωνιστικό πλάνο, το οποίο θα σας παρουσιάσω σε προσεχείς συναντήσεις μας. Γενικότερα στη ζωή μου έχω μάθει να πορεύομαι με πλάνο. Θεωρώ πως οι άνθρωποι πρέπει να κάνουν αυτό στο οποίο είναι καλοί. Εφόσον το κάνουν αυτό με σοβαρότητα ο στόχος θα επιτευχθεί».

Φυσικά ο ίδιος δεν παρέλειψε να δείξει και το πόσο πολύ πιστεύει στον εαυτό του και τις ικανότητές του: «Αν δεν πίστευα στον εαυτό μου δεν θα βρισκόμουν εδώ».

Παράλληλα έδειξε να γνωρίζει ήδη πράγματα για την ομάδα, καθώς είπε: «Φυσικά έχω ενημερωθεί και έχω δει πολλούς αγώνες σε DVD, αλλά σε αυτή την χρονική στιγμή είναι αντιεπαγγελματικό να αναφερθώ εκτενέστερα σε αυτό. Αργότερα θα συμβεί αυτό. Μέχρι τις 20-21 Μαΐου που θα βρίσκομαι στην Ελλάδα θα παρακολουθήσω τις προπονήσεις της ομάδας και θα ενημερώνομαι καθημερινά. Θα έχουμε την ευκαιρία να μιλήσουμε και πάλι γι αυτά τα θέματα»

Όσο για τις μεταγραφές, ξεκαθάρισε: «Σκοπός μου είναι να έχουμε καλούς παίκτες, άνευ χρώματος και καταγωγής. Ποδοσφαιριστές με καλό χαρακτήρα και καλά στοιχεία. Σαφέστατα στο μυαλό μου βρίσκεται και η Σουηδική αγορά».

Ο προπονητής του Ιστορικού μίλησε λοιπόν για προσπάθεια να κερδίζει κάθε παιχνίδι. Πόσο εφικτό όμως είναι αυτό και πόσο καλά γνωρίζει το ελληνικό πρωτάθλημα για να μπορεί να το λέει. Ο ίδιος έδωσε την απάντηση: «Δεν γνωρίζω 100% το ελληνικό ποδόσφαιρο. Γνωρίζω τα μεγάλα κλαμπ, αλλά μέχρι την έναρξη του πρωταθλήματος θα γνωρίζω τα πάντα. Πρώτο μου μέλημα βέβαια είναι να γνωρίσω την ομάδα μου και τον κόσμο της. Τους ανθρώπους της, την οργάνωσή της και να είμαι έτοιμος όταν θα χρειαστεί. Εχω δει αρκετά παιχνίδια της περσινής περιόδου, είδα παιχνίδια της Β’ Εθνικής, αλλά και της μεγάλης κατηγορίας, όπως το Ολυμπιακός-ΑΕΚ. Όταν ήμουν στην Σουηδία και την ΑΙΚ, γνώριζα όλες τις αντίπαλες ομάδες και τον κάθε παίκτη του πρωταθλήματος με τα χαρακτηριστικά του. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, το ίδιο θα έχω κάνει και με τους παίκτες των ελληνικών ομάδων και στην έναρξη των υποχρεώσεών μας θα είμαι πανέτοιμος».

--------------


9 σχόλια:

IWN1998 είπε...

Σύμφωνα με τη σελίδα της ΠΑΕ, το πρώτο γκολ της Λειβαδειας έβαλε ο Σερτζίνιο.
Ο Μπάρκογλου δυστυχώς ακολούθησε την παράδοση πολλών άλλων που ήταν πετυχημένοι σε ομάδες πριν από μας και αφου έφυγαν από μας είχαν επιτυχίες, αλλά στον Πανιώνιο όχι. Μάλλον όμως δεν φταίει ο ίδιος και θα συμφωνήσω ότι κακώς δεν του δόθηκε και μια δεύτερη ευκαιρία.

amanAM είπε...

Το γκολ το έβαλε ο παίκτης με το 7, και είχε γενικά καλές ενέργειες. Όπως και να τον λένε, ήταν πολύ ωραίο γκολ!!!

zouri1 είπε...

σε ευχαριστουμε για την ενημερωση.Ακομα δεν εχω βρει σε αλλο site πληροφοριες για τον αγωνα.Αρα εσυ εχεις αποκλειστικη την ειδηση και μαλιστα με στιγμιοτυπα :)

amanAM είπε...

Κάτι πάει στραβά με την σύνδεση μου... Σέρνεται!!! Έκανε 2 ώρες να ανέβει το βίντεο στο youtube!

Εν τω μεταξύ, είχα γράψει πολύ περισσότερα, αλλά έπρεπε να τα μοντάρω ώστε να είναι κάτω από 10 λεπτά.

Κομματάκι κομματάκι, κόψε ράψε, μου πήρε πολλές ώρες. Δεν το περίμενα να είναι τόσο δύσκολο!

Η μπαταρία της κάμερας κρατάει πολύ λιγότερο από όλο το παιχνίδι, οπότε αναγκαστικά έπρεπε να μην τραβάω συνέχεια. Έτσι έχασα το πρώτο γκολ του Λεβαδειακού, το δεύτεροτ ο πρόλαβα στο τσακ, στο τσακ και το πρώτο του Πανιωνίου, ήμουνα πιο τυχερός στα 2 γκολ του Κούκετς.

Ένα μέρος του αγώνα, είχα μπερδευτεί, κι όταν νόμιζα πως έγραφα, η κάμερα ήταν στο pause, ενώ όταν κατέβαζα την κάμερα, έγραφα τα πόδια μου!!!

Που θα πάει, την επόμενη φορά, θα είμαι πιο προσεκτικός. Από τα λάθη μαθαίνουμε. Εν τω μεταξύ, η κάμερα που έχω είναι εντελώς της πλάκας.

Εάν μάθω καλύτερα, θα χρειαστώ καλύτερη καμερίσα, και κάποιο πρόγραμμα που να κάνει κάποιο ζουμ ίσως, κάποιο ρηπλέυ, να γίνει πιο όμορφο.

Για εντελώς ερασιτεχνική προσπάθεια, πάλι καλά!

Costix είπε...

Μια χαρα αντωνακη μου σε βρισκω.
καλυτερα που δεν προλαβες το πρωτο γκολ του λειβαδιακου, γιατι εκει φαινεται ο ορισμος του μ@λ@κ@ τερματοφυλακα !!!

zamis είπε...

Καλα Αντωνη εχεις ανεβει πιστα!

υ.γ. Costix τυφλα ναχουν οι Σωτηρακοπουλοι lol!

amanAM είπε...

ήδη... παρήγγειλα σε φίλο που ασχολείται, να μου φέρει ένα προγραμματάκι που καταβάζεις ήχο από τα βίντεο του γιουτούμπ, ώστε να μπορώ να χώσω ήχους από οπαδούς για παράδειγμα, καθώς επίσης και πρόγραμμα επεξεργασίας βίντεο, γιατί το μούβυ μέηκερ των γουίντοους είναι πολύ περιορισμένων δυνατοτήτων!

Αφού τα μάθω αυτά, θα πάω και για πιο σοβαρή καμερούλα, και μετά... τρέμετε ΝΕΤ, Νόβες και λοιποί!!!

Πλάκα έχει η τεχνολογία τελικά.

Griniaris είπε...

Επίσης,για όσους δεν ήταν στο γήπεδο και αναρωτιούνται γιατί μετά το 70 το βίντεο δεν συναντά πάντα τη μπάλα,απλά μετά την έκτη μπίρα λίγο αποσυντονίζεσαι.Ασε που είναι πιο δύσκολο να κρατάς στο ένα χέρι την κάμερα και στο άλλο το κουτάκι.Φαντάζομαι όμως ότι με καλή προπόνηση αυτά θα εκλείψουν.Είναι να το έχεις...

amanAM είπε...

Κακοήθειες! Ήταν σκηνοθετική άποψη!!!

Ήθελα να δείξω την καλή ποιότητα του γκαζόν, ώστε όταν το αλλάξουν, να βρεθούν ενδιαφερόμενοι για το παλιό.

Εγώ για παράδειγμα, θα ήθελα καμιά 40αριά τετραγωνικά. Δεν φτάνει που στην ακρούλα πάνω έπιασα το φάουλ που τελικά έστειλε ο Μπάλαμπαν στα παιδάκια που έκαναν πάρτυ, μιλάτε κιόλας?

Εγώ δεν έκρυψα ότι πεινούσα. Αλλά όλοι, το παίζατε υπεράνω, και ξεροσφύρι οι μπύρες όπως και να το κάνουμε, δεν είναι το καλύτερο για σταθερό χέρι...

Στο επόμενο φιλικό, να πάμε πιο οργανομένοι. Να βάλουμε ένα βόδι στην σούβλα, κι όσο παίζεται το παιχνίδι, εμείς θα τρώμε και θα πίνουμε!!!