Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Εισιτήρια Διαρκείας

Ανανέωση θυρών 2 & 3


Η Π.Α.Ε Πανιώνιος Γ.Σ. Σμύρνης ενημερώνει πως έχει ήδη ξεκινήσει η ανανέωση των Εισιτηρίων Διαρκείας των περσινών κατόχων των Θυρών 2 & 3, με έκπτωση 10% η οποία θα διαρκέσει έως και το Σάββατο 5 Ιουνίου.
Υπενθυμίζουμε ότι η περίοδος ανανέωσης για τις θύρες 4, 5, 6, 7 τελείωσε και πλέον τόσο οι ενδιαφερόμενοι νέοι κάτοχοι όσο και οι περσινοί κάτοχοι που ήθελαν κάποια καινούρια θέση, η οποία ήταν κρατημένη έως το Σάββατο 15 Μαΐου,  μπορούν να προσέρχονται για επιλογή νέας θέσης. Όλες οι περσινές θέσεις που δεν ανανεώθηκαν έχουν πλέον απελευθερωθεί.

Σχετικά με τα Εισιτήρια Διαρκείας της Θύρας 3, θυμίζουμε ότι πριν τη διαδικασία ανανέωσης ή αγοράς νέου Διαρκείας από την Π.Α.Ε ο φίλαθλος θα πρέπει να αποπληρώνει την ετήσια συνδρομή του στο Σύνδεσμο και στην συνέχεια να προσέρχεται στην Π.Α.Ε με την απόδειξη πληρωμής για το Διαρκείας.
Πληροφορίες για την Θύρα 3 μπορείτε να παίρνετε από τα γραφεία του Συνδέσμου στο 210.9330589 (καθημερινές από τις 19.30).

9 σχόλια:

amanAM είπε...

Στα γραφεία της ΑΕΚ πήγαν οι Αργυρίου και Ματεντζίδης και υπέγραψαν τα συμβόλαια τους, με αποτέλεσμα να γίνουν οι πρώτες μεταγραφές της ομάδας ενόψει της νέας σεζόν. Ο πρόεδρος της ΑΕΚ Σταύρος Αδαμίδης τα βρήκε σε όλα με τον μεγαλομέτοχο του Πανθρακικού Θοδωρή Σαββάκη και οι δύο ποδοσφαιριστές κατέβηκαν στην Αθήνα για τις ιατρικές εξετάσεις και έβαλαν την υπογραφή τους στα νέα τους συμβόλαια, τα οποία έχουν διάρκεια τεσσάρων ετών, ενώ η ομάδα της Κομοτηνής βάζει στα ταμεία της ένα ποσό κοντά στις 330.000 ευρώ!!!

br fun_atic είπε...

όταν λέμε "βάζει στα ταμεία της" πότε ακριβώς εννοούμε;

amanAM είπε...

πρόβλημα προέκυψε με την ανανέωση των διαρκείας της οικογένειας μου...

Εγώ, και τα μικρά μου παιδιά, ανανεωθήκαμε, με έκπτωση 20%, διότι εκτός των άλλων, είμαστε μεγάλη οικογένεια!

Η ανανέωση του διαρκείας της γυναίκας μου, καθώς και των μεγαλύτερων παιδιών μου που είναι και οι 2 φοιτητές, υπήρξε πρόβλημα στο πρόγραμμα, δεν μπορούσε να βγει η έκπτωση άνω του 10%!!!

Άφησα τα τηλέφωνα μου, όταν λυθεί το τεχνικό πρόβλημα, θα ανανεώσω και αυτά.

Μέχρι τώρα, τα συνολικά διαρκείας που ανανεώθηκαν είναι 380, σε όλες τις θύρες.

Ήδη γλίτωσα 30 ευρώ από το δικό μου διαρκείας, και άλλα 2Χ5=10 ευρώ από τα 2 παιδικά.

Θα γλιτώσω 3Χ25=75 από τα 3 υπόλοιπα, όταν τέλος πάντων δουλέψει το σύστημα.

Άρα... συνολικά θα έχω "κερδίσει" 105 ευρώ. Οι μετοχές πόσο να κοστίζουν άραγε?

Εάν έχει ας πούμε 100 ευρώ η μια, να πάρω μια (χουβαρντάς ε?) κι εγώ, να μην στερήσω τον Πανιώνιο από τα χρήματα, και να γίνω επιτέλους ένας μεγαλομέτοχος, δηλαδή μεγάλος και μέτοχος.

Ξέρει άραγε κανένας, που πουλάνε μετοχές?

Τα 5 ευρώ που θα περισσέψουν, θα τα ξοδέψω στον τυροπιτά!!!

amanAM είπε...

πω πω, τώρα που το ξαναδιάβασα, βλέπω πως το σύνολο είναι 115, και όχι 105!!!

Τα τελευταία 10, θα τα ξοδέψω σε Πανιώνιους Κόσμους, ή στην Μπουτίκ. Θα δούμε...

lefterix είπε...

Πήγες βρε μπαγάσα γιά τα διαρκείας και με ξέχασες, ενώ μου είχες πει ότι θα μου τηλεφωνούσες...
Δεν πειράζει, θα πάω μοναχός...

Anyay, σε καλημερίζω φιλαράκο...

amanAM είπε...

Θα ξαναπάω, για να ανανεώσω τα υπόλοιπα... Πήγα για να δω τι χαρτιά θα μου ζητούσαν, για την επιπλέον έκπτωση, αλλά... δεν χρειάστηκαν και πολλά!!! Είχα εφοδιαστεί με: Πιστοποιητικά οικογενειακής κατάστασης, με τις κάρτες πολυτέκνου, με τις βεβαιώσεις σπουδών, και... τελικά δεν ήθελαν ούτε να τα δούνε!!!

(Τα χαρτιά τα είχα φρέσκα, γιατί μόλις ανανέωσα κάποια άλλα θέματα, για τα οποία τα χρειαζόμουν)

Στην επόμενη Γενική Συνέλευση των μετόχων, ελπίζω να έρθω "κουστουμάτος", και να καταθέσω την μετοχή μου (που εν τω μεταξύ θα έχω αγοράσει), και θα ψηφίζω!

Έρε μεγαλεία! Και όχι μόνο μεγαλλία, αλλά και μειταλία, και μεαγγλία, και δεν συμμαζεύεται!!!

lefterix είπε...

Και μετυνησία φυσικα...

amanAM είπε...

Σκατά: Πάει η καριέρα μου σαν μεγαλο-μετόχου!

Στα φοιτητικά των παιδιών μου, δεν μου έκαναν 20% έκπτωση, κι έτσι έχασα τα επιπλέον 25 ευρώ από όσα θα κέρδιζα!!!

Έκαναν μόνο 10% έκπτωση, διότι οι φοιτητές γιοί μου, δεν είναι ανήλικοι. Λες και η γυναίκα μου (που της έκαναν τελικά την έκπτωση) είναι!!!

Τι δικαιολογία είναι αυτή?

Το οικογενειακό, είναι και καλά για πατέρα, μητέρα, και παιδιά μέχρι τα 15!!! Δηλαδή ο πατέρας με 2 παιδιά άνω των 15, γιατί να μην παίρνει την όποια οικογενειακή έκπτωση? Παράξενη λογική. Δεν είπα να φέρω τον 30χρονο γιο μου, αλλά στο φινάλε οι 2 μεγάλοι μου, είναι φοιτητές και προστατευόμενα μέλη μου! Κι όταν τα μικρά περάσουν τα 15, δεν θα δικαιούνται κάποια έκπτωση επειδή πήγαν 16 ή 17?

Προτιμάνε να μαζέψουν στο γήπεδο μετανάστες προς 50 ευρώ το κεφάλι, και όχι ολόκληρη οικογένεια 6 ατόμων, με 10% έκπτωση?

Χέστηκα για την έκπτωση, για την νοοτροπία αναρωτιέμαι!

Τέλος πάντων, μέχρι στιγμής, 2 μόνο πήραμε την οικογενειακή έκπτωση, εγώ, για εμένα, την γυναίκα μου, και τα 2 από τα 4 παιδιά μου (τα άλλα δεν την πήραν όπως ξαναείπα μου φαίνεται!!!), κι άλλος ένας, με τα 2 ανήλικα παιδιά του. Ούτε καν την γυναίκα του δεν θα φέρνει ο τύπος, και όμως... πήρε την οικογενειακή έκπτωση. Καλά έκανε, δεν λέω, αλλά... μου έκατσε στραβά η μη οικογενειακή έκπτωση των 2 μεγαλύτερων παιδιών μου, ενώ κατάφερα στην κυριολεξία να τραβολογάω την γυναίκα μου στο γήπεδο, και να πληρώνω και γι αυτό.

Τέλος πάντων, τα 25 ευρώ που "έχασα", θα πληρωθούν πολύ ακριβά!!! Θα γκρινιάζω μέχρι το τέλος της σεζόν, και θα σταματήσω μόνο όταν θα βγούμε Ευρώπη.

Επίσης, θα βάλω τους με λιγότερη έκπτωση γιους μου να πετάξουν αντικείμενα στον επόπτη, και θα πληρώσει ο Πανιώνιος πολλά περισσότερα από τα 25 ευρώ, που δεν μου έκαναν έκπτωση!!!

χε χε χε

Βάρδα κι αλίμονο να έρθουν τα μεγάλα μου παιδιά σε αγώνα, τύπου με την Λάρισα του χρόνου... Θα έχουν πληρώσει περισσότερο από όσο κρίνω δίκαιο να πληρώσουν, και θα βλέπουν την ομάδα ολόκληρη να κοροϊδεύει το σύμπαν!!!

Έ ρε γιούχα που θα τους βάλω να ρίχνουν!!!

Χε χε χε

Νάστε καλά, εκεί στον Πανιώνιο, καταφέρατε να με εκνευρίσετε, δεν είναι τα 25 ευρώ, χεσμένα τα έχω, χάριν σε αυτά τα 25 ευρώ (2Χ12,5) με κάνατε να έχω δίκιο στα μάτια μου να παραπονιέμαι.

25 ευρώ=25 χρόνια γκρίνιας!!!

Την βάψατε!

ΥΓ. Για να σκεφτώ να το ξεχάσω, θα πρέπει να φέρετε μια σαμπάνια στο πρώτο παιχνίδι, και την Τζούλια μαζί!!!

Κανονίστε...

amanAM είπε...

ΥΓ.

Άντε μην τα πάρω στο κρανίο, βαπτιστώ μουσουλμάνος, τραβήξω κατά Σαουδική Αραβία μεριά και παντρευτώ καμιά 200αριά γυναίκες ακόμα, και τις κουβαλήσω όλες στο γήπεδο, και πάρω επιπλέον 10% οικογενειακή έκπτωση σε 200 γυναίκες, επί 12,5 ευρώ η μια!!!

Βαριέμαι να κάνω τις πράξεις, αλλά... περίπου 2500 ευρώ θα βγάλω, δηλαδή τα εισιτήρια για να πάω στην Σαουδική Αραβία υπερκαλύπτονται!!!

Και να δω μετά την μούρη του εισιτηριά όταν θα βγάλω 201 συζυγικά με έκπτωση!!!

Ου να μου χαθείτε, ρεμάλια! Τοκογλυμούτσες!!! Ρε, την έκπτωση των παιδιών μου φάγατε? Ρε, δεν έχετε τσίπα?

ουυυυυυυυυυυυυυυ