Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Πανιώνιος παντού

Έκτακτο παγκόσμιο greek breakfast στα Σύβοτα Θεσπρωτίας πραγματοποιήθηκε την Κυριακή το πρωί, 29/7/2012. Greek breakfast ως γνωστό είναι ο φραπές με πολλά τσιγάρα.

Έχει πολύ πλάκα να τρως την Πέμπτη με Πανιώνιους φίλους στην Νέα Ερυθραία, και την Κυριακή να πετυχαίνεις τυχαία κάποιον εξ αυτών 500 χιλιόμετα μακριά, 3 μέρες μετά.


3 σχόλια:

br fun_atic είπε...

ώστε ήρθε ο Σωτήρης!!!

amanAM είπε...

Ήρθε για να κάνει κατάδυση. Έκατσε συμπτωματικά στο εστιατόριο της κουνιάδας μου, για καφέ, επειδή τον έστησαν στο περίμενε οι τύποι με τις καταδύσεις.

Ξαφνικά βλέπει τον γιό μου, με μπλούζα με τον πάνθηρα και το σήμα του Πανιωνίου, και τρελάθηκε... Ακολουθώντας με το βλέμμα το παιδί, είδε κι εμένα που ήμουνα αραχτός, και έπαιζα κιθάρα στον σκύλο μου!!!

Η καντάδα μετατράπηκε σε έκτακτο παγκόσμιο...

Ο σκύλος μου, δεν ξέρω τι τραυματική εμπειρία έχει, τον πήρα ήδη 3,5 χρονών, μόλις άκουσε κιθάρα το προηγούμενο βράδυ που έπαιζε ένας φίλος, γαύγιζε και γρύλιζε στην κιθάρα.

Έτσι ζήτησα το άλλο πρωί (εχθές) από τον φίλο να μου δανείσει την κιθάρα του, για να παίξω εγώ στον σκύλο, να δω πως αντιδράει.

Γαύγιζε και σε μένα!!!

Εκεί πάνω στα γαβγίσματα, νάσου κι ο Σωτήρης...

Ψάχνω για εξήγηση γιατί γαβγίζει ο σκύλος στην κιθάρα που παίζουμε. Ρε μπας και μας την λέει για τον τρόπο που παίζουμε? Με την μουσική από το ραδιόφωνο, δεν έχει καμία αντίδραση!

Μάλλον θα τον είχαν τίποτα βιρτουόζοι, κι εμάς μας θεωρεί φάλτσους και δεν μας αντέχει...

panthers kastoria είπε...

ειχα παει και εγω στα συβοτα πριν κανα 2 εβδομαδες και ειχα δει εναν με φανελα του πανιωνιου ...