Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

βόλεϊ για ενήλικους

Κάθε Τρίτη, Σάββατο και Κυριακή, ο Πανιώνιος προσφέρει την δυνατότητα σε όλους να κάνουν προπόνηση στο βόλεϊ και να γυμναστούν και να χαρούν. Πληροφορίες στην γραμματεία του βόλεϊ.

Έχοντας ήδη συμμετάσχει σε 3 τέτοιες προπονήσεις μέχρι τώρα, μπορώ να πω πως είμαι πολύ ευχαριστημένος. Είναι ένας συνδυασμός μιας πολύ καλής γυμναστικής ενώ παίζεις. Η προπονήτρια εξαιρετική και το πάθος δεν λείπει από κανέναν από όσους συμμετέχουμε.

Το κόστος είναι πολύ λογικό, και είναι σημαντικό να στηρίζουμε όλοι τέτοιες πρωτοβουλίες. Όλα τα παιδιά μεγάλης ηλικίας χωράμε, είτε παίζαμε στα νιάτα μας, είτε ερχόμαστε πρώτη φορά σε επαφή με το άθλημα.

Εγώ προσωπικά θεωρούσα το βόλεϊ στατικό άθλημα γιατί δεν φανταζόμουνα πόσο ιδρώτα θα έχυνα για να ακολουθήσω την προπόνηση. Στο τέλος της προπόνησης αισθάνομαι τρομερή ευεξία γιατί το σώμα μου έχει γυμναστεί πολύ καλά.

Ελπίζω μέχρι το καλοκαίρι να έχω μάθει τόσα ώστε στην παραλία να μπορώ να σταθώ αξιοπρεπώς παίζοντας με τον γιό μου που ασχολείται με το βόλεϊ από πέρυσι. Το περασμένο καλοκαίρι χάζευα μια παρέα που έπαιζαν πολύ καλά, είναι πολύ πιο ωραία ασχολία από τις ρακέτες που συνηθίζουμε να παίζουμε στις ακροθαλασσιές.




Δεν υπάρχουν σχόλια: