Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2008

Πανιώνιος Λάρισσα 1-1

Άθλιο παιχνίδι, ελάχιστο θέαμα, μπουλούκι, ελάχιστες φάσεις, και οι πιο επικίνδυνες από την Λάρισσα, που ούτε αυτή έπαιξε κάτι σπουδαίο, απλώς είχε λιγότερα χάλια από εμάς...

Ένα παιχνίδι, το οποίο δεν θα μου αφήσει τίποτα να θυμάμαι, εκτός ότι στο γκολ της ισοφάρισης, αντί να πανηγυρίσω, μούντζωσα την ομάδα, για την ανικανότητα της να βάλει γκολ!!!

Πάντως, είχε και κάτι ευχάριστο το παιχνίδι:
Όταν μπήκανε τα ΜΑΤ, και όταν κινήθηκαν μέσα στο γήπεδο για να αλλάξουν θέση, όλο το γήπεδο, Πανιώνιοι και Λαρισσαίοι μαζί, βροντοφώναξαν όλοι μαζί το γνωστό: ΜΠΑΤΣΟΙ, ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ, ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ!!!

Αισθάνθηκα πολύ περήφανος, να βρίσκομαι κι εγώ εκεί, να ενώσω κι εγώ την φωνή μου, οι αλήτες φάγανε εχθές το βράδυ ένα δεκαπεντάχρονο παιδί, στα Εξάρχεια, οι αλήτες, τα γουρούνια, τα καθάρματα!!!

Να κάψουν όλη την Αθήνα, να κάψουν και το δικό μου αμάξι, να μην σταματήσουν τα παιδιά, εγώ θα είμαι μαζί τους, κάψτε τα, σπάστε τα όλα, όλα είναι πουλημένα, το μέλλον σας έχει ξεπουληθεί, αγωνιστείτε ρε παιδιά, η μόνη μας ελπίδα εσείς είσαστε, εμείς έχουμε βουλιάξει στους καναπέδες μας και στην βολή μας, κάψτε τα και σπάστε τα όλα!!!

Μην απορείτε γιατί οι πιτσιρικάδες καίνε μαγαζιά... Δεν έχουν περάσει ούτε 5 ημέρες που ο Ευαγγελάτος κατηγορούσε όλον τον εμπορικό κόσμο για αισχροκέρδεια!!! Πουλημένοι πολιτικοί, απατεώνες παπάδες, λαμόγια γιατροί-δικηγόροι, λάδωμα για να πάρεις το δίπλωμα, λάδωμα παντού... Τι είναι άραγε όρθιο, για να γλυτώσει από την οργή των νέων, που τους έχουν καταδικάσει σε ύφεση, σε ανεργία, σε ανασφάλιστη εργασία, σε υποαπασχόληση κλπ.

Και οι μπάτσοι, το μόνο που ξέρουν, είναι να προστατεύουν πολιτικούς, μεγαλοδικηγόρους και δημοσιογράφους, μεγαλοκαρχαρίες, και... πυροβολάνε 15χρονους και δέρνουν συνταξιούχους και απεργούς!!!

Σπάστε τα παιδιά, σπάστε τα όλα, εσείς μπορείτε, γιατί ακόμα δεν έχετε βολευτεί, όπως οι άλλοι, σαν κι εμένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: