Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

σχόλια τέλος

Αποφάσισα για ένα διάστημα τουλάχιστον να αλλάξω την πρακτική μου, και να μην μπαίνω στην διαδικασία της απάντησης σχολίων που κάνει ο καθένας στο blog μου. Γι αυτό θα κλείσω την δυνατότητα σχολίων.

Ανέκαθεν το συγκεκριμένο blog υπήρξε προσωπικό ημερολόγιο, και ως τέτοιο λειτουργεί. Τα σχόλια που με βοηθούσαν να εκφράσω τις σκέψεις και τις απόψεις μου, τα έβλεπα με θετική διάθεση.
Τα ανώνυμα σχόλια δεν ήταν δεκτά, γιατί όποιος έχει κάτι να πει πρέπει κατά την γνώμη μου να παίρνει και την ευθύνη όσων λέει.

Πολύ περισσότερο, δεν έχω καμία διάθεση και κανέναν λόγο να απαντάω σε σχόλια που κάποιοι κάνουν σε άλλους χώρους. Μπήκα σε αυτό το τριπάκι πριν ένα διάστημα, αλλά δεν την ξαναπατάω. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει την γνώμη του, και μπορεί να την εκφράζει όπου και όπως θέλει. Εδώ όμως δεν είναι φόρουμ συζητήσεων, είναι ένα προσωπικό blog. Αυτό το blog υπάρχει για να εκφράζω εγώ τις σκέψεις και τις απόψεις μου, κι όχι ο κάθε πικραμένος. 

Ότι έγινε μέχρι τώρα, καλώς καμωμένο, από δω και πέρα επιλέγω να παραμείνει ο προσωπικός χαρακτήρας του blog σε πιο προσωπικό επίπεδο, κι όχι να γίνεται πεδίο αντιπαραθέσεων.