Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Κλείστε την πόρτα!!!

Όταν κάποιος στέλνει το παιδί του στο σχολείο, δεν κάθεται τριγύρω να παρακολουθεί τι συμβαίνει στην τάξη. Κάθε 2-3 μήνες ενημερώνεται από τον δάσκαλο για την πρόοδο του παιδιού, και τελικά αποδέχεται την αξιολόγηση του δασκάλου για την πρόοδο του, μέσω των συμβουλών, των σχολίων αλλά και της βαθμολογίας που του βάζει.

Εάν το παιδί δεν πάρει 10άρια, αλλά 7άρια ή εξάρια ας πούμε, τότε ο γονιός κατσαδιάζει το παιδί του που δεν προσπαθεί περισσότερο (κι όχι τον δάσκαλο), και συνεργάζεται με τον δάσκαλο ακολουθώντας τις συμβουλές του, για να βοηθηθεί και να βελτιωθεί το παιδί.

Όταν το παιδί το στέλνεις στο φροντιστήριο, αλλά παρόλα αυτά δεν βελτιώνεται σαν μαθητής, τότε... είτε το πιέζεις να προσπαθήσει περισσότερο, είτε αλλάζεις φροντιστήριο. Το συζητάς έτσι κι αλλιώς με τον δάσκαλο του φροντιστηρίου, και προσπαθείς να νουθετήσεις το παιδί σου για να πιάσουν τόπο οι προσπάθειες και τα χρήματα που ξοδεύετε.

Το δεδομένο λοιπόν είναι ότι εμπιστευόμαστε τους δασκάλους, τους ακούμε, ακολουθούμε τις συμβουλές τους, νουθετούμε το παιδί μας να συνεργαστεί με τους δασκάλους του και τελικά παίρνουμε τα μέτρα μας όταν δεν επιτυγχάνεται το αποτέλεσμα που θέλουμε, συνήθως πιέζοντας ακόμα περισσότερο το παιδί, με την συνεργασία και τις συμβουλές των δασκάλων ως πιο ειδικών.

Ο αθλητισμός των παιδιών, είναι άλλη ιστορία. Κατ αρχάς δεν είναι υποχρεωτικός, όπως η μόρφωση και το σχολείο. Κατά δεύτερον σαν φίλαθλοι ή οπαδοί είμαστε κάφροι, εντελώς κακομαθημένοι. Πληρώνουμε ένα εισιτήριο για να δούμε έναν αγώνα μπάσκετ ή ποδοσφαίρου ας πούμε, παρακολουθούμε και τηλεόραση, και έχουμε γίνει όλοι προπονητές εξέδρας. Έχουμε άποψη από την πρώτη μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια, ενώ στην ουσία είμαστε παντελώς άσχετοι. Κι άντε να έχει άποψη κάποιος που κάποτε έπαιξε μπάλα σε ομάδα, εμείς οι πολλοί κρίνουμε το ποιός μπήκε, ποιός βγήκε, σε τι θέση έπαιξε, πόση ώρα έπαιξε, που και πότε έδωσε πάσα, κλπ, λες και ο προπονητής της ομάδας είναι ένας άσχετος μαλάκας, κι εμείς από Κρόιφ και πάνω. 

Εχθές είχα μια συζήτηση με έναν φίλο, και θεωρώ ότι γενικά μιλούσε σωστά. Το λάθος του όμως, είναι ότι τελικά ακυρώνει τον δάσκαλο-προπονητή του παιδιού του και της ομάδας. Η γκρίνια δε, καθώς και τέτοιου τύπου συζητήσεις (ακόμα κι αν είναι σωστές μέχρι ένα σημείο), μόνο βλαβερές είναι (κατά την γνώμη μου) για μια ομάδα. Χάνεται ο σεβασμός των παιδιών προς τον προπονητή τους, και χαλάει η ψυχολογία τους. Πως θα προσπαθήσει ένα παιδί να κάνει όσα του λέει ο προπονητής του, όταν το παιδί του ξέρει ότι ο πατέρας του θεωρεί τον προπονητή μαλάκα ή άσχετο?

Όποιος θεωρεί πως  ο σύλλογος ή οι προπονητές του παιδιού του είναι ακατάλληλοι, καλύτερα θα ήταν να απευθυνθεί σε κάποιον άλλο σύλλογο, σε κάποιον άλλον προπονητή. Δεν είναι δυνατόν να ακυρώνεται ο προπονητής και ο σύλλογος από τον κάθε γονιό-προπονητή εξέδρας και παρόλα αυτά να παραμένει στον σύλλογο αυτόν και με τον προπονητή αυτόν.

Σε άλλους συλλόγους, που είναι σοβαροί και χτυπάνε τις πρώτες θέσεις στα πρωταθλήματα (στο πόλο σε αυτήν την κατηγορία των σοβαρών ανήκουν το Π Φάληρο και η Βουλιαγμένη), οι γονείς είναι απέξω. Δεν διανοούνται να παραστήσουν τους προπονητές της εξέδρας. Ο Πανιώνιος έχει καταντήσει μπουρδέλο, γι αυτό κάτι τέτοιοι τύποι αλωνίζουν και βλάπτουν το κλίμα και την ομάδα.

Η γνώμη μου είναι απλή: Κλείστε την πόρτα. Όλοι όσοι δεν γουστάρουν, δεν εμπιστεύονται τον σύλλογο, δεν θέλουν τον εκάστοτε προπονητή κλπ, να βγουν έξω!!! Να μείνουν όσοι εμπιστεύονται τον σύλλογο. Όποιος θέλει να μείνει στον Πανιώνιο κι εμπιστεύεται ότι λειτουργεί σαν καθώς πρέπει σχολείο ή φροντιστήριο, να περιμένει το τρίμηνο και την τελική βαθμολογία, κι όχι να γκρινιάζει πρωί μεσημέρι βράδυ και να συμμετέχει σε οποιασδήποτε μορφής ίντριγκες και κουβέντες. Δεν μπορεί να κρέμεται σαν το τσαμπί στις εξέδρες, και να παρακολουθεί και να κρίνει κάθε κουβέντα και κάθε ενέργεια του προπονητή. Όποιος θέλει να είναι πιο πάνω από τον προπονητή, τον εκάστοτε προπονητή, ας πάρει το δελτίο του και να πάει σε κάποιον άλλον σύλλογο, να τα κάνει μπουρδέλο εκεί, κι όχι τον Πανιώνιο.

Εάν από Σεπτέμβρη συνεχίσουν τα ίδια, εάν τα παιδιά παραμείνουν ανεξέλεγκτα και παρουσιάζουν εικόνα αλητών κι όχι αθλητών, και οι γονείς ή κάποιοι γονείς έστω, συνεχίσουν να παριστάνουν τους προπονητές και τους επαΐοντες, τότε θα αναγκαστώ να πάρω εγώ το δελτίο του παιδιού μου, και να εμπιστευτώ την άθληση του σε κάποιον άλλον σύλλογο, που θα τον θεωρήσω πιο σοβαρό. Δεν πάει άλλο. 

Προτάσεις και ιδέες μπορούν να υπάρχουν και να βελτιώνουν τα πράγματα, άλλωστε εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, όμως η κριτική πρωί μεσημέρι βράδυ και η γκρίνια μόνο κακό κάνουν.



Αντώνης Μάγγος

ΥΓ. Δεν το είχα προσέξει παλιότερα ότι στην γενική πληθυντικού, το αλητών και το αθλητών διαφέρουν μόνο κατά ένα θήτα.

Ελπίζω να πάρω κάποια απάντηση από τους αρμοδίους του τμήματος, για να ξέρω εάν θα πρέπει να ψάχνω για ομάδα ή εάν από Σεπτέμβρη θα γίνει ομάδα η ομάδα του γιού μου. 

3 σχόλια:

vassilis είπε...

Κάνεις πολλά λάθη Αντώνη, κυρίως επειδή σε συμφέρουν να τα κάνεις.

Οταν λοιπόν πάς το παιδί σου σε ένα φροντιστήριο και ο καθηγητής δεν του μιλάει για ένα μήνα πολύ απλά πάς στο διευθυντή και αυτός τον στέλνει σπίτι του. Τι γίνεται όμως όταν ο διευθυντής έχει το παιδί του στο τμήμα και αυτό γίνεται για να προωθείται το παιδί του και όχι τα άλλα;

Οταν σε ένα φροντιστήριο λείπει ένας καθηγητής ποτέ δεν μπαίνει ο διευθυντής-γονιός να κάνει μάθημα όταν είναι άσχετος. Σε ένα φροντιστήριο δεν θα μπει ποτέ ένας υπάλληλος της ΕΥΔΑΠ να κάνει μαθηματικά, σε ενα σύλλογο πως θα μπει να διδάξει πόλο;

Σε ένα φροντιστήριο για να διδάξει ένας καθηγητής θα πρέπει να έχει άδεια εξασκήσεως επαγγελματος και να γνωρίζει έστω και λίγα απο παιδαγωγικά. Σε ένα σύλλογο πότε μάθαμε αν αυτοί που αναλαμβάνουν τα παιδιά μας έχουν παιδαγωγική επάρκεια για να διδάσκουν δεκάχρονα και εντεκάχρονα;

Σε ένα φροντιστήριο για να μπει κάποιος να κάνει μάθημα στο παιδί σου θα πρέπει να έχει τα κατάλληλα προσόντα. Στο σύλλογο μας μπορεί να πέσει στην πισίνα ένας γονιός να πάρει στην πάντα 3 παιδιά (το δικό του το δικό σου και του έφορου) και να τους κάνει μάθημα ενώ τα υπόλοιπα μένουν με τον προπονητή. Ετσι δεν ακυρώνεται ο προπονητής; Και τι παιδαγωγική επέρκεια έχει αυτός ο γονιός; Αλλά για σένα δεν έχει σημασία γιατί το δικό σου παιδί ήταν ανάμεσα στα 3.

Σε ένα φροντιστήριο πληρώνουμε όλοι συνδρομές και απαιτούμε στη διάρκεια του μαθήματος ο καθηγητής να αασχολείται με όλα τα παιδιά όσο είναι δυνατόν το ίδιο. Καθηγητής που χωρίζει ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΜΗΜΑ σε πρωτοκλασάτα παιδιά και δευτεροκλασατα και κάνει διαφορετικό μάθημα είναι για τα μπάζα. Σε ένα σύλλογο υπάρχουν τα εκπαιδευτικά διπλά και τα προπονητικά παιγνίδια που γίνονται τις ώρες της προπόνησης τις οποίες έχουμε πληρώσει ΌΛΟΙ. Ο διαχωρισμός των παιδιών και η ενασχόλιση με τα μισά με ταυτόχρονη απαξίωση των άλλων είναι απαράδεκτη. Πεστε μας στα ίσια ότι μας έχετε για μαλάκες να πληρώνουμε συνδρομές για να προπονούνται τα δικά σας παιδιά να ειμαστε εντάξει. Εξάλλου Αντώνη αυτό το είχες βιώσει στο πετσί σου όταν έκανες στίβο και εκλήσσομαι με αυτά που γράφεις.

Τέλος όσοι διαφωνούν όχι δεν φεύγουν. Και δεν φεύγουν γιατί σας έχει αλώσει ο γαυροβαζελοχανουμισμός. Το όνειρό σας δεν είναι ο αθλητισμός αλλά ο πρωταθλητισμός. Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ έχζει όμως άλλα ιδεώδη. Σκοπό του έχει να κτίσει χαρακτήρες.

Στο δεύτερο άρθρο του καταστατικού του γράφει:
"Σκοπός του Συλλόγου είναι η δια γυμναστικών ασκήσεων και αγωνιστικών διαγωνισμών σε συνδιασμό με την εφαρμογή μορφωτικού προγράμματος δημιουργία ισχυρών και ευγενικών χαρακτήρων χρήσιμων στην οικογένεια την κοινωνία και την Πατρίδα".

Δεν ξέρω τι λέει το καταστατικό της Βουλιαγμένης και του Παλιού Φαλήρου και δεν με ενδιαφέρει. Εγω συμφωνώ απόλυτα με το καταστατικό του Πανιωνίου και θα παλέψω να εφαρμοσθεί. Και για να εφαρμοσθεί θα πρέπει να μην υπάρχουν διαχωρισμοί απέναντι στα παιδιά να υπάρχει δικαιοσύνη και ισότητα από τον προπονητή και τον έφορο. Οσοι διαφωνούν και ονειρεύονται άλλα ας πάνε στους συλλόγους που στο DNA τους είναι ο πρωταθλητισμός με κάθε κόστος. Στο δικό μας δεν είναι.

amanAM είπε...

Θα χαρώ πολύ εάν σε δω κι εσένα να ενοχλείσαι πράγματι με τα φαινόμενα γαυροβαζελοχανουμισμού και εκκολαπτόμενου χουλιγκανισμού. Προς το παρόν όλοι κάνετε ότι δεν υπάρχουν και δεν τα βλέπετε.

Καλύτερα δεν μπορούσες να τα πεις. Σε ευχαριστώ. Δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογήσω περισσότερο, απέδειξες και ανέδειξες το πρόβλημα Βασίλη, σε ευχαριστώ.

Εγώ, ο υποτιθέμενος ευνοημένος κατά τα λεγόμενα σου, διαμαρτύρομαι εδώ και πολύ καιρό για την κατάσταση που επικρατεί. Μάλλον δεν αντέχω την εύνοια...

Το παραμύθι περί αθλητισμού και πρωταθλητισμού, να το πεις αλλού. Μάλλον θα ξεχνάς τις φωνές και τις διαμαρτυρίες σου μετά την ήττα στον Γέρακα, αλλά και την χαρά σου μετά την νίκη με το Καλαμάκι που ισοδυναμούσε με πρόκριση.

Έπρεπε να έχω ένα βίντεο με την εικόνα που παρουσιάσαμε στον Γέρακα σαν ομάδα. Κάποιοι γονείς στις εξέδρες να βρίζετε τον Πανιώνιο, τον προπονητή, Θεούς και δαιμόνους, προφανώς για να διδάξετε τις αρχές της ευγενούς άμιλλας και του αθλητικού ιδεώδους στα παιδιά σας. Για όσα επακολούθησαν προτιμάω να μην μιλήσω, η ξεφτίλα είναι ένα πρόβλημα, η αναπαραγωγή της και η συνέχιση της είναι άλλο ένα πρόβλημα, και μάλιστα μεγαλύτερο.

Ο σεβασμός σου στον Πανιώνιο και στον σύλλογο, φαίνεται ξεκάθαρα όταν ο γιός σου μπαίνει στους αθλητικούς χώρους και στα αποδυτήρια του Πανιωνίου με στολή της Ηλιούπολης.

Δεν θυμάσαι καν τι γράφεις εσύ: Εσύ δεν είσαι που λιγότερο από έναν μήνα πριν εξηγούσες τις ικανότητες και τις γνώσεις του Διαρεμέ, του υπερπροπονητή της Ηλιούπολης τον οποίον θαύμαζες τόσο πολύ, που πήρες το παιδί σου από εκεί και το έφερες στον Πανιώνιο χάρη στις δικές μου παραινέσεις, πράγμα που είπες κατ επανάληψιν ότι δεν θα μου συγχωρέσεις?

Η τόση πίκρα από τις κακές εμφανίσεις στο φιλικό τουρνουά προετοιμασίας στο ΟΑΚΑ, προήλθε από την αγάπη σου στον αθλητισμό κι όχι τον πρωταθλητισμό?

Δεν έχω την παραμικρή διάθεση αντιδικίας μαζί σου. Ίσα ίσα, όσα έγραφα ίσως δεν έβγαζαν το παραμικρό νόημα σε όσους δεν ξέρουν και δεν βλέπουν τι συμβαίνει. Χάρη σε όσα έγραψες εσύ, όποιος δεν ξέρει μπορεί να υποψιαστεί τι συμβαίνει. Σε ευχαριστώ για την παρέμβαση σου.

amanAM είπε...

όποιος ενδιαφέρεται, μπορεί να διαβάσει έναν ενδιαφέροντα διάλογο για το τμήμα και τους στόχους του:

http://www.blogger.com/comment.g?blogID=3799054401472786407&postID=1544523163841607778