Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Ψηφίζω μπανάκι

Μετά από αρκετή σκέψη, κατέληξα στην απόφαση να συνεχίσω τις διακοπές μου χωρίς να χάσω χρόνο από αυτές για να παρακολουθήσω ένα παιχνίδι του ελληνικού ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος.

Ήμουνα σχεδόν έτοιμος να ανέβω σήμερα στην Νέα Σμύρνη, αλλά τελικά επικράτησε η λογική: Η παρουσία μου στο γήπεδο είναι περιττή. Το πρωτάθλημα άρχισε, η διαιτησία και οι ίντριγκες καθορίζουν τις εξελίξεις και τα αποτελέσματα, δεν χρειάζεται να παρακολουθούμε τα παιχνίδια, ας μας ανακοινώσουν από τώρα τι έχουν αποφασίσει, ποιός θα πάρει το πρωτάθλημα το ξέρουμε, ας μας πούνε και ποιός παραμένει και ποιός πέφτει να τελειώνουμε...

Πάντως η αποστολή του Πανιωνίου είναι όπως την ονειρευόμουνα, Ελληνόπουλα την αποτελούν με την προσθήκη του Πίου. Τι τον θέλατε τον Πίου ρε παιδιά? Δεν μπορούσε οποιοδήποτε Ελληνόπουλο να πάρει την θέση αυτή?

Βέβαια ονειρευόμουνα έναν Πανιώνιο με Ελληνόπουλα από επιλογή και όχι από υποχρέωση, αλλά αυτό είναι λεπτομέρεια.

Καλό χειμώνα σε όσους επιστρέψατε, καλή συνέχεια σε όσους συνεχίζουμε. Εγώ ψηφίζω μπανάκι στην θάλασσα.

8 σχόλια:

br fun_atic είπε...

στη δική μου περίπτωση δεν τέθηκε θέμα μπάνιου...μου την έπεσαν οι μεγάλες δυνάμεις... Γήπεδο λοιπόν!!!

Βαγγέλης είπε...

Κάνε τα μπάνια σου ρε Αντώνη γιατί ο χειμώνας θα είναι δύσκολος… Ούτε εγώ θα πάω στο γήπεδο και δεν ξέρω πότε θα ξαναπάω. Έχω ξενερώσει με την επιλογή της διοίκησης να συνεχίσει την πολιτική της συνεργασίας με τον γαύρο ακολουθώντας το παράδειγμα της διοίκησης Βεντούρη. Προτιμώ στη Δ εθνική με αξιοπρέπεια παρά αυτό το χάλι που πρόκειται να δούμε. Ας πέφταμε στην Δ εθνική με 12 άλλες ομάδες που έχουν οικονομικά προβλήματα και ας αφήναμε τις υγιής ομάδες να κάνουν το πρωτάθλημα που θέλουνε. Είμαστε Πανιώνιοι για ιδιαίτερους λόγους αλλά εδώ πάμε να χάσουμε την ταυτότητα μας.

amanAM είπε...

κατάφερα να παρακολουθήσω μέσω ίντερνετ το πρώτο ημίωρο του παιχνιδιού, χωρίς ήχο.

Είχαμε 6-7 τελικές, 1 γκολ, 1 παρολίγο γκολ, κατοχή, κυκλοφορία, κάθετες μπαλιές, σέντρες, και γενικά μια αξιοπρεπέστατη παρουσία απέναντι σε έναν επίσης αδύναμο αντίπαλο.

Ο Άρης εντελώς ανύπαρκτος. Η αρχή πάντως πολύ καλύτερη από ποτέ, τα τελευταία χρόνια η πρεμιέρα ήταν πάντα πικρή.

amanAM είπε...

Ένας τουρίστας που με είδε να παρακολουθώ το παιχνίδι, μου είπε:

Η ομάδα σου θα κερδίσει, οι παίκτες σας πέφτουν πρώτοι στην μπάλα.

Μπράβο στα παιδιά για το πάθος τους.

ζαμπονοτυρόπιτας είπε...


ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΧΟΥΜΕ, ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΕΧΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΟΡΕΥΤΟΥΜΕ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ. ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΗΣΙΟΣ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΑΠΕΔΑΤΗ ΚΑΙ ΜΙΖΕΡΗ ΚΡΙΤΙΚΗ, ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΓΡΙΝΙΑΖΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ .ΕΣΥ ΚΑΙ Ο BRFUNATIC ΕΙΣΤΕ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ, ΚΑΙ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΚΟΘΩΝΙΑ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΑΣ. ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ ΜΠΑΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΩ ΜΑΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ.ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΡΙΝΙΑΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΕΡΟΛΕΣ...... ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΦΟΡΑΝΕ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΑΝ ΣΑΝ ΞΕΦΕΥΓΕΙ… ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΝΙΩΝΑΡΕΣ "ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΔΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ" ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΑ...

amanAM είπε...

το τι γράφω εγώ από τον καναπέ της θαλαμηγού μου, κάνοντας μπάνιο, ψαρεύοντας, κλπ, ενώ λιάζομαι και χαλαρώνω, είναι προσωπική μου υπόθεση.

Το ότι είμαι μαλάκας και άσχετος είναι γνωστό τοις πάσι, δεν λες κάτι καινούργιο.

Εσύ προφανώς δεν ξοδεύεις άσκοπα τον χρόνο σου όπως εγώ, και διαβάζεις όσα γράφω στο προσωπικό μου ημερολόγιο-μπλογκ με μαγικό τρόπο, χωρίς να χάνεις τον πολύτιμο σου χρόνο στον καναπέ και στο πληκτρολόγιο, ενώ γράφεις τα σημαντικά μηνύμα όπως το προηγούμενο με τηλεπάθεια...

Μπράβο σου, ο μένταλιστ μπροστά σου είναι απλή οδονόκρεμα.

amanAM είπε...

οδοντόκρεμα!!!

(το πληκτρολόγιο του λαπτοπ είναι χάλια, δεν βλέπω την ώρα να γυρίσω πίσω να ξαναπεράσω τις ώρες μου μπροστά στο πληκτρολόγιο του pc που δεν με προδίδει ποτέ)

br fun_atic είπε...

Αυτοί που τρέχουν πίσω από ένα σήμα, χωρίς να έχουν γνώμη, χωρίς να ασκούν κριτική και χωρίς να φέρουν αντιρρήσεις λέγονται πρόβατα.

Από τη στιγμή που όλοι οι σχετικοί με το ποδόσφαιρο έχουν βρει τον τρόπο να ασχολούνται παραγοντικά είναι λογικό οι άσχετοι και τα κοθώνια να ξεμείνουν στο ίντερνετ.Μη σκας λοιπόν...