Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

πρώτη αγωνιστική

την πρώτη αγωνιστική αντιμετωπίζουμε τον Άρη στο γήπεδο μας. Έναν Άρη με αντίστοιχα προβλήματα με εμάς, αν όχι και ακόμα χειρότερα.

Επειδή εδώ στας εξοχάς η ενημέρωση μου είναι ελλειματική, θα ήθελα να μάθω μερικά πράγματα:
  • πότε παίζουμε, την Δευτέρα?
  • τι ώρα?
  • εισιτήρια θα προμηθευτούμε με τις κάρτες φιλάθλου?
  • Όσοι λείπουμε και ίσως την κοπανήσουμε από τις διακοπές μας για το παιχνίδι, πως και πότε μπορούμε να ανανεώσουμε την κάρτα φιλάθλου εάν είναι απαραίτητη?
'Οποιος γνωρίζει ας απαντήσει, δεν μπορεί να είμαι ο μόνος που έχει αυτές τις απορίες.

9 σχόλια:

ΜΟΝΟ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΡΕ είπε...

ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΤΙΣ 20:30.ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΘΑ ΜΑΘΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ.

Panos είπε...

Δεν υπάρχει αλλαγή στα εισιτήρια. Μπαίνουμε με Κάρτα Φιλάθλου (με κάθε κάρτα εκδίδονται 3 εισιτήρια)
Για πληροφορίες περί ανανέωσης στα 210 9311189, 210 9311190

br fun_atic είπε...

Όσες έχουν λήξει δεν χρειάζονται ανανέωση;

amanAM είπε...

εγώ εάν όλα γίνουν όπως τα σχεδιάζω, θα έρθω στην Αθήνα με ένα flying dolphin, να δω το παιχνίδι και να ξαναφύγω το πρωί την Τρίτης. Ελπίζω στα εκδοτήρια να βρω κανέναν να μου βγάλει το εισιτήριο, γιατί δεν έχω καμία δυνατότητα να ασχληθώ με την ανανέωση της κάρτας.

Ακόμα δεν έχω καταλάβει σε τι χρησιμεύει αυτή η κάρτα φιλάθλου, πέραν όσων έχουν διαρκείας.

Τι μας χαλάει να παρακολουθήσουν το παιχνίδι και κάποιοι Αρειανοί, τα χρήματα τους μας είναι αδιάφορα?

Τι εξασφαλίζει πως 3 Αρειανοί που συνάντησα εδώ στον Πόρο και που μένουν Αθήνα, στο Παλιό Φάληρο, δεν θα έρθουν να βγάλουν κάρτα φιλάθλου για να αγοράσουν εισιτήρια?

Έχουμε τον τρόπο μας να γινόμαστε εκνευριστικοί στον καθένα που θα θελήσει να έρθει στο γήπεδο, είτε αντίπαλο, είτε κάτοικο Νέας Σμύνης και των γύρω περιοχών που δεν είναι οπαδός του Πανιωνίου, είτε και τους ίδιους τους Πανιώνιους.

Αν είναι δυνατόν, να προβληματίζομαι για το πως θα βγάλω εισιτήριο ενώ είμαι και μέλος του Ερασιτέχνη. Αυτό είναι ανέκδοτο!!!

ζαμπονοτυρόπιτας είπε...

ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ, ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ. ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΙΑΛΥΣΑΝ. ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΑΠΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΠΟΥ ΘΑ ΦΑΝΕ ΟΙ ΜΙΧΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝ ΑΥΤΟ!

Panos είπε...

Ο/Η ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΤΕΛΙΔΑΣ είπε...
...ΟΙ ΜΙΧΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝ ΑΥΤΟ!

'...και οι συν αυτώ' με υπογεγραμμένη
συντάσσεται με δοτική

amanAM είπε...

στην νέα Ελληνική γλώσσα, η δοτική μετατρέπεται σε αιτιατική. Οι συν αυτώ (δοτική-με υπογεγραμμένη) γίνεται "συν αυτούς".

Φυσικά το θέμα δεν είναι η γραμματική και το συντακτικό, αλλά τα χάλια μας.

Ως προς τις φάπες, δεν θα συμφωνήσω ποτέ σε τέτοιες ενέργειες, όσο θυμό κι αν αισθάνομαι.

Άλλωστε, δεν έχω απάντηση σε ένα βασικό ερώτημα: Άντε και αυτοί που διοικούν τώρα πάνε στα σπίτια τους... Ποιοί απομένουμε, και πόσο είναι ικανοί να διοικήσουν οι υπόλοιποι?

Αν και έχω υποσχεθεί να μην αναφερθώ ξανά στον Τσακίρη, θα παραβώ την υπόσχεση μου, για να πω κάτι που με είχε στενοχωρέσει τότε, όταν όλα έμοιαζαν καλά και κάποιος σαν τον Τσακίρη χρηματοδοτούσε την ομάδα: Δεν υπήρχαν εθελοντές να ξοδεύουν ένα λεπτό από τον χρόνο τους, και οι διοικητικές θέσεις ήταν λίγο πολύ έμμισθες!!!

Πανιώνιοι επί πληρωμή βρίσκονται... Πανιώνιοι που να ξοδεύουν χρόνο και χρήμα για την ομάδα δεν υπάρχουν μετά τον Τσακίρη.

Κάποιος φίλος με ρώτησε πριν από καιρό, γιατί δεν ασχολούμαι εγώ. Δεν έχω χρόνο για κάτι τέτοιο, δεν έχω χρήματα για πέταμα, δεν μπορώ να λειτουργώ εναντίον της οικογένειας μου, κλπ. Όταν λοιπόν εγώ δεν είμαι ικανός να προσφέρω λύσεις, περιορίζομαι σε κριτική. Οι φάπες θα περιείχαν τρομερή υποκρισία, γιατί εγώ στην θέση τους μπορεί να άξιζα πολύ περισσότερες φάπες από αυτούς.

Εάν ο Πανιώνιος ήταν δικό μου μαγαζί (όπως το βλεπουν ορισμένοι, και όχι μια ιδέα), θα το συμμάζευα κατ αρχάς οικονομικά, ουσιαστικά κόβοντας τους αγωνιστικούς στόχους και θα έριχνα βάρος στις υποδομές για να έχω όραμα για το μέλλον. Το παρόν όμως θα ήταν πολύ χειρότερο από σήμερα. Εγώ λοιπόν να δεις πόσες φάπες θα μάζευα από αγανακτισμένους που θέλουν τα πάντα αλλά δεν προσφέρουν τίποτα.

Αντώνης Μάγγος

br fun_atic είπε...

έχεις συνειδητοποιήσει ότι φέτος που δεν αγοράσαμε διαρκείας μπορούμε να πηγαίνουμε κάθε αγωνιστική κι αλλού; Θα αρχίσουμε τις περατζάδες. Δεν είναι άσχημα...



ΑκραιφνήςΠΑΝΙΩΝΙΟΣ είπε...

Και "οι συν αυτόν" ρε Αντώνη, αφού είναι ενικός. Όμως, οι δολοφόνοι τής γλώσσας έχουν καταργήσει το "ν" ως κατάληξη στην αιτιατική ακόμα και στο αρσενικό γένος (στο ουδέτερο δέν το συζητάμε...είναι τελείως περιττό). Οπότε, και βλέποντας και τα υπόλοιπα που γράφει ο φίλος Νίκος που είναι ορθογραφημένα, δέν έκανε λάθος το παιδί. Βέβαια, συμφωνώ απολύτως με τον Πάνο, το σωστό είναι με δοτική και τουλάχιστον εμείς, οι ...πιό ώριμοι, που προλάβαμε και μάθαμε ελληνικά και όχι την πασοκοκνίτικη διάλεκτο που μαθαίνουν τα παιδιά τα τελευταία 30 χρόνια, δέν τη χαρίζουμε σε κανέναν και δεν την καταργούμε αν μας ενδιαφέρει να μιλάμε σωστά. Και θα διαφωνήσω μαζί σου που λες πως το θέμα δέν είναι η γραμματική και το συντακτικό αλλά τα χάλια μας. Διότι τα χάλια μας (όχι τα πανιώνια μόνο, αλλά τα ελληνικά εξ ολοκλήρου)επήλθαν και γι αυτόν το λόγο. Ποιός νοιάστηκε όταν βλέπαμε να βιάζουν, να ακρωτηριάζουν, να ασχημαίνουν τη γλώσσα μας;...Εξ όνυχος τον λέοντα Αντώνη μου.

Εγώ θα πάω στο γήπεδο γιατί είμαι εδώ και γιατί...έτσι! :)