Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Τρίτη 20 Απριλίου 2010

ερωτήσεις για την Γενική Συνέλευση

Πρέπει να το χωνέψουμε πως ο Τσακίρης δεν θα είναι πια πρόεδρος, θα είναι μόνο μεγαλομέτοχος, για να μην πω μοναδικός μέτοχος αφού το 89% που κατέχει δεν αφήνει περιθώρια για να μιλήσει το 1% που απομένει... (το 10% του Ερασιτέχνη δεν το μετράω, καθώς τα οικονομικά του Ερασιτέχνη δεν του αφήνουν πολλά περιθώρια για να αντιμιλήσει...)

Πρόεδρος (με απόφαση Τσακίρη) θα είναι ο Κιντής.
Το ότι είναι ΑΕΚτζής δεν σημαίνει πως είναι άσχετος, ή πως δεν θα φέρει σε πέρας την αποστολή που θα αναλάβει.Το θέμα είναι να μάθουμε τι εγγυήσεις έχουμε πως δεν θα τα κάνει όλα συντρίμμια, και κάτω από ποιές προϋποθέσεις θα αξιολογηθεί θετικά ή αρνητικά.

Εάν για παράδειγμα στο τέλος της ερχόμενης χρονιάς έπρεπε για παράδειγμα να βρεθούμε στην βήτα Εθνική, προκειμένου στο τέλος της τριετίας να πάρουμε το Τσάμπιονς λήγκ, ποιός θα στενοχωριόταν γι αυτό?

Εάν δεν τελειώσει ο χρόνος της τριετίας, και αποπεμφθεί ο Κιντής σαν αποτυχημένος, ποιός θα τον εμποδίσει να θεωρεί ότι δεν του επετράπη να ολοκληρώσει το έργο του?

Και ποιό ακριβώς είναι το έργο για το οποίο προσελήφθη? Να μην ασχολείται ο Τσακίρης γιατί κουράστηκε? Να μην βάλει λεφτά από την τσέπη του τα 3 επόμενα χρόνια?

Εάν πουλήσει τους παίκτες μας, και πάρει φτηνούς πιτσιρικάδες, και βρεθούμε στην γάμα εθνική, οι 2 πιο πάνω στόχοι μπορούν εύκολα να επιτευχθούν. Ούτε θα ασχοληθεί ο Τσακίρης, ούτε θα ξοδέψει άλλα χρήματα.

Πρέπει να γίνουν ξεκάθαροι οι στόχοι, και ο μηχανισμός ελέγχου πως επιτυγχάνονται οι στόχοι, καθώς και ο τρόπος κρίσης του αποτελέσματος κατά την διάρκεια, και κατά το τέλος της τριετίας ας πούμε.



-------



Το Σάββατο πιθανόν να μην μπορέσω τελικά να έρθω στην Γ.Σ.
Όποιοι πάτε, κάντε τις πιο πάνω ερωτήσεις, σας παρακαλώ.

18 σχόλια:

amanAM είπε...

Πρέπει επίσης με κάθε τρόπο, να μην καταλήξει ο Κιντής, να παίζει τον ρόλο του Δ.Ν.Τ.

Έρχονται, εκτιμάνε, πουλάνε, ψεκάζουν, σκουπίζουν και τελειώνουν την χώρα.

Ελπίζω ο Κιντής να μην γίνει ο Δούρειος Ίππος της ΑΕΚ να μας διαλύσει επιτέλους...

br fun_atic είπε...

Αν δεν έρθεις δεν υπάρχει κανένας λόγος για να γίνει Γ.Σ. Περίμενα πως και πως την παρουσία σου και την πρώτη σου ερώτηση.
Ξέρω ότι δεν θα έπαιρνες απάντηση (θα ήσουν άθλιος δικηγόρος) αλλά ποιος ενδιαφέρεται; Τι σίγουρο είναι πως θα έκανες την ερώτηση της χρονιάς.

amanAM είπε...

έχω μπλέξει ρε φίλε... Γίνεται ναυτικό σαλόνι στον Πόρο, έχω και κάποια άλλα θέματα, και όλα όσα έχουν μαζευτεί δεν μου επιτρέπουν να παραμείνω εδώ και το Σάββατο.

Εάν δεν γίνει κάνα θαύμα, εγώ το πρωί του Σαββάτου πρέπει να είμαι εκεί.

Ήθελα και θέλω να πάω στην Γ.Σ., δήλωσα συμμετοχή, αλλά... κάθε φορά που κάνουμε σχέδια, ο Θεός γελάει μαζί μας!!!

Τα "θέλω" μου, στα πιο μεγάλα "πρέπει" κάνουν πίσω...

br fun_atic είπε...

Το ότι στην Γ.Σ θα βρίσκεται ένας πλοιοκτήτης σε σαλόνι, δεν μας κάνει σχεδόν το ίδιο πράγμα;Μη σου πω και καλύτερο :)

br fun_atic είπε...

Το ξέρεις ότι ο Πανιώνιος θα δώσει προσεχώς φιλικό με τον Π.Α.Ο Ρουφ;;;

amanAM είπε...

Θα παίξουμε με τον ΠΑΟ Ρούφ? Που? Πότε? Οι δυο αγαπημένες μου ομάδες μαζί? Καταπληκτικό!!!

Έχουμε ξαναπαίξει, αλλά δεν έτυχε να το ζήσω...

br fun_atic είπε...

Θα παίξουμε στο Κορωπί μέσα στον Μάϊο. Δεν ξέρω πότε.

amanAM είπε...

ελπίζω να το μάθουμε εγκαίρως!

br fun_atic είπε...

Πάντως εδώ που τα λέμε, ο Τσακίρης ήταν Πρόεδρος γιά ένα μικρό διάστημα. Νομίζω από πέρσι τον Δεκέμβριο μέχρι και σήμερα.

amanAM είπε...

Όπως έχω επαναλάβει πολλές φορές, όταν κάνουμε σχέδια, ο Θεός γελάει μαζί μας.

Τελικά, μάλλον θα μείνω, και θα έρθω φυσικά!!!

amanAM είπε...

Για δες κι αυτό:

http://disabledsailingholidays.blogspot.com/2010/04/29-15.html

Δεν μου φτάνουν όλα τα άλλα, κάνω και τέτοια, όταν έχω τα νεύρα μου!!!

Griniaris είπε...

Το ότι λέγεται "Ολυμπία οδός" δε σε προβλημάτισε;Είναι η αρχαία διαδρομή που οδηγεί στο λίκνο των Ολυμπιακών αγώνων.Από σεβασμό και μόνο έπρεπε να έχεις πληρώσει...
Απολίτιστε...

amanAM είπε...

όλα τα λεφτά το ότι ο υπεύθυνος για κάθε πληροφορία κλπ, λέγεται Τεμπέλης!!! Απίστευτο!!!

Να ήμουνα Ολυμπιακός, να το καταλάβω, αλλά σαν Πανιώνιος, δεν δέχομαι να πληρώσω τίποτα, παρά μόνο για την Ιονία οδό, κι αυτό τιμής ένεκεν λόγω ονόματος, παρόλο που προέρχεται από το Ιόνιο πέλαγος και όχι από την Ιωνία.

Στην Ιονία οδό, ας κάνω τα στραβά μάτια, στα υπόλοιπα, δεν το συζητώ.

br fun_atic είπε...

είχα ακούσει ότι στον συγκεκριμένο δρόμο υπήρχε η δυνατότητα να υπογράψεις δήλωση άρνησης καταβολής διοδίων.Το σκεπτικό ήταν ότι ο δρόμος δεν πληροί τις Ευρωπαϊκές προυποθέσεις δρόμου ταχείας διέλευσης, συνεπώς δεν υπάρχει η υποχρέωση καταβολής διοδίων. Αν ψάξεις λίγο το θέμα στο ίντερνετ θα βρεις πράγματα, ώστε να συντάξεις μια ωραία προσφυγή στο 15ήμερο που σου δίνει. Τυχαία είχα βρει κάποιες σχετικές σελίδες στο ίντερνετ ( από φορείς τις αχαίας. Ο πιΟ Απλός τρόπος όμως είναι να πάρεις ένα τηλέφωνο στο Κ.Κ.Ε. Θα σε βοηθήσουν γιατί ασχολούνται με το θέμα.

br fun_atic είπε...

http://lamiastar.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=449:2010-04-07-12-51-16&catid=53:2010-03-15-14-07-36&Itemid=82

http://thanos.terentes.com/el/main/arnisi-pliromis-diodionrefusing-to-pay-tolls-280 [ΔΕΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ].

amanAM είπε...

Θα τους στείλω αυτό:

Δήλωση άρνησης πληρωμής διοδίων

Ο κάτωθι υπογεγραμμένος, ………….., κάτοικος ………………………., διερχόμενος με το υπ’ αριθμόν …………ΙΧ αυτοκίνητο, αρνήθηκα να καταβάλλω το αντίτιμο διέλευσης για τους παρακάτω αναφερόμενους λόγους:

1.Ο οδικός άξονας (Καρίνθου Πατρών) δεν πληροί τους στοιχειώδους όρους ασφαλείας που ήδη έχουν θεσπιστεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Οδηγία 1999/62/ΕΚ, 31999L0062. Αρθρο 7, παράγραφος 2α:
Διόδια και τέλη χρήσης επιβάλλονται μόνο στους χρήστες αυτοκινητοδρόμων ή άλλων οδών με περισσότερες από μια λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, όταν οι οδοί αυτές έχουν χαρακτηριστικά ανάλογα προς τα χαρακτηριστικά των αυτοκινητοδρόμων καθώς και στους χρήστες γεφυρών, σηράγγων και ορεινών διαβάσεων)

2.Το αξιούμενο και προεισπραττόμενο αντίτιμο διοδίων εκ μέρους της εταιρείας διαχείρισης δεν αντισταθμίζεται με καμία απολύτως προσφερόμενη παροχή ή υπηρεσία, αλλά αντιθέτως καθιστά ακόμη δυσχερέστερη και περισσότερο επικίνδυνη την διέλευση των οχημάτων λόγω εκτέλεσης των νέων έργων κατασκευής σε όλο το μήκος του εν λόγω οδικού δικτύου. Ήδη, τα τελευταία 25 έτη, έχουν καβαληθεί από τους οδηγούς τεράστια ποσά που δεν χρησιμοποιήθηκαν για την βελτίωση ή ανακατασκευή του εν λόγω οδικού δικτύου.

3.Είναι αδιανόητη η συμμετοχή των οδηγών στην συγχρηματοδότηση ενός έργου (πριν το πέρας του έργου) χωρίς την συμμετοχή τους στα κέρδη μετά την ολοκλήρωσή του, καθώς σε αυτή την περίπτωση (μετά το πέρας του έργου) οι οδηγοί θα κληθούν πάλι να καταβάλλουν (νόμιμα και δικαιολογημένα πλέον) το αντίτιμο διοδίων στην εταιρεία. εκμετάλλευσης του έργου.

4.Είναι άκρως παράλογη η αξίωση καταβολής διοδίων σε ένα εθνικό δίκτυο στο οποίο υπάρχει πινακίδα που στην ουσία σε προειδοποιεί επισήμως ότι στα επόμενα 2 ή 3 χιλιόμετρα υπάρχει σημαντική πιθανότητα να χαθεί η ζωή σου ή και η ζωή των μελών της οικογενείας σου με την επισήμανση ότι έχουν χαθεί άλλες ζωές.

5.Δεν αιτιολογείται η καταβολή διοδίων σε οδικό δίκτυο στο οποίο ο οδηγός εξαναγκάζεται παρά την θέληση του να μην τηρεί τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας. Παράδειγμα: Οδηγός κινούμενος στην μοναδική υπάρχουσα λωρίδα κυκλοφορίας ανά ρεύμα δεν μπορεί να τηρήσει τα όρια ταχύτητας λόγω της πίεσης που ασκείται από τους «παράνομα» ταχύτερα κινούμενους όπισθεν οδηγούς με συνέπεια να αναγκάζεται να κινείται δεξιά στην λωρίδα έκτακτης ανάγκης (Λ.Ε.Α.) σχεδόν σε όλο το εν λόγω οδικό δίκτυο παρανόμως, και κάτω από την ανοχή της τροχαίας.
(Αρθρο 29, 9 ΚΟΚ. Η λωρίδα έκτακτης ανάγκης (Λ.Ε.Α.) προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για την κίνηση οχημάτων άμεσης ανάγκης και οχημάτων συντήρησης των αρμόδιων κρατικών υπηρεσιών ή των εταιρειών που, κατά παραχώρηση από το Δημόσιο, λειτουργούν, συντηρούν και εκμεταλλεύονται αυτοκινητόδρομο ή οδό ταχείας κυκλοφορίας, για την αντιμετώπιση έκτακτων γεγονότων, περιστατικών ή άλλων αναγκών. Οποιαδήποτε άλλη χρήση των λωρίδων έκτακτης ανάγκης, εξαιρουμένων των περιπτώσεων της παραγράφου 3 του άρθρου αυτού, απαγορεύεται).

Ο Δηλών

br fun_atic είπε...

το θέμα είναι που θέλεις να πληρώσεις. Τα διόδια (πρόστιμα κ.λ.π) ή τους δικηγόρους; Πριν στείλεις ό,τιδήποτε, να θυμάσαι ότι εδώ είναι Βαλκάνια και όχι Ελβετία :)

amanAM είπε...

Είμαι διατεθιμένος να πληρώσω ότι χρειαστεί, προκειμένου να μην πληρώσω αυτούς τους νταβατζήδες.

Τα διόδια είναι ανταποδοτικά τέλη. Η ανταπόδοση που παίρνω είναι τέτοια, που θα έπρεπε να αποζημιώνομαι, και όχι να ζητάνε τα ρέστα.

Δικαστικά έξοδα δεν θα έχω μόνο εγώ, θα έχουν και αυτοί.

Σκέφτομαι να προσλάβω μόνιμο δικηγόρο, για αποκλειστική συνεργασία, γιατί από εδώ και πέρα, σκοπεύω να τσακώνομαι με κάθε δημόσιο ή ιδιωτικό οργανισμό, δεν είναι σωστός απέναντι μου.

Τόσα χρόνια, αυτοί δεν είναι εντάξει μαζί μου, αλλά ούτε εγώ είμαι εντάξει απέναντι τους. Τώρα, προσπαθούν με κάθε τρόπο να πληρώσω εγώ (εμείς) τα σπασμένα.

Οι νόμοι, δεν ισχύουν μονομερώς. Να αρχίσουν να εφαρμόζουν τους νόμους οι ίδιοι.

Έχω περισσότερη τρέλλα από ότι φαντάζονται, και δεν νομίζω να είμαι ο μόνος. Τα διόδια ήταν η αρχή. Σιγά μην ήταν αυτό το "πρόβλημα" μου...

Τα φαντάσματα δεν φοβούνται μην πεθάνουν.

Ήδη, την προηγούμενη εβδομάδα, δώσαμε μια μάχη, εναντίον του ΤμήματοςΘαλάσσιου Τουρισμού του ΥΕΝ. Ο πόλεμος είναι μακρύς, αλλά την πρώτη μάχη την κερδίσαμε. Αυτοί που καλούνται να μας ελέγξουν, οφείλουν να αντέχουν στον δικό μας έλεγχο. Δείχνοντας ένα πολύ μικρό μέρος από το οπλοστάσιο μας, τους αναγκάσαμε σε άτακτη υποχώρηση.

Ο αγώνας θα είναι σκληρός, και ο πιο μάγκας θα επιβιώσει. Λες να νικήσουν οι δημόσιοι υπάλληλοι?